میکروفن استودیویی SHURE SM27
سپتامبر 29, 2020
میکروفن هدمیک SHURE SM 31FH
سپتامبر 30, 2020

بلندگو پسیو DAS ARTEC 306

 
بلندگوپسیو دکوراتیوD.A.S - ARTEC 306

- توضیحات :
- بلندگوپسیو DAS-ARTEC 306 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای ووفر 6 اینچ و یک تیوتر1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 100 وات مداوم و 400 وات ماکزیمم می باشد و ورودی امپدانس آن برابر با 8 اهم است .
- عرض این بلندگو 195 میلی متر، ارتفاع آن 385 میلی متر و عمق آن 260 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 116 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو داس :
- با توان خروجی 400 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 60 * 90 درجه.
- دارای وزن خالص 7.2 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها ، رستوران ها و سالن های کنفرانس .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو پسیو دکوراتیو داس سری 300 مدل DAS AUDIO ARTEC 306

کمپانی به نام داسDAS AUDIO از جمله پیشگامان طراحی و تولید سیستم های صوتی در دسته بندی متفاوت و گروه های خاص بوده است. یکی از چندین گروه طراحی شده این کمپانی سریARTEC می باشد که با طراحی چشم نواز و برگرفته شده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده از بهترین متریال و تولید صدایی شگفت انگیز توانسته به محبوبیت بسیاری در بین کاربران این اسپیکرها دست پیدا کند.
استفاده از برترین مهندسان و به روز ترین اطلاعات در بهترین بودن کمپانی اسپانیای داس ارتباط مسقیم داشته و باعث الویت داس در برابر سایر برندها می باشد.
اسپیکر ARTEC-306 جزء دسته بلندگوهای پسیو بوده و برای راه اندازی به پیش تقویت کننده ای قوی یا همان امپلی فایر نیاز دارد. این باند کوچک والبته با قدرت بالا 2WAY بوده و نشانگر وجود یک عدد تیوتر و یک عدد ووفر در اسپیکر ARTEC 306 می باشد .
کراس اوور قدرتمند این امپلی برای سیگنال رسانی به تیوتر ووفر استفاده می شود تا صدایی شفاف به گوش شنونده ارسال گردد. تیوتر این بلندگو دارای سایز 1 اینج و ساختار نئودیوم، با مدل M-26 که توسط DAS AUDIO ساخته شده است. ووفر این اسپیکر دارای سایز 6 اینچ و مدلB6 با بیس و پانچ بالا که توسط کراس اوور تفکیک صدایی و تغذیه می شود.
بدنه بلندگو پسیو دو راهه DAS AUDIO ARTEC 306 از چوب PLY WOOD بوده که در برابرضربات احتمالی مقاوم می باشد. رنگ مشکی این اسپیکر از تکنولوژی ISOFLEX بهره گرفته تا در برابر نور خورشید، شرایط جوی نا مناسب، UV و ضربه های احتمالی در حین نصب و راه اندازی مقاوم باشد. توری مشبک جلوی اسپیکرARTEC306 برای پخش صدای بهتر طراحی شده و زیبایی زیادی به آن بخشیده است. این بلندگو دکوراتیو به راحتی با پایه های فابریک و اکسسوری های مخصوص به سطوح متصل می شود.
دکوراتیو به بلندگوهایی گفته می شود که به دیوار و ستون متصل شده و فضای کمتری را اشغال می کنند. اکسسوری های ARTEC 306 که از طرف کمپانی داس به فروش می رسد که به صورت U شکل یا قلاب مانند است تا به راحتی به دیوار متصل شوند. از آن جمله می توان به AX-SPG1 ، ANL-2 ، AXR-AR5، AXW-3 LD اشاره کرد.
اسپیکر دکوراتیو داسARTEC 306 مناسب برای فضاهایی مانند: سالن بدن سازی، سالن کنفرانس، سالن همایش، سینمای خانگی، پیجینگ، لابی ، رستوران ، هتل ، سازمان ها، مراکز آموزشی ، بانک ، بیمارستان و پخش موزیک پیش زمینه می باشد.
امپدانس ورودی باند داس ARTEC 306 برابر 8 اهم بوده و توان خروجی در حالت مداوم 100 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 400 وات می باشد. این مقدار توان خروجی اسپیکر نشان از تولید صدایی بالا است. میزان پوشش صدایی هر بلندگو مختص به همان بوده و نشان دهنده میزان گسترش صدا در مکان مورد نظر می باشد. با جایگذاری مناسب اسپیکر می توانید صدایی شفاف و یکنواخت در کل سالن مورد نظر داشته باشید.
پاسخ فرکانسی بلندگو پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 306 از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترش پیدا کرده است که پوشش گسترده ای دارد. دامنه پرتاب در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر60در جه می باشد که برای بلندگویی با این جسه بسیار مناسب است. میزان تحمل فشار صوتی در اسپیکر ARTEC306 یا همان SPL در حالت عادی برابر 90 دسیبل و در حالت ماکزیمم 116 دسیبل است. این میزان قدرت بلندگو در زمان اجراهای طولانی و مداوم را تضمین می کند.
کمپانی داس برای تفکیک صدایی بهتر و افزایش صدای خروجی پروسسور DSP 226 پیشنهاد می کند. برای راه اندازی بلندگو
ARTEC 306 هم امپلی فایرPA-900 توصیه شده است. این اسپیکر دارای ورودی و خروجی هایی به صورت ترمینالی می باشد که برای سهولت در نصب و راه اندازی برای کاربران طراحی شده اند.
بلندگو داس ARTEC 306 با داشتن قدرت پرتاب عالی در حالت عمودی و افقی قابل استفاده در هر دو حالت می باشد. ابعاد و وزن یک بلندگو همیشه از مهمترین مسائل در خرید آن محصول می باشد این امر در طراحی پلان بسیار حائز اهمیت است. ابعاد ARTEC 306 در عرض این بلندگو برابر 195 میلی متر، ارتفاع 385 میلی متر، عمق 260 میلی متر و وزن خالص 7.2 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو داس ARTEC 306
- بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- رنگ مشکی با تکنولوژیISOFLEX استوار در برابر نورخورشید، UV ، ضربات حین حمل و نصب، شرایط جوی
- دکوراتیو و قابل اتصال به سطوح با پایه نصبی Uشکل
- قابل استفاده در دو حالت عمودی و افقی
- ابعاد و وزن برابر : عرض 195 میلی متر، ارتفاع 385 میلی متر، عمق 260 میلی متر و وزن خالص 7.2 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 306
- دکوراتیو ، پسیو ، 2WAY
- امپدانس ورودی 8 اهم
- یک عدد تیوتر یک اینچی به مدل M-26
- یک عدد ووفر 6 اینچی با مدل B6
- توان خروجی 100 وات به صورت مداوم و 400 وات به صورت ماکزیمم
- شدت تحمل فشار صوتی 116 دسیبل SPL
- زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر 60 درجه
- پاسخ فرکانسی از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- سوکت اتصالی ترمینالی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی داس در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در اختیار شما قرار می گیرد. کلیه محصولات DAS AUDIO با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات داس در ایران بوده و به دو صورت خرید حضوری در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و یا خرید اینترنتی از طریق سایتSIMASOT.COM در دسترس می باشند. جهت اطمینان از اصل بودن کالا می توانید به سایت DAS AUDIO مراجعه کرده و لیست نمایندگان مجاز داس را مشاهده نمایید.
بلندگوARTEC 306 داس در ایران با جعبه های خاکی رنگ همراه هلوگرام ، شماره سریال ، پارت نامبر، کاتالوگ و اکسسوری در بسته بندی خود کارخانه تحویل خریدار می شود. در راستای خدمات پس از فروش کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای آموزش دیده و محیطی مجهز صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.