تجهیز سالن همایش انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک روزه
آوریل 18, 2021
دلایل فراگیر شدن ویدئو پرژکتور
آوریل 25, 2021

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1004

- توضیحات پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 1004 :
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 1004 دارای چهار کانال 250 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 125 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.

ویژگی های پاور امپلی فایر اهمی ولتی DAS AUDIO IA 1004
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 3.7 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1004

امپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال برای بازپخش بهتر صدا در بلندگو استفاده می شود. امپلی فایر با تقویت سیگنال های دریافتی به بهتر شنیده شدن صداها کمک می کند. بیشترین استفاده از این دستگاه برای اسپیکر پسیو می باشد که می توان برای بهتر شنیده شنیده شدن صوت در باند اکتیو نیز مورد استفاده باشد. سری D.A.S IA ازامپلی فایرهای با قدرت های متفاوت و ظاهری زیبا تشکیل شده است که متناسب، استفاده برای انواع باند می باشد.
بدنه و شکل ظاهری در امپلی فایر DAS IA-1004 از جنس فلز بسیار سبک و مقاوم در برابر ضربات می باشد. وزن سبک و مقاومت در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب این امپ را به پرتابل تبدیل کرده است. فن بی صدا در طرفین برای خروج و گردش هوا مورد استفاده است که باعث خنک شدن امپلی فایر می گردد. امپلی داس 1004 با یک دکمه خاموش و روشن راه اندازی شده و به وسیله یک کابل IEC یا کامپیوتری و اتصال به برق شهری اماده برای شروع کار می باشد. هر لاین در این امپلی دارای ال ای دی جهت نمایش خط اتصالی می باشد. ابعاد و وزن پاور امپلی فایرDAS AUDIO IA 1004 برابر با عرض 483 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 208 میلی متر و وزن سبک 3.7 کیلوگرم می باشد.
امپلی فایر های سری DAS AUDIO IA با دارا بودن تقویت کننده اهمی/ ولتی قابل استفاده برای کلیه بلندگوها، نسبت به توان خروجی امپلی هستند. این سری امپلی فایر داس بیشتر برای استفاده از بلندگوهای سریDAS AUDIOQUANTUM که به صورت اهمی/ولتی می باشند استفاده می شود. پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدلDAS AUDIO IA-1004 ساخت کمپانی D.A.S بوده و دارای قابلیت های زیادی می باشد.
این امپلی فایر بی نظیر دارای دو حالت اهمی/ ولتی بوده و به صورت استریو قابل استفاده است. امپلی فایر داس IA 1004 دارای چهار کانال به صورت مجزا بوده که توسط سر ولوم هایی تفکیک شده برای تعیین میزان سطح صدای خروجی یا فشار صوتی تعبیه گردیده اند. این سر ولوم ها همچنین برای تنظیم صدای میکسر استفاده شده و میزان صدای خروجی را تعیین می نمایند.
در امپلی فایرD.A.S IA-1004 از کانکتورهای ترمینالی قفل دار یا فونیک استفاده شده است. در این امپلی فایر شما می توانید دو لاین را با هم لینک نمایید تا صدایی استریو داشته باشید. به عنوان نمونه لاینA وB را با همD و C را با هم لینک میکند تا صدایی استریو و شفاف را به گوش می رساند.
بیشترین استفاده از امپلی فایر داس مدلIA 1004 برای راه اندازی بلندگوهای اهمی/ ولتی ، سالن همایش، سالن کنفرانس، اجرای زنده و پخش موسیقی، کلاس خصوصی، برگذاری سمینار، سیستم پیجینگ، شوروم و اتاق جلسات، ارگان های دولتی، بیمارستان، سالن امفی تئاتر، سالن نمایش و تالار، کافی شاپ ، سالن های آموزش دانشگاه و هر جا که از بلندگو های پسیو استفاده شده است، مورد استفاده قرار می گیرد.
امپلی فایر اهمی/ ولتی داس IA 1004 در حالت اهمی و با تنظیم برروی کانال 8 اهم توانی برابر 125 وات در هر کانال خروجی دارد. توان خروجی بر روی 4 اهم برابر 250 وات بر روی هر کانال می باشد. امپلی D.A.S AUDIO IA 1004 دارای قابلیت بریج به صورت استریو نیز می باشد. توان خروجی این امپلی داس برابر 500 وات بر روی دو لاین بوده و مقدار توان خروجی در حالت ولتی برروی 100 ولت و 70 ولت برابر 500 وات در هر دو کانال می باشد. با استفاده از این قابلیت می توان تعداد بالا بلندگو را لینک کرده و صدایی به صورت استریو دریافت نمایید.
کلاس توپولوژی در امپلی D.A.S AUDIO IA 1004 سوئیچینگ یا D می باشد. این کلاس توپولوژی در امپ ها برای سیستم های صوتی حرفه ای بوده و جزء برترین ها می باشد. یکی از ویژگی های این امپ برخورداری از رک مونت و قابلیت اتصال به رک صوتی با اشغال سازی دو یونیت فضا از رک است.
میزان پاسخ فرکانسی درDAS AUDIO IA 1004 برابر 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. این دامنه گسترده امپلی فایر نشانه از دریافت فرکانس بالا و قابلیت اتصال انواع بلندگو و ساب ووفر را بهمراه دارد. امپلی فایری با این مقدار پاسخ فرکانسی قدرت بالایی داشته و تضمین کننده کیفیت صدا می باشد. مقدار حساسیت برابر 1.38 ولت یا 5DBU می باشد. مقدار گیرایی ولتاژ در امپلی فایر داس 30 دسیبل است.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر داس مدل D.A.S AUDIOIA-1004
- بدنه فلزی با استحکام بالا در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- قابلیت رک مونت و اشغال سازی دو یونیت
- دارای 4 سر ولوم مجزا
- کانکتور های اتصالی ترمینالی قفل دار
- فن خنک کننده بی صدا، با قدرت بالا
- چراغ LED برای هر لاین
- ابعاد و وزن : عرض 483 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 208 میلی متر و وزن 3.7 کیلوگرم

ویژگی های فنی AMPLIFIERS DAS AUDIO IA 1004
- اهمی/ ولتی - 4 کانال
- توان خروجی در حالت اهمی برروی 8 اهم برابر 125 وات در هر کانال
- توان خروجی بر روی 4 اهم برابر 250 وات بر روی هر کانال
- توان خروجی در حالت بریج در دو کانال هر کانال 500 وات
- در حالت ولتی برروی 100 ولت و 70 ولت برابر با 500 وات بر روی دو کانال
- پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- امپلی فایر سوئیچینگ با کلاس توپولوژی D
- پرتابل و دارای فیلتر پیش گذر
- قابلیت بریج به صورت استریو
- 4 کانال مجزا به همراه سر پیچ های تفکیک شده برای کنترل میزان فشار صوتی DB
- میزان GAIN VOLTAGE برابر 30 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
محصولات اسپانیایی D.A.S در شهر والنسیا تولید شده و جهت جلب رضایت مشتری دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت D.A.S با ثابقه ای50 ساله در زمینه تولید سیستم های صوتی فعالیت دارد. سیستم های همچون : انواع بلندگو( بلندگو ضد آب، بلندگو پسیو، اسپیکر اکتیو، اسپیکر های پرتابل، ساب ووفر، لاین اری، اسپیکر دکوراتیو، اسپیکرهای سقفی، اسپیکر مخصوص مناطق مرطوب، بلندگو های رنگی متناسب با رنگ دکوراسیون) امپلی فایر و پروسسور می باشد.
این کمپانی با بهره گیری از برترین مهندسان و متریال ها توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد. نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. برای خرید امپلی فایر DAS AUDIO IA-1004 می توانید به صفحه SIMASOT.COM مراجه نمایید. امپلی فایر IA 1004 در بسته بندی اولیه کارخانه D.A.S در کارتن های خاکی رنگ همراه با کابل برق، کاتالوگ و شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد. سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران بوده و می توان با مراجعه به سایت رسمی DASAUDIO.COM از صحت این امر اطلاع پیدا نمایید.
شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه تجهیز سیستم های صوتی، سیستم نورپردازی، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و طراحی، مشاوره و اجرای سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش، کلاس آموزشی فعالیت دارد. همچنین در شرکت سیما صوت ایرانیان تعمیرات کلیه سیستم های صوتی توسط نیروهای آموزش دیده و کار امد انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.