اسپیکرلاین اری، پسیو D.A.S LINE ARREY AERO-50
نوامبر 24, 2020
سیما صوت ایرانیان|قیمت و خرید بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA|قیمت لاین اری| خرید ساب ووفر لاین اری اکتیو|اسپیکر اکتیو ساب ووفر| ساب ووفر اکتیو DAS LINE ARREY|بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA|اسپیکر لاین اری| باند لاین اری|لاین اری D.A.S| سیستم لاین اری| بلندگو ساب ووفر| باند لاین اری|لاین اری ساب ووفرD.A.S|SUBWOOFER LINE ARREY ساب ووفر داس|AERO LX218CA|LINE ARREY
ساب ووفر دبل اکتیو DAS -AERO LX 218CA
نوامبر 25, 2020

بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A

- توضیحات بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A :
- بلندگوSUB WOOFER اکتیو DAS AERO LX 118A ، بلندگوی ست لاین اری خطی بوده که دارای یک عدد ووفر 18 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 2400 وات ماکزیمم و دارای آمپلی فایر کلاس D می باشد و دارای پردازنده دیجیتال داخلی است .
- عرض این بلندگو 810 میلی متر، ارتفاع آن 500 میلی متر و عمق آن 650 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 135 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A
- با توان خروجی 2400 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 140 هرتز.
- دارای بدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 47 کیلوگرم با برخورداری از نمایشگر و اپلیکیشن کنترل از راه دور و دارای ورودی و خروجی شبکه.
- دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A

بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A در دسته محصولات لاین اری کمپانی D.A.S بوده و با تولید صدای بم و البته با کیفیت و شفاف توانسته در دسته بهترین ها قرار بگیرد. سری AERO متشکل از LINE AREEY در ابعاد و توان های مختلف می باشد. باند لاین اری از اسپیکر های مدرن به شمار می روند و پوشش صدایی گسترده ای را ایجاد می نماید. پخش صدای یکنواخت در تمام سالن تحت پوشش از مزیت های استفاده از بلندگولاین اری D.A.S به شمار می آید.
بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A آرایه ای و اکتیو بوده و برای راه اندازی نیاز به برق شهری دارد. امپلی فایر قدرتمند با کلاس توپولوژیD با قابلیت های فراوان در سابLX-118A جانمایی شده است. یک عدد ورودی با کانکتورXLR کمبو به همراه یک کانکتور خروجیXLR جهت لوپ کردن و انتقال سیگنال به همراه کانکتورهای ETHERNET برای اتصال به برنامه DAS NET در پشت بلندگو قرار گرفته است.
از دیگر قابلیت های اسپیکرلاین اری D.A.S AERO LX-118-A می توان به لینک برق پاورکون اشاره نمود که قابلیت انتقال برق و سیگنال در اسپیکرهای لاین اری را دارد. کلید های جهت میزان کنترل حالت پرتاب صدا در اسپیکر ساب ووفر موجود می باشد. سه چراغ نشانگر در ساب ووفراکتیوD.A.S LX 118A برای نمایش حالت خاموش و روشن دستگاه، میزان سیگنال و لیمیت می باشند. دو برد مجزا در داخل امپلی فایر یکی برای کراس اور و یکی برای برق استفاده میشود. حفره های پشت دستگاه برای گردش هوا و خنک شدن لاین اری، داس AERO LX118A می باشد. میزان پاسخ فرکانسی خروجی توسط LOW PASS FILTER قابل تنظیم می باشد.
میزان پاسخ فرکانسیDAS AUDIO AERO LX118A دامنه گسترده ای از 40 هرتز تا 140 هرتز را در برمیگیرد. این فرکانس های پایین برای دریافت سیگنال و بیس بوده و تکمیل کننده صدای پایین و حجم دهنده صدای زیر می باشند. امپدانس ورودی20 کیلو اهم درساب اکتیوLX 118 A قدرت بالا در این سیستم صوت را به نمایش میگذارد. از دیگر نقاط مثبت این اسپیکر ساب ووفر می توان به برنامه پذیری و دریافت داده اشاره نمود. مدیریت بلندگو برای کنترل توان فرکانس و ست شدن با ستلایت برنامه ریزی شده است. برنامهDAS NET در این سیستم تعریف شده که پریست کردن و اکولایزرهای از پیش تعیین شده را برروی ساب ووفر اجرا می کند.
ابعاد و وزن بلندگو SUB WOOFER AERO LX-118-A در عرض برابر 650 میلی متر، ارتفاع 500 میلی متر، عمق810 میلی متر می باشد. وزن سنگین این ساب ووفر برای وجود ووفر 18 اینچ بوده و 47 کیلوگرم می باشد. سیستم های لاین اری در اجراهای زنده ، سالن همایش، کنسرت، سالن آمفی تئاتر، سمینار های بزرگ، نمایشگاه دائمی و فصلی، مجموعه ورزشی و استادیوم، بند موسیقی ودی جی، سالن سینما، مساجد ، هیأت و حسینیه و هر فضایی که احتیاج به صدایی صاف و شفاف داشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرند. لاین اری ها با جانمایی صحیح در طرفین سالن صدا را به طور یکسان در محیط پخش می کنند.
شکل ظاهری و کابینت ساب ووفر D.A.S AUDIO LX118A از جنس چوب با متریال تخته سه لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و صدای بم بیشتری تولید می کند. رنگ مشکی ISOFLEX در ساب ووفر اکتیو به استحکام بدنه افزوده و توانسته بدنه را در برابر نور خورشید و شرایط جوی نامناسب تقویت نماید. چهار بازوی فلزی در اطراف برای اتصال بهتر ادوات نصبی طراحی شده و به زیبایی این محصول می افزاید.
ساب ووفرAERO LX118A متناسب با سری بلندگو هایAERO ساخته شده که میتواند با آنها ست شده و بهترین صداهای خروجی و دلنواز را به گوش برساند. AERO20-A از جمله لاین اری هایی است که برای اتصال و تطابق با این ساب ووفر تنظیم شده است.
کاور تعبیه شده در پشت دستگاه برای محافظت از اسپیکر ساب ووفر اکتیو داس بوده و از ورود قطرات آب و گرد و غبار جلوگیری می نماید. در قسمت جلویی باند لاین اری ساب ووفر D.A.S LX118A از یک توری فلزی برای حافظت از دستگاه قرار گرفته که زیبایی محصول را چندین برابر می کند. لوگو طراحی شده بروی توری بلندگو به محض راه اندازی سیستم ، روشن می شود.
توان خروجی در اسپیکر ساب ووفر لاین اریDAS AUDIO AERO LX118-A در حالت مداوم برابر 1200 وات و در حالت ماکزیمم برابر 2400 وات می باشد. یک عدد ووفر 18 اینچی با متریال قوی با مدل18 LXNبرای پانچ و بیس بالا در این ساب قرار گرفته است. میزان شدت فشار صوتی در بالاترین حالت برابر 135 دسیبل بوده و تضمینی بر کیفیت بالای ساب ووفر و اجرایی بدون افت کیفیت در تمام طول برنامه می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر، لاین اری، اکتیو، داس، DAS AUDIO AERO LX118A
- بدنه مستطیل شکل با متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات ، اشعه های خورشید و شرایط جوی نا مناسب
- چهار دسته در طرفین برای جابجایی
- توری مشبک فلزی در جلو اسپیکر و حفره هایی برای عبور هوا در قسمت پشتی
- بازو هایی در 4 طرف برای اتصالات
- نصب به صورت لاین اری زمینی و هوایی
- کاور پلاستیکی برای مراقبت از دکمه ها در پشت بلندگو
- ابعاد و وزن : عرض 650 میلی متر، ارتفاع500میلی متر، عمق 810 میلی متر، وزن 47 کیلوگرم

مشخصات فنی اسپیکر، اکتیو LINE AREEY , SUB WOOFER , D.A.S AUDIO AERO LX-118-A
- اکتیو، ساب ووفر، لاین اری
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 1200 وات و در حالت ماکزیمم 2400 وات
- یک عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18LX
- کلید میزان تغییر فرکانس
- پاسخ فرکانسی40 هرتز تا 140 هرتز
- امپلی فایر سوئیچینگ ، کلاس D
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی XLR کمبو جهت دریافت سیگنال و انتقال آن
- کانکتور اتصال برق به صورت پاورکون و همراه لینک

خدمات پس از فروش گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با تولید محصولات صوت حرفه ای مانند: لاین اری، ساب ووفر، انواع بلندگو( بلندگو ضدآب، باند دکوراتیو، اسپیکر اکتیو و پسیو)، پروسسور، پانل دیواری کنترل صدا، میکروفن، امپلی فایر و مدیریت بلندگو توانسته طرفداران زیادی در این زمینه جلب نماید. جلب اعتماد مصرف کننده با به کارگیری برترین مهندسان و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در کمپانیD.A.S صورت گرفته است.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران، با سابقه یک دهه فعالیت در زمینه تجهیز سیستم های صوتی ، مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سیستم نورپردازی ، تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش و سالن آمفی تئاتر فعالیت دارد.
برای آگاهی از قیمت وخرید بلندگو ساب ووفر DAS AUDIO AERO LX-118A می توانید با کمک مشاوران ما در سایت سیما صوت ایرانیان اقدام به خرید نمایید. LX118A در بسته بندی اولیه کارخانه داس همراه با هلوگرام، شماره سریال، کاتالوگ، کابل برق و پارت نامبر مجزا، توسط شرکت SIMASOT.COM به فروش می رسد. کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند که جهت جلب اعتماد مشتری تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای حرفه ای و آموزش دیده صورت می پذیرد. جهت هماهنگی برای تعمیرات کلیه سیستم های صوتی و یا خرید محصولات و اکسسوری های فابریک داس می توانید با مدیر فروش ما در ارتباط باشید.