قیمت و خرید بلندگو داس پسیو DAS AUDIO ARTEC 312.96| سیستم کنفرانس
بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 312.96
آگوست 16, 2020
استاندارد سالن کنفرانس
آگوست 17, 2020

بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 315.64

سیما صوت ایرانیان، سیستم کنفرانس، خرید بلندگو بلندگو پسیو دکوراتیو مدل DAS AUDIO ARTEC 315.64
 

بلندگوپسیو DAS AUDIO ARTEC 315.64


- توضیحات DAS AUDIO ARTEC 315.64 :
- بلندگوپسیو DAS-ARTEC 315.64 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 350 وات مداوم و 1400 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 445 میلی متر، ارتفاع آن 715 میلی متر و عمق آن 380 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 127 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 315.64 :
- با توان خروجی 1400 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 47 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*40 درجه.
- دارای وزن خالص 21.5 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو دکوراتیو مدل DAS AUDIO ARTEC 315.64

از جمله سری های محبوب تولید کمپانی داس می توان به ARTEC 300 اشاره کرد. این سری دکوراتیو بوده و با براکت های نصبی فابریک به دیوار یا ستون وصل می شوند. کمپانی D.A.S با ثابقه 50 ساله در تولید محصولات صوتی توانسته تمام نیاز کاربران برای استفاده از بلندگو ها در کاربری های مختلف را برآورده کند. با پیشرفت علم و به کارگیری فن آوری های روز دنیا D.A.S توانسته محبوبیت جهانی پیدا کند.
سری بلندگو هایDAS AUDIO ARTEC 300 همگی پسیو بوده و برای راه اندازی نیاز به امپلی فایری قدرتمند داردند که کپانی داس پیشنهاداتی در این زمینه داده است. برای راه اندازی بلندگو پسیوARTEC 315.64 پیشنهاد کمپانی داس امپلی PA 1500 می باشد. برای استفاده حرفه ای از بلندگو و تفکیک صدایی می توانید از پروسسورDSP 226 استفاده نمایید که پیشنهاد کمپانیD.A.S می باشد. امپلی پیشنهادی برای سری 300 از طرف داس برای تمام اسپیکر ها یکی بوده تا صدایی شفاف و گیرا به گوش شنونده رسانده شود.
باند پسیو ARTEC 315.64 دو راهه یا 2WAY می باشد و امپدانس ورودی آن برابر 8 اهم است. این مقدار برای لینک شدن با سایر اسپیکرها مناسب می باشد. منظور از بلندگو 2WAY یعنی از یک عدد تیوتر و یک عدد ووفر به صورت مجزا در بلندگو استفاده شده است که هرکدام وظیفه خاصی را انجام می دهند. تیوتر یک اینچی این محصول با مدلM-34 برای تولید صدای شفاف و یک عدد ووفر 15ML وظیفه تولید صدای بیس یا بم LO FRQ را برعهده دارد. هر دو این قطعات توسط کراس اور قوی تقویت و سیگنال رسانی می شوند. کراس اور قطعه الکترونیکی است که از تعدادی مقاومت و ای سی به همراه سیم پیچ سوار بر یک مدار الکترونیکی است که وظیفه آن دریافت سیگنال ورودی و انتقال آن به دو یونیت دیگر است و حکم مغز هوشمند اسپیکر را ایفا می کند.
بدنه ذوزنقه ای شکل بلندگو DAS AUDIO ARTEC 315.64 از چوب تخته سه لایه ساخته شده این بدنه به حجم صدای تولیدی کمک بسزایی می نماید و قابلیت نصب به دو حالت :
1- به صورت دکوراتیو و اتصال به ستون و دیوار
2- آویز از سقف یا فلای با فن آوری M10 RIGGING POINT
بدنه با رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی ، UV، نورخوشید ، شرایط جوی نم و رطوبت بوده همچنین توری مشبک فلزی جلوی بلندگو برای پخش صدای بهتر طراحی شده است. اسپیکر دکوراتیو پسیو D.A.S ARTEC 315.64 مناسب است برای استفاده در سالن کنفرانس، سالن همایش، پیجینگ، پخش موزیک پیش زمینه ، سینما ، سالن آمفی تئاتر ، سالن همایش، لابی ، هتل، بیمارستان،کلاس درس، آموزشگاه، مدارس، بانک ، مراکز دولتی، رستوران ، کافی شاپ و هر جا که احتیاج به صدایی خارق العاده باشد.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 315.64 برابر 47 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. این مقدار گستردگی بالایی دارد و امکان ایجاد اکولایز دلخواه را به وجود می آورد. برای خرید بلندگو یکی از عوامل اصلی آگاهی از مقدار فشار صوتی می باشد در باند دکوراتیو پسیو داس ARTEC 315.64 مقدارSPL یا همان تحمل فشار صوتی برابر 127 دسیبل می باشد. این مقدار تضمینی بر اجرایی پر قدرت در زمان های طولانی و پخش مداوم است.
مقدار توان خروجی در بلندگو دکوراتیو ARTEC 315.64 در حالت مداوم برابر 350 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 1400 وات است. زاویه پرتاب صوتی در این اسپیکر دکوراتیو در حالت عمودی برابر 60 درجه و در حالت افقی برابر 40 درجه می باشد. این مقدار دلیل نام گذاری این بلندگو می باشد.مقدار زاویه پرتاب به چیدمان بلندگو در پلان مورد نظر کمک کرده و باعث پوشش صدایی کامل و یکنواخت در سرتاسر منطقه مورد نظر می شود. باند دکوراتیو پسیو ارتک 315.64 را می توانید به دو حالت افقی و عمودی نصب نمایید. ابعاد و اندازه در هر بلندگو متفاوت است ابعاد در بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 315.64 برابر عرض : 445 میلیمتر ، ارتفاع : 715 میلیمتر، عمق: 380 میلیمتر و وزنی خالص برابر: 21.5 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 315.64
- شکل ذوزنقه ، با بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر شرایط جوی نامساعد ، ضربه و نورخورشید
- قابلیت اتصال به دیوار با براکت نصبی و فابریک، آویز از سقف با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- توری مشبک فلزی برای زیبایی و پخش صدای بهتر
- براکت نصبی با مدل AXU AR315U
- ابعاد و وزن برابر : عرض 445 میلیمتر ، ارتفاع 715 میلیمتر، عمق 380 میلیمتر و وزن 21.5 کیلوگرم
- وزن در هنگام جابجایی و با کارتن : 29 کیلوگرم

مشخصات فنی اسپیکر پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 315.64
- پسیو، دوراهه، دکوراتیو
- امپدانس وروردی 8 اهم
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-34
- یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15ML
- میزان پاسخ فرکانسی از 47 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان شدت پرتاب صوتی 127 دسیبل
- زاویه پرتاب صدا در حالت عمودی 60 درجه و در حالت افقی برابر 40 درجه

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اروپایی D.A.S توانسته با تولید محصولاتی با پیشرفته ترین امکانات و تولید صدایی خارق العاده برای هر نوع کاربری و در دسته های مختلف سیستم های صوتی جدید را به بازار جهانی عرضه کند. بلندگو های تولید شرکتDAS AUDIO ساخت کشور اسپانیا ، دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. تنها نماینگی رسمی کمپانی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که کلیه محصولات داس را در بسته بندی اولیه کارخانه به دست شما خریداران می رساند.
شرکت سیما صوت ایرانیان با بیش از یک دهه، در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های صوتی، سیستم نور پردازی، سیستم پخش و ضبط تصویر و تجهیز سالنهای کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سیستم های دکوراسیون و سیستم کنفرانس فعالیت دارد.
بلندگو دکوراتیو داس ARTEC 315.64 در ایران در کارتن های خاکی رنگ به صورت پلمپ همراه با کاتالوگ ، هلوگرام، شماره سریال و پارت نامبر مجزا ، همراه با گارانتی یک ساله به فروش می رسد.
برای خرید اینترنتی محصولات داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی سیما صوت ایرانیان با کادری مجرب و آموزش دیده در تعمیرگاه مجاز انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.