سیما صوت ایرانیان| دوربین ویدئو کنفرانس AVER PTC 310N| قیمت و خرید دوربین اتوترکینگ AVER| دوربین دیجیتال هوشمند AVER| سیستم کنفرانس| تجهیز سالن کنفرانس| نمایندگی فروش محصولات AVER| AVER PTC-310-N| سیستم اینترفیس AVER PTC|سیستم کنفرانس AVER PTC| خرید AVER PTC| سیستم اتوترکینگ| سیستم ردیابی انسان| NDI|دوربین با قابلیت IP| دوربین دیجیتال| وب کم AVER| دوربین مدار بسته AVER| سیستم هوشمند تصویر برداری
دوربین ویدئو کنفرانس AVER PTC310N
دسامبر 28, 2021
دوربین ویدئو کنفرانس AVER PTZ310N
ژانویه 2, 2022

دوربین دیجیتال اتوترکینگ AVER PTZ330N

دوربین دیجیتال AVER PTZ 330N قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط و به اشتراک گذاری آن را دارد. استفاده از NDI|HX در سیستم های فیلمبرداری امکان استفاده از این محصولات و میکسر و سایر لوازم را از طریق IP میسر می نماید. برخورداری از 256 نقطه هدف از طریق کنترلر و 10 سوژه پیش فرض در دوربین می توان به راحتی هدف ها را دنیال نمایید و دیگر لحظه ای را ازدست ندهید. دوربین دیحیتال AVER PTZ 330N قابل چرخش به صورت 340 درجه و فیلم برداری و تصویر برداری FULL HD با کیفیت و رزولوشین بسیار بالا و قابلیت زوم تا 30 برابر را دارد. مناسب برای تولیدات استودیویی، سالن کنفرانس، سالن نمایش،کلاس های آموزش آنلاین و از راه دور ، مسابقات ورزشی و بیشتر می باشد. تنظیمات ساده و کارآمد کار با این دوربین را آسان نموده است. جهت آگاهی از قیمت و خرید AVER PTZ330N با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان تماس بگیرید.
دوربین دیجیتال FULL HD AVER PTZ330N

- NDI|HX2
- خروجی +POE
- پورت RS-232
- پورت RS-422
- ورودی صدا LINE IN
- درگاه مینی USB
- پورت HDMI
- پورت SDI
- ورودی آداپتور
- دارای حالت زوم تا 30 برابر
- قابلیت چرخش 340 درجه
- لنز PTZ با کنتراست رنگ بالا و رزولیشن سنسور IRSI
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
AVER PTZ-330-NAVER PTZ330-N

دوربین دیجیتال ویدئوکنفرانسAVER PTZ-330NDI

دوربین‌های دیجیتال AVER همگی دارای مشخصات از قبیل ردیابی خودکار، تنظیم نور، تنظیم رنگ و زوم دیجیتال و اپتیکال به‌صورت خودکار هستند. دوربین دیجیتال ویدئوکنفرانسAVER PTZ-330NDI با بهره‌مندی از قابلیت NDI مدل ارتقا یافته PTZ330 است. دوربین ویدئوکنفرانس اتوترکینگ با استفاده از NDI تصاویر باکیفیت و سرعت بیشتری ارسال می‌شوند و در نهایت فریم‌بندی‌های ارسالی دارای کیفیت و شفافیت بالاتری نسبت به سایر مدل‌های دوربین AVRER می‌شود. انتقال صدا با استفاده از NDI تجربه‌ای جدید برای شما به همراه دارد. قابلیت NDI امکان اتصال از طریقIP به سایر دوربین‌های کنفرانس را فراهم نموده و در کاهش هزینه و زمان راه‌اندازی تأثیر مثبت می‌گذارد.

NDI®|HX PTZ CAMERA

اتوترکینگ مجهز به NDI®|HX PTZ CAMERA امکان اتصال دوربین در تعداد بالا، میکسر، کنترلر دوربین، اتصال به شبکه برای پخش آنلاین، اتصال به سرور و لب تاب را میسر می‌نماید. با استفاده از NDI کاهش چشمگیری در هزینه و البته نیروی کار خواهیم داشت. تعداد افراد کنترل‌کننده سیستم‌های تصویربرداری و کنترل آن به حداقل رسیده و جایگزین مناسبی برای کابل‌کشی‌های سنتی می‌شود. NDI دارای امنیت بالایی بوده و علاوه‌برآن خود دوربین‌های AVER قابلیت کنترل و ایجاد امنیت در زمان پخش را دارند که این محصول را مناسب برای استفاده در محیط‌های حساس می‌نماید.
 
 

نمایندگی دوربین AVER PROFESSHIONAL PTZ CAMERA

دوربین اتوترکینگ دیجیتال AVER PTZ-330N توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می‌رسد. سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی سری PROFESSHIONAL PTZ CAMERA دوربین‌هایAVER می باشد. دوربین‌های AVER PTZ را فقط از نمایندگی رسمی SIMASOT.COM خرید نمایید. دوربین‌های AVER PTZ باکیفیت تصویر و شفافیت و پویایی در زمان باز پخش محصولات، جزئی از بهترین دوربین‌های اتوترکینگ به شمار می‌آیند.

قابلیت رهگیری 256 مورد در AVER PTZ-330N

دوربین فیلم‌برداری سالن کنفرانس AVER PTZ330N با استفاده از پورت‌های RS-233 و RS-244 و پروتکل VISCA برای دنبال‌کردن 256 مورد – شی یا مکان – از پیش تعیین شده تنظیم شده است. این قابلیت از طریق نرم‌افزار و کنترلر دوربین امکان‌پذیر است. حالت پیش‌فرض اتوترکینگ در AVER PTZ330N برابر 10 – شی یا مکان - هست که با استفاده از AVER CL01 می‌توانید کنترل بهتر روی ضبط و بازپخش تصاویر داشته باشید.

زوم 30 برابر با چرخش 340 درجه

دوربین اتوترکینگ AVER PTZ 330N با چرخش 340 درجه، با سرعت 200 درجه در ثانیه تمام زوایا را ثبت نموده و هیچ لحظه‌ای از مراسم را از دست نخواهید داد. اگر سرعت حرکت دوربین را به حالت دستی تغییر دهید این مقدار برابر 100 درجه در ثانیه است. قدرت زوم 30 برابر و البته پخش تصاویر باکیفیت حتی در زمان حرکت و فوکوس روی اجسام صورت می‌گیرد که از مزیت‌های دوربین اتوترکینگ AVER به شمار می‌آید. زوم دیجیتال 12 برابر و زوم اپتیکال 30 برابر است.
حرکت دوربین به سمت چپ و راست 170± درجه، حرکت به بالا 90 درجه و پایین 30 درجه بوده که کنترل کامل سالن مدنظر را به همراه دارد. این مقدار پوشش برای فیلم‌برداری از محیط‌های بزرگ، گزینه‌ای مناسب بوده که علاوه بر کم‌شدن هزینه به‌راحتی می‌توانید توسط یک دوربین فضای گسترده‌ای را تحت پوشش قرار دهید.

تراشه هوشمند Exmor™ CMOS

استفاده از سنسور Exmor™ CMOS مدل 8/2/1 برای بزرگ‌نمایی و دادن کیفیت به تصاویر به‌صورت خودکار عمل می‌کند. این سنسور هوشمند که یکی از دلایل نام گذار دوربین اتوترکینگ به دوربین دیجیتال است موارد زیادی در این محصول را تحت کنترل دارد. تنظیم روشنایی تصویر زمانی که فرد پشت به نور ایستاده و البته زمانی که نور محیط احتیاج به تنظیم دارد همچنین تنظیم درخشش و پویایی تصاویر و رنگ‌ها به عهده سنسور Exmor™ CMOS است. کیفیت تصاویر 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه عملکرد فوق‌العاده تصویر را به همراه دارد.

کنترل دوربین AVER PTZ 330-N

توسط نرم‌افزار قرار گرفته در اپلیکیشن کنترل دوربین اتوترکینگ AVER PTZ330N می‌توانید زاویه دید دوربین را گسترش داده و به دوربین فرمان کنترل چند چهره را بدهید. همان‌طور که می‌دانید دوربین‌های اتوترکینگ به‌صورت خودکار چهره افراد و یا اشیا از پیش تعیین شده را دنبال می‌کنند. در دوربین‌های AVER با استفاده از SMARTFRAME می‌توانید چند شی برای دنبال‌کردن را به دوربین معرفی نمایید.
قابلیت اتوترکینگ در دوربین‌های فیلم‌برداری دیجیتال AVER کاربری آسان و البته با هزینه کمتر از سایر دوربین سالن کنفرانس به همراه دارد. کنترل همراه با دوربین که در جعبه محصول موجود هست، امکان کنترل و تنظیمات بیشتری و انجام تمامی موارد گفته شده را دارد. با استفاده از دکمه‌های دوربین می‌توانید میدان دید دوربین را کم کرده و فوکوس بیشتری از تصویر در حال پخش داشته باشید. این قابلیت بیشتر در زمانی مورداستفاده است که برنامه شما به‌صورت زنده در حال اجرا است.

عملیات ردیابی چندمنطقه‌ای

دوربین AVER PTZ330N با استفاده از قابلیت AVER SMARTSHOOT می‌توانید تا 4 منطقه برای دوربین تعریف نمایید که در زمان فیلم‌برداری بر روی این مناطق در حرکت باشد و فقط به ضبط این نقطه‌ها بپردازد. این مسئله برای مواقعی که سخنران یک همایش در حال قدم زدم بر روی سن سالن کنفرانس بوده بسیار کاربردی هست. در این زمان دوربین در این مناطق فوکوس داشته و با استفاده از قابلیت‌های گفته شده به تنظیم نور، رنگ، و کادر تصویر به‌صورت خودکار پرداخته همچنین می‌تواند بدون کمترین لرزش تصاویر را بدون مکث به شبکه ارسال نماید.

مشخصات ظاهری دوربین ویدئوکنفرانس دیجیتال اتوترکینگ AVER PTZ330N
رنگ نقره‌ای تیره با متریال پلاستیک فشرده، همراه کنترل
رابط خروجی تصویر: 3G-SDI . HDMI. IP . USB
ورودی صوتی: MIC , LINE IN
خروجی صوتی: 3G-SDI . HDMI. IP . USB
رابط کاربری: ویندوز
جک DC POWER
پرت ورودی برق 12 ولت
پورت ورودی RS422
پورت RS232
ورودی MICRO USB
خروجی + NDI|HX / PoE
سنسور IR برای استفاده از کنترل دوربین و تشخیص چهره
ابعاد و وزن: عرض 145 میلی‌متر، ارتفاع 183.5 میلی‌متر، طول 180 میلی‌متر و وزن 1.62 کیلوگرم
 
 
مشخصات فنی دوربین دیجیتال، اتوترکینگ، AVER PTZ-330NDI
دوربین فیلم‌برداری با لنز PTZ قابلیت تصویربرداری 1080
زوم 30 برابر اپتیکال و 12 برابر دیجیتال
خروجی تصویر: 1080P/30 , 720P/60, 1080P/50, 1080P/59.94 , 1080P/60
رزولوشن تصویر 1080 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه
قابلیت GAIN برای کیفیت 10 برابری تصاویر به‌صورت خودکار و دستی
کنترل پان: 170± درجه با شیب 90+ درجه و 30- درجه
سرعت از پیش تعیین شده 200 درجه در ثانیه
سرعت حرکت دوربین به‌صورت دستی: 1 درجه تا 100 درجه در 1 ثانیه
قابلیت شناسایی 10 سوژه و قابل ارتقا تا 256 هدف با استفاده از کنترلر
حساسیت 50 دسی‌بل
جریان IP با قابلیت NDI|HX2
وضوح تصویر در حالت IP برابر 1080 پیکسل/ 60 فریم بر ثانیه
محدوده تنظیم مقدار بیت: 512 کیلوبایت بر 32 مگابایت بر ثانیه
تنظیمات خودکار دوربین: تنظیم نور در پس‌زمینه روشن، تراز رنگ سفید، تنظیم روشنایی
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.