نکات مهم انتخاب دوربین PTZ اتوترک (سیستم کنفرانس)
می 2, 2021
کابل مولتی پر CMS 12 CORDIAL
می 6, 2021

DAS AUDIO IA-1604

پاور امپلی فایر ولتی/ اهمی DAS AUDIO IA-1604

توضیحات پاور امپلی فایر ولتی/ اهمی DAS AUDIO IA-1604
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 1604 دارای چهار کانال 400 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در دو کانال 400 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.

ویژگی های تقویت کننده سیگنال داس D.A.S AUDIO IA-1604
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 3.8 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور امپلی فایر ولتی و اهمی DAS AUDIO IA 1604

پاورامپلی فایر ولتی/اهمی DAS AUDIO IA 1604 از کمپانی داس برای روشن کردن بلندگو های پسیو مورد استفاده است. از جمله ادوات مهم در سیستم های صوتی حرفه ای می توان به امپلی فایر اشاره نمود. امپلی فایرها برای راه اندازی سیستم های پسیو استفاده می شوند. جدا از اهمی یا ولتی بودن اسپیکرهای پسیو می توانید از امپلی فایر استفاده نمایید. توان خروجی مختلفی نسبت به قطعات الکترونیکی و برد استفاده شده در امپلی باعث تولید صدا در توان های مختلف می شود. وظیفه اصلی پاور امپلی فایر ولتی و اهمی D.A.S AUDIO IA 1604، تقویت سیگنال های خام دریافتی و ارسال آن به کراس اوور با قدرت بیشتر و به صورت تفکیک شده می باشد. در نتیجه صدا از داخل بلندگو پخش خواهد شد. بسته به نوع و توان باند می توان از امپلی فایرهای مختلف استفاده نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که امپلی فایر با توان خروجی متناسب با بلندگو مورد استفاده را انتخاب نمایید.
کمپانی D.A.S AUDIO در صنعت تولید سیستم های صوتی بسیار خلاقانه و پویا عمل کرده است. علاوه بر زیبایی ظاهری محصولات صوتی تولید شده امپلی فایرهایی مطابق با نیاز روز جامعه، با بهترین تکنولوژی و بر گرفته از برترین مهندسین ساخته شده و روانه بازار کرده اند. این پیش تقویت کننده ها با بیشترین امکانات و در ساده ترین روش های ممکن به بازار فروخته می شوند.
توان خروجیIA 1604 در حالت بریج برابر 800 وات بر روی دو کانال است. همچنین دارای دو حالت ولتی100 ولت و 70 ولت می باشد. توان خروجی در هر دو کانال 800 وات است. این مقدار توان خروجی نشانه ای بر قدرت بلندگو و توان خروجی با کیفیت و شفاف می باشد.
پاور امپلی D.A.S AUDIO IA 1604 دارای بده فلزی مشکی رنگ با طراحی زیبا و شگفت انگیز است. این بدنه فلزی وزن سبکی داشته و امپلی داس را قابل حمل می نماید. امپلی 1604 داس دارای حالت رک مونت بوده و دو یونیت از رک صوتی را اشغال می نماید. در قسمت جلوی تقویت کننده سیگنال D.A.S 1604 ، هر لاین دارای یک سر ولوم بصورت مجزا می باشد. این سر ولوم های برای کنترل میزان توان خروجی صوتی مورد استفاده می باشند و استفاده از این سیستم را بسیار آسان نموده اند. دکمه دیگر در جلوی دستگاه برای خاموش و روشن کردن تقویت کننده سیگنالIA 1604 مورد استفاده است. در بدنه زیبا و ظریف امپلی فایرD.A.S از شیار هایی برای کمک به خنک کنندگی فن داخلی دستگاه استفاده شده است. این فن قدرتمند کاملا بی صدا می باشد. کانکتورهای اتصالی در ورودی و خروجی امپلی فایر به شکل ترمینالی یا فونیک قفل دار می باشد. این نوع کانکتورها نصب آسان و راحت را فراهم می کند.
امپلی فایرها در کلاس های مختلفی توپولوژی شده اند و این خود نمونه ای از تنوع در امپلی های D.A.S می باشد. سری IA داس از توانایی های بالا در زمینه تقویت صدا بلندگو برخوردار بوده و در دو حالت اهمی و ولتی قابل استفاده می باشند. پاور امپلی فایر ولتی اهمی DAS AUDIO IA 1604 از این سری بوده که توانسته نیاز اساسی کاربران برای یک امپلی پر قدرت را بر طرف نماید.
میزان ابعاد و وزن در امپلی فایرD.A.S IA 1604 برابر با ارتفاع 88 میلیمتر، عرض 483 میلیمتر، عمق 208 میلیمتر، و وزن بسیار سبک برابر 3.8 کیلوگرم است.
میزان پاسخ فرکانسی در امپلی فایرD.A.S AUDIO 1604 دارای دامنه گسترده ای می باشد. پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز می باشد و میزان گین ولتاژ آن برابر 32 دسیبل است. کلاس توپولوژی این امپلی D می باشد که در سیستم های صوتی حرفه ای مورد استفاده است. امپلی فایرDAS AUDIO IA 1604 برای استفاده و تقویت سیگنال بلندگوهای پسیو مناسب می باشد. همچنین برای استفاده در سالن کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سالن اجتماعات، کنسرت، اجرای زنده، سیستم پیجینگ، برگذاری سمینار، ادارات، بیمارستان، کلاس آموزشی و کافه مورد استفاده است.
پاور امپلی فایر ولتی و اهمی DAS AUDIO IA 1604 تقویت کننده ای پر قدرت با چهار کانال می باشد. این قابلیت امکان اتصال و لینک چندین بلندگو را محیا میکند که همگی دارای صدایی گیرا و شفاف هستند. امپلی D.A.S IA 1604 را می توانید به صورت استریو استفاده نمایید. با لینک کردن دو لاین امپلی 1604 می توانید، توان خروجی صوتی در بلندگو را افزایش دهید.
پاور امپلی فایر ولتی و اهمی DAS IA 1604 دارای توان خروجی در حالت اهمی و بر روی 8 اهم برابر 200 وات در هر لاین ورودی می باشد. توان خروجی برروی 4 اهم برابر 400 وات بر روی هر کانال است. از قابلیتهای مهم در پاورامپلی فایر D.A.S AUDIO IA 1604 می توان به حالت بریج اشاره نمود.
حالت بریج در امپلی فایر IA 1604 چیست ؟این قابلیت در امپلی امکان استفاده از چند بلندگو در یک یا دو لاین با قدرت بیشتر را فراهم میکند. صدایی که در این حالت ایجاد میشود به صورت مونو می باشد.

ویژگی های فنی امپلی فایر اهمی ولتی DAS AUDIO IA 1604
- دارای بدنه فلزی با مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام نصب
- قابلیت رک مونت و اشغال دو یونیت رک صوتی
- سر ولوم های مجزا در جلوی دستگاه به صورت تفکیک شده
- دکمه خاموش و روشن برای سهولت در کار
- کانکتورهای اتصالی در ورودی و خروجی به صورت ترمینالی (PHOENIX)
- طراحی زیبا همراه با شیار برای گردش هوا داخل امپلی فایر
- ابعاد و وزن : ارتفاع 88 میلی متر، عرض 483 میلی متر، عمق 208 میلی متر و وزن برابر 3.8 کیلوگرم

ویژگی های فنی تقویت کننده سیگنال اهمی/ ولتی : AMPLIFIER D.A.S AUDIO IA 1604
- اهمی – ولتی – استریو- چهار کانال
- امپلی فایر سوئیچینگ، کلاس D
- توان خروجی 200 وات بر روی 8 اهم بر روی هر کانال
- توان خروجی 400 وات بر روی 4 اهم در هر کانال
- توان خروجی در حالت بریج برابر 800 وات بر روی دو کانال در 8 اهم
- توان ولتی 800 وات بر روی 100 و 70 ولت در دو کانال
- میزان پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- دارای چهار کانال مجزا برای کنترل توان خروجی صوتی
- قابلیت استفاده از بریج با توان خروجی بالا
- میزان VOLTAGE GAIN برابر 32 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با بیش از نیم قرن ثابقه در تولید سیستم های صوتی از قبیل : بلندگو دکوراتیو، باند ضد آب، اسپیکر ساب ووفر، لاین اری، امپلی فایر و پروسسور (DSP) می باشد. پاور امپلی فایرDAS AUDIO IA 1604 دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. امپلی فایر DAS AUDIO IA 1604 در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO به فروش می رسد. برای خرید امپلی فایر D.A.S IA 1604 می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرای سیستم کنفرانس، سالن همایش، دکوراسیون سالن کنفرانس، سیستم فیلمبراری و اتو ترکینگ فعالیت داشته و محصولات تجهیز سالن کنفرانس مانند : ویدئو کنفرانس، بلندگو کنفرانس، میکروفن کنفرانس و بیشتر را به فروش می رساند. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای حرفه ای و کار آزموده انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.