کابل مولتی پر CMS 16 CORDIAL
آوریل 25, 2021
نکات مهم انتخاب دوربین PTZ اتوترک (سیستم کنفرانس)
می 2, 2021

آمپلی فایر DAS IA-1602

پاور آمپلی فایر اهمی ولتی D.A.S AUDIO IA -1602

- توضیحات پاور آمپلی فایر اهمی ولتی D.A.S AUDIO IA -1602 :
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 1602 دارای دو کانال 800 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 400 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.

ویژگی های پاورامپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO IA -1602 :
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 3.4 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1602

از جمله محصولات تولید کمپانی داس می توان به پیش تقویت کننده ها یا پاورآمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1602 اشاره نمود. امپلی ها در چند سری به صورت متفاوت طراحی و تولید شده اند که بسته به نوع کاربری توانایی های مختلفی در این زمینه دارند امپلی برای اتصال به بلندگو و ایجاد صدای خوب تولید می شوند. کمپانیDAS AUDIO پیش تقویت کننده را به سه دسته DX SERIES , PA SERIES, IA SERIES تقسیم کرده است. این امپلی فایرها به صورت اهمی ولتی طراحی شده اند که کاربری این محصولات را افزایش می دهد.
پاور امپلی فایر D.A.S AUDIO IA 1602 درحالت اهمی و برروی 8 اهم توان 400 وات برروی هر کانال را می دهد. میزان توان خروجی برروی چهار اهم برابر 800 وات می باشد. این مقدار برای اتصال بلندگو هایی پسیو با این میزان توان می باشد. قابلیت بریج امپلی فایر IA 1602 برابر با 1600 وات است. قابلیت بریج این امپلی فایر، روی کانال 8 اهم انجام می گیرد.
پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1602 دارای توان خروجی در حالت 100 و 70 ولت برابر 1600 وات بر روی تک کانال می باشد. امپلی همه کاره D.A.Sمناسب برای استفاده در بلندگوهای پسیو اهمی ولتی بوده و قدرت بالایی در ایجاد صدایی شفاف و گیرا ایجاد می نماید. همچنین این امپلی فایر اهمی ولتی مناسب برای استفاده در سالن کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سالن همایش، سالن چند منظوره، استریو، کلاس درس، سیستم پیجینگ در حالت ولتی، پخش موسیقی، سینماهای خانگی، کافه و رستوران می باشد.
میزان پاسخ فرکانسی و دامنه گسترده فرکانسی پاور امپلی فایر داس مدلIA1602 از 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز می باشد. اکثر بلندگوهای ولتی دارای پاسخ فرکانسی بالای 15 کیلو هرتز می باشند که این اطمینان برای اتصال بلندگو های ولتی را به همراه دارد. میزان حساسیت در پیش تقویت کنندهDAS AUDIO IA1602 برابر 1.38 یا 5DBU می باشد. میزان ولتاژ گین در امپلیD.A.S IA-1602 برابر 32 دسیبل است. ابعاد و وزن امپلی فایر IA1602 داس برابر عرض 483 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 208میلی متر و وزن خالص برابر 3.4 کیلوگرم می باشد.
وظیفه اصلی پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1602 تقویت سیگنال ورودی و ارسال آن به صورت تفکیک شده و البته با قدرت بیشتر به بلندگوها می باشد. ایجاد صدای بم و یا صدای زیر بسته به پاسخ فرکانسی انجام می شود. امپلی فایرهای سری داس با داشتن قدرت و زیبایی جزو پیش تقویت کننده های پر طرفدار می باشند.
پاور آمپلی فایر DAS AUDIO IA 1602 اهمی ولتی بوده و دارای کلاس توپولوژی D یا سوئیچینگ می باشد. این کلاس توپولوژی برای سیستم های صوتی حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این امپلی فایر دارای دو عدد سر ولوم مجزا برای کنترل میزان سطح فشار صوتی به صورت تفکیک شده می باشد. این قابلیت عملکرد امپلی داس را افزایش داده و قدرت در کنترل صدا را بیشتر کرده است.
بدنه زیبا و طراحی چشم نواز پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA1602 یکی از مزیت های آن به شمار می رود. جنس بدنه فلزی بسیار سبک و مشکی رنگ امپلی فایر داس را قابل حمل می نماید که البته با استفاده از این متریال در بدنه مقاومت بیشتری در برابر ضربات احتمالی به دست آورده است. امپلی فایر IA1602 قابلیت اتصال به رک و جاگیری در دو یونیت رک صوتی را دارد.
برای خنک شدن امپلی فایر 1602- داس از فن با سرعت و قدرت بالا و البته بی صدا استفاده شده است. شیار های موجود در بدنه امپلی فایرD.A.S-1602 به گردش هوا در دستگاه کمک به سزایی کرده و در خنک کردن آن تاثیر بالایی دارد. برای راه اندازی امپلی فایر اهمی ولتیD.A.S AUDIO-1602 می توان سیستم را به برق شهری متصل نمایید. کابل این اتصال از نوع کابل برق کامپیوتر یاICE بوده که بعد از اتصال برق با دکمه خاموش و روشن جلوی دستگاه امپلی فایر راه اندازی می شود.

ویژگی های ظاهری پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1602
- بدنه مشکی فلزی مقاوم در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- پرتابل برای وزن کم امپلی
- دارای دکمه خاموش و روشن در جلوی امپلی فایر
- دو دکمه مجزا با سر ولوم برای تنظیم صدای خروجی
- فن خنک کننده با صدای کم و قدرت بالا، شیار های دور دستگاه برای گردش هوای بیشتر
- اشغال سازی دو رک یونیت در قابلیت رک مونت
- امپلی فایر کلاس D یا سوئیچینگ
- کانکتور اتصالی در ورودی و خروجی به صورت ترمینالی یا PHONIX
- ابعاد و وزن : عرض 483 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 208میلیمتر و وزن 3.4 کیلوگرم

ویژگی های فنی امپلی اهمی ولتی DAS AUDIO IA-1602 STEREO AMPLIFIER
- اهمی ولتی، استریو، دو کانال
- توان خروجی 400 وات بر روی 8 اهم برروی هر کانال
- توان خروجی 800 وات بر روی 4 اهم در هر کانال
- توان خروجی در حالت بریج برابر 1600 وات بر روی تک کانال در 8 اهم
- توان ولتی 1600 وات بروی 100 و 70 ولت در یک کانال
- میزان پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- میزان VOLATAGE GAIN برابر 32 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیای داس تولید کننده سیستم های صوتی به روز در دنیا می باشد. DAS AUDIO با چندین نماینده در سرتاسر جهان برای تولیدات و محصولات مرغوب توانسته رضایت مشتری ها را بدست بیاورد. این کمپانی اسپانیایی با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی مانند : امپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو (ساب ووفر، لاین اری، بلندگو دکوراتیو، اسپیکر ضد آب، اسپیکر های پسیو و اکتیو) می باشد.
شرکتDAS AUDIO کلیه محصولات خود را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در بازار به فروش می رساند. نمایندگی رسمی D.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. برای خرید پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل D.A.S AUDIO IA-1602 می توانید با مشاوران ما در SIMASOT.COM در ارتباط باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه تجهیز سیستم های صوتی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر و سیستم های نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم کنفرانس فعالیت دارد.
پاور آمپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1602 در ایران در کارتن های اصلی کارخانه داس، همراه با هلوگرام و شماره سریال، پارت نامبر و کاتالوگ، کابل برق کامپیوتری به فروش می رسد. قطعات و اکسسوری هایIA 1602 به صورت آکبند و پلمپ در شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی و سیستم هایDAS AUDIO در دفتر مرکزی شرکت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.