نورپردازی اتاق کنفرانس
نوامبر 14, 2020
اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس مدل D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T|قیمت خرید اسپیکر پسیو و دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-43-T|سری D.A.S QUANTUM|QUANTUM Q-43|باند دکوراتیوDAS QUANTUM Q-43-T|بلندگو DAS QUANTUM Q-43T|اسپیکر دکوراتیو D.A.S QUANTUM Q-43-T| بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO Q43T|شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S|تعمیرات D.A.S داس| خرید باند DAS داس| اسپیکر داس D.A.S| سیستم صوت حرفه ای
بلندگو پسیو ولتی اهمی DAS-QUANTUM Q43T
نوامبر 15, 2020

بلندگو دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-23-T

توضیحات بلندگو دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-23-T
- بلندگو دکوراتیو DAS QUANTUM Q23T ، بلندگویی ولتی واهمی ، فول رنج ، دارای یک عدد تیوتر نئودیوم می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 160 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 190 میلی متر، ارتفاع آن 125 میلی متر و عمق آن 125 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 112 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q-23-T
- با توان خروجی 160 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه آلومینیوم با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 120 درجه.
- دارای وزن خالص 2.8 کیلوگرم .
- دارای IP 54 .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO QUANTUM Q 23T

اسپیکرهای سری کوانتوم ازمحصولات D.A.S دارای ظاهری زیبا بوده و برای استفاده در طراحی های داخلی طراحی شده اند. DAS AUDIO QUANTUN سری باند های دکوراتیو در طرح ها ورنگ های مختلف می باشد. علاوه بر زیبایی این اسپیکر ها صدای فوق العاده ای داشته و نیاز شما برای داشتن صدای ایده عال را برآورده می نمایند. بلندگو دکوراتیو D.A.S QUANTUM Q-23-T در خانواده کوانتوم داس قرار داشته و جز ئی از بهترین های دکوراتیو به شمار می آید.
سیما صوت ایرانیان نمایندگی محصولات D.A.S در ایران بوده و در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم صوت، سیستم نور پردازی، سیستم کنفرانس، سیستم تصویر برداری(اتوترکینگ) و دکوراسیون فعالیت دارد. همچنین برای مشاهده نمونه پروژه های SIMASOT.COM می توانید در سایت به قسمت پروژه مراجعه نمایید.جهت خرید بلندگو پسیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO QUANTUM Q 23T می توانید با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید.
بدنه اسپیکر داس کوانتومQ 23 T از آلومینیوم طراحی شده و بسیار سبک می باشد. رنگ مشکی و بدنه ضد زنگ از فنآوری IP-54 ساخته شده که در مقابل رطوبت مقاوم است. با این قابلیت باندکوانتوم در برابر قطرات آب مقاوم میشود. در نظر داشته باشید که محصول ضد آب نیست. ابعاد و اندازه در بلندگو پسیو اهمی/ ولتی DAS AUDIO QUANTUM Q23T در عرض برابر 125 میلیمتر، ارتفاع 190 میلیمتر، عمق 125 میلیمتر و وزن سبک 2.8 کیلوگرم می باشد.
باند پسیو دکوراتیوD.A.S QUANTUM Q 23 T فول رنج بوده و دو عدد ووفر سه اینچی با طراحی نوین و صدای شفاف دارد. مدل این 3 ووفر 3P16می باشد. زاویه پرتاب در این اسپیکر داس در حالت عمودی برابر120 درجه و در حالت افقی با دو حالت 90 درجه و 70 درجه متغییر است. توسط سوئیچ تعبیه شده بر روی کراس اور این بلندگو می توان مقدار درجه را انتخاب نمایید. زاویه پرتاب هر بلندگو برای جانمایی بهتر و پوشش کامل صدایی منطقه مورد نظر دارای اهمیت است. مهندسین این رشته با آگاهی از زاویه پرتاب یک بلندگو ، نقطه قرار گیری باندها را در پلان مدنظر مشخص می نمایند.
پاسخ فرکانسی در اسپیکر دکوراتیو پسیو – اهمی/ولتی – داسQUANTUM Q23T از بازه 150 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. این باند کوچک داس بیشتر صداهای HI FRQ را دریافت می کند برای دریافت فرکانس های پایین تر بهتر است از ساب ووفرهای سری کوآنتوم با مدل های Q10A , Q10 استفاده نمایید. این ساب ها حجم بیشتری از صدا را منتقل می کنند.
بلندگو پسیو و دکوراتیو داس مدلDAS AUDIO QUANTUM Q23T برای راه اندازی باید به یک امپلی فایر متصل باشد. این امپلی با حالت اهمی ولتی کار می کند تا بتوان برروی دو حالت از آنها استفاده نمود. کمپانی داس پیشنهاد استفاده از امپلی فایر های سریIA دو مدلIA-404 و IA-402داده است. برای داشتن صدایی به تفکیک شده می توانید از پروسسور یا مدیریت بلندگو مدل DSP-226 استفاده نمایید. با این سیستم به راحتی می توانید صداهای دلخواه و اکولایزر مد نظر را اعمال نمایید.
اسپیکر اهمی/ولتی پسیو داس Q 23 T دارای امپدانس 8 اهم بوده و با کلید قرار گرفته در پشت بلندگو می توانید دستگاه را به حالت اهمی یا ولتی تغییر دهید. این بلندگو دکوراتیو در حالت ولتی دارای دو توان خروجی برروی 100 ولت و 70 ولت می باشد. توان خروجی در بلندگو DAS AUDIO QUANTUM Q23T در حالت اهمی مداوم 40 وات و ماکزیمم 160 وات است. میزان توان خروجی در حالت ولتی به صورت 100 ولت برابر 10 وات ، 20 وات و 30 وات می باشد. مقدار توان خروجی در 70 ولت برابر 50 وات ، 15 وات و 10 وات است. این مقدار توسط یک کلید چرخشی بر روی دستگاه تغییر یافته و کانکتور اتصلای در آن به صورت ترمینالی بوده که راه اندازی بلندگو را آسان می کند. میزان حساسیت در باند پسیوQ 23 T برابر با 90 دسیبل بوده و میزان تحمل فشار صوتی در این اسپیکر اهمی ولتی برابر 112 دسیبل است. این مقدار تضمین کننده کیفیت و قدرت بالا در زمان اجراها به صورت مداوم و طولانی است.
بلندگو اهمی/ولتی دکوراتیو D.A.S AUDIO QUANTUM Q23 T مناسب برای استفاده در پیجینگ، سالن کنفراس، کلاس درس، اماکن تجاری مانند بانک ، رستوران، کافی شاپ، سالن های کوچک، اتاق های ضبط صدا، و مناسب برای پخش موزیک در فضاهای کوچک است.

ویژگی های ظاهری بلندگو اهمی/ولتی پسیو و دکوراتیو داس مدل کوآنتوم D.A.S QUANTUM Q-23-T
- بدنه ذوزنقه ای شکل ، با متریال آلومینوم و فناوری IP-54 مقاوم در برابر رطوبت و ضربه
- رنگ مشکی ، سفارشی در تمامی رنگ ها
- بسیار سبک و کوچک – فاقد دسته
- قابلیت اتصال به دیوار توسط براکت های اورجینال
- اتصال به صورت اری یا سوار شدن بلندگو ها بر روی یکدیگر توسط براکت JP-Q
- نصب در حالت افقی و عمودی
- ابعاد و وزن : عرض برابر 125 میلیمتر، ارتفاع 190 میلیمتر، عمق 125 میلیمتر و وزن 2.8 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر، دکوراتیو، پسیو DAS AUDIO QUANTUM Q-23T
- پسیو، اهمی ولتی، فول رنج ، دکوراتیو
- امپدانس ورودی 8 اهم
- توان خروجی 40 وات به صورت مداوم و 10 وات در حالت ماکزیمم در حالت اهمی
- دو عدد ووفر 3 اینچی با مدل 3P16
- میزان پاسخ فرکانسی از 150 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت پرتاب صوتیSPL برابر 112 دسیبل در بالاترین حالت
- میزان حساسیت برابر 90 دسیبل
- توان خروجی بر روی 100 ولت برابر 10 ، 20 ، 30 وات
- توان خروجی برروی 70 ولت برابر 5، 10 ، 15 وات
- میزان زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر120 درجه ، قابل تغییر در زاویه افقی برابر 90 و 70 درجه با استفاده از سوئیچ
- دو حالت اهمی و ولتی با استفاده از کلید چرخشی
- سهولت در راه اندازی با برخورداری از کانکتور ترمینالی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. کمپانیDAS AUDIO شرکت تولید کننده سیستم های صوتی در اسپانیا می باشد. D.A.S با 50 سال سابقه در طراحی و تولید این محصولات اعم از: امپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو ، بلندگو دکوراتیو، اسپیکر اهمی/ولتی ، لاین اری و ساب ووفر توانسته جایگاهی در بین طرفدران در سرتاسر جهان داشته باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی داس بوده و کلیه محصولات را در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با هلو گرام ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا ، کاتالوگ در بازار به فروش میرساند. برای خرید اکسسوری یا قطعات جانبی به صورت فابریک و آکبند محصولات داس می توانید از شرکت سیما صوت ایرانیان اقدام به خرید نمایید.
جهت جلب رضایت مشتری و اطمینان به خرید و خدمات پس از فروش ، تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط مهندسین و کادر آموزش دیده در محیطی حرفه ای و کارگاهی مجهز انجام می گیرد.