پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404
آوریل 13, 2021
خرید بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A|خرید ساب ووفر|بلندگو ساب ووفر|اسپیکر ساب ووفر
ساب ووفر اکتیو دبل D.A.S UX 221A
آوریل 18, 2021

بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218A

بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218A

توضیحات بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218 A
- ساب ووفر دبل اکتیو قدرتمند DAS UX 218A ، با دو عدد ووفر 18 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 6800 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 1005 میلیمتر و ارتفاع 515 میلیمتر و عمق 955 میلیمتر و دارای قدرتی برابر با 143 دسیبل با امپدانس ورودی 20 کیلو اهم است.

ویژگی های ساب ووفر دبل اکتیو حرفه ایی لاین اری مدل DAS AUDIO UX 218 A
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از فایبر گلاس و تخته سه لایه با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 95.5 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218 A

از موارد مهم در تولید صدای بم می توان به ساب ووفر ها اشاره نمود. ساب ووفر های داس دارای ابعاد و اندازه های مختلف بوده و برای تولید صداهایی با توان مختلف طراحی گشته اند. SUBWOOFER به تولید حجم صدای چند برابر کمک کرده و صدای بم را در هنگام اجرا ایجاد می نماید. کمپانی DAS AUDIO از جمله شرکت های تولید کننده ساب ووفر به شمار آمده که می توان گفت بهترین و برترین بلندگوهای ساب ووفر توسط شرکت داس تولید و اجرا میشوند. سری UX از مجموعه داس جزء برترین های ساب ووفر به شمار می اید. در مقاله پیش رو به بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218 A می پردازیم که یکی از پر قدرت های مجموعه DAS UX می باشد.
ساب ووفر دبل UX 218A اکتیو بوده و با برق شهری راه اندازی میشود. سیستم های اکتیو دارای امپلی فایر های داخلی می باشند که از این رو نیاز ساب ووفر اکتیو را به امپلی از بین میبرد. امپلی با کلاس D با ویژگی ها و خصوصیاتی بسیار زیاد، با قدرت بالا در پردازش از جمله این موارد می باشد. برای راه اندازی ساب ووفر داس اکتیو به پاور کون نیازمند می باشید. این پاورکون از مدل TRUE1 می باشد .این کانکتور می تواند توان برق بالاتری ایجاد نماید که این امر باعث تفکیک بین کانکتورهای متفاوت میشود.
دو ورودی و دو خروجی برای اتصال انواع سیگنال و لینک بین بلندگوها در نظر گرفته شده است. یک ورودی و یک خروجی امکان اتصال داده های پردازشی از DSP را به شما می دهد. توسط کابل های شبکه میتوانید به میکسرهای دیجیتال متصل شوید. برای برق رسانی در بین محصولات می توانید از کانکتور لوپ برق استفاده نمایید. دو فن خنک کننده و محافظ برای عبور باد بر اثر بیس ایجاد شده، طراحی شده است. بر روی امپلی داخلی ساب ووفر UX 218 A یک عدد کلید برای تغییر میزان فرکانس قرار گرفته که می توانید از 80 هرتز تا 100 هرتز را تغییر دهد. این ساب ووفر قابلیت ست با ساب ووفر UX 221A دارد. علاوه بر آن دارای یک کلید برای حالت استفاده تعبیه شده است که در دو صورت خوابیده و ایستاده می توانید از آن استفاده گردد.
میزان توان خروجی اسپیکر ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO UX 218A در حالت مداوم برابر با 3400 وات بوده و به عنوان دو کانال مجزا 1700 واتی مورد استفاد است. این دو کانال قدرتی بی نظیر را برای ساب ووفر به همراه دارد. همچنین میزان امپدانس ورودی لاین برابر با 20 کیلو اهم می باشد و علاوه بر آن دارای میزان شدت تحمل فشار صوتی بالایی برابر با 143 دسیبل می باشد که این قدرت و توان می تواند تضمینی بر کیفیت و همچنین کار به صورت مداوم با کمترین افت صدا باشد.
میزان بازدهی فرکانسی هنگام خرید ساب ووفر مهم بوده و نشان دهنده فرکانس ها با شدت متفاوت است. با اشنایی در مورد بازدهی فرکانسی در هر بندگو و یا ساب ووفری می توانید به راحتی اکولایزر مورد نظر خود را اجرا نمایید.این میزان از 28 هرتز تا 125 هرتز متغییر می باشد و دامنه صداها ی بم را در بر میگیرد. از ویژگی های ساب ووفر اکتیو و دبل DAS مدل UX 218A در چینش ساب ووفر ها در کابینت می باشد. قرار گیری دو ساب ووفر در روبروی هم می باشد باعث ایجاد میزان بیس و پانچ چند برابر میشود. دو عدد ووفر 18 اینچی بسیار پر قدرت با ویس کوئل های 4 اینچی با مدل 18UXN4 در طراحی داخلی این ساب ووفر اکتیو کار گرفته شده است.
بیشترین استفاده از ساب ووفر اکتیو D.A.S AUDIO UX 218A در انواع اجرای زنده و کنسرت ها ، ایونت ها و برگذاری مراسم در فضای باز، سالن های همایش و آمفی تئاتر، استادیم ورزشی و سالن های چند منظوره ، سینما و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و با پخش بیس در نار موزیک حسی زنده و با کیفیت از صدا را ایجاد می نماید.
کابینت بلندگو ساب ووفراکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218 A از چوب ساخته شده و دارای ضخامت 18 سانتی متری برای تولید بهتر صدای بم می باشد. متریال این ساب ووفر از تخته سه لایه با پوشش رنگ مشکی دو جداره به کمک فناوری ISO FLEX طراحی شده است.این بدنه فن آوری از آسیب به بدنه ساب ووفر جلو گیری میکند. هشت دسته در طرفین ساب ووفر اکتیو دبل داس UX برای جابجایی این بلندگو مورد استفاده است. ابعاد و وزن این محصول برابر با عرض 952 میلیمتر، ارتفاع 514 میلیمتر، عمق 1000 میلیمتر و دارای وزنی نسبتاً سنگین، 92 کیلوگرم را شامل می شود.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل DAS AUDIO UX 218A
• بدنه تمام چوبی
• توری مشبک فلزی و مستحکم در برابر ضربه های احتمالی در نصب
• پوشش رنگ ISO FLEX مقاوم در برابر شرایط جوی با 18 میلیمتر قطر بدنه
• هشت دسته برای سهولت در حمل و نقل
• قابلیت استفاده به صورت خوابیده ، ایستاده
• قابلیت اتصال سینی متحرک جهت حمل آسان
• دارای یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR
• قدرت بالا و کیفیت بی نظیر در پرتاب صدا
• ابعاد شامل : ارتفاع 514 میلیمتر، عرض 952 میلیمتر، عمق 1000 میلیمتر و وزن 92 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو ساب ووفر دبل و پسیو داس مدل DAS AUDIO SUBWOOFER UX 218A
• امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
• توان خروجی به صورت مداوم برابر با 3400 وات و دارای دو امپ با قدرت 1700 وات
• دو عدد ووفر 18 اینچی با ویس کوئل 4 اینچی با مدل 18UXN4
• میزان پاسخ فرکانسی از 28 هرتز تا 125 هرتز
• بالاترین میزان تحمل فشار صوتی برابر با 143 دسیبل
• دارای دو درگاه شبکه
• کانکتور اتصالی برق پاورکن مدل TURE1

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
شرکت سیما صوت ایرانیان، طراح، مشاور و اجرای سیستم های صوتی و تصویر برداری، ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن های همایش، سالن امفی تئاتر و سالن اجتماعات را انجام میدهد. همچنین در زمینه تجهیز سیستم کنفرانس نیز مشغول به فعالیت می باشند.
سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران بوده و کلیه محصولات DAS AUDIO را همراه با کاتالوگ وشماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند. کمپانی داس با 50 سال ثابقه در تولید سیستم های صوتی فعالیت داشته و کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش روانه بازار می نماید. برای خرید بلندگو ساب ووفراکتیو دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218 Aمی توانید به سایت SIMASOT.COM مراجه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.