میکروفن باسیم SHURE سری PGA
ژانویه 19, 2021
میکروفن باسیم ساز مدل SHURE – pga 98 H
ژانویه 27, 2021

بلندگو مخصوص مانیتور DAS AUDIO ROAD15A

توضیحات بلندگو مخصوص مانیتور DAS AUDIO ROAD15A
- اسپیکر اکتیو DAS ROAD 15A ، بلندگویی دو راهه و دارای یک ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 0.75 اینچ به همراه دو تقویت کننده کلاس D می باشد.
- ماکزیمم قدرت خروجی 2200 وات است.
- ابعاد این اسپیکر اکتیو برابر با عرض 415 میلی متر و ارتفاع 818 میلی متر و عمق 530 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر مانیتور DAS AUDIO ROAD 15 A
- با پاسخ فرکانسی47 هرتز تا 23 کیلوهرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- با زاویه پرتاب 40*60 درجه.
- دارای وزن خالص 27.3 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
DAS AUDIO ROAD 15-ADAS AUDIO 15A ROAD

بلندگو اکتیو و مخصوص مانیتور داس DAS AUDIO ROAD 15 A

از سیستم های صوتی که در بخش موزیک و اجرای زنده بسیار کاربردی و مهم است مانیتور های روی سن بوده که در دو نوع پسیو و اکتیو طراحی و تولید می شوند. بسته به نوع کاربری دارای کاربری های مختلف می باشد. این اسپیکر ها دارای حالت خوابیده و مخصوص به این کار می باشد که می تواند صدای بسیار عالی و شفاف را بدون کمترین نویز به گوش خوانندگان و نوازندگان برساند. از اسپیکر های مانیتور در مداحی و مراسمات مختلف دیگر هم استفاده می شود.
کمپانی داس تولید کننده برتر در زمینه طراحی بلندگو بوده و اقدام به طراحی و ساخت سری ROAD کرده است. این سری متشکل از دو بلندگو 15 و 12 اینچ اکتیو می باشد و به دلیل صدای واضح و ویژگی های بسیار جز برترین بلندگو های ساخته شده توسط کمپانی D.A.S است.
بلندگو مخصوص مانیتور داس ROAD 15A محصولی دو راهه و اکتیو بوده که برای راه اندازی نیازی به آمپلی فایر مجزا ندارد و می تواند تنها با اتصال به برق شهری و یک کابل سیگنال راه اندازی شود. یک عدد تیوتر با سایز 1.5 اینچ قطر و ساخته شده با متریال تیتانیوم و یک عدد ووفر 15 اینچی پر قدرت با پانچ و بیس مطلوب با مدل 15R4 در این بلندگو مانیتور قرار گرفته است. تیوتر مانیتور D.A.S ROAD 15 A از مدل M-75 می باشد. این دو قطعه بر روی کراس اوور سوار شده و هر کدام به صورت تفکیکی صدایی بسته به نوع فرکانس خود، تولید می نمایند.
بلندگو اکتیو و مانیتورینگ DAS AUDIO ROAD 15A دارای قابلیت هایی بسیار زیادی بوده که می توان به کلاس آمپلی فایر D آن اشاره نمود که برترین امپ های ساخته شده در سیستم های صوتی به شمار می رود. این محصول در قسمت لاین دارای ورودی امپدانس 20 کیلو اهم بوده و دارای یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR می باشد که می توانید انواع سیگنال را به آن متصل کرده و انتقال سیگنال از طریق خروجی امکان پذیر است.
همچنین دارای دو عدد درگاه با کانکتورهای شبکه می باشد. می توانید از این طریق امکانات و ویژگی های بلندگو را استفاده نمایید و این شامل اکولایز و همچنین میزان کنترل صدا نیز می شود که به عنوان ورودی دیجیتال نام گذاری شده است. از ویژگی های این محصول قدرت پردازش با پردازشگر 24 بیتی در این اسپیکر مانیتورینگ می باشد. میزان توان خروجی اسپیکر اکتیو و پرتابل DAS ROAD 15A برابر با 770 وات می باشد که به صورت تفکیکی سهم ووفر برابر با 550 وات و سهم تیوتر 220 وات بوده که توانی بالا برای یک مانیتور استیجی به شمار میرود. میزان تحمل فشار صوتی تضمین کننده قدرت و کیفیت محصول بوده و همچنین به شما صدایی بدون افت کیفیت را در زمان اجرای طولانی و مداوم ارائه میدهد. تحمل فشار صوتی دراسپیکر اکتیو ROAD15A برابر با 134 دسیبل است.
میزان زاویه پرتاب به شما امکان جانمایی صحیح را می دهد. میزان زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 40 درجه و در حالت افقی 60 درجه است. مقدار پاسخ فرکانسی بلندگو اکتیو ROAD-15A از 47 هرتز تا 23 کیلو هرتز متغییر بوده که می توانید از این طریق EQ مورد نظر را ایجتد نموده و صدای رسای به گوش شنوندگان ارسال نمایید. بیشترین استفاده از D.A.S AUDIO ROAD 15 A در انواع استیج ، مراسمات و تشریفات ، مانیتور مداح و هر جا که به صدا برای خواننده و نوازنده نیاز باشد استفاده میشود.
بدنه و کابینت باند اکتیو داس مدل D.A.S AUDIO ROAD 15 A از جنس چوب با متریال تخته سه لایه بوده که توسط فناوری ISOFLEX پوشش رنگ مشکی داده شده و از دستگاه در برابر شرایط جوی و ضربات احتمالی مقاومت میکند. برای سهولت در حمل و نقل دارای دو دسته در طرفین بوده که به کمک آنها میتوان جابجایی را به آسانی انجام دهید. میزان ابعاد و وزن اسپیکر اکتیو D.A.S AUDIO ROAD 15 A برابر با عرض 747 میلیمتر، ارتفاع 371 میلیمتر، عمق برابر با 480 میلیمتر و وزن نسبتا سنگین با 27.3 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 15 A
1- دارای کابینت ذوزنقه ایی شکل از جنس تخته سه لایه
2- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ماندگار و دارای ISO FLEX
3- سهولت در نصب و راه اندازی
4- حمل و نقل آسان با استفاده از دسته تعبیه شده
5- کانکتور اتصالی برق پاورکن
6- دارای درگاه شبکه
7- ابعاد شامل : عرض 747 میلیمتر، ارتفاع 371 میلیمتر، عمق برابر با 480 میلیمتر و وزن27.3 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو و مانیتورینگ D.A.S AUDIO ROAD 15A
1- توان خروجی برابر با 550 وات LF و 220 وات HF در کل 770 وات
2- زاویه پرتاب مانیتور در حالت عمودی 40 درجه و در حالت افقی 60 درجه
3- آمپلی فایر کلاس D با پردازش 24 بیتی
4- تیوتر1.5 اینچی مدل M-75
5- یک ووفر 12 اینچی با مدل 15R4
6- پاسخ فرکانسی 47 هرتز تا 23 کیلو هرتز
7- یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR
8- قابلیت لینک شدن و انتقال سیگنال و ولتاژ برق

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی معتبر D.A.S در کشور اسپانیا تولید شده و دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. بلندگو اکتیو و مخصوص مانیتور داس DAS AUDIO ROAD 15 A در یک کارتن خاکی رنگ با کابل برق پاورکن و کاتالوگ همراه با شماره سریال مجزا به فروش میرسد. تمامی قطعات و اکسسوری های D.A.S AUDIO به صورت پلمپ و با گارانتی اصل بودن کالا به فروش می رسد. تمامی تعمیرات در تعمیرگاه مجاز شرکت زیر نظر مهندسین صورت گرفته و شما می توانید تمامی محصولات صوتی خود را در تمامی برند ها به ما بسپارید.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S AUDIO در ایران بوده که با تجربه در طراحی سیستم صوت، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم کنفرانس و دکوراسیون فعالیت دارد. برای خرید بلندگو مانیتور DAS AUDIO ROAD 15 A می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.