آمپلی فایر ماتریس اینتگرال DAS AUDIO INTEGRAL-MA1604|سری اینتگرال داس|DAS AUDIO INTEGRAL|تقویت کننده سیگنال MA-1604|تعمیرات DAS AUDIO|نمایندگی بلندگو D.A.S|قیمت و خرید آمپلی فایر ماتریس اینتگرال DAS AUDIO INTEGRAL-MA1604| خریدکلیه محصولات DAS AUDIO|امپلی فایر داس INTEGRAL-MA1604|تقویت کننده سیگنال ماتریس|
DAS AUDIO INTEGRAL SERIES
ژانویه 19, 2022
میکروفن کاندانسر DAS AUDIO INTEGRAL CM02 |سیستم کنفرانس|میکروفن گردن غازی کاندانسر|سالن همایش|سیستم ترجمه هم زمان|سیما صوت ایرانیان| میکرفن گردن غازی| میکروفن دانته| میکروفن DANTE|قیمت و خرید میکروفن D.A.S CM02| میکروفن حرفه ای D.A.S| محصولات داس DAS AUDIO INTEGRAL CM02| میکرفن DAS INTEGRAL CM02| MIC DAD MC02| میکروفن کاردیوئد| میکرفن کفرانس| میکروفن کنفرانس ثابت| میکروفن ثابت
میکروفن DAS AUDIO INTEGRAL MC02
ژانویه 23, 2022

میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01

ویژگی‌های ظاهری میکروفن پیجینگ خازنی D.A.S INTEGRAL-MC01

میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01

میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01 از محصولات سری INTEGRAL کمپانی D.A.S می باشد. میکرفن MC01 متناسب برای استفاده در آمفی تئاتر، سیستم پیجینگ، سالن کنفرانس، کلاس درس آنلاین، سالن همایش، بوده و با حالت کاردیوید امکان ضبط بهتر صدا را فراهم می کند. میکرفن گردن غازی، کاردیوید دارای گلویی میکروفن متحرک بوده که امکان کاربری های متفاوت را آسان می نماید. میکروفن D.A.S-MC01 توسط برق میکسر یا از طریق باتری روشن می شود که برای هر دو مدل از سمت کمپانی D.A.S امپلی فایرهای مخصوص طراحی شده که در ادامه به آن می پردازیم. میکروفن گردن غازی D.A.S از سری محصولات جدید در کمپانی داس بوده و طبق برترین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته می شود. MIC D.A.S MC01 با الگو گیرایی کاردیوید بیشترین حساسیت نسبت به پخش صدای مستقیم را دارد.
توضیحات میکرفن DAS AUDIO INTEGRAL-MC01 :
- میکروفن کندانسر، گردن غازی، رومیزی
- الگو گیرایی کاردیوید
- میکروفن خازنی رو میزی
- باز پخش دقیق صدا
- پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 16 کیلو هرتز
- یک عدد کانکتور XLR-3PIN
- امکان اتصال مستقیم به میکروفن
- دارای دو باتری قلمی بدون نیاز به منبع تغذیه

ویژگی های فنی میکروفن D.A.S AUDIO INTEGRAL MC-01
- ابعاد درمیکروفن MC01 برابر ارتفاع 360 میلی متر، عرض 115 میلی متر، عمق 142 میلی متر و وزن0.6 کیلو گرم
- مصرف برق 25 آمپر
- دارای LED در گردن میکروفن برای نمایش روشن یا خاموش بودن
- دارای پیش تقویت کننده صوتی
- امپداس 75 اهم
- 12-48Vdc فانتوم برق مورد نیاز (یا باتری های 3Vdc)
- محدوده دینامیکی گسترده و پاسخ فرکانسی برای بازتولید دقیق صدا
- مناسب برای استفاده در سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سینما، مدرسه، کلاس درس و بیشتر
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید، فروش و خدمات پس از فروش کالا را ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01

میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01 ساخته شده از بهترین متریال‌ها برای استفاده‌های طولانی و برای ایجاد بهترین صداها طراحی و ساخته شده است. ایجاد و پردازش سیگنال‌های فوق‌العاده از دیگر موارد میکروفن پیجینگ می‌باشد.

میکروفن پیجینگ چیست؟

میکروفن‌های پیجینگ در دو حالت میکروفن رومیزی یا میکروفن‌های اعلامی شناخته می‌شوند. با گسترش علم و به‌کارگیری آن در ساخت سیستم‌های ضبط و پخش صدا میکروفن‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای ساخته شده و به بازار ارائه گردیده‌اند. انتخاب میکروفون پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01 کیفیت بالا، صدایی شفاف، طبیعی و قابل‌فهم ارائه می‌دهد. میکروفون پیجینگ که برای بازتولید دقیق صدا طراحی شده است INTEGRAL-MC01 در دسته میکروفن‌های کاردیود قرار داشته و دارای حساسیت بالایی به دریافت صدا می‌باشد. چند نمونه از انواع مختلف میکروفن را می‌توان با نام‌های: میکروفون گردن غازی، رومیزی، میکروفن دستی، آویزان بالای سر و میکروفون‌های نصب روی سطوح معرفی نمود. هرکدام از این میکروفن‌ها برای کاربری‌های مختلف و محل‌هایی متفاوت طراحی و تولید شده‌اند.
میکروفن پیجینگ برای پخش صدایی تقویت شده در سراسر یک مرکز مانند: بیمارستان، هتل، فروشگاه، مدارس و دانشگاه مورداستفاده است. کارمند پیجینگ پیامی را از طریق میکروفن اعلام کرده و سپس آن پیام از طریق شبکه‌ای از بلندگوها پخش می‌شود. همچنین می‌توان پیام‌ها را در زمان دیگری ضبط و پخش کرد.  برای این منظور از دستگاه‌های ضبط صدا استفاده می‌شود و در زمان‌های مشخص صدا از طریق سیستم پیجینگ منتشر می‌شود.

برخی از موارد استفاده رایج برای سیستم‌های پیجینگ

از سیستم‌های پیجینگ می‌توان برای ارسال انواع پیام‌ها استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای پیجینگ هشدار دادن به کارکنان در مورد آتش‌سوزی یا سایر موارد اضطراری است. در این سناریوها، هیچ وسیله مؤثرتری برای برقراری ارتباط سریع با نیروی کار شما وجود ندارد.

میکروفن پیجینگ گردن غازی، کاردیود D.A.S AUDIO INTEGRAL MC01

سری جدید اینتگرال از کمپانی اسپانیایی D.A.S با ارائه محصولات به‌روز توانسته نیاز بازار به این محصولات را بر طرف نمایید. محصولات همچون ماتریکس، امپلی فایر ماتریکس، کنترل دیواری، میکسر دیواری در سری INTEGRAL قرار دارد. دو مدل میکروفن پیجینگ در این سری موجود هست که در ادامه بیشتر با INTEGRAL MC01 آشنا خواهیم شد.
میکروفن پیجینگ DAS MC01 با داشتن حالت کاردیود برای استفاده سخنران یا گوینده بوده و صداهایی که به‌صورت مستقیم به سمت آن ارسال می‌شود مورداستفاده است. مهندسی مدرن به‌کاررفته در سیستم پیجینگ MC01 داس از ضبط صداهای اطراف و نویزها جلوگیری کرده و در زمان بازپخش، اصوات به‌صورت شفاف و گیرا و بدون هیچ‌گونه نویزی پخش می‌شوند.
به دلیل متحرک بودن قسمت میانی گردن میکروفن می‌توانید ارتفاع و زاویه را به مقدار دلخواه تعیین نمایید. این دسته از میکروفن‌ها که به گردن غازی معروف هستند برای استفاده راحت‌تر کاربر طراحی شده‌اند و می‌توانید با تغییر محل قرارگیری میکروفن بدون جابه‌جایی، در وضعیت راحتی برای استفاده از این پیجینگ قرار بگیرید، صحبت کنید و یادداشت‌برداری نمایید.

مشخصات ظاهری میکروفن پیجینگ D.A.S AUDIO INTEGRAL MC01

میکروفن MC01 دارای پایه‌ای ثابت برای قرارگیری بر روی میز می‌باشد که در قسمت زیری دستگاه برای ثابت نگاه‌داشتن میکروفن در زمان برخورد دست و یا لغزش هنگام ضربه‌های ناگهانی از 4 پایه پلاستیکی کوچک استفاده شده است. بر روی گردن میکروفن یک عدد چراغ LED قرمزرنگ موجود بوده که با اتصال برق روشن می‌شود. دکمه خاموش و روشن بر روی پایه قرار داشته و به‌صورت فشاری فعال می‌شود. برای قطع اتصال می‌توانید دوباره دکمه روی پایه را فشار دهید.
همچنین در قسمت زیرین میکروفن پیجینگ از قسمتی برای قرارگیری باتری در نظر گرفته شده که در صورت قطع اتصال برق می‌توان از نیروی باتری‌ها استفاده نمایید. دو عدد باتری قلمی AAA 1.5 Vdc مناسب برای استفاده در این محصول هستند. برای راه‌اندازی میکروفن DAS-MC01 نیاز به برق فانتوم 48 ولتی یا دو عدد باتری 3 ولتی دارد. برای دریافت برق فانتوم می‌توانید میکروفن را به میکسر INTEGRAL-WPM1، امپلی فایرهای سری INTEGRAL MATRIX MA متصل نمایید. اگر در زمان استفاده از باتری‌ها، برای تقویت بیشتر میکروفن استفاده نمایید، می‌توانید از تمام مدل‌های AMPLIFIRE INTEGRAL-Axxx برای بازپخش صدای بهتر بهره ببرید.
نویزگیر جاسازی شده در روی قسمت بالایی میکروفن از بازپخش صداهایی مانند صدای باد و نفس کشیدن گوینده جلوگیری می‌نماید. دو عدد کانکتور ورودی و خروجی در قسمت پشتی میکروفن از نوع 3 پین XLR امکان ارتباط مستقیم با میکروفن، میکسر و امپلی فایر را میسر می‌سازد. همچنین این کانکتورها برای اتصال به بلندگو و سایر میکروفن‌ها نیز مورد استفاده است.
ارتفاع میکروفن با احتساب گردن میکروفن برابر 40 سانتی‌متر بوده و برای ضبط بهتر صدا و بازپخش بدون نویز بهتر است تا میکروفن از بلندگوها 15 تا 30 سانتی‌متر فاصله داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری میکروفن پیجینگ خازنی D.A.S INTEGRAL-MC01 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بدنه زیبا با طراحی دقیق و چشم‌نواز
- ترکیب دورنگ مشکی و قرمز
- متریال استفاده شده از پلاستیک فشرده مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- مجهز به پاپ فیلتر، جهت جلوگیری از نویز و صدای باد
- گلویی قابل چرخش

نمایندگی رسمی محصولات DAS AUDIO

شرکت سیما صوت ایرانیان با نشانی اینترنتی SIMASOT.COM نمایندگی رسمی کلیه محصولات D.A.S در ایران بوده و کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات سیستم‌های صوتی را به تعمیرگاه رسمی سیما صوت ایرانیان در تهران ارسال نمایید. درصورتی‌که سیستم‌های صوتی در تعمیرگاه‌های غیرمجاز تعمیر شده باشند از گارانتی خارج می‌شوند و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خدمات پس از فروش نخواهد داشت. جهت خرید میکروفن پیجینگ DAS AUDIO INTEGRAL-MC01 می‌توانید با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

دیدگاه ها بسته شده است