میکروفن بی سیم و میکروفن با سیم شور SHURE

مبانی آکوستیک در سالن های کنفرانس
آگوست 25, 2020
میکروفن های باسیم SHURE
آگوست 26, 2020

میکروفن بی سیم و میکروفن با سیم شور SHURE

میکروفن شور SHURE

میکروفن بی سیم شور و میکروفن با سیم شور

چه چیزی یک میکروفون را در دسته بهترین ها قرارد می دهد؟
برخی از ایده ها با چنان دقتی اجرا می شوند، با چنان اشتیاق، چنان تسلط دارند، که با گذشت زمان همچنان عالی باقی می مانند. به همین دلیل است که میکروفون های Shure معروف شده اند و بسیاری از هنرمندان از آنها استفاده کرده اند. حالا نوبت شماست یک میکروفون نمادین بردارید و به صف افسانه‌ای ها بپیوندید.

BETA – Vocal Microphone

میکروفن با سیم سری Shure-BETA


میکروفن با سیم شور Shure، مانند میکروفون های پویا در محدوده، این مدل دارای سیستم تعلیق کپسولی قوی است و محدوده فرکانس مفید 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز را مدیریت می کند

PG ALTA™ Microphones

میکروفن با سیم سری Shure-PG


با نهایت دقت در طراحی و ساخت، اولین و بهترین فرصت را برای مصرف کنندگان جوان و آگاه به بودجه برای استفاده از محصولات با کیفیت واقعاً حرفه ای فراهم می کند.

SM – Vocal Microphone

میکروفن با سیم سری Shure-SM


جزئیات و دقت بالاتری را در مورد پاسخ فرکانسی و الگوهای قطبی ارائه می دهد. اگر خواننده هستید که هنگام پخش زنده نیاز به جزئیات دارید یا نیاز دارید که به راحتی از محیط های زنده به استودیو منتقل شود، بتا عالی است.



BLX

Wireless Microphone System

میکروفن بی سیم سری Shure-blx


سیستم میکروفون بی‌سیم ایده‌آل برای سالن‌های کوچک، BLX صدایی با کیفیت حرفه‌ای را با تنظیمات ساده و رابط بصری ارائه می‌دهد.

You will never use a better made microphone

شما هرگز از میکروفون بهتر استفاده نخواهید کرد.


با سابقه نوآوری صوتی بیش از 90 سال، SHURE MICROPHONE اشتیاق به ساخت میکروفون عالی و لوازم الکترونیکی صوتی را به یک وسواس تبدیل کرده است. Shure همچنان استانداردهای جهانی را برای میکروفون برتر و لوازم الکترونیکی صوتی تعیین می کند.

پیشینه شرکت SHURE MICROPHONE


با سابقه نوآوری صوتی بیش از 90 سال، SHURE MICROPHONE اشتیاق به ساخت میکروفون عالی و لوازم الکترونیکی صوتی را به یک وسواس تبدیل کرده است. Shure همچنان استانداردهای جهانی را برای میکروفون برتر و لوازم الکترونیکی صوتی تعیین می کند.


با سابقه نوآوری صوتی بیش از 90 سال، SHURE MICROPHONE اشتیاق به ساخت میکروفون عالی و لوازم الکترونیکی صوتی را به یک وسواس تبدیل کرده است. Shure همچنان استانداردهای جهانی را برای میکروفون برتر و لوازم الکترونیکی صوتی تعیین می کند.

پس از 95 سال تجربۀ فعالیت گسترده در دنیای صدا، شرکت SHURE ‘گام های بلندی در راستای طراحی هر چه حرفه ایی تر میکروفن برداشته است. شرکت شور SHURE از کمپانی های پیش رو و ابر کمپانی صنعت صوت و موسیقی جهانی است، زمینه فعالیت این شرکت شامل میکروفون، میکروفن بی‌سیم میکروفن باسیم، میکروفن هدمیک، هدفون، کارتریج مغناطیسی، دستگاه صدا آمیزی، سیستم‌ کنفرانس ، میکسر صدا ، سیستم‌ صوتی خانگی و استودیویی، آلات مختلف موسیقی نظیر پیانو، ارگ و انواع نرم افزارهای مربوط به صنعت صوت و موسیقی است و مجموعه‌ای جهانی با هزاران کارمند دارد.

کمپانی میکروفن شور SHURE

 میکروفن شور SHURE یک کمپانی تولید محصولات صوتی در ایالات متحده آمریکا است.که در سال ۱۹۲۵ میلادی توسط سیدنی ان . شور (S. N. Shure)در شیکاگو پایه گذاری و تاسیس شده است.

کارخانه ،شعبه‌ای در هیلبورن آلمان(Shure Europe GmbH) تاسیس کرده، تا آن جا را مرکز اصلی فروش، خدمات و پشتیبانی محصولات شور SHURE در بازار اروپا، آفریقا و آسیا و خاورمیانه قرار دهد .پس از آن کمپانی شور SHURE در ۳۴ کشور اروپایی فروش ، خدمات و پشتیبانی را ارائه می دهد.

صفحه رسمی شرکت شور SHURE

مجموعه سیستم کنفرانس شور SHURE


صدای عالی برای هر برنامه
از راه حل های صوتی کامل برای بزرگترین جلسات یا کنفرانس بین دولتی، تا دستگاه های صوتی مفید برای کوچکترین فضاهای انعطاف پذیر جلسه، Shure راه حلی برای رفع نیازهای شما دارد. با جوایزی برای کیفیت فنی و زیبایی شناسی طراحی، طیف گسترده ای از سیستم کنفرانس Shure را می توان تضمین کرد که در هر کجا که به آنها نیاز داشته باشید عالی به نظر می رسند.


سیستم میکروفن بی سیم شور SHURE

Wireless SHURE Microphone Systems

میکروفن بی سیم شور دارای دسته بندی های مختلف و متفاوت هستند که بر اساس نوع کاربری مورد استفاده قرار می گیرند. این مجموعه از قسمتهای مختلف تشکیل شده که به همین دلیل سیستم نامیده می شود. سیستم میکروفون شور بی‌سیم ایده‌آل برای سالن‌های کوچک، BLX صدایی با کیفیت حرفه‌ای را با تنظیمات ساده و رابط بصری ارائه می‌دهد. تا 14 ساعت استفاده مداوم و برد بی سیم تا 100 متر از مزیت های SHURE-BLX است.

میکروفن شور بی سیم یا MICrophone Wireless مبتنی بر سطوح فرکانسی هستند و مهمترین امر در ساخت این کالا در دست داشتن یک حوزه فرکانسی اختصاصی است که شرکت SHURE یک باند فرکانسی خاص را برای تولید محصولات امن و مطمعن خریداری نموده تا مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری از محصولات بی سیم استفاده کنند .

سیستم میکروفن شور با سیم SHURE microphone


میکروفون با سیم شور SHURE از کیفیت بالا و قدرت دریاف صدایی فوق العاده بهره می برد .پاسخ فرکانسی و شفافیت صدا در این میکروفن با سیم شور فوق العاده است.

قیمت خرید میکروفون باسیم شور-Shure

محصولات صوتی شور SHURE بر گرفته از انواع میکروفن باسیم و میکروفن بی سیم، میکروفن های هدمیک، سیستم کنفرانس و نویز گیر همه با کیفی فوق العاده و بهترین طراحی های روز دنیا در حال ساخت واجرا می شوند. برا یآگاهی از قیمت و خرید محصولات می توانید با شماره 02188860021 تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان اقدام به خرید میکروفن نمایید.

مانیتور داخل گوش شور

Sound Isolating Earphones


مانیتور داخل گوش شور SHURE برنده جایزه، صدا را در هر سطحی به سطح بالاتری می برد. طراحی عایق صدا از نویز پس‌زمینه جلوگیری می‌کند تا تجربه‌ای فراگیر و واقعی داشته باشید – مناسب برای صحنه یا خیابان. در زندگی روزمره بدون از دست دادن لحظه ای از کیفیت صدا.(خدایی خیلی صدای خفنی دارند- نویسنده)

هدفون شور SHURE

Shure Headphones


هدفون SRH کیفیت صدای عالی، طراحی راحت و صدای افسانه ای میکروفن شور SHURE را ارائه می دهد. این مجموعه شامل مدل هایی برای ضبط خانگی و استودیویی، مانیتورینگ و گوش دادن ساده به موسیقی مورد علاقه شما است.

دیدگاه ها بسته شده است