تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال DAS AUDIO INTEGRAL-A402
امپلی فایر اهمی-ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402
فوریه 20, 2022
ویژگی‌های آمپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002
امپلی فایر اهمی – ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002
فوریه 22, 2022

تقویت کننده سیگنال اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404

برای اطلاع از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL-A404 می‌توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. شرکت SIMASOT.COM نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می‌نماید

تقویت کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404

تقویت کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404 با جدیدترین و برترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. کمپانی D.A.S با بهره‌مندی از برترین مهندسان و بهترین متریال‌های روز دنیا سری جدیدINTEGRAL را به بازار سیستم‌های صوتی معرفی نموده است. تقویت‌کننده سیگنال داس D.A.S با استفاده از به‌روزترین نرم‌افزارها، کلاس توپولوژی D، طراحی زیبا، حالت استندبای و وزن سبک قابل‌استفاده به‌صورت مداوم می‌باشد.
تقویت‌کننده سیگنالD.A.S INTEGRAL-A404 دارای چهار کانال است. هرکدام از کانال‌ها به‌صورت مجزا و یا در حالت بریج قادر به ایجاد فرکانس‌های مختلف هستند. حالت استندبای (که در تمام تقویت‌کننده‌های سری INTEGRAL مشترک است) هنگامی که به دستگاه سیگنالی نرسد یا قطع ارتباط به وجود آید به‌صورت خودکار خاموش شده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. تقویت کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404 با اتصال به برق شهری قابل راه‌اندازی بوده و توسط چهار سر ولوم مجزا می‌توانید مقدار صدای ورودی و خروجی را کنترل نمایید. محصولات داس از جمله آمپلی‌فایر D.A.S AUDIO INTEGRL-A402 توسط شرکت سیما صوت ایرانیان همراه با گارانتی به فروش می‌رسد. در ادامه به معرفی بهتر AMPLIFIER D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404 می‌پردازیم:
ویژگی‌های امپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404
- آمپلی‌فایر چهار کانال، اهمی - ولتی
- کلاس توپولوژی D
- توان خروجی بر روی هر کانال 8 اهم برابر 50 وات
- توان خروجی بر روی هر کانال 4 اهم برابر 100 وات
- توان خروجی بر روی حالت بریج برابر 200 وات
- توان خروجی در حالت 100 و 70 ولت برابر 400 وات بر روی دو کانال مجزا
- پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز
- میزان حساسیت برابر 1.38 ولت
- مقدار گین ولتاژبرابر 30 دسی بل
- حفاظت آمپلی‌فایر در برابر حرارت، اتصال برق، ولتاژ پایین/ بالا و اتصالات سیگنال کوتاه
- قابلیت تغییر حالت برق برروی حالت های 115 وات و 230 وات

ویژگی های ظاهری پاور امپلی فایر دیجیتال 404 DAS AUDIO INTEGRAL-A
- بدنه سبک به رنگ مشکی
- دارای 4 سرولوم به صورت مجزا برای تنظیم صدا
- سیستم خنک‌کننده همراه با دریچه گردش جریان هوا
- نشانگرها که به‌صورت چراغ‌های LED در رنگ‌های مختلف برای نشانه‌هایی همچون: حفاظت، آماده‌به‌کار و دریافت سیگنال
- کانکتورهای ورودی و خروجی ترمینالی
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

امپلی فایر دیجیتال داس DAS AUDIO INTEGRAL A404

امپلی فایر دیجیتال داس DAS AUDIO INTEGRAL A404 در سری محصولات جدیدD.A.S قرار دارد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی اسپانیایی داس بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما خریداران قرار می‌دهد. سری اینتگرال همگی به حالت استندبای مجهز است که می‌تواند این سری را نسبت به سایرین برتر نماید. تمامی امپ های سری اینتگرال با طراحی زیبا و چشم‌نواز از بهترین متریال‌ها و توسط برترین مهندسین ساخته شده‌اند. سری INTEGRAL از تقویت‌کننده‌های سیگنال از DAS IA الهام گرفته‌اند.
سیستم تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL A404 مناسب برای نصب دائمی است به این صورت که در زمان تغییر ولتاژ دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد یا در زمانی که سیستم امپلی فایر به دمای بالا برسد فن به‌صورت خودکار شروع به کارکرده و در زمان‌هایی که سیگنالی دریافت نشود به حالت آماده‌به‌کار رفته که در مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.
تقویت‌کننده سیگنال داس A404 با 4 سر ولوم چرخشی امکان تغییر در خروجی و ورودی‌های صوتی دستگاه را میسر می‌نماید. صفحه‌نمایش LED در روی امپلی فایر DAS امکان دسترسی آسان به منو و کاربری آسان را برای شما به وجود می‌آورد. در صفحه‌نمایش LED چراغ‌های نمایشگر برای نمایش جریان یا قطعی سیگنال نمایش داده می‌شوند. نشانگر سبز در کنار هر سر ولوم برای نمایش آماده‌به‌کار بوده و در زمان قرمز بودن برای نمایش حالت استندبای است.

مزیت های پاور امپلی فایر DAS AUDIO INTEGRAL A404

از دیگر مزیت‌های این امپلی فایر می‌توان به خود عیب‌یابی این تقویت‌کننده اشاره نمود. در زمانی که چراغ نمایشگر به رنگ نارنجی در آیند می‌تواند چند حالت از عیوب در دستگاه را بیان کند که در ادامه به آن می‌پردازیم:
- گرمای بیش از حد: هنگامی که ترانسفورماتور یا یکی از دو تقویت‌کننده‌های داخلی بیش از اندازه گرم شود، فن‌های خنک‌کننده روشن شده و دستگاه به حالت استندبای می‌رود، بعد از متعادل شدن دمای دستگاه دوباره سیستم به‌صورت خودکار به حالت آماده‌به‌کار برمی‌گردد.
- حفاظت در برابر افزایش یا کاهش ولتاژ برق: زمانی که دستگاه در برابر ولتاژهای متغیری قرار بگیرد به‌صورت خودکار ورودی ولتاژ DC را قطع می‌نماید و امپلی فایر خاموش می‌شود. همچنین زمانی که سیستم در برابر ولتاژهای پایین قرار بگیرد و جریان ریلی داخل دستگاه بیش از اندازه کم شود و بلعکس اگر جریان ریلی داخل تقویت‌کننده زیاد شود دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. در صورت نرمال شدن جریان انرژی دستگاه مجدداً روشن خواهد شد.
- مراقبت از دستگاه در صورت اتصال برق مستقیم DC به بلندگو و زمانی که دستگاه دچار ایرادهای داخلی باشد. در این زمان نیز سیستم به‌صورت خودکار خاموش شده و بعد از برقراری ارتباط برق با ولتاژ مناسب سیستم راه‌اندازی مجدد خواهد شد.
پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس INTEGRAL A404 دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز بوده که این مقدار نشان‌دهنده قدرت دستگاه در دریافت فرکانس‌های پایین و ارسال باقدرت بیشتر به سیستم‌های پخش صدا است. مقدار ولتاژگین در DAS A404 برابر 30 دسی‌بل بوده که برای کم‌وزیاد کردن فشار صوتی مورداستفاده است. کانکتورهای ورودی و خروجی در قسمت پشت تقویت‌کننده سیگنال به‌صورت ترمینالی هستند. کانکتورهای سه پین طراحی شده برای این امپلی فایر قدرت و سرعت در انتقال اصوات را بیشتر می‌کند.
امپلی فایر DAS INTEGRAL-A404 با استفاده از دکمه متحرک پشت دستگاه می‌تواند با ولتاژ برقی 230 وات یا 115 وات روشن شود؛ بنابراین برای راه‌اندازی این تقویت‌کننده سیگنال کافی است دستگاه را به برق شهری متصل نمایید. این امپلی فایر کوچک قابل‌حمل بوده و یک قسمت از رک را اشغال می‌نماید و به عبارتی رک مونت نامیده می‌شود. سوئیچ پشتی دستگاه برای قرارگرفتن دستگاه در حالت بریج بوده و فن خنک‌کننده که در قسمت راست دستگاه قرار دارد به‌هیچ‌عنوان نباید به دیواره‌ها نزدیک شود تا هوا به‌راحتی در دستگاه به چرخش درآمده و سیستم را خنک نگه دارد. فاصله از طرفین حداقل 5 سانتی‌متر با دیواره‌ها است. پشت دستگاه به‌هیچ‌عنوان نباید بسته باشد تا هوا بتواند به‌سادگی جریان داشته باشد.
تقویت‌کننده سیگنال داس DAS INTEGRAL-A404 در دسته امپلی فایرهای اهمی ولتی قرار داشته و دارای 4 کانال به‌صورت مجزا است. هر کانال به‌صورت مجزا دارای توان خروجی 50 وات در زمان 8 اهم و 100 وات در 4 اهم است. در حالت بریج می‌توانید توانی برابر 200 وات بر روی دو کانال را ایجاد نمایید. با استفاده از دو زون‌بندی متفاوت در دو حالت 100 ولت و 70 ولت توانی برابر 200 وات را می‌توانید به‌صورت جداگانه از دو کانال دریافت نمایید. این اتفاق صدای استریو برای بلندگو ایجاد می‌نماید.
امپلی فایر اینتگرال DAS AUDIO A404 مناسب برای استفاده در سالن‌هایی مانند: دانشگاه، سالن کنفرانس، سالن همایش، رستوران، سالن ورزشی، مسجد، حسینیه، مدرسه، آمفی‌تئاتر، هتل و مکان‌هایی که نیاز به کنترل هم‌زمان چند بلندگو است.

خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL A404

برای اطلاع از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL-A404 می‌توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. شرکت SIMASOT.COM نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می‌نماید. کلیه محصولات DAS دارای دو سال گارانتی و یک سال خدمات پس از فروش هستند که می‌توانید برای بهره‌مندی از این مزایا در صورت نیاز به تعمیر یا برای سرویس، سیستم‌های صوتی خود را به تعمیرگاه رسمی DAS واقع در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان ارسال نمایید.
کمپانی DAS باسابقه‌ای 50 ساله در زمینه تولید سیستم‌های صوتی فعالیت دارد. از جمله این موارد می‌توان به انواع بلندگو، میکسر دیواری، امپلی فایر دیجیتال، میکروفن پیجینگ، ماتریکس و DSP اشاره نمود. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.