تقویت‌کننده سیگنال اهمی/ولتی D.A.S INTEGRAL-A1004 دارای کلاس توپولوژی D بوده و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد.
آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004
فوریه 23, 2022
تقویت‌کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604
تقویت‌کننده سیگنال اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604
فوریه 27, 2022

آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602

آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602|امپلی فایر اهمی - ولتی|تقویت کننده سیگنال AMPLIFIER DAS A-1602|قیمت خرید آمپلی فایر DAS INTEGRAL-A1602|نمایندگی فروش محصولات داس D.A.S|ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال AMPLIFIER DA.S AUDIO INTEGRAL-A-1602| تقویت کننده سیگنال D.A.S|

آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602

آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602 از سری ایتنگرال و دارای حالت رک مونت بوده و 2 یونیت از رک را اشغال می‌نماید. از مزیت‌های سری تقویت کننده INTEGRAL می‌توان به حالت آماده‌به‌کارSTANDBY اشاره نمود، با حالت آماده به کار کاهش زیادی در مصرف انرژی داشته و امکان استفاده از دستگاه به‌صورت دائم را می دهد. تقویت کننده سیگنال AMPLIFIER DAS INTEGRAL A-1602 در قسمت جلویی دارای یک صفحه نمایش مجهز به LED می باشد که سه رنگ ( سبز، قزمز، نارنجی) بسته به موقعیت دستگاه به نمایش می گذارد. شرکت سیما صوت ایرانیان محصولات داس را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار خواهد داد. برای آگاهی از قیمت خرید آمپلی فایر DAS INTEGRAL-A1602 با همکاران ما در نمایندگی فروش محصولات داس D.A.S تماس بگیرید.
ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال AMPLIFIER DAS INTEGRAL-A-1602
- امپلی فایر اهمی - ولتی، دو کانال
- توان خروجی بر روی هر کانال 8 اهم برابر 400 وات
- توان خروجی بر روی هر کانال 4 اهم برابر800 وات
- توان خروجی در حالت بریج برابر1600 وات
- توان خروجی روی حالت 100 و 70 ولت با زون‌بندی و به‌صورت مجزا 1600 وات
- امکان اتصال به برق شهری 115 و 230 ولت
- وزن خالص بدون بسته بندی : 3.8 کیلوگرم
- فرکانس تحت پوشش 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- توپولوژی کلاس D
- دارای سوئیچینگ برای انتخاب حالت بریج یا استریو
- فن خنک‌کننده
- کانکتورهای ورودی و خروجی به‌صورت ترمینالی
- دارای دو سر ولوم مجزا برای کنترل ورودی و خروجی سیگنال‌ها
- ابعاد : ارتفاع: 88 میلی‌متر، عرض 483 میلی‌متر، عمق 208 میلی‌متر
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1602

تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1602 در دسته محصولات جدید از کمپانی DAS می‌باشد. امپلی‌فایر دیجیتال A1602 با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیای صوت و تصویر توانسته بسیار از نیازهای موردنیاز برای تقویت سیگنال را بر‌طرف نماید. امپلی‌فایرهای داس بهترین کیفیت نسبت به محصولات مشابه در بازار ارائه می‌دهند. امپلی‌فایر دو کانال A1602 دارای قدرت 1600 وات است.
پاور امپلی‌فایر دیجیتال، اهمی - ولتی DAS INTEGRAL-A1602 با استفاده از برق شهری راه‌اندازی می‌شود و قدرت بالایی در پخش صدا از خود به نمایش می‌گذارد. این سیستم زیبا الهام گرفته از سری IA بوده و باقدرت و توان بیشتری وارد بازار شده است. فرکانس گسترده تحت پوشش در این سیستم قدرت بیشتری به هنرمند می‌دهد تا بتواند اکولایزرهای مختلف ایجاد نماید. حالت‌های - STEREO امپدانس کم -، BRIDGE - امپدانس بالا - و وزن بسیار سبک، کاربری این محصول را بیشتر می‌نماید.
امپلی‌فایر اهمی ولتی دیجیتال DAS INTEGRAL-A1602 در حالت ولتی بر روی کانال‌های 100 و 70 دارای توان خروجی 1600 وات است. این سیستم برای اتصال به انواع اسپیکرهای اهمی / ولتی مناسب هست. تقویت‌کننده سیگنال برای استفاده در مکان‌هایی است که نیاز به کنترل صدای چند بلندگو به‌صورت هم‌زمان هست. از این موارد می‌توان به: سالن آرایشگاه، سالن عروسی، سالن کنفرانس، تجهیزات صوتی مدارس، اتاق‌های دانشگاه، فروشگاه، استادیوم، هتل، بیمارستان، سالن آمفی‌تئاتر، لابی ساختمان، سینما، حسینیه، مسجد، کافه، استادیوم، سالن ورزشی، پارکینگ تجاری، سالن‌های صنعتی و اتاق‌های کار، مهد‌کودک و هرجایی که نیاز به کنترل صدای چند بلندگو باشد.
پاور امپلی فایر داس با دو کانال مجزا و سر ولوم‌های چرخشی، امکان تغییر فرکانس‌ها را به‌صورت دستی امکان‌پذیر نموده است. توان تقویت‌کننده در حالت چهار اهم در هر کانال برابر 800 وات و در حالت هشت اهم در هر کانال برابر 400 وات است. در حالت بریج یا استریو این تقویت‌کننده با استفاده هم‌زمان از هر دو کانال قدرتی برابر 1600 وات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مقدار قدرت برای مدیریت بلندگوهایی با توان 1600 وات مناسب هست برای بهره‌مندی بهتر از تقویت‌کننده دیجیتال توصیه می‌شود از اسپیکرهای هم‌توان با امپلی فایر استفاده نمایید. این اتفاق از فشار بیش از اندازه به هر دوی آنها جلوگیری کرده و به عمر مفید دستگاه می‌افزاید.
تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال همان‌طور که از نامش پیداست دارای امکاناتی از قبیل: حالت استندبای، نمایش مشکلات با استفاده از چراغ‌ها با رنگ‌های مختلف، روشن شدن فن به‌صورت خودکار است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار می‌دهیم. حالت استندبای که یکی از مزیت‌های اصلی سری INTEGRAL-A است زمانی که سیستم دریافت نکند، فعال شده و امپلی فایر به حالت آماده‌به‌کار ارسال می‌شود و بلافاصله بعد از دریافت دوباره سیگنال سیستم روشن می‌شود. این اتفاق امکان استفاده مدام را فراهم نموده است و دیگر نیاز به خاموش - روشن‌کردن سیستم نیست.
صفحه‌نمایش جلویی تقویت‌کننده سیگنال برای نمایش منو نوع اتصال و البته نشانگر چراغ‌هایی به رنگ: سبز، قرمز و نارنجی هست. زمانی که چراغ LED سبز باشد یعنی اتصال برقرار بوده و سیگنال دریافت می‌شود. رنگ قرمز برای حالت آماده‌به‌کار STANDBY و رنگ نارنجی چراغ‌ها برای نمایش حالت محافظت از دستگاه است. حالت محافظت در سیستم تقویت‌کننده دیجیتال DAS INTEGRALA1602 در سه حالت فعال می‌شود:
1- زمانی که نوسان برق امکان آسیب به بلندگو و یا امپلی فایر را داشته باشد دستگاه به‌صورت خودکار ولتاژ برق را قطع کرده و تا زمانی که اتصال به حالت نرمال برنگردد، شروع مجدد نخواهد داشت.
2- در موقعیت‌هایی که تقویت‌کننده سیگنال بیش از اندازه داغ شود، فن دستگاه شروع به کارکرده و سیستم را خنک می‌کند. در این حالت سیستم به حالت استندبای رفته و تا زمان خنک شدن در این حالت باقی می‌ماند. تقویت‌کننده دیجیتال DAS INTEGRALA1602 بعد از خنک شدن دوباره به‌صورت خودکار راه‌اندازی می‌شود.
برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه تقویت‌کننده حتماً، سیستم را پنج سانتی‌متر از دیواره‌ها فاصله دهید و در قسمت پشتی اصلاً دیواره‌ای وجود نداشته باشد.
3- در حالت سوم محافظت دستگاه در برابر ارسال مستقیم برق به اسپیکر جلوگیری کرده و دستگاه موقت به حالت استندبای می‌رود. در تمامی حالت‌های محافظت بعد از برطرف‌شدن مشکل دستگاه دوباره راه‌اندازی می‌شود.
تقویت‌کننده‌های سیگنال برای قدرت‌بخشیدن به صداهای در حال پخش و حذف نویزها و کاهش صداهای مزاحم استفاده می‌شود. بسته به تعداد اسپیکرهای موردنیاز قدرت و توان امپلی فایر تغییر کرده و نسبت به کاربرد دارای کانال‌های متفاوت هستند. برای تهیه یک‌صدای خوب باید از میکروفن، پروسسور و بلندگوهایی باکیفیت بالا استفاده نمایید. استفاده تنها از تقویت‌کننده کیفیت صدا را زیاد بالا نخواهد برد.
تقویت کنده سیگنال دیجیتال D.A.S INTEGRALA1602 باکلاس توپولوژی D دارای حالت رک مونت و اشغال دو یونیت، طراحی بسیار زیبا داشته و با رنگ مشکی در بین سایر محصولات خودنمایی می‌کند. در قسمت پشتی دستگاه سوئیچی برای تغییر ولتاژ برق ورودی قرار گرفته که به‌راحتی می‌توانید به دو حالت برق 230 و 150 جابه‌جا نمایید. برای فعال‌کردن حالت بریج هم می‌توانید در قسمت پشتی دستگاه از طریق دکمه طراحی شده برای این منظور استفاده نمایید.

ویژگی‌های فنی تقویت‌کننده دیجیتال D.A.S INTEGRAL-A1602

- فیلتر HIGH PASS
- حالت رک مونت و اشغال دو یونیت
- میزان گین ولتاژ برابر 32.5 دسی‌بل
- مقدار حساسیت برابر 5 دسی‌بل
- فن در قسمت راست
- حفاظت از دستگاه در سه حالت: دمای بالا/پایین، گرمای زیاد دستگاه، ارتباط برق مستقیم و جریان برق نامتناوب
- دارای حالت آماده‌به‌کار خودکار

تعمیرات، خدمات پس از فروش و گارانتی DAS

کلیه محصولات اسپانیای داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند. با خرید از تنها نمایندگی این شرکت در ایران می‌توانید از این شرایط استفاده نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی محصولات D.A.S در ایران بوده و علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات DAS AUDIO عملیات سرویس و آموزش استفاده از این سیستم‌های صوتی را به عهده دارد. برای تعمیر و یا سرویس سیستم‌های صوتی DAS همکاران ما در قسمت تعمیرات DAS در خدمت شما عزیزان هستند. درصورتی‌که سیستم خریداری شده در تعمیرگاه غیرمجاز توسط افراد غیرحرفه‌ای تعمیر شود از گارانتی خارج شده و SIMASOT.COM هیچ مسئولیتی در قبال این موارد نخواهد داشت.

خرید تقویت‌کننده سیگنال داس AMPLIFIER DAS INTEGRAL-A1602

جهت آگاهی از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال داس AMPLIFIER DAS INTEGRAL-A1602 می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما در این زمینه مشورت نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان باسابقه چندین‌ساله در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و تجهیز سالن کنفرانس فعالیت داشته و نمونه کارهای زیادی زمینه تجهیز سالن کنفرانس دارد که در صورت نیاز می‌توانید به صفحه پروژه رفته و از آنها دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.