میکروفن با سیم SHURE-BETA 91A
اکتبر 5, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 181
اکتبر 6, 2020

سیستم تصویر برداری اتوترکینگ برای شما لازم است؟

یک موضوع اساسی وجود دارد که در سالن کنفرانس خود به چند دوربین اتوترکینگ نیاز دارید. در رویدادهای بزرگتر و اتاق های کنفرانس بزرگ ، استفاده از چنیدین دوربین الزامی است. شما باید در اتاق یک اپراتور دوربین داشته باشید. گاهی اوقات یک دوربین فقط کافی نیست. وقتی اتاق بزرگ است ، یک دوربین کل صحنه را ضبط نمی کند و ممکن است گاهی اوقات بخشی از جلسه خود زا نتوانید ضبط کنید. ناگفته نماند که برای اتاق کنفرانس کوچک ۴ دوربین می تواند نیاز شما را فراهم نمایید.
این ممکن است مهمترین سؤالی باشد که باید از خود بپرسید. آیا شما حاضر به صرف هزینه بیشتر و ایجاد یک فیلم برجسته باورنکردنی ضبط شده با دوربین های متعدد هستید یا سعی می کنید تمام جنبه های این رویداد را با کمتر پوشش دهید.
دوربین های استوانه ای شکل؟
دوربین استوانه ای شکل نوعی دوربین نظارت می باشد و برای سالن کنفرانس کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های امنیتی استوانه ای معمولاً کوچک هستند (از طول ۲ تا ۸ اینچ). دوربین های IP Bullet دارای یک لنز با فاصله کانونی ثابت یا متغیر هستند که این یک نقطه قوت برای فضاهای خاص و باز است.
مزایای مهم دوربین های استوانه ای:
به طور کلی ارزان تر هستند(بهترین انتخاب با بودجه کم است)
نصب آسان
دوربین های گنبدی شکل؟
این دوربین ها به دلیل شکل گنبدی آن نامگذاری شده اند. یک دوربین گنبدی معمولاً بر روی سقف ، زیر طاق ها ، داخل خانه و خارج از محیط نصب می شود. یک دوربین گنبدی معمولاً از یک پایه فلزی و یک پوشش پلاستیکی پلی کربنات برای محافظت از خود در برابر عوامل محیطی برخوردار است.
مزایای مهم دوربین های گنبدی:
مصرف پایین انرژی
از فاصله دور ناشناخته است
مقاوم در برابر وندال
دوربین PTZ ؟
یک دوربین با سرعت است که قادر به کنترل از راه دور و کنترل زوم است. دوربین های PTZ می توانند به صورت چپ و راست حرکت کنند ، به سمت بالا و پایین کج شوند و در داخل و خارج بزرگنمایی کنند. دوربین های PTZ معمولاً در ابعاد بزرگتر با وضوح فوق العاده هستند.
مزایای مهم دوربین های PTZ:
چرخش ۳۶۰ و ۹۰ درجه برای ایجاد یک میدان دید بزرگتر
بزرگنمایی نوری برای دیدن اشیاء دور با وضوح بالا
بیشتر دوربین های PTZ تصاویر با کیفیت بالا را ضبط می کنند.
دوربین های استوانه ای ، دوربین های گنبدی و دوربین های PTZ همه می توانند در زمینه نظارت بر منازل و سالن کنفرانس را داشته باشند و از ویژگی های مشابهی مانند دید در شب IR ، دید از راه دور ، تشخیص حرکت ، طراحی ضد آب برای فضای بیرون و غیره پشتیبانی کنند. با این حال ، آنها هنوز هم اختلافاتی دارند. و تفاوت های عمده بین دوربین گلوله و دوربین استوانه و دوربین گنبدی و PTZ عمدتاً در نصب ، محل نصب ، محدوده دید ، دید در شب ، سایر موارد نهفته است.