خرید امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80|امپلی فایر|تقویت کننده سیگنال|محصولات داس|بان داس|نمایندگی داس|داس در ایران
پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX-80
اکتبر 14, 2020
مدیریت بلندگو4080 DSP
اکتبر 15, 2020
پروسسور یا مدیریت بلندگو DAS AUDIO DSP23
 

پروسسور، مدیریت بلندگو دیجیتال داس

Dasaudio DSP-23

مدیریت بلندگو یا DSP برای کنترل میزان توان خروجی و افزایش قدرت تعیین نوع فرکانس در اسپیکرها استفاده می‌شود. با استفاده از DAS AUDIO DSP می‌توانید بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش دهید. تفکیک صدایی امکان پخش از ستلاین و ساب‌ووفرها را فراهم کرده و مناسب برای اجراهای زنده مانند: کنسرت، سینما، آمفی‌تئاتر، همایش و یا اجراهای سالن کنفرانس بزرگ مورداستفاده است. ورودی و خروجی‌های مجزا و قابلیت به‌روزرسانی نرم‌افزار و سفارشی‌سازی پروسسور انعطاف‌پذیر بودن این محصول را زیاد می‌کند. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی فروش محصولات داس در ایران بوده و شما می‌توانید کلیه محصولات را با آموزش، گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

توضیحات فنی پروسسور دیجیتال بلندگو DAS AUDIO DSP23

- پروسسور دیجیتال DAS AUDIO مدل DSP 23 دارای دو کانال ورودی و سه خروجی با کانکتور XLR است.
- عرض این امپ 480 میلی‌متر، ارتفاع آن 50 میلی‌متر و عمق آن 153 میلی‌متر است.
- ماکزیمم مقدار خروجی برابر با 10 در 600 اهم DBU .
- با دامنه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- میزان گین خروجی از 15 تا 60- DB .
- دارای وزن خالص 3.2 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خریدوفروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می‌دهد.

پروسسور دیجیتال صدا DAS AUDIO DSP-23

پروسسور DAS AUDIO توسط دو ورودی و سه خروجی به سایر سیستم‌های صوتی لینک شده و امکان مدیریت سیگنال‌های را به‌صورت دیجیتال فراهم می‌کند. جک اتصال از کانکتورهای XLR استفاده شده ارتباطی آسان و ایمن را فراهم می‌کند. دو ورودی آنالوگ و سه خروجی ساب‌ووفر L,R,+ برای تعادل صداهای خروجی استفاده می‌شوند. همچنین خروجی XLR امکان اتصال مدیریت بلندگو به PC را محیا نموده که از ین طریق می‌توانید مدیریتی بیشتری روی بلندگوها داشته باشید.

مشخصات ظاهری پروسسور بلندگو داس DAS DSP

بدنه کاملاً فلزی، مشکی رنگ علاوه بر سبک شدن سیستم، قابلیت رک مونت و خنک شدن سیستم را فراهم می‌کند. پروسسور اسپیکر 24 بیتی DAS AUDIO DSP-23 دارای کانال‌های چپ، راست، حالت استریو و کانال مخصوص ساب‌ووفر است. مقدار گین در این محصول قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید کیفیت صدای خروجی را تغییر دهید. حداکثر میزان خروجی در مدیریت بلندگو برابر 15+ دسی‌بل تا 60- دسی‌بل بوده همچنین مقدار گین در این محصول بین 15 دسی‌بل تا 660 دسی‌بل متغیر هست.
استفاده از پروسسور برای تمام مواردی که چند بلندگو استفاده شده توصیه می‌شود. از جمله مکان‌هایی که می‌توان از پروسسور استفاده کرد می‌توان به: کلاس درس، فروشگاه، نمایشگاه، استادیوم، آرایشگاه، پخش‌های زنده موزیک، اجراهای زنده، کافی‌شاپ و هتل اشاره نمود. البته که استفاده از این محصول دارای محدودیت نبوده و شما می‌توانید برای داشتن صدای بهتر در هر مکانی از این سیستم استفاده نمایید. هنگامی که از چند اسپیکر استفاده می‌شود می‌توانید با بهره‌مندی از تقویت‌کننده سیگنال و پروسسور صداهای خروجی را مدیریت کرده و بهترین تجربه اجرای موزیک را داشته باشید.
در قسمت جلویی دستگاه یک عدد LCD به ابعاد 2*16 سانتی‌متر قرار گرفته که منوی پردازنده را نمایش می‌دهد. با چرخش سر ولوم در قسمت جلویی و استفاده از دو دکمه فشاری کنار LCD می‌تواند در منو سیستم حرکت کرده و تنظیمات موردنظر را اعمال نمایید. در قسمت جلویی سیستم همچنین دکمه‌ای برای خاموش و روشن شدن دستگاه به‌صورت دستی قرار دارد. از دیگر مزیت‌هایی که این پردازنده صوتی را جزء بهترین‌های DAS می‌نماید می‌توان به قابلیت اتصال USB و استفاده آسان و راحت از این طریق اشاره نمود.

آیا پروسسور بخریم؟

ممکن است این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اصولاً نیازی به استفاده از پروسسور توصیه می‌شود؟ علاوه بر این که در زمان خرید بلندگو اکتیو و یا اسپیکر پسیو باید از تقویت‌کننده سیگنال هم استفاده نمایید برای داشتن صدای بهتر و کیفیت بهتر از قبل و همچنین ایجاد اکولایزرهای دقیق، صرفه‌جویی در زمان و آسودگی خاطر در زمان اجرای برنامه از پروسسور استفاده نمایید. DAS DSP در کاهش هزینه‌ها مؤثر بوده و می‌تواند صدایی بلند، تمیز (بدون نویز) و متعادل را ایجاد نماید. افزایش پوشش گسترده، یکسان‌سازی و کاهش اعوجاج، اعمال اکولایزرهای مختلف، ایجاد تأخیر از کاربردهای پروسسور به شمار می‌آیند. مدیریت بلندگو همچنین برای بهینه‌سازی صدای در حال پخش به‌صورت راک، جاز، پاپ یا کلاسیک استفاده می‌شود.

اکولایزرهای از پیش تعین شده در این پروسسور با نام‌های: BELL, SHELF GRAVES, SHELF AGUDOSY موجود هستند. در گسترده پاسخ فرکانسی ایجاد شده از طریق پروسسور می‌توان فرکانس‌های 6 و 12 و 8 و 24 دسی‌بل را فراهم نمود. حداکثر مقدار تأخیر تا 12.5 میلی‌متر قابل‌اجرا است. باتوجه‌به موارد گفته شد می‌توان درک کرد که این محصول دارای قابلیت‌های فراوان برای پخش صدایی بدون نقص را دارد. همچنین پروسسور DSP23 داس می‌تواند تنظیمات را ذخیره کرده و در صورت نیاز با استفاده از منو بر روی صدای در حال پخش اعمال نمایید.

مشخصات مدیریت بلندگو دیجیتال داس DAS AUDIO DSP-23

- ظاهری زیبا با بدنه تمام فلزی
- دارای لیمیتر، اکولایزر و گیت و کمپرسور صدای خروجی
- دکمه چرخش بر روی پروسسور برای کنترل منو
- قابلیت اتصال به رک صوتی با اشغال فضای یک یونیت
- نمایشگر گرافیکی جهت سهولت در نصب، راه‌اندازی و کار با منو
- مناسب برای انواع اجرای زنده، کنسرت و سینما

ویژگی‌های فنی پروسسور داس مدل D.A.S AUDIO DSP-23

- دارای رابط USB و اینترفیس جهت اتصال به رایانه جهت پچ کردن
- بالاترین میزان DELAY برابر با 12.5 MS
- ابعاد برابر در زمان بسته‌بندی برابر با: عرض آن 520 میلی‌متر، ارتفاع 90 میلی‌متر، عمق 330 میلی‌متر و وزن خالص برابر با 3.8 کیلوگرم

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات داس

کمپانی اسپانیایی داس کلیه محصولات صوتی خود ار با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. جهت بهره‌مندی از این شرایط برای خرید از فروشگاه رسمی DAS اقدام به خرید نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان با آدرس سایت SIMASOT.COM نماینده رسمی محصولات DAS AUDIO در ایران بوده و تمامی محصولات را با شماره سریال و پارت نامبر مجزا در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت بهره‌مندی از گارانتی محصولات در صورتی خرابی سیستم صوت و یا سرویس محصولات DAS دستگاه خود را به تعمیرگاه مجاز این شرمت به آدرس تهران تحویل دهید. درصورتی‌که دستگاه قبل از این توسط تعمیرکار غیر حرفه باز شده باشد از گارانتی خارج شده و شرکت هیچ مسئولیتی در این زمینه به عهده نخواهد داشت. برای خرید انواع پروسسور و یا در صورت مشاوره برای خرید مدیریت بلندگو می‌توانید با تیم حرفه‌ای فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.