برای اطلاع از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL-A404 می‌توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. شرکت SIMASOT.COM نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می‌نماید
تقویت کننده سیگنال اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404
فوریه 21, 2022
تقویت‌کننده سیگنال اهمی/ولتی D.A.S INTEGRAL-A1004 دارای کلاس توپولوژی D بوده و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد.
آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004
فوریه 23, 2022

امپلی فایر اهمی – ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002

ویژگی‌های آمپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002

امپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002

امپلی‌فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002 با استفاده از توپولوژی کلاس D، طراحی زیبا و وزن سبک همچنین کاربری آسان و البته توان خروجی 1000 وات قابلیت‌های زیادی برای استفاده ارائه می‌دهد. تقویت‌کننده سیگنالD.A.S با پوشش گسترده صدا و امکان ایجاد اکولایزرهای مختلف گزینه مناسبی برای صدابرداری به شمار می‌آید. تقویت‌کننده سیگنال D.A.S INTEGRAL-A1002 دارای دو کانال به‌صورت مجزا بوده و قابلیت استفاده به‌صورت استریو را دارا می‌باشد. نمایندگی محصولات داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و آمپلی‌فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002 را با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین تعمیرات D.A.S و یا در صورت نیاز سیستم صوت، سرویس محصولات D.A.S در دفتر مرکزی انجام می‌گیرد. در ادامه به معرفی محصول AMPLIFIER D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002 می پردازیم.
ویژگی‌های ظاهری امپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002
- امپلی‌فایر دو کانال، اهمی – ولتی
- توان خروجی بروی هر کانال 8 اهم برابر 250 وات
- بدنه سبک و طراحی زیبا
- کانکتورهای ورودی و خروجی به‌صورت ترمینالی
- اشغال دو یونت در حالت رک مونت
- دارای فیلتر HIGH PASS
- دارای حالت بریج و استریو
- کانکتورهای ترمینالی
- سیستم خنک‌کننده
- حفاظت آمپلی‌فایر در برابر حرارت، اتصال برق، ولتاژ پایین/ بالا و اتصالات سیگنال کوتاه
- نشانگرها که به‌صورت چراغ‌های LED در رنگ‌های مختلف برای نشانه‌هایی همچون: حفاظت، آماده‌به‌کار و دریافت سیگنال

ویژگی های فنی امپلی فایر DAS AUDIO INTEGRAL-A1002
- توان خروجی در 100 و 70 ولت برابر 1000 وات
- توان خروجی بروی هر کانال 4 اهم برابر 500 وات
- توان خروجی بروی حالت بریج برابر 1000 وات
- پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز
- کلاس توپولوژی D
- میزان حساسیت برابر 1.38 ولت
- میزان گین ولتاژ برابر 30.4 دسی‌بل
- امکان تغییر وات به 115 یا 230 وات با اتصال مستقیم به برق شهری
- ابعاد برابر: ارتفاع 88 میلی‌متر، عرض 483 میلی‌متر و عمق 208 میلی‌متر
- وزن این دستگاه برابر: 3.5 کیلوگرم
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تقویت‌کننده سیگنال داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1002

تقویت‌کننده سیگنال داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1002 یک امپلی فایر دیجیتال دو کانال است. امپلی فایر A1002 از سری اینتگرال داس مناسب برای استفاده در سالن همایش، سان سخنرانی، مراکز اداری و دولتی، باشگاه، فروشگاه، کافه هتل و استودیو، سالن آمفی‌تئاتر، پیجینگ فرودگاه، سالن‌های بزرگ و مناسب تجهیز سالن کنفرانس است. تقویت‌کننده‌ها برای تنظیم توان صدای خروجی از طریق بلندگوها مورداستفاده قرار می‌گیرند بنابراین می‌توانید در جایی که از چند بلندگو به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌شود از این محصولات بهره ببرید.
امپلی فایر دیجیتال D.A.S INTEGRAL-A1002 در قسمت جلویی دستگاه داری یک صفحه نمایشگر LED و دوسر ولوم چرخشی است. سر ولوم‌ها برای تعیین مقدار خروجی در زمان ارسال صدا به سمت دستگاه پخش‌کننده به‌صورت مجزا مورداستفاده هستند. صفحه LED برای استفاده از منو کاربردی پاور امپلی فایر قرار گرفته است که می‌توانید به‌راحتی با چرخش سر ولوم‌ها در زیرمجموعه‌های منو حرکت نمایید و تغییرات را اعمال نمایید.
تقویت‌کننده دیجیتال DAS با طراحی زیبا و وزن سبک قابل‌حمل بوده و در رک دو یونیت را اشغال نماید. امپلی فایر اهمی ولتی DAS INTEGRAL-A1002 مانند سایر امپلی فایرهای سری اینتگرال دارای حالت محافظت است که از دستگاه در برابر شرایط خاص مراقبت می‌نماید. قابلیت دیجیتال در این محصول نمایش چند چراغ با رنگ‌های مختلف و کاربری‌های مختلف در روی LED را به همراه دارد. رنگ قرمز در این امپلی فایر نشانگر حالت استندبای هست. درصورتی‌که سیگنالی از سمت فرستنده دریافت نشود تقویت‌کننده سیگنال به حالت آماده‌به‌کار می رود. این قابلیت جدید امکان استفاده مداوم را فراهم نموده و کاهش بسزایی در مصرف انرژی دارد.
چراغ دیگر که در صفحه جلویی دستگاه روشن می‌شود به رنگ سبز است که نمایانگر اتصال سیگنال با دستگاه بوده و فعال‌بودن سیستم را نمایش می‌دهد. همچنین از دیگر مزیت‌های این سری؛ فن خنک‌کننده در قسمت راست تقویت‌کننده سیگنال DAS است که با داشتن سنسور درصورتی‌که دمای داخلی دستگاه بالا برود به‌صورت خودکار روشن می‌شود. در بعضی مواقع که سیستم احتیاج به تهویه هوای فوری و با سرعت بالا دارد، سیستم به حالت استندبای رفته و فن‌ها شروع به کار می‌کنند. بعد از خنک شدن دوباره دستگاه روشن شده و به کار خود ادامه می‌دهد.
برای جلوگیری از بالارفتن بیش از اندازه حرارت دستگاه بهتر است دستگاه از هر طرف پنج سانتی‌متر با دیوار یا بدنه یونیت فاصله داشته باشد و در قسمت پشتی امکان تهویه کامل فراهم باشد. زمانی که چراغ نارنجی روشن می‌شود یعنی حالت حفاظتی سیستم فعال شده است. سه مرحله برای روشن شدن این چراغ وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. درصورتی‌که ولتاژ برق بر اثر نوسانات برق کم یا زیاد شود، زمانی که سیستم تقویت‌کننده برق را به‌صورت مستقیم به سمت بلندگوها ارسال نماید و زمانی که سیستم بیش از اندازه داغ باشد در این سه حالت دستگاه به حالت استندبای رفته و در صورت برطرف‌شدن این مشکلات به حالت آماده‌به‌کار بازمی‌گردد.

ویژگی های فنی تقویت کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1002

پاور امپلی فایر DAS INTEGRAL A1002 با استفاده از برق شهری در ولتاژهای 230 و 115 ولت قابلیت راه‌اندازی دارد. برای تغییر در ولتاژ ورودی به دستگاه می‌توانید از کلید پشت دستگاه اقدام نمایید. توان خروجی تقویت‌کننده‌های سیگنال در حالت بریج بیشتر خواهد بود زیرا که از دو خروجی به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌شود. برای فعال‌کردن حالت بریج هم می‌توانید از پشت دستگاه دکمه بریج را فعال کنید.
تقویت‌کننده سیگنال اهمی ولتی DAS INTEGRAL A1002 در حالت بریج دارای توان خروجی 1000 وات بوده و در هشت اهم بر روی هر کانال به‌صورت مجزا 250 وات و در چهار اهم به‌صورت مجزا توانی برابر 500 وات خواهد داشت. زمانی که از این سیستم در حالت ولتی استفاده شود در دو حالت 70 ولت و 100 ولت توان خروجی برابر 1000 وات است. مقدار حساسیت در تقویت‌کننده A1002 برابر 1.38 ولت معادل پنج دسی‌بل است. مقدار گین در این سیستم برابر 30.4 دسی‌بل و مقدار گین برای تنظیم مقدار صدای خروجی و کاهش نویزهای اطراف در سیستم‌های صوتی مانند میکروفن، DSP، امپلی فایر، کنترل صدا و تصویر و دوربین مورداستفاده هستند.
کلاس توپولوژی D بوده و در فرکانس 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز متغیر است، این مقدار مناسب برای اعمال اکولایزرهای مختلف هست. مقدار میرایی در این پاور امپلی فایر برابر 1000 است این مقدار با امپدانس ورودی به دستگاه محاسبه می‌شود. توان امپلی فایر بعد از قطع سیگنال در کنترل بلندگو را میرایی می‌نامند.

نمایندگی محصولات DASAUDIO در ایران

شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران است که برای تأیید این سخن می‌توانید به صفحه رسمی DASAUDIO.COM مراجعه کرده و در قسمت نمایندگی محصولات در کشور ایران نام SIMASOTIRANIANN ثبت شده است. جهت آگاهی از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1002 می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش در ارتباط باشید. سیما صوت ایرانیان با ارائه مشاوره در زمینه نصب و راه‌اندازی سیستم‌های صوت و تصویر آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
سایت SIMASOT.COM برای آشنایی بیشتر شما با محصولات و ارائه نمونه کارهای انجام شده از این شرکت راه‌اندازی شده است. این شرکت با فعالیتی چندساله در زمینه: مشاوره، طراحی و فروش تجهیزات سالن کنفرانس و دکوراسیون سالن کنفرانس مشغول به کار بوده و آماده ارائه آموزش به شما است.

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات D.A.S

کلیه محصولات کمپانی DASAUDIO که توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش میرسند، دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند. امپلی فایر INTEGRAL A1002 همراه با شماره سریال و پارت نامبر مجزا همراه با کابل برق و بروشور به فروش می‌رسد. برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی در صورت نیاز به سرویس یا تعمیرات، کلیه محصولات داس را به نمایندگی رسمی آن شرکت در دفتر مرکزی واقع در تهران ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.