تجهیز سالن آمفی‌ تئاتر بانک صنعت و معدن کرمان
جولای 27, 2021
سیما صوت ایرانیان|دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 330|دوربین ویدئو کنفرانس FULL HD AVER PTZ 330| دوربین سالن کنفرانس AVER PTZ330|دوربین ویدئو کنفرانس PTZ 330|سالن کنفرانس|دوربین اتوترکینگ|خرید دوربین کنفرانس |دوربین مخصوص کنفرانس|سیستم کنفرانس AVER |PTZ 330| تجهیز سالن کنفرانس|کنسول کنفرانس|سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس AVER
دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 330
سپتامبر 14, 2021

دوربین ویدئو کنفرانس Aver

دوربین اتوترکینگ دیجیتال و هوشمند اور AVER-PTZ + کنترلر دوربین، (رکوردر دوربین سالن کنفرانس)

نمایندگی رسمی دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER Professional PTZ Cameras


برای مشاوره رایگان و خرید دوربین ویدئو کنفرانس و دوربین اتوترک با خط ویژه: 88860021-021 یا شماره موبایل 09011950518 تماس بگیرید.


ویدئو هایی برای راه اندازی و نصب دوربین ویدئو کنفرانس + معرفی دوربین اتوتراک اور AVER

 
 

کاتالوگ هایی از دوربین های اتوتراک، دوربین ویدئو کنفرانس، دوربین سالن کنفرانس از محصولات اور AVER

 
 
 

اینجا منتظرتون هستیم.

 

سیما صوت ایرانیان نمایندگی دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER Professional PTZ Cameras

با استفاده از دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ می توانید به راحتی و با صرفه جویی در زمان ، تکنسین، انرژی و پول خود، به ضبط محتوایی کامل و خیره کننده از برنامه های اجرایی دست پیدا کنید. دوربین های ردیابی خودکار با رهگیری اتوماتیک و مناسب برای ویدئو کنفرانس و فیلم برداری شخصی (LIVE STREAMING) هستند. دوربین جلسات اور AVER از جمله محصولات در زمینه اتو تراک سالن کنفرانس، دوربین سالن کنفرانس و یا کاربری های متفاوت است.

دوربین ویدئو کنفرانس AVER با اضافه کردن قابلیت تشخیص چهره به این دوربین ویدئو کنفرانس FULL HD توانسته انقلابی نوین در زمینه فیلمبرداری برای سالن های کلاس درس، سالن همایش، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر و . . . ایجاد نماید. این هوش مصنوعی با فن آوری اتوترکینگ، تشخیص چهره، تجزیه و تحلیل تصویر را انجام می دهد. دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال اتوترکینگ اور AVER با کیفیت تصویر بالا، قابلیت زوم ( با حفظ کیفیت تصویر) ، اتوتر اک AUTO TRACKING توانسته جز برترین برندهای تولید محصولات فیلم برداری قرار بگیرد.

کمپانی AVER در زمینه سیستم های تصویر برداری در سال 2008 تاسیس شد. شعار این برند، برآوره کردن نیاز به علاوه انتظارات مشتری می باشد. دفتر مرکزی اور- Aver در شهر جدید تایپه در تایوان واقع شده است و این کمپانی با اختراع بیش از 195 محصول دوربین ویدئو کنفرانس در این زمینه از برترین ها می باشد.

نمایندگی رسمی دوربین ویدئو کنفرانس AVER Professional PTZ Cameras در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است. جهت خرید دوربین اتوترک، خرید دوربین سالن کنفرانس و کنترلر دوربین با شماره 02188860021 یا شماره موبایل 09011950518 در تماس باشید. برای آگاهی از قیمت دوربین ویدئو کنفرانس هوشمند می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. دوربین های اتوتراک دارای تنوع قیمتی مختلف با کاربری های متفاوت هستند. بهترین قیمت و ارزان ترین دوربین اتوترک زمانی انتخاب مفید خواهد بود که تصاویر با کیفیت با کمترین تاخیر را ایجاد نماید. از دوربین دیجیتال اور AVER برای تجهیز سالن کنفرانس و سالن همایش استفاده می گردد. این محصول با قابلیت زوم تا 30 برابر بهترین انتخاب برای کلاس های درس و همایش است.

برای اطلاعات بیشتر دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ کلیک کنید.

دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ
دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

صدا و تصویر حرفه‌ای با دوربین اتوماتیک اتوتراک اور AVER

دوربین AVER هرکسی را قادر می‌سازد تا محتوایی را به‌خوبی و باکیفیت ثبت نماید. تمام دوربین‌های AVER AL AUTO TRACKING مناسب برای نیازهای فیلم‌برداری پزشکان متخصص، مربیان، استادان مؤسسات آموزش عالی، شبکه‌های پخش تلویزیون و اجراهای زنده و حتی مسجد و حسینیه است.

دوربین‌های ردیابی خودکار (دوربین اتوترکینگ AUTO TRACKING)

دوربین اور AVER با پیروی از یک الگوریتم با استفاده از هوش مصنوعی، بدون نیاز به اپراتور، مجری را در برنامه‌ها، سالن یا کلاس دنبال می‌کند. دوربین اتوتراک یا دوربین ردیابی خودکار را می‌توانید به دیوار یا روی سه‌پایه، ثابت نگه دارید. این دوربین از طریق پایه‌های مخصوص، روی سقف یا دیوار وصل می‌شود و ثابت خواهد بود. دوربین AVER PTZ قابلیت چرخش به‌صورت 340 درجه داشته و می‌تواند هم‌زمان روی صفحه‌نمایش، تخته‌های کلاس درس، اسمارت برد یا سطوح نوشتاری تمرکز کند.

دوربین AVER با قابلیت‌هایی همچون تصویربرداری 4K ULTRA HD و زوم دیجیتال و اپتیکال، هوش مصنوعی تشخیص انسان، سه حالت ردیابی (اتو تراک هوشمند)، چرخش بدون لرزش و ترکیب سه حالت رهگیری در دسته بهترین‌های ویدئو کنفرانس و برترین دوربین ویدئو کنفرانس قرار دارد.

آموزش‌ آنلاین، در زمان‌های مختلف

معلم‌ها می‌توانند کلاس و محتوای آموزش خود را ضبط نمایند و دانش‌آموزان با انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتر به دوره‌های آموزش، بر اساس برنامه زمان خود، دسترسی داشته باشند.

نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس

بهترین انتخاب نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس

کدام نرم‌ افزار مناسب است؟ برای معروف‌ترین، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس موجود در این حیطه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

معروف ‌ترین نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس برای راه‌اندازی سالن کنفرانس

  • نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس (زوم) ZOOM
  • نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس (اسلک) SLACK
  • نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس (بیگ بلو باتن) BIGBLUEBUTTON
  • نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس BLUEJEANS
  • نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس GOTOMEETING
  • نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس (اسکایپ) SKYPE FOR BUSINESS
  • نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس (گوگل میت) GOOGLE MEET
  • نرم ‌افزار ویدئو کنفرانس ایرانی شوکا SHOOKA

با استفاده از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس می‌توانید، سالن کنفرانس یا ویدئو کنفرانس موردنظر، راه‌اندازی نمایید. از نرم‌افزارهای دیگر برای برقراری ارتباط بین کاربران در جلسات ویدئو کنفرانس استفاده می‌شود که می‌توانید به مقاله بهترین نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس مراجعه نمایید.

اصلی ترین دلایل خرید دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

  1. وضوح تصویر 4k و 1080p
  2. عملکرد 340 درجه و تصویر پاناروما
  3. لنز واید
  4. اتوترکینگ
  5. ویدئو، صدا و بلندگو همه در یک دوربین
  6. قیمت خرید دوربین ویدئو کنفرانس اور Aver-ptz

کیفیت تصویر دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

وضوح تصویر در حال حاضر بین 4k و 1080p بهترین گزینه‌های بازار است؛ ولی برای سیستم‌های فیلم ‌برداری کنفرانس وضوح تصویر 720p هم مناسب بوده و می‌تواند نیاز شما را برآورده نماید.

نمایشی از کیفیت تصاویر کیفیت تصویر 4K در دوربین اتوترکینگ aver ptc310un
دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ با قابلیت چرخش 340 درجه و حرکت به سمت بالا و پایین بیشترین زاویه دید از سالن کنفرانس یا میزی که افراد برای تبادل نظر، دور آن جمع شده‌اند را پوشش می‌دهد. همچنین تصویر برداری به‌صورت پاناروما حضور تمام افراد در تصویر را تضمین می‌کند که می‌تواند به بهترشدن جلسه کنفرانس شما کمک بسزایی بنماید.

سیستم کنفرانس قیمت و خرید دوربین اتوترکینگ، دوربین ویدئو کنفرانس، سالن کنفرانس،AVER PTC، دوربین ویدئو کنفرانس اتوترکینگ AVER PTC، دوربین دیجیتال کنفرانس سیما صوت ایرانیان
دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

شناسایی 255 چهره با دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

با استفاده از لنز دوربین واید می‌توانید افراد بیشتری را در تصویر به نمایش بگذارید و مانند دوربین ویدئو کنفرانس قدیمی دیگر لازم نیست افراد در یک نقطه جمع شوند تا بتوانید تمام افراد را داخل یک تصویر به نمایش بگذارید.

اتوترکینگ در دوربین کنفرانس یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن جلسه‌ای کارآمد است. در زمان سخنرانی دوربین کنفرانس به‌صورت اتوماتیک روی صورت فرد موردنظر زوم می‌کند و شما می‌توانید تشخیص دهید چه کسی در حال سخنرانی است .دوربین هوشمند دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ می‌توانند تا 255 چهره را شناسایی نمایند تا در صورت لزوم روی چهره افراد زوم کرده و تصویر بزرگ‌تری از شخص به نمای بگذارند.

تشخیص چهره و انسان از طریق هوش مصنوعی دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ

همچنین تشخیص افراد پویا در بین جمعیت، تشخیص انسان در تصویر و دنبال‌کردن حرکت‌ها در دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ از مزیت‌های این سیستم ویدئو کنفرانس است که در زمان خرید دوربین اور Aver-ptz  می‌توانید در نظر داشته باشید.

ضبط هوشمند و هم‌زمان تخته اطلاعات و یا به‌اشتراک‌گذاری نوشته‌های تایپ شده روی تخته، بر روی تصویر در حال اشتراک‌گذاری این از قابلیت‌های سیسم ویدئوکنفرانس‌های مدرن به شمار می‌آید که در زمان خرید دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ به شما پیشنهاد خواهد شد.

ویدئو، صدا و بلندگوهای همه‌ کاره دوربین اتوترکینگ AVER-PTZ

هنگام خرید به دنبال یک دوربین کنفرانس ویدئویی باشید که ” ضبط و پخش ” داشته باشد، به این معنی که این فناوری در عرض چند ثانیه پس از اتصال به برق‌کار می‌کند. در زمان ضبط تصاویر می‌تواند از طریق NDI تصاویر را به‌صورت زنده پخش نماید، ادیت کرده صدا ضبط نماید و با تمام این موارد می‌تواند در شرایط خاص قفل شده و جلوی اتصال سایرین را بگیرد.

چرا دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER-PTZ بخریم؟

خرید دوربین کنفرانس AVER-PTZ از بهترین انتخاب‌های شما جهت تجهیز سیستم ویدئو کنفرانس خواهد بود. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی فروش دوربین ویدئو کنفرانس اور AVER Professional PTZ Cameras با استفاده از بهترین سیستم ویدئو کنفرانس جلساتی با آرامش و اطمینان را تضمین می‌نماید.

https://www.aver.com/default.aspx

برای خرید دوربین اتوتراک AVER با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است