شماره تماس برای تعمیرات سیستم های صوتی (بلندگو، میکروفن،میکسر، باند، اسپیکر) 021-88860021
تعمیرات سیستم کنفرانس
سپتامبر 2, 2020
استانداردهای میز سالن کنفرانس|سیما صوت ایرانیان سیستم کنفرانس معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیستم کنفرانس، سیستم تصویر برداری، فیلم برداری، سالن کنفرانس، سالن همایش، اسپیکر دکوراتیو، بلندگو دیواری، بلندگو دکوری،
استاندارد میز سالن کنفرانس
سپتامبر 5, 2020
 

میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58

توضیحات میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 :
- میکروفون باسیم شور مدل SM 58 دارای کپسول داینامیک با قابلیت جابجایی کوئل می باشد.
- میزان امپدانس آن برابر با 150 اهم تا 300 اهم و میزان حساسیت آن 94 دسیبل در یک پاسگال است .
- مجهز به سیستم پنوماتیک برای جلوگیری از دریافت صدای محیط.

ویژگی های میکروفن با سیم شور SHURE SM58
- دارای الگوی گیرائی کاردیوئد.
- دارای گلویی میکروفن مخصوص و کیف نگهداری آن .
- با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز.
- دارای وزن خالص 298 گرم.
-دارای مقاومت بدنه بالا.
- قابل استفاده به عنوان میکروفن وکال و رکورد صدا و قابل استفاده در اجرای زنده و کنسرت و استودئو.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58

میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 از جمله محصولات آمریکایی کمپانی شور می باشد که قابلیت استفاده در انواع اجرای زنده را دارد. سری SM با سپری شدن 10 سال تحقیق در ضمینه صنعت صدا تولید و روانه بازار شده است. سیستم کروی مشبک طراحی شده در این میکروفن صداهای بالا مانند باد و نفس کشیدن را به حداقل می رساند همچنین بهره مندی از کاردیوئید صداهای ناخواسته در پس زمینه را به حداقل رسانده و حتی زمانی که با سرعت میکروفن را جا به جا می کنید باز هم عملکردی ثابت داشته و نویز را باز پخش نمی کند.
میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 با طراحی زیبا و منحصر به فرد به راحتی برروی پایه و در دست قرار میگیرد و استفاده از آن را راحت میباشد. بدنه تمام آلومینیوم میکروفن باسیم SM58 و توری مشبک با متریال فولاد نقره ای رنگ، بر روی آن نویز های اطراف را کاهش داده و صدایی شفاف ایجاد میکند. همچنین هر نت موسیقی را همانطور که در نظر گرفته شده است باز پخش میکند. SM58 از جمله میکروفن های محبوب در دنیا می باشد که طرفداران زیادی دارد. صدایی گرم و واضح و بدون نویز از قابلیت های این میکروفن با سیم پر طرفدار است.
متخصصان صدا، خواننده ها و نوازندگان زیادی برای جمع آوری این دسته محصولات شور با این کمپانی همکاری کرده اند تا بهترین میکروفن برای ضبط صدا و اجراهای زنده را در اختیار عموم قرار بدهند. سری SM با تغییرات سری های قبلی و به روز اوری امکانات توانسته میکروفنی با برترین تکنولوژی روانه بازار نماید. میکروفن ها به دسته ها مختلی مانند میکروفن بی سیم، باسیم دسته بندی می شوند که این دو دسته بر اساس کارایی و گیرایی میکروفن و حتی مدل دارای دسته بندی های مختلف هستند. دسته بندی میکروفن امکان انتخاب بهتر از بین میکروفن های شور را میسر می سازد.
میکروفن ها دارای برندهای مختلفی می باشند ولی کمپانی شور برندی شناخته شده در بازار فروش میکروفن در ایران می باشد. SM58 از جمله محصولات پر فروش در سر تا سر جهان می باشد. که در اکثر اجراهای زنده، کنسرت های بزرگ، تورنومنت ها، استفاده برای خوانندگی و ضبط صدا، پخش صدای انواع ادوات موسیقی مورد استفاده بوده است. بر این اساس می توان گفت با خرید محصولات از برند SHURE با خیالی راحت می توانید به پخش و ضبط صدا بپردازید.
SHURE SM58 از جمله میکروفن های همه کاره می باشد که برای استفاده در دست و قرار گرفتن بر روی پایه تنظیم شده است. این میکروفن با قابیلت های منحصر به فرد و بهره مندی از برترین تکنولوژی روز دنیا به راحتی می تواند بهترین صدا را بازپخش نماید. میکروفن با سیم SHURE SM58 توسط یک کانکتور و ورودی با جک XLR به میکسر متصل میشود. همچنین از طریق کابل میکروفن اتصالی به این کانکتور امکان اتصال به بلندگو نیز میسر می باشد. توری فلزی مشبک برروی میکروفن استفاده از این محصول را برای فضاهای باز و استودیو بسیار کاربردی نموده است زیرا نویز بسیار کمی را باز پخش می نماید. در هنگام استفاده از میکروفن شور SM58 سیستم هایی مانند مانیتور و بلندگو ها را در پشت میکروفن قرار بدهید تا نویز و فیدبک به میکروفن ارسال نشود. همیشه قبل اجرا، میکروفن را مورد استفاده قرار دهید تا مطئن شوید سیستم نویز ندارد.
میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 با الگوی گیرایی کاردیوئید کمترین میزان سرو صدا در اطراف را باز پخش میکند. کپسول داینامیک در داخل میکروفن، استفاده در تمام زوایا را میسر می نماید. لایه فلزی استفاد شده در بدنه و رویه میکروفن فیدبک و نویز در این میکروفن شور را کاهش میدهد به طوری که می توان به راحتی از آن در کنار بلندگو استفاده نمایید. کیفیت بالا، مقاوم بودن در برابر ضربه و نداشتن نویز از نقاط مثبت این میکروفن به شمار می آیند.
امپدانس در میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 برابر 150 اهم بوده و پاسخ فرکانسی برابر 50 هرتز تا 150 کیلو هرتز متغییر می باشد. گستردگی پوشش فرکانسی در این میکروفن امکان اکولایزهای مختلف را میسر میسازد. ابعاد در SM58 برابر وزن 330 گرم، ارتفاع 16.2 سانتیمتر و قطر 5.1 سانتیمتر می باشد. باز پخش صدایی بدون نویز و بدون فیدبک این محصول را در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب کرده است. استفاده در زمان هایی مانند اجرای مداحی، سخنرانی، همایش همیشه از میکروفن های شور مورد تایید می باشند.

ویژگی های ظاهری میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58
- بدنه کاملاً آلومینیوم همراه با سیستم- سری- کروی مشبک در قسمت بالایی میکروفن
- رنگ خاکستری تیره، روکش مات، سری میکروفن نقره ای
- کلید روشن و خاموش
- توری مشبک فولادی و ساختار فلزی با روکش لعابی مقاوم در برابر سایش و ضربات احتمالی
- بسته بندی شکل همراه با کیسه زیپدار مشکی رنگ و پایه با چرخش 180 درجه
- بدنه با استحکام و قابل اطمینان برای استفاده های طولانی مدت
- ابعاد و وزن : وزن 330 گرم، ارتفاع 16.2 سانتی متر و قطر 5.1 سانتی متر

مشخصات فنی میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58
- امپدانس 150 اهم، متغییر تا 300 اهم
- پاسخ فرکانسی50 هرتز تا 15 کیلو هرتز با دامنه فرکانسی بالا
- پاپ فیلتر جهت جلوگیری از نویز
- سیستم پنوماتیک برای جلوگیری از بازپخش صداهای اضافی در محیط
- الگو گیرایی کاردیوئید
- کپسول داینامیک
- کانکتور ورودی XLR
- حساسیت میکروفن در یک کیلو هرتز برابر 1.6 مینی ولت

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
برای خرید میکروفن دستی با سیم شور SHURE SM58 می توانید با مشاوران حرفه ای ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان با سابقه ای چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا سیستم های صوتی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم کنفرانس، سیستم نورپردازی و سالن های همایش، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر فعالیت دارد.
محصولات SHURE به صورت آکبند، همراه با شماره سریال، ضمانت یک ساله و ضمانت اصل بودن کالا در ایران به فروش میرسند. در کارتن میکروفن با سیم شور SM58 یک عدد میکروفن SM58 و کیف زیپدار برای حمل؛ همچنین گلویی با قابلیت چرخش 180 درجه موجود می باشد.
جهت تعمیرات کلیه سیستم های صوتی می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید، بخش تعمیرات سیما صوت ایرانیان با بهره مندی از بهترین نیروهای تعمیرات در کمترین زمان محصولات صوتی شما را تعمیر خواهند کرد.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.