لاین اری داس DAS AUDIO SARA

10 ترفند خرید سیستم کنفرانس
جولای 5, 2023
تجهیز سالن آمفی تئاتر بیمه پاسارگارد- تهران
آگوست 1, 2023

لاین اری داس DAS AUDIO SARA

بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO SARA

بلندگو لاین اری اکتیو LINE ARRAY DAS AUDIO SARA دارای امپلی‌فایر داخلی چهار کانال، حالت استریو، IP43 و کانکتورهای ورودی و خروجی XLR و دیتا کنترل اترکن است. همچنین می توانید لاین اری را از طریق نرم افزار ALMA کنترل نمایید. از جمله قابلیت‌های این لاین‌ اری داس می‌توان به میکرو کنترلر هوشمند، بالانس AES، NFC، فن آوری MULTIPATH، منبع تغذیه PFC، سیستم ریجینگ FAST SET PLAY، کنترل دمای داخلی، عملکرد بهینه سیستم و مدیریت سیستم اشاره نمود. جهت آگاهی از قیمت خرید بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO SARA می‌توانید با شماره 0218860021 تماس بگیرید. سیما صوت ایرانیان نمایندگی داس D.A.S در ایران است.

امکانات بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO SARA

  • اسپیکر اکتیو، لاین‌ اری، 4WAY
  • توان تولیدی هر یونیت برابر 3000 وات
  • تولید صدای دینامیکی باقدرت 70 هرتز تا 17 کیلو هرتز
  • پوشش افقی 100 درجه
  • حداکثر SPL برابر148 دسی‌بل و با تست AES75 برابر 138 دسیبل
  • کانکتور ورودی اترنت و صدا: eterCON
  • کانکتور لینک‌سازی: powerCON TRUE1
  • حالت استریو
  • بدنه ذوزنقه ای شکل با قابلیت 10 درجه تغییر
  • ابعاد برابر: عرض 265 میلی‌متر، طول 655 میلی‌متر، عمق 515 میلی‌متر و وزن 34 کیلوگرم

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

لاین اری داس سارا DAS AUDIO SARA

لاین اری قرینه با توان 3000 وات، عملکرد خطی 138 و محدوده دینامیکی گسترده ای را ارائه می دهد، که آن را برای رویدادها و تاسیسات با اندازه متوسط ​​که کیفیت و یکنواختی صدا در اولویت قرار دارند، عالی می کند. در بلندگو لاین اری سارا شرکت داس صدا را در دو حالت برای تعیین قدرت تست کرده ارغام ارائه شده برابر 138 دسیبل(حداکثر SPL خطی در 1 متر طبق استاندارد AES75 با استفاده از صدایی در بالاترین حدM-Noise 18 دسی بل اندازه گیری شد.) و 142 دسیبل(حداکثر SPL در 1 متر با استفاده از صدای حداکثری اندازه گیری شد.)

SELF POSITIONING
با استفاده از قابلیت NFC در هر یونیت و نرم‌افزار ALMA می‌توانید موقعیت هر یونیت را نسبت به فضایی که قرار است پوشش صدایی دهد تغییر دهید. با واردکردن دستی، متراژ سالن، در ALMA یونیت‌ها به‌صورت خودکار نسبت به زاویه قرار گرفته چیده شده و مقدار توان خروجی برای منطقه‌ای که به آن صدا را پرتاب می‌کنند مشخص می‌شود. این قابلیت که خود موقعیت‌یابی نامیده شده، دارای عملکردی بهینه و افزایش توان تولیدی هر یونیت و در مجموع خروجی کمتر صدا می شود.

POWER FACTOR CORRECTION در بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO SARA


در سری DAS ARA از PFC یا تصحیح ضریب توان استفاده شده که می‌توانید نوسانات برق را کنترل کرده و در زمانی که ولتاژهای ورودی کم/زیاد می‌شوند صداها دچار نویز و یا کاهش کیفیت نخواهند شد. امپلی‌فایر کلاس D با سوئیچ PFC در LINE ARRAY SARA اجراهای طولانی و بدون افت کیفیت را تضمین می‌کند. این قابلیت بهترین عملکرد قطعات الکتریکی را به همراه داشته و تجربه شنیدن صدایی دلنشین را تضمین می‌نماید.

SPL در بلندگو لاین اری داس

مخفف سطح فشار صدا است و معمولاً به عنوان کارایی و حساسیت نیز شناخته می شود. این پارامتر میزان صدای بلندگو را نشان می دهد. SPL بالاتر معادل بلندترین صدای بلندگو است. این میزان صدای (ولوم/فشار) است که توسط یک بلندگو بازتولید می شود که معمولاً یک متر جلوتر از بلندگو اندازه گیری می شود. Max SPL میزان صدای بلندی است که بلندگو می تواند قبل از شکستن یا شروع به صدای خیلی بد پخش کند.

دو بلندگو 8 اینچی با زاویه

لاین اری داس DAS SARA دارای دو بلندگوی سفارشی 8 اینچی برای فرکانس‌های متوسط ​​و پایین و تیوتر برای فرکانس‌های بالا با پراکندگی افقی 100 درجه است. ووفر 8 اینچی با فرکانس پایین، 2.5 اینچی VCD، آهنربای نئودیمیوم، 300 وات AES، 4 اهم و تیوتر مدل 75/M-80 ، همچنین میدرنج 3 اینچ VCD، آهنربای نئودیمیم، گلوگاه 1.5 اینچی، 100 وات ، 8 اهم همگی برای تولید صدایی فوق العاده در یک یونیت جمع آوری شده اند.

تقویت کننده کلاس D منبع تغذیه سوئیچینگ PFC را با تصحیح ضریب توان ادغام می کند و بدون توجه به ولتاژ شبکه، عملکرد و کارایی بهینه را تضمین می کند. این آمپلی فایر 3000Wrms قدرت را ارائه می دهد که به 4 کانال تقسیم می شود، دو کانال در حالت بریج برای تغذیه تیوتر و دو کانال باقی مانده برای تغذیه بلندگوهای جلو 8 اینچی استفاده می شود.

منبع تغذیه سوئیچینگ PFC در لاین اری داس

  • صرفه جویی در انرژی با کاهش تقریباً 40٪
  • کاهش کابل کشی، زیرا جریان های RMS کمتری در طول استفاده به دست می آید.

زاویه پرتاب صدا در حالت افقی برابر 100 درجه و در حالت عمودی بستگی به زاویه نصب یونیت‌ها دارد. اسپیکر لاین‌ اری D.A.S LARA با پوشش داینامیکی بالا، کمترین میزان اعوجاج را ایجاد نموده و صدا حتی بعد از برخورد با سطوح بازتابنده باز هم شفافیت و گیرایی اولیه را دارد.

ویژگی‌های ظاهری لاین‌ اری DAS AUDUI LINE ARRAY SARA

  • بدنه ذوزنقه‌ای، تخته سه‌ لایه
  • رنگ مشکی مجهز به ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی
  • ابعاد و وزن برابر: عرض 265 میلی‌متر، طول 655 میلی‌متر، عمق 515 میلی‌متر و وزن 34 کیلوگرم

امکانات بلندگو لاین‌ اری اکتیو DAS AUDIO SARA

  • توان تولیدی به‌صورت مداوم 3000 وات
  • پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 17 کیلوهرتز
  • کانکتور خروجی جهت لینک‌سازی با سایر یونیت‌ها: powerCON TRUE1
  • دارای حالت استریو
  • حداکثر SPL برابر 138 دسی‌بل و 142 دسیبل
  • ورودی: بالانس AES
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • حساسیت ورودی: 18+ دسی‌بل
  • یک عدد کانکتور ورودی و خروجی XLR
  • کانکتور ورودی صدا و اترنت: eterCON
  • امپلی‌فایر چهار کانال
  • پردازش ALMA™ FIR و مدیریت دیجیتال از طریق DASaim™
  • پوشش فرکانسی در حالت افقی 100 درجه
  • پوشش افقی بستگی به زاویه نصب شده دارد
  • ولتاژ برق ورودی: 230 و 115 ولت
  • IP 43

قطعه میکرو کنترلر هوشمند

طراحی مدرن و فن آوری پیشرفته در ساخت بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO SARA استفاده از قطعات هوشمند و البته کوچک با کاربری‌های فراوان را به همراه داشته است. میکرو کنترل هوشمند SARA برای تنظیم میزان ولتاژهای ورودی، کنترل دمای هر یونیت، حفاظت از امپلی‌فایر و DSP، کنترل امپدانس‌های خروجی، مراقبت از سیستم و ایمنی دستگاه، عملکرد بهینه، کاهش مصرف انرژی، افزایش عمر تمام اجزاء سیستم، امکان اتصال به نرم‌افزارهای ALMA , DASaim و امکان استفاده از SELFE POSITION و ارتباط ایمن با استفاده از اترنت را فراهم می‌کنید. بررسی خودکار ایمنی و سلامت در هر یونیت از طریق پنل پشتی در دسترس است.

خرید بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO SARA


برای خرید لاین‌ اری داس DAS AUDIO SARA با تیم فروش سیما صوت ایرانیان (نمایندگی داس) با شماره 02188860021 و شماره واتس آپ 09011950518 در تماس باشید. بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO SARA با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می‌نماید.

نصب و راه اندازی لاین اری داس DAS AUDIO SARA

سیستم ریجینگ استفاده شده امکان لاین اری کردن تعداد 24 عدد یونیت سارا و 16 یونیت ساب ووفر را می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از لوازم جانبی  JP-SARA، می توانید تا 12 یونیت SARA را در زیر SARA-SUB آویزان نمود. سیستم FSS™ (Fast Set Splay) اجازه می دهد تا زاویه ها یونیت ها را 1 درجه از موقعیت نصب شده تغییر دهید تنظیم کنید و زمان مونتاژ را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

مدیریت بلندگو داخلی

بلندگو لاین‌ اری اکتیو DAS SARA دارای مدیریت بلندگو داخلی 32 بیتی، و قدرت GAMACS 1.2 عملیات محاسباتی، ‌ را ارائه می‌دهد. فن آوری MULTIPATH دامنه داینامیکی را تا 120 دسی‌بل افزایش می‌دهد. DSP داخلی در این لاین‌ اری امکان کنترل هر یونیت با استفاده از نرم‌افزار ALAMA را فراهم می‌کند. به دین صورت دیگر نیازی به مدیریت جداگانه و خرید DSP نخواهید داشت. نر افزار ALMATM که تولید انحصاری DAS AUDIO است دارای قابلیت و امکانات گسترده‌ای است که در قسمت نرم‌افزارهای D.A.S به آن می‌پردازیم.

تعمیرات، گارانتی و خدمات پس از فروش اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO LARA


شرکت سیما صوت ایرانیان، تنها نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات داس را با گارنتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت خرید اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO SARA می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید. همچنین شرکت SIMASOT.COM باسابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای سیستم کنفرانس فعالیت داشته که می‌توانید پروژه‌های کار‌شده توسط تیم حرفه‌ای ما را در قسمت پروژه مشاهده نمایید.

جهت آموزش و تعمیرات سیستم‌های صوتی می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما در دفتر مرکزی واقع در تهران در تماس باشد. برای خرید بلندگو لاین‌ اری اکتیو، کاردیود داس می‌تواند با همکاران ما در قسمت فروش در تماس بوده و محصولات داس را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO SARA دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هست و قطعات همگی دارای شماره‌ سریال‌ مجزا و معتبر بوده که از صفحه رسمی DAS AUDIO.COM قابل‌پیگیری هستند.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.