سیما صوت ایرنیان | دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ دیجیتال AVER PTZ|ویدئو کنفرانس|قیمت خرید ویدئو کنفرانس| خرید سیستم کنفرانس|سیستم اتو ترکینگ| سیستم کنفرانس اتو ترکینگ AVER| تجهیز سالن کنفرانس|ویدئو کنفرانس AVER PTZ 310|ویدئو کنفرانس AVER PTZ 330|سیستم های کنفرانس PTZ 310| دوربین کنفرانس|ویدئو کنفرانس FULL HD|سیستم کنفرانس ریاست|سیستم کنفرانس شرکت کننده|سیستم کنفرانس منبع تغذیه|سیستم ویدئو کنفرانس AVER PTZ 330
دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ دیجیتال AVER PTZ
سپتامبر 14, 2021
دوربین ویدئو کنفرانس و اتوترکینگ AVER PTC
سپتامبر 14, 2021

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310

قیمت و خرید دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310| سیستم کنفرانس|ویدئو کنفرانس|دوربین ویدئو کنفرانسAVER|قیمت و خرید ویدئو کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|سیستم ویدئو کنفرانس AVER PTZ 310|سیستم اتو ترکینگ AVER PTZ|سیستم تصویر سالن کنفرانس|اینتر فیس اتو ترکینگ|ویدو کنفرانس AVER PTZ

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 از محصولات ارائه شده جهت سیستم اتوترکینگ (Auto Tracking) و اینترفیس در سیستم کنفرانس می باشد. ویدئو کنفرانس AVER PTZ 310 متناسب برای سیستم کنفرانس و ضبط و باز پخش تصاویر به صورت FULL HD می باشد. با پیشرفت تنظیمات ویدئو کنفرانس از این سیستم برای گیمینگ و ارائه جلسات و کلاس های انلاین نیز استفاده میشود.
کمپانی AVER در سال 2008 تاسیس شده و از آن روز تا به حال توانسته در صنعت تصویربرداری و تجهیزات سیستم های آموزشی گامی بلند بردارد. شعار اصلی کمپانی AVER : "علاوه بر نیاز های مشتریان می خواهیم انتظارات آنها را نیز بر آورده کنیم" می باشد. دفتر شرکت اور در شهر جدید تایپه در تایوان می باشد. رکوردر تصویر دیجیتال و کنترلر دوربین انواع دوربین اتو ترکینگ، دوربین مخصوص ویدئو کنفرانس، دوربین با قابلیت تصویر بردرای همزمان به صورت FULL HD و پانوراما از محصولات این شرکت می باشند.
- دوربین فول اچ دی AVER PTZ 310
- خروجی +POE
- پورت RS232
- پورت RS422
- ورودی صدا
- درگاه مینی USB
- پورت HDMI
- پورت SDI
- ورودی آداپتور
- دارای حالت زوم تا 12 برابر
- قابلیت چرخش 360 درجه
- لنز FULL HD با کنتراست رنگ بالا و رزولیشن سنسور IRSI
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
 
 

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 دارای رزولوشین تصویر با کیفیت 1080 بوده و برای نمایش تصاویر از زوم تا 12 برابر استفاده می نماید. گردش 360 درجه ویدئو کنفرانس AVER هیچ نقطه کوری در تصویر باقی نمی گذارد. ثبت 255 نقطه از پیش تعیین شده برای فیلم برداری و دنبال کردن موضوع در این سیستم کنفرانس آن را از سایر محصولات کنفرانس مجزا می نماید. تصویر برداریFULL HD و ثبت لحظه ها با سرعت60 فریم بر ثانیه ضبط خواهند شد. ویدئو کنفراس اتوترکینگ AVER PTZ 310 از محصولات پر فروش AVER می باشد که با قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن آنها دیگر نیازی به اپراتور نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.
امروزه با هزینه های زیاد مسافرت و یا بر قراری جلسات فیزیکی، روش های نوین ارتباطات مانند : ویدئو کنفرانس در سازمان ها، از این هزینه ها کاسته است. کمپانی های بزرگ با ساخت دوربین های دیجیتال و اتو ترکینگ، با سطح رزولویشن های مختلف، این بخش از بازار در زمینه داشتن ویدئو کنفرانس و یا جلسات انلاین با کیفیت و قدرت ضبط بدون کمترین مشکل را ایجاد نموده اند. کمپانی AVER با سابقه حدود 13 سال پا به عرصه تصویر گذاشته است. این کمپانی توانسته است در این سال ها دوربین ها و کنترلر های مختلفی را روانه بازار های جهانی کند تا بتواند نبض بازار را در دست داشته باشد. یکی از تولیدات پر فروش و پر طرفدار در کمپانی AVER محصولات سری PTZ است محصولات منحصر به فرد با قابلیت ها و ویژگی های متفاوت در انواع کاربری ها اعم از سیستم سالن کنفرانس، سالن همایش، آمفی تئاتر، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، سیستم ویدئو کنفرانس و هزاران کاربرد دیگر همراه شما خواهند بود. از دیگر قابلیت های اصلی در دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 امکان اتوترکینگ می باشد که در ادامه مطلب بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 دارای حالت بزرگنمایی 12 برابر زوم می باشد. لنز وسیع و با قابلیت FULL HD این محصول، کنتراست رنگ بالا ایجاد می کند. حالت زوم در اکثر دوربین های دیجیتال وجود دارد. تفاوت این دوربین ها قدرت روشنایی و همچنین میزان رزولویشن تصویر می باشد. دوربین دیجیتال، اتوترکینگ و FULL HD کمپانیAVER مدل PTZ310 با سرعت60 فریم در ثانیه تصویر برداری توانسته طرفداران زیادی به دست بیاورد. سرعت فریم در زمان ضبط تصویر به کیفیت نهایی تصویر های ضبط شده می پردازد. رچه تعداد فریم در ثانیه بیشتر باشد کیفیت و شفافیت تصاویر بالاتر خواهد بود. دوربین ویدئو کنفرانس PTZ 310با این مقدار زوم توانسته در دسته دوربین های اتوترکینگ دیجیتال منحصر به فرد قرار بگیرد.
یکی دیگر از ویژگی های دوربین ویدئو کنفرانس PTZ 310 برخورداری از قابلیت FULL HD است. وضوح تصویر 1920*1080 و حالت های نوردهی خودکار، روشنایی خودکار و عملکرد تعادل خودکار نور را در اختیار کاربران قرار می دهد. که این امکانات سبب میشود در هنگام ضبط تصویر و باز پخش آن ادیت کمتری انجام دهید.
 
 
از دیگر مزیت های ویدئو کنفرانس- اتوترکینگ AVER 310 برخورداری از 255 مکان از پیش تعیین شده از طریق VISCA پورت های RS 232 و RS 422 امکان پذیر می گردد. از طریق ریموت کنترل می توانید 10 مکان دیگر را در زمان ضبط تصویر پیاده سازی نمایید. علاوه بر آن دارای قابلیت اتوترکینگ می باشد که می توانید از طریق SMARTSHOOT مکان هایی که بر روی دوربین پریست شده است را اجرا نمایید. انتخاب چند نقطه از پیش تعیین شده این امکان را فراهم میکند که دوربین در زمان فیلم برداری بر روی آن قسمت ها قفل شده و برای چرخش مکان های از قبل تعیین شده ای را داشته باشد. این قابلیت شما را از داشتن اپراتور بی نیاز میکند.
این محصول دارای قابلیت IP پذیری است . قابلیت منحصر به فرد این محصول برخورداری از فناوری تشخیص چهره یا SMART FRAME بوده که از این طریق می توانید ضبط محتوایی راحت تر و آسان تر را تجربه نمایید. دوربین دیجیتال AVER PTZ310 دارای قابلیت IRIS جهت روشنایی خودکار محیطی است. برای کنترل کردن دوربین ویدئو کنفرانس اتوترکینگ AVER PTZ-310 می توانید از کنترلر های ساخته شده توسط کمپانی AVER با نام CL01 استفاده نموده و از تصاویر ضبط شده لذت ببرید. برای رکورد گیری از تصاویر به همراه صدا نیز می توانید از AVER-SB-520 استفاده نمایید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این دو محصول کمپانی AVER می توانید به سایت سیما صوت ایرانیان- صفحه محصولات AVER مراجعه نمایید.
دوربین FULLHD دیجیتال AVER PTZ 310 از پر فروش ترین محصولات ویدئو کنفرانس می باشد. دوربین ویدئو کنفرانس PTZ-310 دارای AUTO FOCUS می باشد که در ادامه بیشتر در مورد آن می گوییم.
دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 برای اتصال به انواع کنترل ها طراحی شده و به راحتی با سایر محصولات لینک میشود. در زمان راه اندازی دوربین ویدئو کنفرانس AVER از آداپتور 12 ولت داخل کارتن استفاده میشود. خروجی PoE+ باعث اتصال همزمان کابل برق و سیگنال در دوربین دیجیتال AVER میشود که از قابلیت های این سیستم بوده و از اتصال سیسم های زیاد به دوربین جلوگیری میکند.
پورت RS 232 : توسط این پورت انواع کنترلر ها به دوربین PTZ 310 متصل می شوند و توسط جوئستیک، دوربین فیلمبرداری کنترل میشود. این نکته را در نظر داشته باشید که به وسیله این پورت نهایتاً می توانید 20 متر کابل کشی انجام دهید. با درگاه RS232 می توانید به لبتاپ متصل شده و کنترلر و رکورد را از این طریق کنترل نمایید.
پورت RS422 : برای اتصال انواع کنترلر با این تفاوت که میزان متراژ کابل حدوداً تا 100متر پوشش داده می شود. جهت اتصال به جوئستیک، کنترلر و لب تاپ همچنین به عنوان رابط بین دوربین های دیگر جهت لینک سازی استفاده می شود.
ورودی صدا: ضبط هر گونه سیگنال صوتی در PTZ310 هنگام رکورد تصویر، که با اتصال یک میکروفن یا دریافت کننده صوتی امکان پذیر است انجام می گیرد. کانکتور صدا در ویدئو کنفرانس PTZ به صورت هدفونی می باشد.
پورت HDMI : با استفاده از این کانکتور سیگنال های تصویر دوربین از PTZ-310 خارج میگردد در صورت نیاز به ضبط صدا از قسمت پورت صدا استفاده نمایید.
پورت MINI USB : با اتصال USB به دوربین می توانید نرم افزار دوربین ویدئو کنفرانس را به روز رسانی نمایید.
درگاه SDI : کانکتور اتصالی BNC تصاویر را به صورت دیجیتال ارائه داده باز پخش می نماید.

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
شرکت سیما صوت ایرانیان نماینده فروش محصولات AVER در ایران می باشد. جهت اطلاع از قیمت یا خرید دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 310 به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. مشاوران ما با سابقه زیاد در زمینه طراحی سیستم کنفرانس، سالن کنفرانس، سالن همایش و تجهیز سالن کنفرانس در خدمت شما عزیزان خواهند بود. جهت نمونه فعالیت های شرکت سیما صوت می توانید از صفحه پروژه های سیما صوت دیدن نمایید.
 
 

برای خرید دوربین اتوترک AVER با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.