پروژه

پروژه‌های سیما صوت ایرانیان در زمینه

مشاوره، طراحی و اجرا سیستم کنفرانس، سیستم ویدئو کنفرانس، تجهیز سالن کنفرانس، اتاق کنفرانس


هدف اصلی از طراحی سالن کنفرانس بر قراری ارتباط موثر و شنیده و دیده شدن افراد و پیام های آنها است. سالن کنفرانس محیطی امن و ساکت جهت برقراری ارتباط بین افراد مختلف حتی با موقعیت های فیزیکی متفاوت خواهد بود که می تواند به شما در معرفی بهتر شرکت و محصولات یاری برساند. تفاوت اصلی در زمان طراحی سالن کنفرانس و سالن ویدئو کنفرانس بهره مندی از وسایل ارتباط ویدئویی، ضبط و پخش تصاویر به صورت زنده و انتقال صدا و مولتی مدیا بر پایه اترنت است. طراحی سالن ویدئو کنفرانس برای برقرای ارتباط تصویری و انتقال داده ها توسط اسمارت برد، تبلت و لب تاب صورت می گیرد.

اگر تصمیم به بازسازی و یا طراحی سالن کنفرانس/ سالن همایش و آمفی تئاتر به وسیله به روز ترین تجهیزات کنفرانس را دارید با سیما صوت ایرانیان از طریق شماره 02188860021 در تماس باشید.


پروژه های ما >

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.




سیستم کنفرانس چیست ؟

تجهیزات صوتی برای باز پخش صدای افراد، مجموعه ای از تجهیزات برای ارتباط راحت بین اعضای جلسه، سیستم کنفرانس کمک می کند که اجرای گفتگوها با تعداد نفرات زیاد به راحتی امکان پذیر باشد، چون کیفیت اجرای برنامه و اطمینان از سهولت برگزاری آن و همچنین از طرف دیگر ضبط این برنامه ها با کیفیت بیشتری صورت می گیرد.

صفر تا صد سالن کنفرانس

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

تجهیزات سالن کنفرانس

سیستم کنفرانس Conference system

طراحی و اجرای سالن کنفرانس با استفاده از سه برند معروف در زمینه تجهیزات سیستم کنفرانس، نصب و راه اندازی می شوند. سیستم کنفرانس سنهایزر(SENNHEISER ADN) و سیستم کنفرانس تلویک (TELEVIC)، هر دو این محصولات از برترین برندهای جهانی بوده و امکانات زیادی برای کنترل و اجرای بهتر در سالن کنفرانس را دارند. سیستم کنفرانس ایرانی آرتمن Artmen با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهترین انتخاب برای تجهیز سالن کنفرانس خواهد بود. این سیستم با قابلیت هایی برابر سیستم کنفرانس سنهایزر، می تواند یکی از رقیب های اصلی این محصول به شمار آید.

سیستم ضبط و پخش تصویر

در بعضی موارد استفاده از سیستم های ضبط و پخش تصویر برای پشتیبانی از سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، تماس های تصویری و یا مواردی این چنین استفاده می شود. در تمام موارد گفته شده شرکت سیما صوت ایرانیان ( نمایندگی AVER Professional PTZ Cameras) از دوربین AVER PTZ استفاده می نماید. سیستم کنفرانس مجهز به دوربین PTZ امکان تصویر برداری 340 درجه، زوم تا 30 برابر، کمترین لرزش در زمان فیلم برداری، کیفیت تصویر 4K, FULL HD و رزولوشن های بالا در زمان ضبط آنلاین (مجهز به NDI)؛ تجربه ای دلنشین برای شما به همراه دارد.

راه اندازی و تجهیز سالن کنفرانس

ما در سیما صوت ایرانیان برای ارائه سیستم صوتی با بهترین کیفیت بر پایه علم مدرن؛ متکی هستیم.

شرکت سیما صوت ایرانیان، محصولات صوتی (میکروفون ثابت و متحرک، میکروفن با سیم و بی‌سیم، بلندگو داخلی و خارجی، ساب ووفر، لاین اری) انواع تقویت کننده سیگنال (امپلی فایر) با هر ظرفیتی و پروسسور برای مدیریت صوت سالن کنفرانس را در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی کلی سالن ویدئو کنفرانس و یا طراحی صوتی آمفی تئاتر یا پیش‌بینی سیستم صوت موردنیاز یک استادیوم به این صورت است که امکانات را در قالب سه‌بعدی و یکپارچه از ساختمان‌ها (دیوار و سقف) و فضاها (بالکن، شکست‌های دیوارهای داخلی) قرار می‌دهد تا به گزینه‌های اصلی موردنیاز در طراحی با بهترین کیفیت برنامه دست یابد.

موارد مهم در زمان طراحی سالن کنفرانس و تجهیز سالن همایش

  • سهولت دسترسی
  • متناسب با تعداد مخاطبین و مدعوین
  • کیفیت و انتخاب مکان مناسب سالن کنفرانس

موارد تجهیز سالن ویدئو کنفرانس

  • میکروفن شرکت کننده و رئیس، منبع تغذیه، میکروفن های دستی و بی سیم
  • نمایشگر، اسمارت برد، تلویزیون، پرده نمایش
  • بلندگو سقفی، امپلی فایر، پروسسور، بلندگو دیواری، ساب ووفر، رکوردر صدا
  • دوربین اتوترکینگ، رکوردر تصویر، کنترلر دوربین
  • سیستم ترجمه همزمان، سیستم رای گیری
  • میز، صندلی، آکوستیک، موکت و درب مخصوص سالن کنفرانس(دکوراسیون سالن کنفرانس)
  • نور پردازی و سیستم کنترل نور پردازی

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

شرکت سیما صوت ایرانیان simasot.com در تلاش است تا سالن ویدئو کنفرانس را با بهترین امکانات و به‌روزترین تجهیزات جلسه و آن را با فناوری‌های بالای سیستم‌های صوتی و تصویری و کار عایق صوتی که مشخصه این سالن است و فناوری صوتی فیبر یا بی‌سیم، تقویت کند.

طراحی سالن کنفرانس
طراحی سالن کنفرانس

5 وسیله اصلی در تجهیز سالن کنفرانس

1– صفحه نمایش سالن کنفرانس

اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق کنفرانس متوجه آن می‌شوید صفحه نمایش است. این بخش «بصری» اتاق کنفرانس ویدئویی و صوتی است و یکی از ابزارهای اصلی همکاری است. صفحه نمایش چیزی است که به شما امکان می‌دهد همکاران خود را در مکان‌های دیگر ببینید، ارائه‌ها را مشاهده کنید و صفحه نمایش را از لپ‌تاپ، تبلت و حتی تلفن‌های هوشمند به اشتراک بگذارید.

2- ویدئو کنفرانس

برای ارتباطات چندجانبه با استفاده از نمایشگر ویدئو استفاده می‌شود. برای کسانی که هنوز ترجیح می‌دهند رودررو با همکاران کار کنند، کنفرانس ویدئویی بهترین گزینه شما در دنیای دیجیتال است. در این سیستم از دوربین‌های اتوترکینگ PTZ استفاده می‌شود که بهترین کاربری و کیفیت تصویر در زمان پخش و ارسال تصویر دارند.

3- میکروفون و اسپیکر

میکروفن و بلندگو افزودنی مهمی برای سالن کنفرانس صوتی و تصویری هستند. بسته به اینکه قصد استفاده از کدام ویژگی‌های فضایی را دارید.

4- قابلیت اتصال

اتصال سیمی، اتصال بی‌سیم و یک اتصال ترکیبی بین با سیم و بی‌سیم وجود دارد.

5- برد دیجیتال هوشمند

وایت‌برد تعاملی ابزاری عالی برای افزودن به سیستم تجهیزات سالن کنفرانس شماست. وایت‌بردهای تعاملی به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً روی تخته سفید با رنگ‌های مختلف بنویسید و آنها را در صفحات وب یا اسناد حاشیه‌نویسی کنید.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

اصول طراحی سالن کنفرانس

طراحی سالن کنفرانس بستگی به ظرفیت موردنیاز برای مخاطب دارد.

 سالن کنفرانس به دودسته تقسیم می‌شود:

اول: بخش جلویی (سالن تماشاگران) که شامل:

  • ورودی سالن کنفرانس / همایش
  • اتاق اطلاعات برای راهنمایی مهمان‌ها
  • سالن کنفرانس اصلی
  • سرویس بهداشتی

دوم: قسمت پشتی (سکوی سالن) این قسمت معمولاً از دید شرکت‌کنندگان پنهان بوده و یا در مکانی که دید کمتری دارد قرار می‌گیرند:

شرایط طراحی سالن کنفرانس

صندلی سالن کنفرانس

فاصله پشتی صندلی باید از 86 سانتی‌متر تا 144 سانتی‌متر باشد.

سقف سالن کنفرانس

سقف سالن نقش مهمی در ارائه و هدایت بازتاب‌های صوتی به مخاطب دارد. صدا از سطوح بازتابنده با مکانیزمی مشابه بازتاب نور از آینه و با زاویه بازتابی برابر با زاویه تابش منعکس می‌شود. ترک‌های زیاد به‌جای جمع‌کردن صدا در یک مکان به پخش‌شدن آن کمک می‌کند، زیرا ثابت شده است که سقف‌های افقی در ارائه صدای خوب در داخل سالن (سینما – تئاتر – کنفرانس) خوب نیست. به دلیل فوکوس صوتی باید از سقف‌های مقعر اجتناب شود. سقف نباید صاف و موازی با کف باشد، اگر کف صاف بود، امواج ساکن بین دو سطح به مدت طولانی باقی می‌ماند و پژواک صوتی ایجاد می‌نمایند.

فضاهای متصل به سالن کنفرانس

 سالن ورودی سالن کنفرانس

مخاطبان باید از سالن همایش/ کنفرانس، آمفی تئاتر خارج شوند و به سالن انتظار بروند که وسعت آن متناسب با تعداد حاضرین برای پذیرایی از آنها است.

در سالن کنفرانس به 1 مترمربع فضا برای هر صندلی نیاز دارد.

در هال (سالن انتظار) به 0.8 مترمربع فضا برای هر صندلی نیاز دارد.

آشپزخانه کافه‌تریا

سالن استراحت

اتاق‌های اداری برای خدمات رسانه‌ای

در پایان، تمام موارد مربوط به سالن کنفرانس، مهم‌ترین کاربردها، مشخصات، اهمیت و ویژگی‌هایی که می‌توانید از طریق ما در سیما صوت ایرانیان برای خدمات سمعی و بصری سفارش دهید، توضیح داده شد، هر گونه درخواست ویژه می‌تواند باتوجه‌به خواسته و نوع کاربری فضای مدنظر شما ارائه شود. کافی است با شماره‌های 02188860021 تماس بگیرید.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.