نرم‌افزار مدیریت بلندگو DAS AUDIO DASnet
نرم‌افزار مدیریت بلندگو DAS AUDIO DASnet
ژوئن 23, 2022
DAS AUDIO DECO SERISE CEILING SPEAKER
DAS AUDIO SERIES DECO
ژوئن 27, 2022

بلندگو سقفی اهمی/ولتی DAS AUDIO DECO-5-T

بلندگو سقفی اهمی/ولتی DAS AUDIO DECO-5T

سری جدید اسپیکرهای دکوراتیو سقفی DASAUDIO برای پخش صدای بهتر و ابعادی ظریف و کوچک طراحی شده‌اند. این اسپیکرها با استفاده از آهنرباهای نئودیمیوم توری روی محصول را به‌خوبی نگه داشته‌اند. استفاده از این خاصیت ارتفاع بیرون‌زده از سقف یا باکس‌های کار شده را به 3 میلی‌متر کاهش داده که می‌توان گفت دید بسیار کمی داشته و تقریباً دیده نمی‌شوند. همچنین این سری برای دیزاین‌های تیره، بلندگو سقفی مشکی نیز تولید نموده که قابل سفارش است. اسپیکر سقفی‌های DAS قدرت پخش صدای بالایی داشته و با بهره‌مندی از IP54 مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهند.
بلندگو سقفی اهمی ولتی داس در حالت‌های مختلف توان‌های متغیری ایجاد می‌کند که بسته به نیاز خود می‌توانید هرکدام را انتخاب نمایید. پهنای باند 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز پوشش گسترده‌ای از این اسپیکر هست که نشانی از قدرت و توان بالای این سیستم صوت دکوراتیو است از موارد استفاده از این بلندگو دکوراتیو سقفی می‌توان به سینمای خانگی، پیجینگ، ادارات، سیستم صوت بانک، لابی هتل و رستوران اشاره نمود. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی محصولات DASAUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می‌دهند.

مشخصات فنی بلندگو سقفی و دکوراتیو DAS AUDIO DECO-5-T

- بلندگوی سقفی 5 اینچی
- پهنای باند 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز
- سیستم نصب آسان
- طراحی توری بدون قاب با امکان سفارش رنگ مشکی
- پوشش افقی 100 درجه
- امپدانس 8 اهم
- ترمینال فنری
- ابعاد برابر : 205*205*75 میلی متر و وزن 0.9 کیلوگرم
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگو سقفی داس DAS AUDIO DECO5-T

اسپیکرهای سقفی بیشترین استفاده در سالن کنفرانس کوچک و سینماهای خانگی و بیشتر را دارند. بلندگوهای دکوراتیو همان‌طور که از نامشان پیداست به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که یا در محیط دیده نشوند و یا اگر در معرض دید هستند زیبایی خاصی به محیط بدهند. اسپیکرهای سقفی داس DAS DECO دارای توان‌های مختلف و حالت‌های اهمی/ ولتی هستند که این محصول را برای استفاده‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند. بلندگو دکوراتیو سقفی DECO-5T دارای قدرت پرتاب صدای عالی است.

راه‌اندازی و نصب اسپیکر سقفی داس

بلندگوهای سقفی برای استفاده باید در سقف کاذب و یا باکس‌های مخصوص قرار بگیرند. این محصول در حفره‌های 75 میلی‌متری نصب می‌شود. کابل‌ها از قسمت پشتی وارد حفره شده و با استفاده از کانکتورهای ترمینالی به‌راحتی به اسپیکر دکوراتیو وصل شده و از همین طریق می‌توانید با سایر بلندگوها لینک شوند. کانکتورهای مشکی و سفید به ترتیب برای اتصال مثبت منفی استفاده می‌شوند. بلندگو فول برد DAS DECO5T دارای توری‌های مگنت دار است که ارتفاع اسپیکر تا سقف را به 3 میلی‌متر می‌رساند. توری مشبک فلزی برای حفاظت از بلندگو و پخش صدای بهتر استفاده می‌شود. لوگو داس در قسمت وسطی توری حک شده است. قرارگیری تیوتر درست در مرکز بلندگو و بر روی‌هم این سیستم صوتی را به اسپیکر کواکسیال تبدیل نموده است. همچنین این محصول با رنگ مشکی (قابل سفارش) تولید می‌شود.
در زمان نصب بلندگو بهتر است از قرارگیری آنها در کنج یا در نزدیکی دیوارها خودداری نمایید. با این کار فرکانس های صدا با دیواره برخورد کرده و صدا دچار بازخورد و نویز می‌شود. پخش صدا از سمت بالا به کیفیت بیشتر صدای تولیدی در این محصولات کمک کرده و از نظر زیبایی می‌توان گفت به‌راحتی با محیط اطراف، ست شده و کمتر دیده می‌شوند.
سری DECO هم مانند سری DAS CILING در دسته محصولات سقفی قرار دارد. داس دکو با استفاده از تکنولوژی روز و طراحی مگنت دار توانسته جایگزین مناسبی باشد. زاویه تابش در بلندگو DAS DECO 5-T برابر 100 درجه است، این مقدار پوشش گسترده‌ای را به همراه دارد. باتوجه‌به فول رنج بودن این بلندگو می‌توان گفت این محصول به‌راحتی می‌تواند صدایی فوق‌العاده ایجاد نماید و همچنین امکان ساخت اکولایزرهای متفاوت را فراهم کند.

مشخصات فنی اسپیکر سقفی دکوراتیو

توان خروجی در بالاترین حالت در این محصول برابر 20 وات و در حالت پیک برابر 80 وات است. زاویه پرتاب صدا برابر 100 درجه بوده که منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد. قطر دایره‌ای برای ایجاد حفره برابر 181 میلی‌متر بوده و بلندگو توسط گیره به سقف متصل می‌شود. این سیستم‌ها قابلیت لینک شدن دارند که از کابل‌کشی‌های اضافه جلوگیری می‌کند و منظره زیباتری ایجاد می‌نماید.

باند فول رنج چیست؟

تمام فرکانس‌هایی که توسط گوش انسان شنیده می‌شوند را فول رنج می‌نامند. مقدار فرکانسی فول رنج برابر 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز است. اسپیکرهای فول رنج به‌راحتی می‌توانند تن‌های صدایی مختلف را ایجاد نمایند. توان خروجی در این بلندگو بیشترین حالت برابر 20 وات بوده و می‌تواند فضایی تقریبی 3 مترمربع را پوشش دهد. برای پوشش فضاهای بزرگ‌تر استفاده از چند اسپیکر سقفی توصیه می‌شود. در سالن‌های خیلی بزرگ و یا استادیوم‌ها می‌توانید از لاین‌اری و برای حسینیه و ورزشگاه از انواع بلندگوهای داس استفاده نمایید. اسپیکرهای دکوراتیو بیشتر زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرند که زیبایی محل موردنظر در اولویت قرار داشته باشد. از اسپیکرهای دکوراتیو می‌توان به سری DAS QUANTUM اشاره نمود. بلندگوهای سقفی همچنین برای نصب در سالن کنفرانس کوچک، اتاق کنفرانس، اتاق سینما، پیجینگ، لابی، بانک و بیمارستان یا مراکز اداری مورداستفاده هستند. هرچند کاربری بلندگو سقفی به این موارد ختم نمی‌شود و می‌توانید برای مثال‌های بیشتری از این محصول استفاده نمایید. به دلیل کوچک بودن و نصب در سقف، فضای بسیار بیشتری روی میز کار خواهید داشت که از اولویت‌های اصلی باند سقفی به شمار می‌آیند.

خدمات پس از فروش، تعمیرات و گارانتی داس

اسپیکرهای داس همگی از برترین متریال‌ روز یا بهترین کیفیت‌ ساخته شده‌اند. در صورت نیاز به مشاوره برای نصب و راه‌اندازی و یا سرویس و تعمیرات داس می‌توانید با همکاران ما در قسمت تعمیرات در تماس باشید. برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات داس DAS، کلیه محصولات داس را از نمایندگی رسمی آن شرکت (سیما صوت ایرانیان) تهیه نمایید. کلیه سیستم‌های صوتی با شماره سریال و پارت نامبرهای مجزا در جعبه‌های بسته‌بندی‌شده در شرکت داس به‌صورت آکبند به فروش می‌رسند. همچنین در صورتی خرابی دستگاه (آمپلی‌فایر، انواع بلندگو، میکسر و DSP) محصول خود را فقط به نمایندگی رسمی DAS (دفتر مرکزی تهران) تحویل دهید در غیر این صورت محصول از گارانتی خارج می‌شود.

ویژگی‌های ظاهری اسپیکر سقفی DAS AUDIO DECO-5T

- بدنه ساخته شده از پلاستیک با متریالی فشرده و مقاوم در برابر ضربه
- قطر 181 میلی‌متر
- عمق لازم برای نصب در دیوار 75 میلی‌متر
- ابعاد 205*205*75 میل متر و وزن 0.7 کیلوگرم
- ابعاد دربسته بندی: 250*230*370 میلی‌متر و وزن 0.9 کیلوگرم
- دارای دورنگ سفید، سیاه
- شکل ظاهری دایره‌ای‌شکل

ویژگی‌های فنی بلندگو دکوراتیو سقفی داس DAS AUDIO DECO-5-T

- پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز
- پوشش افقی 100 درجه
- امپدانس خروجی 8 اهم
- اسپیکر اهمی/ ولتی
- اسپیکر ولتی
- فول رنج
- در شرایط آب و هوای مرطوب بسیار قابل اعتماد
- بالاترین توان RMS: 20W
- قدرت در زمان پیک 80 وات
- دارای یک کانکتور ورودی و یک کانکتور خروجی ترمینالی
- حساسیت 1 وات در یک میلی‌متر برابر 89 دسی‌بل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.