کابل مولتی پر CMS 32 CORDIAL
آوریل 11, 2021
پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404
آوریل 13, 2021

ساب ووفر پسیو دبل DAS AUDIO UX 218

بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 218

ساب ووفر دبل پسیو DAS UX 218

- توضیحات :
- ساب ووفر دبل پسیو قدرتمند DAS UX 218 ، با دو عدد ووفر 18 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 8800 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 1005 میلی متر و ارتفاع 515 میلی متر و عمق 955 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 143 دسیبل بر روی 4 اهم است.
ویژگی های این ساب ووفر دبل پسیو حرفه ایی لاین اری:
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از فایبر گلاس و تخته سه لایه با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 87.5 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 218

برای تولید صدای بم در زمان پخش صدا از ساب ووفر ها استفاده میشود. کمپانی اسپانیایی داس دارای ساب ووفرهای مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد که دارای توان تولید صدایی مختلف می باشند. اسن ساب ووفر ها در دو دسته اکتیو و پسیو روانه بازار شده و در کشورهای مختلف به فروش میرسند. ساب ووفر ها همچنین به دبل و سینگل تقسیم میشوند. در ساب ووفرهای دبل از دو ووفر و در حالت سینگل از ووفر استفاده میشود. برای ایحاید صدایی با کیفیت استفاده از ساب ووفر ها توصیه میشود.
ساب ووفر دوبل DAS AUDIO UX 218 پسیو بوده و برای راه اندازی نیاز به آمپلی فایر دارد. امپلی سیگنال های صوتی را تبدیل به صدا مینماید. راه اندازی این ساب ووفر دبل و پسیو به وسیله دو اسپیکون امکان پذیر است که می تواند برای اتصال به صورت REAR و FRONT باشد.
برای متصل شدن به این دو حالت، از کانکتورهای اسپیکون چهار قطب استفاده میشود. ساب ووفر UX 218 دارای دو عدد ووفر 118 اینچی می باشد. این ووفر که با نام UXN18 شناخته میشود به صورت اختصاصی برای این ساب ووفر طراحی شده است. همچنین دارای یک ویس کوئل 4 اینچی بوده و این دو ووفر به صورت پشت به پشت در داخل بلندگو جا سازی شده اند و توسط چوب 52 میلیمتری از هم جدا شده اند. توسط این دو ووفر صدایی بم با کیفیت بالا تولید میشود.
از ساب ووفرها یپر قدرت تولید کنندهکمپانی داس می توان به ساب ووفر UX 218 اشاره نمود. پرتابل بودن ساب ووفر 218 این محصول را منحصر به فرد نموده همجنین این بلندگو ساب ووفر ضد آب داس دارای توان خروجی 2200 وات در حالت مداوم و 8800 وا در حالت ماکزیمم می باشد. مقدار توان خروجی نشانی بر قدرت اجراخای زنده در زمان های طولانی دارد.
امپدانس اسپیکر ساب ووفر پسیو و دبل D.A.S AUDIO UX 218 برابر با 4 اهم می باشد و در صورت استفاده حرفه ای از این ساب ووفر بهتر است هر ساب به یک لاین امپلی فایر لینک شود. همچنین شدت تحمل فشار صوتی بالای 143 دسیبل است که هم مقدار با SPL می باشد و تاییدی بر اجراهای طولانی و بدون افت کیفیت صدا می باشد. مقدار حساسیت ساب پسیو داس برابر 103 دسیبل می باشد.
میزان بازدهی فرکانسی ساب ووفر پسیو داس UX 218 از 28 هرتز تا 125 هرتز گسترده است و می توانید به کمک DSP و مدیریت بلندگو و میکسر ها اکولایزهایی مطابق با نیاز خود ایجاد نمایید. بیشترین استفاده از بلندگو ساب ووفر پسیو UX 218 در انواع کنسرت و اجرای زنده، برگذاری رویداد ها در فضای باز، مراکز تفریحی و ورزشی مانند استادیوم، سالن های چند منظوره، سینما و آمفی تئاتر ها و سالن های همایش می باشد و رنتال ها می توانند از آنها به عنوان کالای نصبی استفاده نمود.
بدنه ساب ووفر DAS AUDIO UX 218 از جنس چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده که به وسیله فناوری ISO FLEX رنگ شده و بدنه نسبت به ضربات مقاوم شده است. به دو حالت خوابیده و ایستاده قابل اتصل و استفاده میشود. محلی برای قرار گیری بر روی هر ساب ووفر برای سوار شدن سری ساب ووفرها برروی یکدیگر تعبیع شده که در عکس محصول قابل مشاهده می باشد. دسته های طرفین و سینی که بعد از خریداری می توانید به ساب وصل کنید به حمل آسان آن کمک میکند.
میزان ابعاد و وزن ساب ووفر پسیو DAS AUDIO UX 218 برابر با ارتفاع 514 میلیمتر، عرض 952 میلیمتر و عمق 1000 میلیمتر و دارای وزن برابر با 87 کیلوگرم می باشد. ابعاد برای جا نمایی و اجرای پروژه اهمیت دارند. با اطلاع از ابعاد و وزن ساب ووفر ها می توانید جا نمایی صحیح از این محصول داشته باشید.


ویژگی های ظاهری ساب ووفر پسیو و دبل DAS AUDIO UX 218
1- بدنه تمام چوبی به همراه توری مشبک فلزی و مستحکم در برابر ضربه های احتمالی در نصب با پوشش ISO FLEX و مقاوم در برابر شرایط جوی با 18 میلیمتر قطر بدنه
3- قابلیت اتصال سینی متحرک جهت حمل آسان
4- استفاده به صورت خوابیده، ایستاده
5- قدرت بالا و کیفیت بی نظیر در پرتاب صدا
2- هشت دسته برای سهولت در حمل و نقل
8- ابعاد و وزن : ارتفاع 514 میلیمتر ، عرض 952 میلیمتر، عمق 1000 میلیمتر و وزن خالص برابر با 87 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر دبل و پسیو داس مدل DAS AUDIO UX 218
1- امپدانس ورودی 4 اهم
2- میزان حساسیت برابر با 103 دسیبل
6- دارای یک ورودی و یک خروجی با کانکتور اسپیکون
5- میزان پاسخ فرکانسی از 28 هرتز تا 125 هرتز
6- بالاترین میزان تحمل فشار صوتی برابر با 143 دسیبل
3- توان خروجی به صورت مداوم برابر با 2200 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر با 8800 وات
4- دو عدد ووفر 18 اینچی با ویس کوئل 4 اینچی با مدل 18UXN

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات :
تمامی محصولات کمپانی DAS AUDIO ساخت کشور اسپانیا بوده و دارای یک سال گارانتی به همراه دو سال خدمات پس از فروش می باشد. ساب ووفر پسیو و دبل DAS AUDIO UX 218 در کارتن خاکی رنگ با شماره سریال مجزا در بازار ایران به فروش می رسد. تمامی قطعات و اکسسوری های این محصول به صورت پلمپ و آکبند می باشد و تمامی محصولات دارای شماره محصول مجزا هستند.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیD.A.S AUDIO در ایران می باشد. سیما صوت ایرانیان با چندین دهه ثابقه در زمینه طراحی و اجرای سیستم کنفرانس و سیستم نور پردازی و سیستم ضبط و پخش تصویر و مشاوره ، اجرا فعالیت دارد. اجرای دکوراسیون، سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر از دیگر مجموعه کارهای این شرکت می باشد. جهت خرید و یا مشاوره کلیه محصولات داس می توانید با مشاوران ما در این زمینه در سایت SIMASOT.COM در تماس باشید. تمامی محصولات تعمیری خود را به تعمیرگاه شرکت سیما صوت ایرانیان سپرده و از بهترین کادر تخصصی در این زمینه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.