میکروفن های بی سیم SHURE
نوامبر 9, 2020
QUANTUM-SERIES
نوامبر 11, 2020
 

میکروفن بی سیم SHURE BLX24-SM58

توضیحات میکروفن بی سیم SHURE مدل BLX24-SM58 :

- میکروفن بی سیم SHURE BLX24-SM58 ، دارای باند رادیویی UHF و 9 کانال گروه بندی با فرکانس بالا می باشد.
- دارای رنج داینامیکی برابر با 100 دسیبل می باشد .
- دارای کپسول قدرتمند داینامیک با مدل SM58.

ویژگی های میکروفن بی سیم دستی SHURE مدل BLX24-SM58:

- با الگوی گیرایی کاردیود .
- با برد حدود 91 متر .
- با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلو هرتز.
- با امکان ست کردن بصورت دستی
- دارای وزن خالص 218 گرم .
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

میکروفن بی‌سیم، کاردیود SHURE BLX24-SM58

میکروفن بی‌سیم شورSHURE BLX24-SM58 در دسته میکروفن‌های وایرلس بوده که آزادی عمل برای اجراکننده‌های برنامه را به همراه دارد. میکروفن های بی سیم از جمله محصولاتی است که برای اجراهای زنده مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که این محصولات علاوه بر زیبایی قدرت بالایی در پخش صدا خواهند داشت.
بعد از روی کار آمدن میکروفن‌های بی‌سیم و وایرلس شدن ارتباط بین گیرنده و فرستنده قابلیت‌های بیشتری پیدا کردند. میکروفن بی‌سیم، کاردیود BLX24-SM58 از محصولات کمپانی شور جز پرفروش‌ترین محصولات بی‌سیم به‌حساب می‌آید. BLX24 SM58 دارای دو قطعه بوده که یکی فرستنده یا میکروفن و دیگری ریسیور یا گیرنده نام دارد.
کمپانی شور با تلاش‌های ۹۰ساله، امروزه محصولاتی باکیفیت و برد بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. میکروفن بی‌سیم شور باکیفیت بالا در هنگام بازخورد صدا در بین خوانندگان و استودیو داران بسیار محبوب است.
کمپانی شور از سال 1952در حال ساخت محصولات متفاوت مانند: میکروفن بی‌سیم، میکروفن با سیم، میکروفن یقه‌ای، میکروفن هدمیک بوده و توانسته میلیون‌ها هنرمند حرفه‌ای را باکیفیت محصولات و دوام بالا شگفت‌زده کند.

دستگاه فرستنده SM58

دستگاه فرستنده یا همان میکروفن در این ست، SM58 است. فرستنده‌ها بر اساس نوع کپسول نام‌گذاری می‌شوند. میکروفن SM-58 با الگو گیرایی کاردیود و کپسول داینامیک مناسب برای آواز و سخنرانی طراحی شده است. این میکروفن با بدنه مشکی رنگ و طراحی زیبا به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد و به دلیل انتخاب درست از متریال هنگام قرارگیری در دست، از تعریق جلوگیری می‌کند. همچنین نوع گیرایی در این میکروفون کمترین نویز در باز پخش را به همراه دارد. میزان گین ورودی در حالت ماکزیمم برابر 20- دسی‌بل است.
پاسخ فرکانسی میکروفن داینامیک BLX24 SM58 از 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز متغیر بوده همچنین میزان رنج داینامیک برابر 100 دسی‌بل هست. برای استفاده از این محصول در فضای باز می‌توان گفت که این میکروفن بی‌سیم قابل‌استفاده در دمای منفی 18 درجه تا بالای 50 درجه است.

موارد استفاده از میکروفن بی سیم

میکروفن همه‌کاره، مناسب برای استفاده در اجراهای زنده، سینما، سیستم کنفرانس، سخنرانی، اجرای برنامه‌هایی استودیو، دی جی، کنسرت، سالن کنفرانس، سالن همایش و برنامه‌های رادیویی است. ابعاد در میکروفن داینامیکی SM 58 دارای ارتفاع 224 میلی‌متر، عرض 53 میلی‌متر و وزن 218 گرم هستند. SHURE BLX24-SM58 با استفاده از باطری نوع AA راه‌اندازی می‌شود و تا 14 ساعت به‌صورت مداوم قابل‌استفاده هست. بر روی بدنه این میکروفن، یک عدد مانیتور و دکمه برای خاموش و روشن شدن دستگاه تعبیه شده است.

فرستنده BLX-4

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم SHURE BLX-24-SM-58 از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت دوم در این ست میکروفن، گیرنده BLX از مدل BLX 4 دارای یک عدد خروجی کانکتور XLR و یک عدد خروجی کانکتور TRS (بنون) است مپدانس در زمان استفاده با خروج XLR برابر 300 اهم و در زمان استفاده از خروجی بنون 50 اهم هست. تعداد گروهای تعریف شده در میکروفن کاردیود، خازنی SHURE BLX24 SM58 برابر 28 گروه هست که بر اساس حروف انگلیسی A-Z تعریف شده است. کانال‌های تعریف شده برای این گیرنده 0-9 است که امکان تنظیم بر روی هر رنج فرکانسی را بر طرف می‌نماید و شما می‌توانید دستگاه خود را با فرستنده‌های مختلفی ست نمایید. این تعداد فرکانس باعث می‌شود بدون تداخل فرکانسی از چند سیستم به‌صورت هم‌زمان استفاده نمایید.
میزان حساسیت RF SENSITIVITY برابر 12 دسی‌بل تا 105- دسی‌بل است. برد تقریبی 100 متر میکروفن بی‌سیم شور SHURE BLX-24-SM-58 امکان استفاده از این محصول در اجراهای زنده و کنسرت‌ها را فراهم می‌کند. این مقدار برد دستگاه برای رفتن داخل جمعیت و اجراهایی در کنار بازدیدکنندگان بدون افت کیفیت، بازپخش فوق‌العاده قوی و با کمترین نویز را فراهم می‌کند. جهت راه‌اندازی این میکروفن علاوه بر برق شهری شما نیازمند یک آداپتور 12 تا 15 ولت با 160 میلی‌آمپر هستید. آداپتور مربوطه به صوت مجزا در کارتن میکروفن قرار داده شده است.
بدنه مشکی رنگ و ساخته شده فایر گلاس BLX-4 از متریال ABS این محصول را در برابر ضربات مقاوم می‌کند. یک عدد نمایشگر در جلوی ریسیور نمایش گروه‌بندی و کانال گذاری‌ها را به عهده دارد. چراغ‌های روی دستگاه یکی برای نمایش سیگنال اتصالی و دیگری برای آماده‌به‌کار بودن سیستم هستند.

ابعاد میکروفن بی‌سیم BLX24 SM58

میکروفن SHURE BLX24-SM58 دستگاهی کوچک و جمع جور است که علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال می‌کند. ابعاد ریسیور برابر است با: عرض 188 میلی متر، ارتفاع 40 میلی‌متر، عمق 103 میلی‌متر و وزن خالص آن برابر 241 کیلوگرم است. از نقاط منفی در این سیستم میکروفن بی‌سیم می‌توان به قابلیت رک مونت نبودن آن اشاره نمود که باتوجه‌به کوچک بودن ریسیور می‌توان در هر منطقه‌ای مدنظر شما مورداستفاده قرار بگیرد.

ویژگی‌های ظاهری میکروفن بی‌سیم شور، کاردیود، خازنی SHURE BLX24 SM58
- بدنه مشکی رنگ و ساخته شده از فایر گلاس BLX-4 از متریال ABS
- سبک و جمع‌وجور
- دارای آنتن داخلی
- دارای کلید خاموش/ روشن روی ریسیور و میکروفن
- صفحه LED
- عدم حالت رک مونت
- چراغ نمایش سیگنال اتصالی
- چراغ نمایش آماده‌به‌کار بودن سیستم
- آداپتور 12 تا 15 ولت با 160 میلی‌آمپر موجود در جعبه
- 14 ساعت کار مداوم با دو عدد باطری
- ابعاد ریسیور (گیرنده): عرض 188 میلی متر، ارتفاع 40 میلی متر، عمق 103 میلی متر و وزن خالص آن برابر 241 کیلوگرم
- ابعاد میکروفن (فرستنده): ارتفاع 224 میلی متر، عرض 53 میلی متر و وزن 218 گرم

مشخصات فنی میکروفن کاردیود، داینامیک، بی‌سیم SHURE BLX24 SM58
- کپسول داینامیک SM58
- الگو گیرایی قطبی شکل کاردیود
- میزان برد دستگاه 300 فوت یا 100 متر به‌صورت تقریبی
- امپدانس خروجی در XLR برابر با 30 اهم و در خروجی بنون برابر 50 اهم
- تعداد 28 گروه‌بندی بر اساس حروف انگلیسی A-Z تعریف شده
- تعداد 9 کانال برای گیرنده از 0-9 است.
- یک عدد خروجی کانکتور XLR و یک عدد خروجی کانکتور TRS (بنون)
- پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز
- میزان گین ورودی در حالت ماکزیمم برابر 20- دسی‌بل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات میکروفن
شرکت آمریکایی شور با استفاده از برترین مهندسین و تکنولوژی روز دنیا همچنین متریال‌های مقاوم توانسته محصولاتی را روانه بازار کند. میکروفن‌های شور باتوجه‌به اینکه به‌صورت مداوم مورداستفاده قرار می‌گیرند به دلیل امکانات و متریال‌های استفاده شده حتی بعد گذشت چند سال همچنان قابل‌استفاده بوده و کیفیت خود را از دست نخواهند داد.
شرکت سیما صوت ایرانیان با فروش محصولات اصلی کمپانی شور در سایت SIMASOT.COM خیالی راحت بعد از خرید این محصول را به شما هدیه می‌دهد. سیما صوت ایرانیان با فعالیت چندساله در زمینه مشاوره، طراحی اجرا سیستم‌های صوت، سیستم کنفرانس، سیستم نورپردازی، دکوراسیون، سیستم ضبط و پخش تصویر و تجهیز سالن کنفرانس و سالن همایش فعالیت دارد. تعمیرات کلیه میکروفن‌های شور در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای حرفه‌ای سیما صوت انجام می‌پذیرد.