بلندگو ستونی CI60 W
آوریل 28, 2020
بلندگو WORK
آوریل 29, 2020

بلندگو بلوتوث WORK NEOSET-100

اسپیکر دکوراتیو - بلوتوث – ستلایت WORK NEOSET100-BT

بلندگو بلوتوث WORK NEOSET-100

بلندگو بلوتوث WORK NEOSET-100 ، سیستم شیک و زیبا و پرقدرت برای فضای پس زمینه ایجاد می کند که در دکور به خوبی خود نمایی می کند.این کالا دارای دو بلندگوی ستلایت پرقدرت و یک عدد ساب ووفر که بعنوان سنتر مورد استفاده قرار می گیرد و آمپلی فایر است.این محصول هم برای سینمای خانگی هم بعنوان صدای پس زمینه در کافی شاپ ها یا حتی سالن های کوچک (بخاطر قدرت بالای این بلندگو) و اتاق جلسه مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه بلندگو WORK NEOSET100 با اتصال به بلوتوث، امکان کاربری آسان برای همه افراد را مهیا می کند. جهت آگاهی از قیمت خرید بلندگو بلوتوث دار WORK NEOSET100 با همکاران ما در SIMASOT.COM در تماس باشید.
ویژگی های اسپیکر ستلایت WORK NEO-SET-100-BT :
-دارای تیوتر با قدرت 50 وات RMS درمقاومت 8 اهم با شدت پرتاب 100 دسیبل و وزن 500 گرم.
-به همراه ووفر 8 اینچی با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 150 هرتز با وزن 9.5 کیلو گرم.
-قابلیت اتصال به بلوتوث
-با زاویه پرتاب 45*90 درجه
-پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 18000 هرتز
-دارای پایه نصبی فابریک گردان
-با بدنه چوبی از جنس MDF.
-دارای ولوم کنترل های جداگانه
برای اطالاعات بیشتر کلیک کنید.
بلندگو بلوتوث WORK NEOSET-100|طریقه اتصال اسپیکر به بلوتوث|ویژگی‌های فنی ساب‌ووفر - بلوتوث - مدل WORK NEO-S8-A-2.1-BT|ویژگی‌های ظاهری اسپیکر بلوتوث - دکوراتیو WORK NEO-SET-100|خرید بلندگو دکوراتیو، بلوتوث WORK NEOSET100-BT|انواع اسپیکر دکوراتیو|باند بلوتوث دار|ساب ووفر|قابلیت اتصال به BLUETOOTH|خرید بلندگو بلوتوث دار|اسپیکر دکوراتیو - بلوتوث – ستلایت WORK NEOSET100-BT|ویژگی های اسپیکر ستلایت WORK NEO-SET-100-BT|بلندگو بلوتوث WORK NEOSET-100|طریقه اتصال اسپیکر به بلوتوث|ویژگی‌های فنی ساب‌ووفر - بلوتوث - مدل WORK NEO-S8-A-2.1-BT|ویژگی‌های ظاهری اسپیکر بلوتوث - دکوراتیو WORK NEO-SET-100|خرید بلندگو دکوراتیو، بلوتوث WORK NEOSET100-BT|انواع اسپیکر دکوراتیو|باند بلوتوث دار|ساب ووفر|قابلیت اتصال به BLUETOOTH|خرید بلندگو بلوتوث دار|اسپیکر دکوراتیو - بلوتوث – ستلایت WORK NEOSET100-BT|ویژگی های اسپیکر ستلایت WORK NEO-SET-100-BT|
 
 

اسپیکر دکوراتیو - بلوتوث – ستلایت WORK NEOSET100-BT

اسپیکر دکوراتیو - بلوتوث – ستلایت WORK NEOSET100-BT با طراحی زیبا و قابلیت اتصال به BLUETOOTH جزء بهترین‌های سری نئو از این کمپانی است. بلندگو NEOSET100 از سه قسمت تشکیل شده است. دو بلندگو ستلایت و یک ساب‌ووفر بزرگ برای پخش بهتر صداها، این بلندگو با استفاده از برق شهری راه‌اندازی می‌شود. مجموعه WORK NEOSET100 دارای دو بلندگو کوچک 50 واتی به نام SEO-3-S و ساب‌ووفر 40 وات به نام S8A-2 شناخته می‌شوند. اسپیکرها برای اتصال به دیوار دارای یک عدد پایه متحرک 360 درجه هستند که در جعبه محصول ارائه می‌شود. برای ساب‌ووفر نیز پایه‌ای در نظر گرفته شده است تا صدا با آزادی بیشتری در محیط حرکت نمایید و توان بیشتری داشته باشد. اسپیکر اکتیو NEOSET100 در دورنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.
باند بلوتوث دار WORK مناسب کاربری‌های مختلف است که از آن جمله می‌توان به استفاده در منزل، مهدکودک، اتاق جلسه، آرایشگاه، استودیو، سالن‌های کوچک، سالن غذاخوری و سالن ویدئوکنفرانس در ابعاد کوچک و هر مکانی که استفاده از اسپیکرهای زیبا همراه با صدای خوب مدنظر کارفرما هست. بلندگو فول رنج با محافظ داخلی برای مراقبت در برابر اضافه‌بارهای ولتاژ، فیش‌های ترمینالی برای سهولت در نصب و توری‌های فلزی برای مراقبت از سیستم در قسمت جلویی اسپیکر است.
از نظر توصیف ظاهر بلندگو WORK NEOSET100-BT می‌توان گفت که بدنه هر دو قسمت از MDF ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد. ورودی RCA ، دسته‌های ثابت از دیگر مزیت‌های این مجموعه است. در قسمت پشت ساب‌ووفر NEO SET 100-BT سه عدد سر ولوم چرخشی موجود است که هرکدام برای استفاده‌های مجزا تعبیه شده‌اند. سر ولوم کراس‌اوور CROSSOVER برای تعیین مقدار بم بودن صدا و تولید اکولایزرهای مختلف، VOLUM برای مقدار صدای خروجی و SUB-VOL برای تعیین مقدار ساب یا به زبانی ساده‌تر پخش ضربه‌ای صدا است. فرکانس در این اسپیکر بلوتوث دار برابر 50 هرتز تا 150 هرتز متغیر است. چراغ‌های نمایشگر برای اتصال و روشن بودن در این مجموعه نیز در قسمت پشتی قرار دارند.

طریقه اتصال اسپیکر به بلوتوث

برای اتصال بلوتوث به بلندگو WORK NEOSET100 باید کلید BT را به مدت 3 ثانیه نگه دارید، بعد از آن صدای بوقش شنیده شده و چراغ LED سبزرنگ روشن می‌شود. هنگامی که چراغ نشانگر در حالت چشمک زدن باشد یعنی اسپیکر به BLUETOOTH متصل شده و حالا می‌توانید موسیقی را پخش نمایید. استفاده از بلوتوث در سیستم‌های دکوراتیو برای راه‌اندازی سریع و البته کابل‌کشی‌های کمتر بسیار مفید است. درصورتی‌که دیگر نیاز به اتصال BLUETOOTH ندارید می‌توانید دکمه بلوتوث را برای 3 ثانیه نگه دارید تا چراغ خاموش شود.
اسپیکر ستلایت WORK NEOSET-100 با اتصال به برق شهری راه‌اندازی می‌شود همچنین با استفاده سوئیچ در قسمت پشت دستگاه می‌توانید برق مصرفی را بر روی 115 وات و 230 وات تغییر دهید.

انواع اسپیکر دکوراتیو

بلندگو اکتیو 2+1 در دسته محصولات دکوراتیو قرار دارد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. اسپیکرهای دکوراتیو بیشتر در فضاهایی که نیاز به حفظ زیبایی سالن باشد مورداستفاده قرار می‌گیرند. این بلندگوها علاوه بر زیبای دارای توان‌های تولید صدای متفاوت هستند. در معرفی انواع باند دکوراتیو می‌توان به چهار مدل از این موارد اشاره نمود.

ساندبار

بلندگو ساندبارها بیشتر به‌صورت افقی بوده و به همراه خود ساب‌ووفر به همراه دارند. این مدل از اسپیکرها برای پخش خانگی فیلم و موزیک طراحی شده‌اند و با بهره‌مندی از طراحی‌های زیبا صدایی فوق‌العاده و شفاف ایجاد می‌کنند. ساندبار در زیر نمایشگرها قرار گرفته و فرکانس‌های میانی را ایجاد می‌کنند.

بلندگو دکوراتیو ستونی

اسپیکر ستونی به‌صورت ایستاده و عمودی مورداستفاده هستند. ابعاد در این نوع هیچ ارتباطی به توان بلندگوها نخواهد داشت. این مدل بیشتر برای فضاهای بزرگ مورداستفاده است. توان تولیدی در باند ستونی به‌مراتب بیشتر از سایر دکوراتیوها است.

باند دکوراتیو کتابی

اسپیکرهای کتابی برای استفاده در فضاهای کوچک و مورداستفاده هستند. از این نوع باند می‌توانید در قفسه‌ها و یا بر روی زمین استفاده کنید که البته برای داشتن صدای بهتر باید پایه‌ها را نصب کنید تا در هوا بچرخد و فضای بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

اسپیکر ستلایت

این مدل برای اتصال به دیوار و همراه با ساب‌ووفر ارائه می‌شود. این مدل برای قرار‌گیری در سمت چپ و راست شنوده مناسب است و صداهایی با توان بالا تولید می‌کنند. ستلایت صدای استریو را به وجود آورده و مناسب برای جفت شدن و یا تکمیل سایر بلندگوها است. این مدل به‌صورت بی‌سیم نیز طراحی می‌شود.

ساب‌ووفر

برای شنیدن صدای های باس استفاده از ساب‌ووفرها الزامی است. ساب‌ووفرهای مدرن همگی مجهز به پاور هستند که قدرت در این محصولات را چندبرابر کرده و صدایی پویا و زنده را ایجاد می‌کند. قرارگیری ساب‌ووفر در مکانی که صدا را نکشته و یا ساب را کم نکند باعث می‌شود تجربه بهتری از ساب‌ووفرهای خانگی داشته باشید.

خرید بلندگو دکوراتیو، بلوتوث WORK NEOSET100-BT

جهت آگاهی از قیمت خرید بلندگو دکوراتیو بلوتوث WORK NEOSET100-BT می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروشگاه در تماس باشید. تیم مهندسی سیما صوت ایرانیان متشکل از طراحان و مهندسان متخصص در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا سیستم کنفرانس آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. در صورت داشتن سؤال برای خرید و یا گرفتن راهنمایی جهت راه‌اندازی بلندگو با همکاران ما SIMASOT.COM در تماس باشید.

ویژگی‌های ظاهری اسپیکر بلوتوث - دکوراتیو WORK NEO-SET-100

- رنگ: سیاه‌وسفید
- بلندگو فول رنج
- ووفر 8 اینچی با سیم‌پیچ دوبل
- قدرت آمپلی‌فایر: 40 وات (ساب‌ووفر) +(اسپیکرها 20 وات + 20 وات).
- قابلیت اتصال به بلوتوث - BLUETOOTH
- محافظ داخلی در برابر اضافه‌بار ولتاژ
- توری آلومینیومی جلوی بلندگو برای طول عمر طولانی
- فیش ترمینالی برای نصب راحت
- ساب‌ووفر خودکار
- ورودی RCA
- بدنه ساخته شده از چوب ام‌دی‌اف
- دسته ثابت (عمودی / افقی)
- کنترل صدا اصلی و ساب‌ووفر به‌صورت مجزا
- براکت دیواری پلاستیکی جهت نصب سریع
- براکت با قابلیت حرکت به چهار طرف

ویژگی‌های فنی ساب‌ووفر - بلوتوث - مدل WORK NEO-S8-A-2.1-BT

- مجهز به تقویت‌کننده سیگنال
- پاسخ فرکانس 35 هرتز - 20 کیلوهرتز
- فرکانس متقاطع 50 هرتز - 200 هرتز
- برق مستقیم: 115 ولت / 230 ولت با سوئیچ برای جابه‌جایی
- اتصالات RCA ورودی‌های L - R
- جنس بدنه: چوب ام‌دی‌اف
- ووفر 8 اینچی
- امپدانس ورودی 22 کیلو اهم
- حداکثر سطح ورودی 0.775 ولت rms
- توان خروجی 40Wrms(ساب‌ووفر) + 2*20 وات
- ابعاد ساب‌ووفر WORKE NEOSET100 برابر: طول 520 میلی‌متر، عرض 400 میلی‌متر، عمق 130 میلی‌متر و وزن 9.6 کیلوگرم است.

ویژگی‌های فنی دو عدد بلندگو ستلایت NEOSET-100 – NEO3S

- ستلایت
- بار امپدانس کم: 50 وات RMS 8 اهم (با حفاظت اضافه‌بار)
- پاسخ فرکانسی: 150 هرتز - 20 کیلوهرتز
- عناصر: ووفر 2.5 اینچی
- جنس (محفظه): پلاستیک ABS
- جنس (شبکه): آلومینیوم
- نوع اتصال: ترمینال 2 پین
- حساسیت: 87 دسی‌بل (1 وات/1 متر)
- حداکثر : SPL100 دسی‌بل (1 متر)
- رتبه: IP54
- ابعاد: طول: 95 میلی‌متر، عرض: 85 میلی‌متر و عمق 100 میلی‌متر و وزن 0.5 کیلوگرم برای هرکدام به‌صورت مجزا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.