D.A.S AUDIO AERO SERIES
نوامبر 23, 2020
نکات و اصطلاحات ویدئو پروژکتور
نوامبر 23, 2020

بلندگو لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-20A

توضیحات بلندگو لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-20A :

- بلندگو اکتیو DAS AERO 20A ، بلندگوی ست لاین اری خطی بوده که ، 2 راهه، دارای یک عدد تیوتر 0.75 اینچی به همراه یک عدد ووفر 12 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 800 وات ماکزیمم و دارای آمپلی فایر کلاس D می باشد .
- عرض این بلندگو 443 میلی متر، ارتفاع آن 317 میلی متر و عمق آن 443 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 136 دسیبل است.
- با توان خروجی 800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 90 درجه.
- دارای وزن خالص 31.7 کیلوگرم با برخورداری از نمایشگر و اپلیکیشن کنترل از راه دور.
- دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم .
- مدیریت لاین اری از طریق برنامه DASaim
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-20A

بلندگو اکتیو و لاین اری داس DAS AUDIO AERO-20A از سری بلندگو های است که در دو طرف صحنه آویز می شوند. در 10 سال گذشته یا بیشتر، اسپیکر لاین اری ( سیستم‌هایی با کابینت‌های متعدد که به‌ صورت عمودی متصل شده‌اند )در مکان‌های بزرگ محبوبیت پیدا کرده‌اند. از مزیتهای اصلی سیستم لاین اری این است که می‌توانید به صدایی بسیار ثابت‌تری از جلو تا پشت ناحیه مدنظر دست یابید. باند لاین اری داس LINE ARREY D.A.S از چندین ماژول تشکیل شده‌، بنابراین با تنظیم زاویه فیزیکی و دامنه تک تک کابینت ها ، می‌توان سطح صدای بالاتری پخش کرد و در نتیجه پوشش ثابت‌تری در کل فضا ایجاد نمایید.
سری AERO متشکل ازچندین لاین اری در ابعاد و توان های مختلف می باشد. باند های لاین اری با قرار گرفتن برروی هم و تشکیل یک ستون عمودی بصدایی شفاف در تمم سالن ایجاد خواهند نمود. بلندگو اکتیو و لاین اری داس DAS AUDIO AERO-20A از جمله حصولات کمپانی D.A.S در دسته AERO قرار داشته و علاوه بر زیبایی پوشش صدایی بالایی را ایجاد می کند. لاین اریAERO20A قابلیت ست شدن با ساب ووفر لاین اری زمینی و هوایی را دارد.
بلندگوLINE AREEY DAS AUDIO AERO 20A از سری اسپیکر های اکتیو بوده و دارای یک امپلی فایر در خود دستگاه می باشد. بکارگیری امپلی در داخل بلندگو راه اندازی بلندگو را بسیار آسان نموده است که با اتصال کابل و کانکتور پاورکون توسط برق شهری راه اندازی میشود. این امپلی در قسمت ورودی خود دارای دو عدد ورودی و دو عدد خروجی با کانکتورهای XLR می باشد. در قسمت ورودی به صورت کمبو بوده که می توانید هم از کانکتورTRS (بنون) هم از کانکتورXLR استفاد شود. در هنگام راه اندازی لاین اری لازم به برق رسانی تمام یونیت ها نمی باشد بلکه توسط لینک پاورکون می توانید به تمام یونیت ها برق رسانی نمایید. برای اری کردن احتیاجی به متراژ بالا برای کابل های برق ندارید و می توانید به راحتی با لوپ برق تمام بلندگو های AERO 20A را به یکدیگر متصل نمایید.
اسپیکر لاین اری اکتیو D.A.S AUDIO AERO-20A به دلیل حجم بالای صدای تولید برای استفاده در فضاهای بزرگ و محیط های باز مورد استفاده می باشد. البته برای استفاده در استادیوم ، سالن همایش ، سمینارهای بزرگ ، نمایشگاه دائمی و فصلی، اجرای زنده موسیقی، انواع استیج، آمفی تئاتر، سینما، استادیوم و سالن های ورزشی بزرگ در نظر گرفته می شود. بنا به ابعاد سالن می توانید تا هشت یونیت سوار شده بر روی هم استفاده نمایید و صدایی شفاف و دل انگیز را تجربه نمایید.
باند اکتیو لاین اری D.A.S LINE ARREY AERO20A دارای امپدانس20 کیلو اهم بوده و در دسته 2WAY (بلندگو های دوراهه) قرار دارد. دارای یک عدد تیوتر قدرتمند با صدایی بسیار شفاف با اندازه 1.5 اینچ با ساختاری از نئودیوم و پرده از جنس تیتانیوم و کوئل 3 اینچی ، دهنه هورن باز از مدل M75 می باشد. ووفر 12 اینچی با مدل 12AN4 با پانچ و بیس بالا در کنار تیوتر جانمایی شده است.
توان خروجی در باند اکتیو لاین اری داسAERO-20A در حالت استفاده به صورت مداوم برابر 200 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 2400 وات می باشد. این مقدار نشان دهنده قدرت اسپیکر در حجم صدای تولیدی می باشد. میزان تحمل فشار صوتی 136 دسیبل در این باند اکتیو لاین اری نشان دهنده قدرت اجرا مداوم و بدون افت کیفیت صدا در زمان اجراهای طولانی و مداوم است.
ابعاد و اندازه در یک اسپیکر برای جانمایی و جابجایی بسیار پر اهمیت است. البته در نظر داشته باشید لاین اری از چند یونیت تشکیل می شوند پس برای محاسبه ابعاد لاین اری باید ابتدا بدانید از چند یونیت استفاده می نمایید. برای سهولت در نصب و داشتن زاویه دید بیشتر کمپانیD.A.S AUDIO قابلیتRIGGING POINT را به این محصول اضافه کرده است. ابعاد DAS AUDIO AERO-20-A در عرض 647 میلی متر ، ارتفاع 317 میلی متر، عمق 443 میلی متر و وزن خالص برابر 33.1 کیلوگرم می باشد
.
اسپیکر اکتیو D.A.S AUDIO AERO20-A دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی بوده که یک اجرای با کیفیت و عدم افت فشار صدا را تضمین میکند. جنس بدنه از چوب تخته سه لایه می باشد. بسیار بادوام و مقاوم در برابر ضربات می باشد. همچنین عمق مناسب در این اسپیکر لاین اری حجم صدایی بم ایجاد می نماید. رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX بوده که در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا مساعد به خوبی از دستگاه محافظت می نماید. بلندگو لاین اری DAS AUDIO AERO20A دارای بدنه ای ذوزنقه ای شکل بوده که سهولت اتصال و اری کردن را در این باند اکتیو فراهم می نماید. بازو های استفاده شده در کناره های لاین اری داسAERO-20A قابلیت زاویه پذیری دارند. دو دسته تمام استیل در طرفین بلندگو لاین اریAERO 20A برای حمل آسان و جابجایی در نظر گرفته شده است.
میزان پاسخ فرکانسی در لاین اری داسAERO-20A در دامنه گسترده 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد. با این دامنه گسترده در پاسخ فرکانسی به راحتی می توانید اکولایزر دلخواه را ایجاد نمایید. میزان زاویه پذیری در این لاین اری اکتیو در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی بسته به نوع اتصال متغییر است.

ویژگی های ظاهری بلندگو لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-20A
- دارای بدنه ذوزنقه ای شکل و مناسب برای لاین اری
- متریال بدنه از چوب با تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات در هنگام جابجایی
- رنگ مشکی مجهز بهISO FLEX مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط جوی نامساعد
- دارای دو دسته تمام استیل جهت سهولت در جابجایی
- ابعاد و وزن : عرض 647 میلی متر ، ارتفاع 317 میلی متر، عمق 443 میلی متر و وزن 33.1 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو DAS AUDIO AERO20A LINE ARREY
- اکتیو ، لاین اری، 2WAY
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با ساختار تیتانیوم با کوئل3 اینچی با مدل M75
- یک عدد ووفر 12 اینچی مدل 12AN4
- پاسخ فرکانسی متغییر از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان شدت تحمل فشار صوتی 136 دسیبل
- امپلی فایر کلاس D
- زاویه پرتاب صوتی در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی بسته به نوع زاویه متغییر است
-
دو عدد ورودی و دو عدد خروجی با کانکتور XLR
- دو عدد ورودی و لینک برق با کانکتور اسپیکون
- کنترل از راه دور با اپلیکیشن
- دارای پردازنده های سیگنال به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایD.A.S AUDIO تولید کننده انواع سیستم های صوتی از جمله انواع بلندگو ( اسپیکر دکوراتیو، باند ضد آب، ساب ووفر ، لاین اری، اسپیکر مانیتورینگ) امپلی فایر، پروسسور، امپلی ماتریس، کنترل صدا دیواری و میکسر می باشد. کلیه محصولاتD.A.S داری یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش بوده همچنین کلیه قطعات و اکسسوری های به صورت آکبند جداگانه به فروش می رسند.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیD.A.S AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات این شرکت را به فروش می رساند. جهت آگاهی از قیمت و خرید بلندگو اکتیو و لاین اری داس DAS AUDIO AERO-20A می توانید به سایتSIMASOT.COM مراجعه نمایید. مشاوران شرکت سیما صوت ایرانیان آمادگی لازم جهت راهنمایی در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، سیستم صوت و تصویر و دکوراسیون همچنین، تجهیز سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر، سالن را داشته و پاسخگو سوالات شما خریداران در این زمینه می باشند. جهت حمایت از مصرف کننده کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می شود. برای بهره مندی از گارانتی محصولات برای سرویس و تعمیرات محصولات D.A.S را به نمایندگی مجاز تحویل دهند.