سیما صوت ایرانیان، بلندگو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320 لاین اری، اسپیکر لاین اری، لاین اری پسیو
بلندگوی لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320
آگوست 22, 2020
نمایشگر یا مانیتور لیفت در سیستم کنفرانس
آگوست 23, 2020

بلندگوساب ووفر پسیو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 322 S

 

بلندگو ساب ووفر پسیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO ARTEC 322 S


- توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO ARTEC 322 S :
- بلندگو ساب ووفر پسیو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 322 ، اسپیکرساب ووفرلاین اری ، دارای 2 عدد ووفر 12 اینچ است.
- توان تولیدی این بلندگو 800 وات مداوم و 3200 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 700 میلیمتر، ارتفاع آن 355 میلیمتروعمق آن 685 میلیمترو دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکرساب ووفر پسیو لاین اری داس DAS AUDIO ARTEC 322 S
- با توان خروجی 3200 وات ماکزیمم
- با پاسخ فرکانسی 37 هرتز تا 100 کیلوهرتز
- قابلیت استفاده بصورت زمینی و هوائی
- دارای وزن خالص 42.5 کیلوگرم
- اسپیکر دارای ورودی ترمینالی است و در مقاومت 4 اهم کار می کند.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر پسیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO ARTEC 322 S

بلندگو ساب ووفر پسیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO ARTEC 322 S از پر قدرت ترین اسپیکر های سری ARTEC داس به شمار می آید. توان خروجی در این لاین اری در حالت مداوم برابر 800 وات و در حالت ماکزیمم برابر 3200 وات می باشد. میزان امپدانس ورودی در این بلندگو ساب ووفر برابر 4 اهم است. این مقدار با تکمیل ستلایت قدرت پانچ و بیس فوق العاده ای را فراهم می کند. امپدانس 4 اهم امکان استفاده جدا گانه از پاور امپلی فایر و خط سیگنال جدا گانه را برای کاربران فراهم می کند. میزان صدای خروجی در این حالت قابل تنظیم می باشد.
برای تفکیک صدای ایده آل و تفکیک صدای اصولی باید از پروسسور و مدیریت بلندگو یا DSP استفاده نمایید. پیشنهاد کمپانی داس برای انتخاب پروسسور DSP-2060A , DSP-226 , DSP4080 می باشد.
شکل ظاهری بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S ARTEC 322S به صورت مستطیل می باشد و از بدنه چوبی با متریال تخته سه لایه ساخته شده است. ضخامت 15 میلیمتری بدنه برای ایجاد بیس و البته مقاومت در برابر ضربه و یا استحکام هنگام نصب به خوبی طراحی شده است تا به راحتی خواسته خریدار را برآورده نماید. رنگ مشکی یا سفید این ساب ووفر مجهز به جدید ترین فن آوری روز دنیا ISO FLEX می باشد. چهار دسته در طرفین بلندگو با متریالی از استیل برای جابجایی راحت تر این اسپیکر قرار گرفته و گلدانی روی لاین اری ارتک 322S برای نصب سایر بندگو ها می باشد. حالت های دیگر استفاده از این لاین اری به صورت زمینی، اتصال پایه و ست لایت و یا آویز از سقف با تکنولوژیM10 RIGGING POINT می باشد.
جهت تکمیل سیستم لاین اری ARTEC 322 S می توان از بلندگو ARTEC 320 که به وصیله اکسسوری های فابریکو ادوات نصبی به یکدیگر متصل میشوند.از جمله این اکسسوری ا که توسط خود D.A.S به فروش میرسد می توانبه AX-AR3 , JP-320, ANL-2 اشاره کرد. در خرید ساب ووفر باید به میزان پاسخ فرکانسی، شدت تحمل فشار صوتی ، خروجی و شکل ظاهری ، ابعاد و وزن توجه نمایید.
پاسخ فرکانسی در ساب ووفر لاین اری پسیو ARTEC 322 S از 37 هرتز تا 100 هرتز گسترش یافته که با استفاده از میکسر می توان اکولایزر و تغییرات فرکانسی متفاوتی ارائه نمود. مقدار حساسیت در لاین اری ARTEC 322S برابر 99 دسیبل و مقدار شدت تحمل فشار صوتی در یک دقیقه برابر 132 دسیبل و میزان توان خروجی برای دو ساعت می باشد.
برای تجهیز سیستم صوتی در سالن های بزرگ قبلا از بلندگو های متعدد استفاده می شد که امروزه با افزایش آگاهی و استفاده از علم روز دنیا استفاده از لاین اری بسیار منطقی تر می باشد زیرا بلندگو های لاین اری به راحتی از سقف آویز شده و صدایی شفاف و یکنواخت در عین حال صدایی قوی و در تمام نقاط یکسان ایجاد می نمایند. چیدمان در لاین اری به این صورت بوده که یک ستون در سمت راست و یک ستون در سمت چپ سالن قرار گرفته می شود تا صدای استریو و یکسان را ایجاد نماید. داشتن صدای خوب منوط به استفاده صحیح و چیدمان درست ، لاین اری و ساب ووفرر چه در حالت هوایی و یا لاین اری زمینی می باشد.
بلندگو ساب ووفر لاین اری پسیو ARTEC 322 S دارای دو عدد ووفر 12 اینچ با مدل 12-P/GM 12 P می باشد که تضمین کننده کیفیت بالا در زمان اجرا است. مقدار وزن بلندگو در ساب ووفرARTEC 322 S برابر عرض 700 میلی متر ، عمق 685 میلی متر ، ارتفاع 355 میلی متر و وزن خالص 42.5 کیلو گرم می باشد.
از بلندگو لاین اری ساب ووفر پسیوDAS AUDIO ARTEC 322 S بیشتر در سالن های بزرگ و فضاهای باز مانند استادیوم، سالن ورزش با متراژ بالا ، کنسرت ، رنتال ، ورزشگاه ، آمفی تئاتر، سینما، سالن همایش و سالن های برگذاری مراسم استفاده می شود.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر لاین اری پسیو داس ARTEC 322 S
- ظاهر مستطیل شکل با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه با ضخامت 15 میلی متر برای ایجاد بیس بیشتر و مقاومت در برابر ضربات احتمالی
- رنگ سفید و مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX
- چهار دسته در طرفین برای حمل و نصب آسان
- وجود گلدانی روی دستگاه برای نصب انواع پایه و ست لایت، قابلیت اتصال از سقف (M10 RIGGING POINT)
- مکمل سیستم بلندگو ARTEC 320
- ابعاد و اندازه : عرض 700 میلی متر ، عمق 685 میلی متر ، ارتفاع 355 میلی متر و وزن خالص 42.5 کیلوگرم
- ابعاد در کارتن و هنگام جابجایی 43.5 کیلوگرم
- اکسسوری های جهت اری کردن ANL-2, JP-320, AX-AR3

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ARTEC 322 S
- ساب ووفر، پسیو
- امپدانس ورودی 4اهم
- دو عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12P/GM-12P
- پاسخ فرکانسی برابر 37 هرتز تا 100 هرتز
- توان خروجی در حالت مداوم 800 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 3200 وات
- شدت میزان تحمل فشار صوتیSPL برابر 132 دسیبل
- ورودی و خروجی با سوکت های ترمینالی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
شرکت اسپانیایی داس با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از برترین تکنسین ها و مهندسان این رشته توانسته سیستم های صوتی مطابق با نیاز کاربران در دسته های مختلف تولید نماید. این امر به محبوبت 50 ساله این برند کمک بسزایی کرده است. سری ARTEC 300 از جمله سری های مطرح در دسته بندیARTEC می باشد. اسپیکر DAS AUDIO ARTEC 322 S در ایران توسط نماینگی رسمی D.A.S شرکت سیما صوت ایرانیان خریداران می رسد.
بلندگوSUB WOOFER ARTEC 322 S با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش دو ساله در بسته بندی اولیه کارخانهDAS AUDIO در کارتن های خاکی رنگ همراه با هلوگرام ، کاتالوگ ، شماره سریال، پارت نامبر در ایران به فروش می رسد.
شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سالن کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سیستم های صوتی، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر فعالیت دارد.برای خرید اینترنتی محصولات کمپانی داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا جهت خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان در تهران انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.