بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A
بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A
نوامبر 25, 2020
ساب ووفر دبل پسیو DAS -AERO LX 218C
نوامبر 26, 2020
 

بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA

توضیحات بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA :
- بلندگوSUB WOOFER اکتیو DAS AERO LX 218CA ،یکی از پرقدرت ترین ساب ووفر های دبل در حوزه لاین اری می باشد که قابلیت ساب زمینی را دارد و دارای دو عدد ووفر 18 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 4800 وات ماکزیمم و دارای آمپلی فایر کلاس D می باشد و دارای پردازنده دیجیتال داخلی است .
- عرض این بلندگو 1280 میلی متر، ارتفاع آن 632 میلی متر و عمق آن 550 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 142 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر ساب ووفر اکتیو دبل لاین اری خطی داس، دبل D.A.S AUDIO AERO LX 218CA :
- با توان خروجی 4800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 100 هرتز.
- دارای بدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 80.5 کیلوگرم با برخورداری از نمایشگر و اپلیکیشن کنترل از راه دور و دارای ورودی و خروجی شبکه.
- دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA

سیستم لاین اری یکی از پرطرفدارترین سیستم های صوتی به شمار می آید. بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA از جمله محصولات کمپانی داس بوده که در دسته AERO قرار دارد. ساب ووفرها برای تولید صدای بم و ایجاد حجم صدا استفاده می شوند.
لاین اری به سیستم هایی گفته میشود که با توجه به شکل ذوزنقه ای خود به راحتی قابل نصب شدن بر روی هم بوده ، و به دلیل هم اندازه بودن به راحتی سیستم لاین اری زمینی و هوایی را تشکیل می دهند. پاسخ فرکانسی در این یونیت های هم اندازه به یک مقدار مساوی می باشد. کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO پیشرو در زمینه سیستم های صوتی ، بلندگو های لاین اری را ساخته و به فروش می رساند. لاین اری داس در دسته های مختلف و برای کاربری های متفاوت طراحی و به بازار فروش عرضه می گردند. سیستم صوتی لاین اری با ایجاد صدایی واضح و بدون افت کیفیت صدایی شفاف را به گوش افراد شنوده می رسانند. به طوری که صدایی که افراد نزدیک به اسپیکر می شنوند با صدایی که افراد دور از اسپیکر دریافت می کنند یکسان و یکنواخت است.
اکسسوری فابریک مدل KIT R LX 218-CA برای استفاده ساب ووفر اکتیوD.A.S LX 218CA به صورت لاین اری، طراحی شده است، که دارای چهار بازو فلزی جهت اتصال به سیستم لاین اری می باشد. به دلیل وزن بالا این ساب ووفر لاین اری قابلیت اتصال چرخ و سینی چرخدار جهت حمل راحت تر برای آن تعبیه شده است.
بلندگو اکتیو SUB WOOFER LINE ARREY D.A.S AERO LX 218CA دارای دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل18XLN با بیس و پانچ بالا می باشد. مقدار توان خروجی ساب ووفر اکتیو داس برابر2400 در حالت مداوم و 4800 وات در حالت ماکزیمم (PEAK) میباشد. امپدانس ورودی برابر20 کیلو اهم و میزان تحمل فشار صوتی برابر 142 دسیبل است. میزان تحمل فشار صوتی نشانه ای از کیفیت اجراهای زنده در زمان های طولانی است و قدرت وکیفیت صدا را نشان می دهد.
ساب ووفر لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218CA اکتیو بوده و برای راه اندازی به برق شهری و سیگنال احتیاج دارد. امپلی فایری قدرتمند در داخل اسپیکر ساب ووفر طراحی شده است که دارای لاین وروردی و خروجی می باشد. کانکتور قفل دار، پاورکون برای راه اندازی با برق استفاده می شود. سه چراغ ال ای دی برای نمایش خاموش و روشن بودن دستگاه، اتصال سیگنال و لیمیت درساب ووفرAERO طراحی شده است. با استفاده از کلید کاردیوئید پریست می توانید زاویه پانچ را تغییر دهید و بیس به سمت عقب داشته باشید. امپلی فایر ساب ووفرAERO LX 218CA از نوع سوئیچینگ و با کلاسD است.
بدنه ساب ووفر داس ، دبل AERO LX 218CA از چوب با تخته سه لایه ساخته شده که متریال مقاومی در برابر ضربات احتمالی داشته و به تولید صدای بم کمک می کند. رنگ مشکی بهره گرفته از تکنولوژی ISO FLEX استحکام بیشتری در برابر ضربات و اشعه های خورشید همچنین شرایط جوی نا مساعد دارد. چهار دسته در طرفین ساب ووفر D.A.S LX-218CA برای سهولت در جابجایی این اسپیکر اکتیو طراحی شده است. ساب دبل اکتیوAERO برای استفاده به صورت فلای، لاین اری، خوابیده و ایستاده طراحی شده است. بدنه مستطیل شکل یونیت ها به این امر کمک بسزایی می کند.
ابعاد و اندازه از جمله مواردی است که در هنگام خرید اینترنتی بلندگو باید آن را مورد توجه قرار دهید. ساب ووفر لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218CA دارای ابعاد : عرض 1280میلی متر، ارتفاع 550 میلی متر، عمق 632 میلی متر و وزن سنگین 80.5 کیلوگرم می باشد. برای خرید ساب ووفر پسیو و یا اکتیو بهتر است به نوع استفاده از محصول مقدار پاسخ فرکانسی، ابعاد و توان خروجی دقت نمایید تا ساب ووفر مورد نظر را با بهترین کاربری انتخاب نمایید. جهت خرید ساب ووفر DAS AUDIO AERO LX 218CA می توانید با مشاوران سیستم صوتی شرکت سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

میزان پاسخ فرکانسی در ساب ووفر اکتیو D.A.S AUDIO AERO LX 218CA برابر 28 هرتز تا 100 هرتز می باشد و گستردگی فرکانس ها در این ساب اجازه ایجاد اکولایزرهای مختلف را به کاربر میدهد. دیجیتال سیگنال پروسسورDSP با 24 بیت جهت مدیریت صداهای خروجی در بلندگو مورد استفاده بوده و از ویژگی های این ساب D.A.S می باشد.
همانطور که در بالا اشاره شد ساب ها برای ایجاد بیس در اجراها مورد استفاده هستند ، همچنین می توان به راحتی از این سیستم صوت حرفه ای در برنامه های زنده ، بند موسیقی، سالن سینما ، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، استادیوم، سالن های چند منظوره و ورزشی، کنسرت و ایونت ها استفاده نمایید. ساب ووفر اکتیو داس AERO LX 218CA برای پر کردن حجم صدا استفاده میشود و با توجه به کیفیت صدای تولیدی می توان گفت نیاز شما برای داشتن بیس و پانچ مناسب را برطرف می سازد.
ویژگی های ظاهری بلندگو، اکتیو، دبل، ساب ووفر، لاین اری، داس مدل D.A.S AERO LX-218CA
- بدنه مستطیل شکل مناسب برای لاین اری با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- یونیت ساخت شده از چوب با متریال تخته سه لایه مقاومت بیشتر در برابر ضربه ، ایجاد عمق بیشتر و تولید صدای بم
- رنگ مشکیISO FLEX استحکام در برابر نور خورشید، شرایط جوی نا مناسب، UV
- دارای 4 دسته در طرفین ساب ووفر برای جابجایی بهتر
- قابلیت استفاد به صورت خوابیده، ایستاده، فلای، لاین اری
- امکان اتصال سینی چرخدار متحرک
- استفاده از اکسسوری های آکبند برای فلای کردن، مانند : KIT R LX 218CA
- ابعاد و وزن : عرض 1280میلی متر، ارتفاع 550 میلی متر، عمق 632 میلی متر و وزن 80.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر، اکتیو، LINE AREEY, SUB WOOFER, DAS AUDIO AERO LX-218 CA
- ساب ووفر، لاین اری، دبل
- توان خروجی در حالت مداوم 2400 وات و در حالت ماکزیمم 4800 وات
- دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18LXN
- پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 100 هرتز
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- میزان تحمل فشار صوتی در بالاترین حالت 142 دسیل
- کانکتور ورودی برق به صورت پاورکون
- دیجیتال سیگنال پروسسور 24 بیتی

خدمات پس از فروش گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات صوتی کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران بوده و کلیه محصولات صوتی D.A.S را به صورت آکبند و در بسته بندی های کمپانی DAS AUDIO همراه با شماره سریال، پارت نامبر و هلوگرام به فروش می رساند. جهت آگاهی از قیمت و خرید D.A.S AUDIO AERO LX 218CA می توانید با همکاران ما درSIMASOT.COM در اتباط باشید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهایی مجرب و کارآزموده انجام می گیرد.
سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سیستم پیجینگ، سیستم صوت ( میکروفن کنفرانس، کنسول رئیس، انواع بلندگو،لاین اری، ساب ووفر، بلندگو ضد آب، اسپیکر مانیتورینگ، منبع تغذیه، میکروفن، پروسسور، امپلی فایر)، سیستم نور پردازی سالن کنفرانس، سیستم ترجمه همزمان کنفرانس، ضبط و پخش تصاویر سالن همایش( اتوترکینگ، دوربین کنفرانس، اینترفیس، پرده های نمایش، اسمارت برد،کنترلر دوربین، کارت ذخیره تصاویر) و دکوراسیون سالن همایش فعالیت دارد.