سالن کنفرانس مدرن و اتاق جلسه در سال 2022
می 17, 2022
بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA
بلندگو ساب ووفر لاین‌اری داس کاردیوید DAS AUDIO ARA
می 23, 2022

بلندگو اکتیو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

بلندگو اکتیو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA در سال 2022 میلادی به طرف‌داران سیستم‌های، صوت حرفه‌ای ارائه شد. این محصول متشکل از به‌روزترین قطعات و بهره‌مند از مدرن‌ترین تجهیزات صوتی است. باند اکتیو LINE ARRAY DAS LARA دارای امپلی‌فایر داخلی هشت کانال، حالت استریو، IP43 و کانکتورهای ورودی و خروجی XLR است. اسپیکر لاین‌ اری اکتیو D.A.S LARA قابلیت اتصال به اترنت و کنترل از طریق ALMA و DASaim را دارد. از جمله قابلیت‌های در این لاین‌ اری مدرن داس می‌توان به میکرو کنترلر هوشمند، بالانس AES، NFC، فن آوری MULTIPATH، منبع تغذیه PFC، سیستم ریجینگ FAST SET PLAY، کنترل دمای داخلی، عملکرد بهینه سیستم و مدیریت سیستم اشاره نمود.

جهت آگاهی از قیمت خرید بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA می‌توانید با تیم فروش حرفه ای ما در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران است و بلندگو لاین اری اکتیو DAS LARA با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می‌نماید.

ویژگی‌ فنی بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

  • اسپیکر اکتیو، لاین‌ اری، 4WAY
  • توان تولیدی هر یونیت برابر 6000 وات
  • تولید صدای دینامیکی باقدرت 63 هرتز تا 200 هرتز
  • حداکثر SPL برابر 146 دسی‌بل
  • کانکتور ورودی اترنت و صدا: eterCON
  • کانکتور لینک‌سازی: powerCON TRUE1
  • حالت استریو
  • ابعاد برابر: عرض 355 میلی‌متر، طول 1.170 میلی‌متر، عمق 645 میلی‌متر و وزن 86 کیلوگرم

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

بلندگو لاین‌ اری کاردیوید DAS AUDIO LARA

بلندگو لاین‌ اری، اکتیو، کاردیوید DAS AUDIO LARA با استفاده از قطعاتی مدرن و مهندسی به‌روز ساخته شده و توانایی‌های فراوانی در ایجاد صدا دارد. اسپیکر لاین‌ اری داس دارای دامنه پخش صدای بالایی بوده و با استفاده از حالت پخش صدای CARDIOD می‌تواند منطقه بزرگی را تحت پوشش قرار دهد. بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA با توان تولیدی 6000 وات به‌صورت مداوم و پاسخ فرکانسی 63 هرتز تا 17 کیلوهرتز امکان پخش صدایی فوق‌العاده در محیط‌های بزرگ را دارد.

به لطف استفاده از امپلی‌فایر هشت کانال در بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA با برق شهری 115 ولت و 230 راه‌اندازی می‌شود. توسط سوئیچ، قسمت پشتی لاین‌ اری می‌توانید ورودی برق موردنظر را تعیین نمایید. همچنین این اسپیکر در دسته محصولات کاردیوید قرار داشته و حتی قسمت پشتی بلندگو هم در پوشش صدایی قرار می‌گیرد.

زاویه پرتاب صدا در حالت افقی برابر 100 درجه و در حالت عمودی بستگی به زاویه نصب یونیت‌ها دارد. اسپیکر لاین‌ اری D.A.S LARA با پوشش داینامیکی بالا، کمترین میزان اعوجاج را ایجاد نموده و صدا حتی بعد از برخورد با سطوح بازتابنده باز هم شفافیت و گیرایی اولیه را دارد.

یونیت‌های لاین‌ اری DAS LARA دارای 2 عدد ووفر 12 اینچ به همراه سیسم پیچ صوتی 4 اینچی، 2 عدد تیوتر 8 اینچ کاردیود، 2 عدد تیوتر هشت اینچ با سیسم پیچ 2.5 اینچی برای صدای میانی، دو درایو فشرده M-78N با سیم‌پیچ صوتی 3 اینچ برای فرکانس صدای بالا است.

بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

سیستم ریجینگ FAST SET SPLAY

بلندگو لاین‌ اری توسط ریجینگ به یکدیگر متصل شده و ساب‌ووفرها نیز از همین طریق FLY می‌شوند. اما در سری ARA برای نصب و ARRAY کردن از روش FSS TM استفاده شده که می‌توانید با استفاده از سه‌نقطه اتصال به‌راحتی و با سرعت بیشتری یونیت‌ها را به هم متصل نمایید. RIGGING در بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA امکان اتصال 24 یونیت و 16 ساب‌ووفر را مهیا می‌کند. برای تغذیه این یونیت‌ها از کانکتورهای XLR و البته eterCON استفاده شده است. اکسسوری نصب در این لاین‌ اری با درجه چرخش 0 تا 7 درجه امکان پخش صدا بهتر و قرارگیری مفیدتر اسپیکرها را به ارمغان می‌آورد.

فیلترهای مدرن در بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

بلندگو لاین‌ اری اکتیو DAS LARA دارای فیلترهای مانند: FIR، HOS، RMS است. هرکدام از فیلترها صداهای از پیش تنظیم شده‌ای را ایجاد می‌کنند.

دامنه گسترده پخش صدا در لاین‌ اری اکتیو کاردیود داس DAS LARA امکان ایجاد اکولایزرهای مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از فیلترهای سیستم صدایی استثنایی، واضح و تجربه‌ای بهبودیافته خواهید داشت.

بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA

SELF POSITIONING

با استفاده از قابلیت NFC در هر یونیت و نرم‌افزار ALMA می‌توانید موقعیت هر یونیت را نسبت به فضایی که قرار است پوشش صدایی دهد تغییر دهید. با واردکردن دستی، متراژ سالن، در ALMA یونیت‌ها به‌صورت خودکار نسبت به زاویه قرار گرفته چیده شده و مقدار توان خروجی برای منطقه‌ای که به آن صدا را پرتاب می‌کنند مشخص می‌شود. این قابلیت که خود موقعیت‌یابی نامیده شده، دارای عملکردی بهینه و افزایش توان تولیدی هر یونیت و در مجموع خروجی کمتر صدا می شود.

POWER FACTOR CORRECTION در بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

از جمله مزیت‌هایی که در سری DAS ARA قرار گرفته استفاده از PFC یا تصحیح ضریب توان است. با استفاده از آن می‌توانید نوسانات برق را کنترل کرده و در زمانی که ولتاژهای ورودی کم/زیاد می‌شوند صداها دچار نویز و یا کاهش کیفیت نخواهند شد. امپلی‌فایر کلاس D با سوئیچ PFC در LINE ARRAY LARA اجراهای طولانی و بدون افت کیفیت را تضمین می‌کند. این قابلیت بهترین عملکرد قطعات الکتریکی را به همراه داشته و تجربه شنیدن صدایی دلنشین را تضمین می‌نماید.

قطعه میکرو کنترلر هوشمند

طراحی مدرن و فن آوری پیشرفته در ساخت بلندگو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA استفاده از قطعات هوشمند و البته کوچک با کاربری‌های فراوان را به همراه داشته است. میکرو کنترل هوشمند LARA برای تنظیم میزان ولتاژهای ورودی، کنترل دمای هر یونیت، حفاظت از امپلی‌فایر و DSP، کنترل امپدانس‌های خروجی، مراقبت از سیستم و ایمنی دستگاه، عملکرد بهینه، کاهش مصرف انرژی، افزایش عمر تمام اجزاء سیستم، امکان اتصال به نرم‌افزارهای ALMA , DASaim و امکان استفاده از SELFE POSITION و ارتباط ایمن با استفاده از اترنت را فراهم می‌کنید. بررسی خودکار ایمنی و سلامت در هر یونیت از طریق پنل پشتی در دسترس است.

2 * 12″ Woofers
2 * rear-firing 8″ Woofers
2 * front firing 8″
2 * front firing 3″

مدیریت بلندگو داخلی

بلندگو لاین‌ اری اکتیو DAS LARA دارای مدیریت بلندگو داخلی 32 بیتی، و قدرت GAMACS 1.2 عملیات محاسباتی، ‌ را ارائه می‌دهد. فن آوری MULTIPATH دامنه داینامیکی را تا 120 دسی‌بل افزایش می‌دهد. DSP داخلی در این لاین‌ اری امکان کنترل هر یونیت با استفاده از نرم‌افزار ALAMA را فراهم می‌کند. به دین صورت دیگر نیازی به مدیریت جداگانه و خرید DSP نخواهید داشت. نر افزار ALMATM که تولید انحصاری DAS AUDIO است دارای قابلیت و امکانات گسترده‌ای است که در قسمت نرم‌افزارهای D.A.S به آن می‌پردازیم.

تعمیرات، گارانتی و خدمات پس از فروش اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO LARA

شرکت سیما صوت ایرانیان، تنها نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات داس را با گارنتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت خرید اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO LARA می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید. همچنین شرکت SIMASOT.COM باسابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای سیستم کنفرانس فعالیت داشته که می‌توانید پروژه‌های کار‌شده توسط تیم حرفه‌ای ما را در قسمت پروژه مشاهده نمایید.

جهت آموزش و تعمیرات سیستم‌های صوتی می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما در دفتر مرکزی واقع در تهران در تماس باشد. برای خرید بلندگو لاین‌ اری اکتیو، کاردیود داس می‌تواند با همکاران ما در قسمت فروش در تماس بوده و محصولات داس را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. اسپیکر لاین‌ اری DAS AUDIO LARA دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هست و قطعات همگی دارای شماره‌ سریال‌ مجزا و معتبر بوده که از صفحه رسمی DAS AUDIO.COM قابل‌پیگیری هستند.

خرید بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO LARA

جهت آگاهی از قیمت خرید لاین‌ اری داس DAS AUDIO LARA می‌توانید با تیم فروش حرفه ای ما با شماره 02188860021 و شماره واتس آپ 09011950518 در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران است و بلندگو لاین اری DAS LARA با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می‌نماید.

بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA

ویژگی‌های ظاهری لاین‌ اری DAS AUDUI LINE ARRAY LARA

  • بدنه ذوزنقه‌ای، تخته سه‌لایه
  • رنگ مشکی مجهز به ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی
  • ابعاد و وزن برابر: عرض 355 میلی‌متر، طول 1.170 میلی‌متر، عمق 645 میلی‌متر و وزن 86 کیلوگرم

امکانات بلندگو لاین‌ اری اکتیو DAS AUDIO LARA

  • توان تولیدی به‌صورت مداوم 6000 وات
  • پاسخ فرکانسی 63 هرتز تا 17 کیلوهرتز
  • کانکتور خروجی جهت لینک‌سازی با سایر یونیت‌ها: powerCON TRUE1
  • دارای حالت استریو
  • امپلی‌فایر هشت کانال
  • پردازش ALMA™ FIR و مدیریت دیجیتال از طریق DASaim™
  • پوشش فرکانسی در حالت افقی 100 درجه
  • پوشش افقی بستگی به زاویه نصب شده دارد
  • ولتاژ برق ورودی: 230 و 115 ولت
  • IP 43
  • حداکثر SPL برابر 146 دسی‌بل
  • ورودی: بالانس AES
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • حساسیت ورودی: 18+ دسی‌بل
  • یک عدد کانکتور ورودی و خروجی XLR
  • کانکتور ورودی صدا و اترنت: eterCON
بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

  • بلندگو پسیو، دکوراتیو داس DAS AUDIO ARCO 24 T-min

دیدگاه ها بسته شده است