بلندگو دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-23-T
نوامبر 15, 2020
میکروفن با سیم شور SHURE SM
میکروفن با سیم شور SHURE SM
نوامبر 15, 2020
 

اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس مدل D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T

- توضیحات اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO QUANTUM Q-43-T :
- بلندگو دکوراتیو DAS QUANTUM Q43T ، بلندگویی ولتی واهمی ، فول رنج ، دارای یک عدد تیوتر نئودیوم می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 320 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 355 میلی متر، ارتفاع آن 125 میلی متر و عمق آن 125 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 118 دسیبل است.

ویژگی های بلندگو دکوراتیو داس D.A.S QUANTUM Q-43-T :
- با توان خروجی 320 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه آلومینیوم با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 120 درجه.
- دارای وزن خالص 5.3 کیلوگرم .
- دارای IP 54 .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس مدل D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T

بلندگو سری کوانتوم از زیر مجموعه های اسپیکرهای کمپانی داس DAS است. ساب ووفر زمینی و باند دکوراتیو از سیستم های این سری می باشند. اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس مدل D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T از این سری زیبا می باشد. بلندگو های سری QUANTUM دارای ابعاد کوچک و رنگ بندی های متنوع است که مناسب برای استفاده های دکوراتیو و طراحی داخلی می باشند. باند کوانتوم Q-43T دارای حالت اهمی / ولتی می باشند که سهولت در نصب و راه اندازی را به همراه دارد. اسپیکر های QUANTUM به دلیل زیبایی و استفاده از متریال، همچنین قطعات الکترونیکی مرغوب توانسته طرفداران مخصوص به خود را داشته باشند. سری زیبا و فوق العاده QUANTUM با داشتن رنگبندی و ابعاد مختلف برای استفاده در مکان های مختلف مورد استفاده اند. بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO Q43T از جمله اسپیکر های دیواری در این خانواده داس می باشد.
اسپیکر دکوراتیو D.A.S QUANTUM Q-43-T مناسب برای استفاده در رستوران، کافی شاپ، کلاس آموزشی، دانشگاه، پیجینگ، سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر، سالن پذیرایی کوچک، پخش موسیقی در منزل، سینمای خانگی و محیط هایی که علاوه بر داشتن صدایی شفاف و گیرا زیبای باند نیز مد نظر قرار می گیرد.
بلندگوهای پسیو برای راه اندازی احتیاج به یک امپلی فایر دارند تا بتوان دستگاه را با آن راه اندازی کرد. اسپیکر پسیو QUANTUM Q43-T نیز در همین دسته از باند ها قرار دارد. به دلیل اهمی/ ولتی بودن بلندگو دکوراتیودیواریQ-43-T باید از تقویت کننده سیگنال مناسب با این اسپیکر که به صورت اهمی / ولتی کار می کند استفاده نمود.
ابعاد و وزن بلندگو DAS QUANTUM Q-43T در عرض برابر 125 میلی متر ، ارتفاع 355 میلی متر، عمق 125 میلی متر و وزن خالص و سبک 5.3 کیلوگرم می باشد. ابعاد و وزن در هر محصول متفاوت می باشد. این مقدار برای حمل و البته هنگام نصب اهمیت بالایی دارد. ابعاد کوچک و وزن سبک اسپیکر پسیو دکوراتیو، امکان اتصال باند بر روی دیوار را مهیا می کند. باند دکوراتیو D.A.S به دلیل لستفاده از متریال های خاص دارای وزن سبک بوده وبه راحتی به دیوارمتصل می شوند.
پیشنهاد کمپانیDAS AUDIO جهت راه اندازی بلندگو دکوراتیو Q43T استفاده از امپلی فایر سری IA می باشد. تقویت کننده سیگنال مدل IA-1002 , IA-1004 در این سری قرار دارد. پروسسور دیجیتال یا مدیریت بلندگویی که کمپانی D.A.S برای این اسپیکر دکوراتیو- دیواری پیشنهاد نموده DSP-226 می باشد.
باند دکوراتیوDAS QUANTUM Q-43-T دارای امپدانس ورودی 4 اهم می باشد. در حالت اهمی قدرت صدای خروجی از دستگاه در حالت استفاده مداوم برابر80 وات و در حالت ماکزیمم 320 وات می باشد. با استفاده از سر ولوم چرخشی استفاده شده می توانید حالت اهمی را به ولتی تبدیل نمایید. دو حالت 100 ولت و 70 ولت هر کدام دارای خروجی های متفاوتی هستند. در حالت 100 ولت میزان خروجی صدا برابر 15و30 و 50 وات می باشد. در حالت 70 ولت صدای خروجی از باند دکوراتیو Q43T برابر 7.5 و 15 و 25 وات می باشد. مقدار حساسیت در این بلندگو برابر 93 دسیبل بوه و شدت تحمل فشار صوتی یا SPL برابر 118 دسیبل است. این مقدار تضمینی بر عملکرد درست دستگاه در استفاده های طولانی و مداوم است. کانکتور های ورودی این اسپیکر دکوراتیو به صورت ترمینالی می باشد، که کار با این بلندگو کوچک را آسان نموده است.
بدنه آلومینیوم اسپیکر پسیو، دکوراتیو داس QUANTUM Q-43-T وزن سبک این سیستم را به همراه دارد. بهره مندی از IP-54 در بدنه این بلندگو-پسیو مقاومت کابینت را افزایش داده و امکان استفاده در محیط های باز را فراهم می کند. توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و بدنه از سیستم در برابر رطوبت و قطرات باران ایمن نگه می دارد. لازم به ذکر است این بلندگو ضد-آب نمی باشد. براکت های نصبی و اکسسوری های فابریک متنوع در این محصول با کارایی بالا وجود دارد. باند پسیو-دکوراتیوDAS Q-43-T در دسته اسپیکر های فول رنج با صدای میانی بوده که به صورت ONE WAYاستفاده می شود.
تعداد 4 عدد ووفر سه اینچی با مدل 3-P-16با پرتاب صدای مناسب در این اسپیکر در نظر گرفته شده است. زاویه پرتاب صدا در باند دکوراتیو-پسیو QUANTUM Q-43-T در حالت عمودی برابر120 درجه و در حالت افقی با بهره مندی سوئیچ تغییر میزان زاویه روی کراس اور، در دو حالت 45 درجه و 30 درجه است. با تعیین مقدار پرتاب صوتی در هر بلندگو می توان جانمایی درستی در سالن مد نظر انجام داد تا صدایی یکسان و شفاف در سرتاسر سالن موجود باشد. میزان دامنه فرکانسی در باند داس کوانتوم Q-43-T از150 هرتز تا20 کیلوهرتز متغییر می باشد. این مقدار بر اساس کراس اور استفاده شده تعیین می گردد.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو دکوراتیو داس مدل کوآنتوم D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43T
- بدنه ساخته شده از آلومینیوم، زیبا و مقاوم در برابر ضربات، رطوبت
- رنگ بندی منحصر به فرد در 8 رنگ متنوع
- بدون دسته
- ابعاد و وزن : عرض 125 میلی متر ، ارتفاع 355 میلی متر، عمق 125 میلی متر و وزن 5.3 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو دکوراتیو DAS AUDIO QUANTUM Q-43-T
- پسیو ، دکوراسیون ، فول رنج
- امپدانس ورودی 4 اهم
- دارای دو حالت اهمی و ولتی
- توان خروجی در حالت اهمی برابر 80 وات مداوم و 320 وات ماکزیمم
- توان خروجی در 100 ولت برابر 15 و 30 و 50 وات
- توان خروجی در حالت70 ولت برابر 7.5 و 15 و 25 وات
- میزان حساسیت 93 دسیبل
- میزان شدت پرتاب صوتی برابر 118 دسیبل
- مقدار پاسخ فرکانسی از 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- دارای 4 عدد ووفر 3 اینچ بامدل 3P16
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 120 درجه و در حالت افقی برابر 45 و 30 درجه
- قابلیت تغییر میزان پرتاب صدا در حالت افقی با سوئیچ مجزا
- کانکتور ترمینال برای سهولت در نصب و اجرا

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با سابقه 50 ساله در تولید سیستم های صوتی از قبیل : انواع بلندگو، لاین اری، ساب ووفر، امپلی فایر، پروسسور، میکروفن پیجینگ، ماتریکس، امپلی فایر ماتریکس و میکسر فعالیت دارد. تمامی محصولات داس D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. تمامی قطعات و سیستم های صوتی داس به صورت آکبند و پلمپ به فروش می رسند.
برای آگاهی ار قیمت خرید اسپیکر پسیو و دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T می توانید به سایت سیما صوت ایرانیان مراجعه نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات را در بسته بندی های اصلی کارخانه همراه با کاتالوگ و شماره سریال مجزا به فروش می رساند. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکز شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیروهای مجرب و در کارگاه پیشرفته صورت می پذیرد. تنها نمایندگی تعمیرات DAS داس شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد.