تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی انواع سیستم های صوتی

تعمیرات تخصصی انواع سیستم‌های صوتی با کادری مجرب و آموزش‌دیده، در محیطی حرفه‌ای و توسط بهترین مهندسین این رشته در شرکت سیما صوت ایرانیان صورت می‌گیرد. نواع تعمیرات از جمله : تعمیرات سیستم‌ صوتی مانند: تعمیر انواع بلندگو (“تعمیرات بلندگو و تعمیر اسپیکر” اسپیکر اکتیو، اسپیکر پسیو، باند دکوراتیو، لاین اری، ساب‌ووفر، بلندگو ضد آب)، تعمیر انواع میکسر و پاور میکسر (آنالوگ و دیجیتال)، تعمیرات پروسسور (مدیریت بلندگو)، تعمیرات انواع آمپلی‌فایر (اهمی و ولتی)، تعمیر کنترلر صدا و تصویر، دوربین اتوتراکینگ، دیتا ویدئو، تعمیر دوربین‌های دیجیتال، DSP،تعمیر تلویزیون شهری، تعمیر سیستم کنفرانس (کنسول کنفرانس، منبع تغذیه) و تعمیر میکروفن توسط نیروهای حرفه‌ای در شرکت سیما صوت ایرانیان صورت می‌گیرد. همچنین تعمیرات D.A.S AUDIO به صورت تخصصی و همراه با گارانتی در شرکت SIMASOT.COM ارائه می شود.

برای تعمیرات و یا مشاوره با شماره خط ثابت: 88860021-021 یا موبایل: 1950518-0901 در تماس باشید.

کمپانی داس از جمله شرکت‌هایی است که محصولات صوتی خود را با گارانتی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران بوده و کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات D.A.S AUDIO سیستم‌های صوتی خود را در دو حالت تعمیرات D.A.S یا سرویس D.A.S به همکاران ما در بخش تعمیرات قرار دهید. در صورت‌باز شدن دستگاه توسط تعمیرگاه‌های صوتی دیگر، دستگاه از گارانتی خارج شده و شرکت سیما صوت ایرانیان هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه به عهده نخواهد داشت.

از دیگربرندها برای تعمیرات صوتی می‌توان به: داس D.A.S AUDIO، سنهایزر SENNHEISER، AVER، میکروفن‌های شور SHURE، تلویزیون‌های شهری LEM، سیستم کنفرانس TELEVIC، BOCSH، DYNACORD دایناکورد، WORK، بهرینگر BEHRINGER و بیشتر اشاره نمود. سیما صوت ایرانیان با ارائه بهترین محصولات از برترین برندهای روز دنیا، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در خدمت شما همراهان است. برای بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش انواع محصولات صوتی، در صورت خرابی و یا نیاز به سرویس دستگاه مدنظر فقط در کارگاه‌های مخصوص و نمایندگی‌های رسمی این محصولات، اقدام به تعمیر نمایید.