کابل مولتی پر CMS 8 CORDIAL
می 8, 2021
تأثیر نورپردازی درآمفی تئاتر
می 11, 2021

ویدئو وال در اتاق های کنفرانس

توضیحاتی درباره ویدئو وال در اتاق کنفرانس

با پیشرفت همه جانبه در صنعت نمایش تصویر ، اتاق های کنفرانس هم در این زمینه تغییر پیدا کرده اند.
ویئو وال یا نمایشگر های بزرگ دیواری در اتاق های کنفرانس در حال بیشتر شدن هستند که مختصرا در مورد آن ها صحبت میکنیم .
ویدئووال هایی که او می‌تواند تهیه کند در ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ و حتی طرح های سفارشی باشد. همه ی این موارد فقط با یک رایانه ساده و شبکه قابل کنترل هستند.
ویدیو وال ها می‌توانند به بخش های مختلفی تقسیم شوند. می‌توانند به صورت پیش فرض بخش بندی ها و حتی محتویات مورد نیاز برای نمایش را آماده کنند و بعد این بخش ها رو با محتویات مورد نظرش و با بهره گیری از موبایل و تبلت پر کند. به همین دلیل است که تغییر محتوا و تنظیمات ویدئو وال به راحتی انجام می‌شود.
با استفاده از همان تبلت می‌تواند محتویات تعاملی را مثل نمایش وبسایت ها بر روی ویدئو وال نمایش دهد. در واقع گوشی موبایل یا تبلت به عنوان ماوس و کیبورد ویدئو وال یا بخشی از آن عمل می‌کند.
برخی از ویژگی های ویدئو وال
انعطاف در کار با ویدئو وال خیلی راضی کننده است، اما محتوا نقش اساسی در استفاده از ویدیووال دارد! در مورد محتوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
• واقعا مشتریان رو به تعامل وادار کند.
• نمایش محتوا به صورت Real time از طریق یک شبکه یا از طریق پورت HDMI
• نمایش محتوا توسط سیستم های مدیریت محتوای یکپارچه متعدد
• نمایش محتوا که به صورت تکراری از یک هارد دیسک خوانده می‌شود
• نمایش محتوا از طریق یک مرورگر
ویدئو وال ها از یک کامپیوتر ساده استفاده می کند و به هیچ سخت افزار اختصاصی نیاز ندارد. همچنین برای اتصال نمایشگرهای زیرو کلاینت های ارزان قیمت و نمایش محتوای آن‌ها از زیرساخت شبکه استفاده می‌کند. با این تعاریف، این راهکار نه تنها گرانتر از بقیه راهکارها نیست، بلکه راه اندازی و مدیریت بسیار راحتی هم دارد !
مزایای ویدئو وال
• انعطاف پذیری بالا
• سادگی
• مقرون به صرفه
• سادگی در مدیریت بخش های مختلف
موارد استفاده از ویدیو وال
• تبلیغات
طراحی و چاپ تصاویر بر روی پوسترها و استفاده از تصاویر بدون حرکت و ثابت به تدریج جای خود را به فن‌آوری ویدئو وال می‌دهد. این تغییر در حال رخ دادن است زیرا نه تنها هزینه‌ نمایش تصاویر و ویدئوهای پویا کاهش‌یافته است بلکه شرکت‌ها می‌توانند به جای تنها یک فایل، چندین فایل را برای تبلیغ نشان دهند و در عرض چند دقیقه در آن تغییرات ایجاد کنند و یا حتی برای جلب توجه مخاطبان به طور فزاینده‌ای از محتوای دیجیتال ساینیج استفاده کنند.
• پخش
ال سی دی هایی با حاشیه ای بسیار باریک و ال ای دی های با دقت بالا در سطح محلی یا ملی برای پخش تصاویر و ویدئوها مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمایش تصاویری در پس‌ زمینه‌ ثابت با نسخه‌های دیجیتالی که می‌توانند در طول نمایش تغییر کنند و یا حتی با سوژه در طول پخش اخبار و گفتگو به روز شوند، کاملا عادی است.
• مهمان‌نوازی
هتل‌ها، رستوران‌ها و سینماها از وال های دیجیتالی با فرمت بزرگ به شیوه‌های گوناگون در کنار دیگر امکانات خود استفاده می‌کنند. هتل‌های بزرگ، ویدئو وال های پشت میزهای پذیرش ایجاد کرده‌اند تا به مشتریان خوشامد بگویند، آن‌ها را از خدمات و امکانات رفاهی آگاه کنند و آن‌ها را در طول تایم¬‌های شلوغ در زمان‌هایی که انتظار می‌کشند، پذیرا باشند. رستوران‌ها با هدف سرگرمی و نمایش تصاویر ورزشی از تکنولوژی تلویزیون های معلق از سقف به نصب ویدئو وال¬‌های عظیم روی آورده‌اند که می‌توانند بازی‌های بزرگ را نشان دهند یا تقسیم بندی شوند تا همزمان چندین بازی را نشان دهند.
• اطلاعات
نمایشگرهای نصب شده در قسمت ورودی و خروجی بخشی از مراکز حمل و نقل انبوه مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و پایانه های اتوبوس برای دهه ها مورد استفاده بوده است، اما فن‌آوری وال نمایش دیجیتالی در حال حاضر برای گسترش انواع اطلاعات موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور خاص، فرودگاه ها شروع به استفاده گسترده‌ای از وال دیواری برای ایجاد تصاویر قابل‌ تغییر در ایستگاه‌های بازرسی، خطوط هوایی و کنترل امنیتی کرده‌اند. با تغییر هر اطلاعاتی در طول روز، مانند اطلاعات مربوط به خطوط باز یا بسته، اطلاعات در صفحه نمایش نیز تغییر می‌کند
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.