میکروفن با سیم دستی SHURE PGA 57
مارس 8, 2021
میکروفن باسیم مخصوص ساز SHURE PGA 81
مارس 9, 2021

بلندگو لاین اری داس DAS-audio-wr-320

بلندگو لاین اری ضد آب پسیو داس DASAUDIO-WR-320

بلندگو لاین اری داس DAS audio wr320 با قدرت پرتاب صدا 200 وات گزینه مناسب برای فضاهای نمناک و محیط های با گرد و غبار است. این محصول با استفاده از ساب ووفر لاین اری داس از همین سری DASAUDIO WR به راحتی ست شده و می تواند سطح گسترده ای از فضای باز را تحت پوشش قرار دهد. این سیستم به دلیل حجم بالای تولید صدا برای محیط های بزرگ یا فضای باز استفاده می شود. لاین اری داس در رنگ سفید هم قابل سفارش است.

لاین اری متشکل از چند یونیت (کابینت بلندگو) هستند که توسط اکسسوری مخصوص به هر سیستم به هم بسته می شوند.

بلندگو لاین اری، ضد آب، پسیو داس DAS AUDIO WR-320 - LINE ARRAY

لاین اری ضد آب پسیو داس DASAUDIO-LINE-ARRAY-WR-320

– اسپیکر پسیو لاین اری ، مخصوص فضای باز DAS WR 320-DX

-دو راهه

-دو عدد ووفر 10 اینچ و یک تیوتر 1.5 اینچ

– ماکزیمم توان خروجی 200 وات

– ابعاد این اسپیکر لاین اری پسیو :عرض 270 میلی متر، ارتفاع 700 میلی متر، عمق 365 میلی متر

-قدرت برابر با 132 دسیبل

-پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.

-بدنه ساخته شده از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint

-زاویه پرتاب 90 درجه

-وزن خالص 26.5 کیلو گرم

– شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو لاین اری ضد آب داس پسیو DASAUDIO WR-320

اسپیکر لاین اری ضد آب داس LINE ARRAY-DASAUDIO-WR-320

یکی از سری های پر فروش و مقاوم در براب آب در برند D.A.S سری اسپیکر های ضد آب داس WR است. این سری به دلیل برخورداری از اسپیکر دارای IP و همچنین داشتن لاین اری (LINEARRAY) های ثابت (مناسب برای رنتال ها نمی باشد و به عنوان INSTALLATION LINE-ARRAY استفاده می شوند) می تواند گزینه مناسبی برای نصب ثابت باشند. به دلیل پرتاب صدای بالا در مکان های بزرگ بیشتر مورد استفاده هستند.

کمپانی DAS AUDIO برای راه اندازی بلندگو لاین اری، ضد آب، پسیو داس DAS audio wr320 پیشنهاد استفاده از آمپلی فایر های سری DX را داده و می توانید با DX-80 آن را راه اندازی نمایید و برای داشتن تفکیک صدا و مدیریت کردن بلندگواز لحاظ فنی می توانید از DSP-2040 استفاده نمایید. کانکتور های ورودی و خروجی اسپیکرلاین اری، ضد آب، پسیو DAS AUDIO WR-320 به صورت ترمینالی بوده و نصبی راحت را به همراه داشته و می توان با اتصال کابل بلندگو صدایی شفاف و گیرا ایجاد نمایید. لاین اری به قرار گیری چند یونیت در کنار هم گفته میشود که صدایی جذاب و یکنواخت ایجاد می کند.

بلندگو لاین اری داس DAS audio wr320 یک محصول لاین اری ثابت بوده و دارای ویژگی های زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم. این محصول به عنوان باند ضد آب روانه بازار شده و برای راه اندازی نیاز به پاور آمپلی فایر دارد. توسط امپلی سیگنال ها را به صدا تبدیل می کند. قابل نصب به صورت تکی و لاین اری (با استفاده از اکسسوری) است. اسپیکر لاین اری به محصولاتی گفته می شود که دارای یک شکل هندسی خاص ذوزنقه ای شکل به همراه ادوات نصبی هستند که بر روی یکدیگر سوار می شوند. لاین اری می تواند به زوایای مختلف نصب گردد و نسبت به مکان استفاده، بازدهی مطلوبی از صدا در دسترس قرار بگیرد.

بلندگو پسیو لاین اری ضد آب داس DASAUDIO- WR-320-DX یک محصول دو راهه یا 2WAY است. لاین اری داس D.A.S دارای یک عدد تیوتر و دو عدد ووفر و تیوتر به کار رفته در این اسپیکر ضد آب 1.5 اینچ با مدلM-75 است.

که قدرتی بی نظیر و پرتاب صدایی عالی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن دارای دو عدد ووفر 10 اینچی با مدل MI-10 بوده که وظیفه تولید صدای بم در بلندگو لاین اری داس DAS audio wr320 را بر عهده دارند و می توانند حجم کافی از صدا را به گوش شنوده ارسال کند و از طریق یک کراس اوور قدرتمند تغذیه می شود. چیدمان داخلی به صورتی است که تیوتر در وسط قرار گرفته و دوعدد ووفر در طرفین هستند.

اکولایزر در لاین اری ضد آب داس DAS audio wr320

میزان پاسخ فرکانسی در اسپیکر ضد آب داس پسیو LINE ARRAY DAS WR-320DX از 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز متغییر است. به وسیله پاسخ فرکانسی میتوان اکولایزر و چینش صدای دلخواه را به وجود آورد. میزان زاویه پرتاب صدا به دلیل استفاده از دهنه هورن BPS-90AR در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی برابر با نوع چیدمان اسپیکر لاین اری ضد آب متغییر می باشد.

قدرت پرتاب صدا بلندگو لاین اری مخصوص فضای باز داس DASAUDIO

توان خروجی بلندگو لاین اری، ضد آب داس D.A.S WR-320-DX در حالت مداوم برابر با 500 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 2000 وات است. این مقدار قدرتی بی نظیر برای لاین اری (LINE ARRAY) به حساب می آید. همچنین با برخورداری از 132 دسیبل توان در قسمت تحمل فشار صوتی می تواند تضمینی بر کیفیت و کار آمدی محصول است. میزان امپدانس ورودی این محصول برابر با 16 اهم است. تعداد بیشتری از این بلندگو ها را می توان با هم لینک نموده ولاین اری مناسب ایجاد نمایید.

لاین اری ضد آب برای چه فضایی مناسب است؟

بیشترین استفاده از باند لاین اری پسیو ضد آب داس D.A.S WR-320-DX در اجراهای زنده ی فضای باز، استادیوم، هتل، برگذاری کنسرت در فضای باز، مجموعه های ورزشی بزرگ، سالن بزرگ ، سالن همایش، اجراهای زنده سخنرانی، سالن کنفرانس بزرگ، سالن آمفی تئاتر و استخر با ظرفیت بالا است. به دلیل ضد آب بودن و بهره مندی از IP-54 بهترین گزینه برای استفاده OUT DOOR (محیط خارجی) است. مقاومت این محصول در برابر آب و گرد و غبار این محصول را برای استفاده در فضای باز مناسب می نماید. میزان ابعاد و وزن بلندگو ضد آب داس DAS AUDIO WR320DX برابر با عرض 700 میلی متر، ارتفاع 270 میلی متر و عمق 365 میلی متر، دارای وزنی برابر با 26.5 کیلوگرم است.

بدنه مقاوم در برابر گردو غبار و ضربه

جنس کابینت طراحی شده بلندگو ضد آب داس D.A.S WR 320-DX از چوب با ساختار تخته سه لایه هست. برای این که به صورت ضد آب طراحی شود از پوشش فایبر گلاس در ساختار رویه آن استفاده شده است که علاوه بر زیبایی، میزان استحکام و مقاومت بلندگو را دو چندان نموده است و دارای IP-54 است که از ویژگی های سری WR به شمار آمده و می توانید از داس WR-320-DX در فضای باز استفاده گردد. این محصول دسته در بدنه ندارد به دلیل کم بودن وزن و شکل هندسی مناسب به راحتی قابل حمل می باشد. برای ست کردن داس ضد آب WR 320 DX می توانید از ساب ووفر WR 322 DX استفاده کرده و ست لاین اری ساب ووفر با قدرت و پوشش صدایی بالا ایجاد نمایید.

ویژگی های ظاهری بلندگو ضد آب و لاین اری داس D.A.S AUDIO WR 320 DX

•بدنه تمام چوبی به همراه فایبرگلاس، مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل، نصب و بهره گیری از IP54 و ضد آب

•دارای توری مشبک تمام استیل ضد زنگ

•استفاده در انواع استادیو ها ، اجرای زنده در فضای باز و هتل ها

•استفاده به صورت دکوراتیو ، اری و فلای

•ابعاد شامل : عرض 700 میلی متر، ارتفاع 270 میلی متر، عمق 365 میلی متر و وزن خالص برابر با26.5 کیلوگرم

ویژگی فنی اسپیکر لاین اری ضد آب DASAUDIO WR 320 DX

•توان خروجی در حالت مداوم برابر با 500 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 2000 وات

•دوراهه ، پسیو، ضد آب، لاین اری

•دارای یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با مدل M75N

•دارای زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه

•میزان امپدانس ورودی برابر با 16 اهم

•دارای دو عدد ووفر 10 اینچی با مدل 10MI

•میزان پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز

•میزان حساسیت برابر با 99 دسیبل

•بالاترین میزان شدت پرتاب صوتی برابر با 132 دسیبل

•دارای کانکتورهای استریپ ترمینالی

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات لاین اری داس

تمامی محصولات کمپانی داس ساخت کشوراسپانیا بوده و دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. محصولات D.A.S شامل انواع بلندگو، لاین اری، ساب ووفر، امپلی فایر و پروسسور میگردد.

بلندگو ضدآب و پسیو D.A.S AUDIO WR 320 DX در ایران در بسته های اولیه کارخانه و همراه با هلوگرام و شماره سریال های مجزا به فروش می رسد. تمامی قطعات و لوازم جانبی این محصول به صورت کاملا فابریک و پلمپ ارائه می گردد. شرکت سیما صوت ایرانیان با چندین دهه فعالیت در زمینه سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن های آمفی تئاتر، سالن همایش و . . . فعالیت دارد. سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی داس در ایرانی بوده کلیه محصولات را به صورت فابریک به فروش می رساند. برای خرید بلندگو ضدآب و پسیو D.A.S AUDIO WR 320 DX می توانید با مشاوران ما در SIMASOT.COM مشورت نمایید. شما می توانید تعمیرات سیستم های صوتی خود را به صورت کاملاً تخصصی به تعمیرگاه مجاز سیما صوت ایرانیان در دفتر مرکزی واقع در تهران بسپارید.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است