دوربین ویدئو کنفرانس و اتوترکینگ AVER PTC
سپتامبر 14, 2021
سیما صوت ایرانیان، خرید دوربین دیجیتال، خرید کنتلر دوربین کنترلر دوربین AVER CL01 ، از جمله کنترلر های دوربین ساخت شرکت AVER می باشد. این محصول دارای ورودی RS422 ، درگاه LAN و ورودی RS232 و پورت USB جهت آپدیت می باشد. همچنین دارای 7 کلید مخصوص به دوربین با قابلیت IP پذیری می باشد. دارای یک جوئستیک با چرخش 360 درجه به همراه سه سر ولوم مجزا برای کنترل میزان رنگ دوربین ، میزان FOCUS و VALUE می باشد. دارای یک صفحه نمایشگر گرافیکی برای دسترسی بهتر به منو و کارایی بهتر در هر بخش می باشد
کنترلر دوربین دیجیتال AVER CL01
سپتامبر 16, 2021

دوربین اتوترکینگ FULL HD AVER PTC 115 PLUS

سیما صوت ایرانیان| دوربین اتوترکینگ دیجیتال FULL HD AVER PTC 115|ویدئو کنفرانسAVER|دوربین اتو ترکینگAVER|دوربین اینتر فیش AVER|اینتر فیس|اتو ترکینگ|دوربین ویدئو کنفرانس|قیمت ویدئو کنفرانس AVER| خرید دوربین ویدئو کنفرانسAVER PTC|تجهیز سالن کنفرانس| دوربین کنفرانس|سیستم کنفرانس اتو ترکینگ AVER PTC|AVER PTC 115|

دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115

دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ +AVER PTC 115 ازمحصولات پر فروش کمپانی AVER بوده و برای استفاده در سیستم کنفرانس، سیستم اینترفیس یا سیستم اتوترکینگ طراحی شده است. البته دوربین های اتوترکینگ برای ضبط جلسات، تدریس کلاس های آنلاین و یا گیمینگ، سالن های همایش، راهرو هتل ها، جهت تامین امنیت پاساژ ها و موارد دیگر هم مناسب می باشند. تصویر برداری در این دوربین ویدئو کنفرانس با دوربین کوچک در جلوی دستگاه به صورت پاناروما و تصویر برداری با دوربین PTZ از کمپانی AVER با چرخش 350 درجه FULL HD و زوم تا 15 برابر دارد. +PTC115 با قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن افراد دیگر نیازی به اپراتور ندارید که خود در کاهش هزینه های شما بسیار تاثیر گذار است. دوربین ویدئو کنفرانس اتوترکینگ AVER PTC 115 PLUS با طراحی چشم نواز و ابعاد کوچک قابلیت های زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:
دوربین دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115
- خروچی +POE
- پورت RS232
- پورت اینترفیس USB2.0
- ورودی صدا
- پورت HDMI
- پورت SDI
- ورودی آداپتور
- زوم 15 برابر
- قابلیت چرخش 350 درجه
- سنسور IRIS
- یک لنز برای تصویر برداری FULL HD
- لنز دوم برای تصویر برداری پاناروما
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
خرید دوربین اتوترکینگ AVER PTC115+دوربین دیجیتال|دوربین کنفرانس|دوربین اتو ترکینگ|سالن کنفراسPTC115+|دوربین ویدئو کنفرانس AVER PTCسیما صوت ایرانیان| دوربین اتوترکینگ دیجیتال FULL HD AVER PTC 115|ویدئو کنفرانسAVER|دوربین اتو ترکینگAVER|دوربین اینتر فیش AVER|اینتر فیس|اتو ترکینگ|دوربین ویدئو کنفرانس|قیمت ویدئو کنفرانس AVER| خرید دوربین ویدئو کنفرانسAVER PTC|تجهیز سالن کنفرانس| دوربین کنفرانس|سیستم کنفرانس اتو ترکینگ AVER PTC|AVER PTC 115|

دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115

سری PTC از کمپانی AVER دارای دوربین های اتوترکینگ و با قابلیت های رهگیری متفاوت می باشد که هر کدام برای مکان و فیلمبرداری از موضوع های خاص طراحی شده اند، چرخش تصویر 350 درجه در این دوربین ها هیچ کدام از مناطق را از دید پنهان نخواهد کرد. همچنین دنبال کردن سوژه در هر نقطه از سالن، همچنین دنبال کردن سوژه حتی در زمانی که تصویر مبهم و یا پشت افراد یا اشیائ قرار می گیرد، از نقاط مثبت در سری AVER PTC به شمار می اید. قدرت چرخش سریع بدون از دست دادن کیفیت تصویر از مزیت های دیگر این ویدئو کنفرانس می باشد. قدرت باز پخش تصاویر با رزولویشن 1080 پیکسل یا 4K در این سری موجود می باشد که با توجه به نیاز شما می توانید هر کدام متناسب با کار خود می باشد را انتخاب نمایید.
دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115 از دیگر محصولات جدید در کمپانی AVER می باشد. ویدئو کنفرانس +AVER PTC115 با قابلیت پخش و بازپخش تصاویر فیلمبرداری شده پویا و شفاف می تواند تمام جزئیات و نورهای خاص را در نمایشگر به نمایش بگذارد. تصویر برداری FULL HD و قابلیت های زیاد در +AVER PTC115 این محصول را با علم روز سازگار کرده و می توان تصاویر بسیار پر کیفیت و پویایی از این طریق ضبط و پخش نمایید.
تصویر برداری با قابلیت زوم اپتیکال 15 برابر و زوم دیجیتال 12 برابر دارای کیفیت تصویر 1080 پیکسل با 60 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین با قابلیت چرخش 350 درجه به طرفین، 90 درجه به سمت بالا و 30 درجه به سمت پایین می باشد. قدرت پان تصویر 2 درجه تا 50 درجه در 1 ثانیه انجام میشود. دوربین دوم با قابلیت ضبط و پخش تصویر به صورت PANAROMA قابلیت فیلمبرداری با زاویه 120 درجه را دارد. این زاویه تا 110 درجه و 74 درجه متغییر می باشد. کیفیت تصویر در زمان فیلم برداری به صورت پاناروما 1080 پیکسل و 60 فریم بر ثانیه می باشد.

پانوراما چیست؟
پانوراما که با نام اختصاصی PANORAMA یا به زبان عامیانه تر سراسر نما نامیده می شود.تصویر پاناروما به هر گونه تصویر دورنمای وسیع سراسری از یک فضا گفته می شود. دوربین دیجیتال AVER PTC 115+ قابلیت پاناروما را داشته و می توان توسط آن تصاویر کشیده تهیه نمایید. فیلمبرداری به صورت پاناروما برای زمان هایی هست شما احتیاج به نمای باز از یک محیط مانند سالن کنفرانس یا همایش دارید. با وجود دو دوربین +AVER PTC115 به راحتی می توانید هم زمان تصویر پاناروما و تصویر در حال ضبط دوربین PTZ را به نمایش بگذارید.
دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ +FULL HD AVER PTC 115
دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115 با بهره مندی از تکنولوژی اتوتراکینگ و با حالت MULTI PRESENTER امکان تصویر برداری خود کار را دارد. با تعیین پریست های از پیش تعبیه شده دیگر لازم به تنظیم مجدد اتوترکینگ دوربین دیجیتال نخواهد بود. و با یک بار پریست کردن می توانید از حالت اتوترکینگ این سیستم استفاده نمایید. با قابلیت اتوترکینگ دیگر احتیاجی به اپراتور برای "تنطیم زوم بر روی موضوع خاص" نخواهد بود. پریست تعریف شده برای وب کم +AVER PTC115 تعداد 10 عدد می باشد که با استفاده از گنتلر تصویر می توان به 255 عدد تغییر نماید.

دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115
سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، دانشگاه، کلاس آموزشی، بیمارستان، ویدئو کنفرانس، سیستم کنفرانس و تبادل اطلاعات تصویری مواردی است که می توان از این دوربین با کیفیت دیجیتال استفاده نمایید. ضبط تصویر درخشان و با کیفیت دوربین FULL HD و دیجیتال +AVER PTC 115 را متناسب برای تمام استفاده ها می کند. قدرت زوم بالا در حالی که کیفیت تصویر همچنان وجود دارد از نکات مهم برای خرید دوربین دیجیتال است که در +PTC 115 رعایت شده است. دوربین اتوترکینگ و دیجیتال +PTC 115 عاملی برای کاهش هزینه در زمان تاسیس و یا راه اندازی سیستم ضبط تصویر برای محل مورد نظر شما می باشد.

پخش مستقیم ویدئو در هنگام برگذاری جلسات
کمپانی AVER قابلیت پخش ویدئو و پلاگین های مختلف را از دوربین +PTC 115 برآورده کرده است، این موارد از طریق کانکتور USB امکان پذیر شده شما در طول یک جلسه ویدئو کنفرانس از حالت مخاطب به حالت ارائه دهنده بروید و عکس ها و ویدئو های انتخابی خود را بارگذاری و ارائه نمایید. از طریق اتصال USB می توانید تصاویر یا ویدئو های از قبل تهیه شده را در زمان پخش انلاین به نمایش بگذارید. دوربین +PTC 115 از پروتکل های بی نظیر UVC و UAC بهره مند بوده و با انواع برنامه های پخش کننده ویدئو سازگاری دارد. این نرم افزارها برای امنیت و کنترل دوربین مورد استفاده قرار می گیرند.
میزان چرخش دوربین +PTC 115 از کمپانی AVER برابر با 350 درجه افقی می باشد. شما می توانید جزئیات مهم یک جلسه را با برترین کیفیت و سرعت برابر با 60 فریم در ثانیه ذخیره سازی نمایید این امر پویاترین کیفیت را در تصویر به شما ارائه می دهد. قابلیت فوکوس در دوربین FULL HD و دیجیتال +AVER PTC 115 به دو حالت دستی و خودکار قابل استفاده میباشد.

قابلیت تشخیص چهره دوربین ویدئو کنفرانس +AVER PTC 115
قابلیت تشخیص چهره دوربین اتوترکینگ +AVER PTC 115 این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به طور خودکار تمام افراد حاظر در سالن را ردیابی نمایید. از دیگرقابلیت های دوربین دیجیتال +AVER PTC 115 این است که، محدودیتی در کابل کشی و اتصال سیستم های صوت جانبی نخواهد داشت. از این طریق می توانید با ورودی تعبیه شده سیستم صوت جانبی و بلندگو ها را به دوربین دیجیتال AVER متصل نمایید.

هیچ تصویری را با دوربین +AVER PTC 115 از دست ندهید.
از مهم ترین ویژگی های دوربین دیجیتال و FULL HD کمپانی +AVER PTC115 استفاده از دو لنز به صورت همزمان می باشد. هیچ تصویری را با دوربین +AVER PTC 115 از دست ندهید. به وسیله این لنز مجزا، می توانید تصاویر فوق العاده پانوراما، با زاویه 120 درجه ضبط نمایید.

قابلیت رهگیری دوربین اتوترکینگ دیجیتال +FULL HD AVER PTC 115
در کلاس های آموزشی و دانشگاه ها وقتی استاد با دانش آموزان به صورت گروهی صحبت می کند دوربین دیجیتال اتوترکینگ +AVER PTC 115 می تواند توسط قابلیت MULTI پریست و قابلیت رهگیری، به صورت مداوم، استاد را دنبال نماید و به راحتی تصویر دوربین اور +PTC115 را در نمایشگر پخش نماید. لنز به کار رفته در دوربین PTC 115+ به صورت WIDE می باشد که تصویری عریض تر را به نمایش می دهد.

ابعاد اندازه در دوربین دیجتال اتوترکینگ اور +PTC 115
وزن خالص این دوربین برابر با 1.75 کیلوگرم و ابعاد دوربین +AVER PTC 115 برابر با عرض 202 میلیمتر، ارتفاع 178 میلیمتر و عمق برابر با 210 میلیمتر است.
از دیگر قابلیت های دوربین دیجیتال +AVER PTC 115 قابلیت IP پذیر بودن آن است. از این طریق می توانید تمامی دوربین ها را در یک قاب داشته باشید و حتی می توانید IP هر دستگاه را به صورت اختصاصی تنظیم نمایید.

کانکتور ها و اتصالات :
برای اتصال و راه اندازی دوربین دیجیتال اور +PTC115 از آدابتور دوازده ولت استفاده می شود. در داخل باکس و کارتن دوربین موجود می باشد.
درگاه RG 45 که برق و سیگنال را به صورت مستقیم به دوربین انتقال میدهد.
درگاه USB با این درگاه به کامپیوتر و لب تاب متصل می شوید.
درگاه 3G-SDI یک درگاه دیجیتال برای انتقال سیگنال تصویر بر روی دوربین به سمت ضبط کننده طراحی شده است که کانکتور اتصالی آن BNC می باشد.
درگاه HDMI تصاویر FULL HD را به طور مداوم با کمترین افت کیفیت ارسال می نمایند.
پورت RS 232 انواع کنترلر ها توسط این پورت را به دوربین اور +PTC115 متصل میشود. جوئستیک قابلیت کنترل دوربین را دارد. توسط این پورت نهایتاً می توانید 20 متر کابل کشی انجام دهید که مناسب برای اتصال به لب تاب می باشد.

خرید دوربین ویدئو کنفرانس اتوترکینگ دیجیتال +AVER PTC 115
کمپانی AVER در سال 2008 در شهر جدید تایپه در تایوان تاسیس شده است. این کمپانی توانسته است بیش از 195 اختراع را به ثبت برساند. کمپانی اور با ساخت دوربین دیجیتال و دوربین اتوترکینگ جزء شرکت های برتر دراین زمینه می باشد و از دیگر محصولات اور می توان به جوئستیک ، دوربین دیجیتال، دوربین فیلم برداری، دوربین اتوترکینگ و وسایل ضبط و پخش تصویر اشاره نمود.
شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نماینده رسمی فروش محصولات AVER در ایران می باشد. سیما صوت ایرانیان با سابقه چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش و تصویر، سیستم نورپردازی، سیستم صوت و دکوراسیون فعالیت دارد. جهت خرید محصولات AVER و یا خرید دوربین دیجیتال +AVER PTC 115 می توانید با مشاوران ما در شرکت SIMASOT.COM درارتباط باشید.

دیدگاه ها بسته شده است