نمایشگر یا مانیتور لیفت در سیستم کنفرانس
آگوست 23, 2020
مبانی آکوستیک در سالن های کنفرانس
آگوست 25, 2020
 
بلندگو پسیو دبل DAS AUDIO ARTEC 326

- توضیحات :
- بلندگوپسیودبل DAS-ARTEC 326 ، اسپیکری 2 راهه، دارای دوعدد ووفر6 اینچ و یک تیوتر یک اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 200 وات مداوم و 800 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 195 میلی متر، ارتفاع آن 550 میلی متر ، عمق آن 260 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو دبل داس DAS AUDIO ARTEC 326 :
- با توان خروجی 800 وات ماکزیمم .
- بلندگو به شکل ستونی می باشد و قابل استفاده در کافی شاپ ها می باشد.
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 90 درجه عمودی و 60 درجه افقی.
- دارای وزن خالص 10 کیلوگرم.
- اسپیکر دارای ورودی ترمینالی است و در مقاومت 16 اهم کار می کند.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو دکوراتیو داس مدل ARTEC 326

اسپیکر های کمپانی داس با کیفیت بالا توانسته در بین کاربران جایگاه بالایی پیدا کند. بلندگوها به چندین دسته متفاوت با کاربری های مختلف تقسیم می شوند که کمپانی داس با ارئه انواع مختلف اسپیکر به بازار جهانی در این زمینه در رقابت با سایر سازنده های سیستم های صوتی جایگاه خاصی پیدا کرده است. بلندگو ها بر اساس نیاز کاربر به دسته های مختلف تقسیم می شوند که از آن جمله می توان به اسپیکر دکوراتیو اشاره کرد که با جسه کوچک صدایی رسا و شفاف تولید می کند.بلندگو DAS AUDIO ARTEC 326 از نوع پسیو بوده و برای راه نداری به امپلی فایر نیاز دارد. پیشنهاد کمپانی داس برای این اسپیکر دکوراتیو پسیو امپلی فایر PA900 می باشد. این امپلی دارای توان خروجی برروی هر لاین 4 اهم برابر 450 وات می باشد. برای داشتن صدای خروجی مطلوب و حرفه ای پیشنهاد کمپانی D.A.S استفاده از پروسسور یا مدیریت بلندگو DSP 226 است.
توان خروجی بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 326 در حالت مداوم برابر 200 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر با 800 وات می باشد. ارتک 326 دکوراتیو یک اسپیکر دو راه 2WAY می باشد که به معنی داشتن یک عدد تیوتر به مدل M-26 برای تولید صدایی شفاف و رسا است همچنین دو عدد ووفر 6 اینچی با حجم صدایی بسیار بالا به مدل B6 است. تمام قطعات توسط خود D.A.S طراحی شده اند. ARTEC 326 دکوراتیو برای سیگنال رسانی و تغذیه این مجموعه به کراس اور قدرتمند مجهز شده است.
شکل ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو ARTEC 326 به صورت ذوزنقه از جنس چوب با متریال تخته سه لایه می باشد که در برابر ضربات استوار بوده و به تولید صدای بهتر کمک می کند. این اسپیکر کوچک دکوراتیو با شکل و قلاب به راحتی به دیوار و ستون متصل می شود. تکنولوژی M10 RIGGING POINT در بلندگو ARTEC326 این امکان را می دهدکه به راحتی از سقف آویز شود تا زاویه مناسب برای پخش صدا داشته باشد. از جمله اکسسوری های فابریک کمپانی داس می توان به AXR , AX-SPG1 , ANL2 , AXC-AT, AR5 اشاره کرد. رنگ مشکی این اسپیکر با تکنولوژی ISO FLEX می باشد که در برابر ضربه های احتمالی حین جابجایی و نصب ، نور خورشید ، شرایط جوی نا مساعد و UV مقاوم است.
سوکت های ورودی و خروجی در بلندگو DAS AUDIO ARTEC 326 به صورت ترمینالی می باشد که نصب را آسان می نماید. امپدانس ورودی برابر 16 اهم می باشد که با اتصال سه بلندگو می توانید میزان اهم را به 4 پایین بیاورید. این قابلیت برای لینک بیشتر بلندگو امکان راه اندازی با یک امپلی فایر را ممکن می کند. میزان پاسخ فرکانسی در هر بلندگو متفاوت می باشد و از این رو حائز اهمیت است زیرا می توان توسط آن به راحتی اکولایزر مناسب دستگاه را اعمال نمایید و بهترین بهره از اسپیکر را برد. مقدار پاسخ فرکانسی در ARTEC 326 از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد که میزان دامنه فرکانسی گسترده ای را پوشش می دهد.
زاویه پرتاب در بلندگو دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 326 در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر با 60 درجه می باشد که امکان استفاده از اسپیکر در دو حالت افقی و عمودی را میسر می نماید. از ویژگی های این بلندگو می توان به میزان چرخش دهانه هورن اشاره نمود. مقدار تحمل فشار صوتی یا همان SPL در اسپیکر دکوراتیو ARTEC 326 برابر 122 دسیبل است که قدرت زیاد دستگاه را می رساند. تحمل فشار صوتی یک بلندگو میزان قدرت آن در هنگام انجام برنامه های طولانی و مداوم را تضمین می کند.
بلندگو دکوراتیوD.A.S ARTEC 326 داس بیشتر برای سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن سمینار، بیمارستان، لابی، پیجینگ، رستوران ، کافه ، مکان های مذهبی، سازمان ها و ادارات و کلاس درس می باشد. ابعاد و وزن در هر بلندگو مختص به آن بوده و برای جا نمایی در پلان های طراحی بسیار پر اهمیت است. ابعاد در بلندگو ارتک 326 داس برابر است با : عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 550 میلی متر ، عمق 260 میلی متر و وزن خالص برابر 10 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو داس ARTEC 326
- شکل ظاهری ذو زنقه ای
- بدنه ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه استوار در برابر ضربه
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی ، نور خورشید،UV و شرایط جوی
- قابلیت نصب در سه حالت عمودی و افقی با براکت نصبی مدل AXU-A326 و آویز از سقف با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- ابعاد و وزن : عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 550 میلی متر ، عمق 260 میلی متر و وزن 10 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 326
- پسیو ، دکوراتیو ، 2WAY(دو راهه)
- امپدانس ورودی 16 اهم
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه با قابلیت چرخش دهانه هورن
- توان خروجی 200 وات در حالت مداوم و 800 وات در زمان PEAK (ماکزیمم)
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-26
- دو عدد ووفر 6 اینچی با مدل B6
- مقدار پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت تحمل فشار صوتی SPL برابر 122 دسیبل
- سوکت های اتصالی به صورت ترمینالی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
بلندگو ARTEC 326 ساخت کشور اسپانیا کمپانی DAS AUDIO بوده که دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. این محصول دربسته بندی کارخانه در کارتن های خاکی رنگ همراه کاتالوگ ، براکت نصبی ، شماره سریال و هلو گرام اصل بودن کالا به فروش می رسد. نمایندگی رسمی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. برای تضمین این صحبت می توانید به سایت رسمی DAS AUDIO مراجعه نمایید و لیست نمایندگان را مشاهده نمایید.
جهت خرید اینترنتی محصولات داس می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا برای خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.