8 نرم افزار ویدئو کنفرانس
آوریل 4, 2021
هنر نورپردازی صحنه
آوریل 7, 2021

بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221
- ساب ووفر دبل پسیو قدرتمند DAS UX 221 ، با دو عدد ووفر 21 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 8000 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 1195 میلی متر و ارتفاع 615 میلی متر و عمق 1100 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 145 دسیبل بر روی 4 اهم است.
ویژگی های اسپیکر ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از فایبر گلاس و تخته سه لایه با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 130 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221

سری DAS UX متشکل از ساب ووفرهای قدرتمند و برای اجراهای زنده می باشد. محصولات داس همگی دارای کیفیت و قدرت در پخش صدا می باشند. بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221 از ساب ووفرهای قدرتمند ساخت کمپانی D.A.S می باشد که برای اجرا های طولانی و مداوم گزینه مناسبی است. ابعاد و اندازه در تولید صدای ساب ووفرها تاثیر گذار است از این رو کمپانی داس با ساخت ساب ووفرهایی در سایزهای متغییر همچنین با توان های متفاوت سعی در بر طرف کردن نیاز هنرمندان در زمین ایجاد صدای بم در زمان اجرا نموده است. ساب ووفرها برای تولید صدای بم در کنار سایر بلندگو ها مورد استفاه قرار میگیرند که با استفاده از این محصولات می توان صدایی شفاف و گیرا را ایجاد نمایید.
بلندگو ساب ووفر دبل داس DAS AUDIO UX 221 در دسته محصولات پسیو قرار دارد که برای راه اندازی از امپلی فایر استفاده می نمایند. امپلی فایر ها متناسب با قدرت بلندگو ساب ووفر پسیو مورد نظر، انتخاب میشوند و سیگنال های وارده به سیستم را تقویت کرده و صدایی با کیفت را ایجاد می نمایند. بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221 از دو عدد ووفر 21 اینچی با توان و قدرتی بالا به همراه دو عدد ویس کوئل ساخته شده از نئو دیوم تشکیل شده است. ووفرهای به صورت اختصاصی و مخصوص به کمپانی داس می باشند و در خود کمپانی داس تولید میشوند.
جهت راه اندازی ساب ووفر UX221 نیازمند کابل بلندگو می باشیم که توسط اسپیکون های چهار قطب قابل اتصال می باشند. کراس اوری قدرتمند به ووفرها سیگنال رسانی می نماید و وظیفه مدیرت سیگنال ها را به عهده دارد. میزان توان خروجی بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس D.A.S AUDIO UX 221 در حالت مداوم برابر با 4000 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 16000 وات می باشد که سهم هر ووفر در حالت مداوم برابر با 2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 8000 وات می باشد. این مقدار نشان از قدرت و توان بالا بلندگو ساب ووفر در زمان اجرا می باشد. از دلایل محبوبت ساب ووفر UX221 می توان به قدرت بالا در زمان اجرا اشاره کرد که توانسته این محصول را به ساب ووفر پر فروش تبدیل نماید.
داس UX 221 دارای میزان حساسیتی برابر با 104 دسیبل و میزان تحمل بالایی در فشار صوتی است که این مقدار برابر با 145 دسیبل می باشد. میزان تحمل بالای فشار صوتی در این ساب ووفر برای اجراهایی که برای طولانی مدت اجرا میشوند بسیار مناسب بوده و تضمینی بر عدم افن کیفیت صدای ارسالی از طریق ساب ووفر می باشد که در انواع اجراهای زنده، سینما، سالن آمفی تئاتر، ایونت ها و کنسرت ها، سالن همایش و اجرا در فضای باز با گستردگی بالا مورد استفاده می باشد.
میزان بازدهی فرکانسی در ساب ووفر پسیو داس مدل D.A.S AUDIO UX 221 از 28 هرتز تا 125 هرتزمتغییر می باشد برای تغییر به دلخواه این فرکانسها می توانید از میکسر های صدا استفاده نمایید و صدایی مطابق با سلیقه خود خلق نمایید. با استفاده از دو کرا س اور طراحی شده در داخل بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221 می توانید صدایی با حجم بالا ایجاد نمایید همچنین این دو کراس اور امکان استفاده از ساب را به روش دلخواه شما فراهم می نماید. برای استفاده از دو کراس اور، دو عدد کانکتور اسپیکون در قسمت جلویی دستگاه در نظر گرفته شده است. با استفاده از این دو کانکتور می توان از دو خروجی متفاوت هم به صورت تکی و هم به صورت دوتایی استفاده نمایید.
پاور امپلی فایر معرفی شده از طرف کمپانی داس برای این ساب ووفر DX-100 بوده که دارای قدرت 2800 وات می باشد. امپدانس های وردی برروی هر کراس اور برابر 4 اهم می باشد که نشانی بر توان بالا در تولید صدای بم در این ساب می باشد.
کابینت طراحی شده برای بلندگو ساب ووفر دبل داس UX 221 از تخته سه سالیه ساخته شده که به تولید صدای بم در زمان اجرا کمک بسزایی می نماید. استفاده از فنآوری ISOFLEX این امکان را به بلندگو می دهد که در شرایط نا مساعد جوی نیز مورداستفاده قرار بگیرد همچنین رگ مشکی بلندگو پسیو ساب ووفر در برابر ضربات احتمالی مقاوم بوده و برای سهورلت در زمان جابجایی چهار دسته در طرفین قرار داده شده همچنین محلی برای قرا گیری سینی چرخ دار حرکت این ساب را اسان نموده است. استفاده این محصول به دو صورت افقی و عمودی دست شمار برای چیدمان این محصول را باز گذاشته است.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس DAS AUDIO UX 221
- بدنه تمام چوبی به همراه توری مشبک فلزی و مستحکم در برابر ضربه های احتمالی در نصب با پوشش ISO FLEX و مقاوم در برابر شرایط جوی
- چهار دسته برای سهولت در حمل و نقل
- قابلیت اتصال سینی متحرک جهت حمل آسان اتصال چرخ
- قابلیت استفاده به صورت خوابیده ، ایستاده
- دارای دو ورودی و دو خروجی با کانکتور اسپیکون 4 قطب
- قدرت بالا و کیفیت بی نظیر در پرتاب صدا
- استفاده در انواع اجرا مانند کنسرت ، سینما و ایونت ها با مدت زمان طولانی
- وزن و ابعاد: عرض 1200 میلیمتر، ارتفاع 600 میلیمتر، عمق 1100 میلیمتر بوده و وزن 130 کیلوگرم
ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر دبل و پسیو داس مدل DAS AUDIO UX 218:
- امپدانس ورودی 4 اهم برای هر ووفر
- توان خروجی به صورت مداوم برابر با 2 * 2000 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر با 2 * 8000 وات
- دو کراس اور مجزا
- دو عدد ووفر 21 اینچی با ویس کوئل 6 اینچی با مدل 21 UXN4
- میزان پاسخ فرکانسی از 28 هرتز تا 125 هرتز
- بالاترین میزان تحمل فشار صوتی برابر با 145 دسیبل
- میزان حساسیت برابر با 104 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات کمپانی DAS AUDIO ساخت کشور اسپانیا بوده و دارای یک سال گارانتی به همراه دو سال خدمات پس از فروش می باشد. ساب ووفر پسیو و دبل DAS AUDIO UX 221 در کارتن خاکی رنگ به همراه شماره سریال مجزا در بازار ایران به فروش می رسد و تمامی قطعات و اکسسوری های این محصول به صورت پلمپ و آکبند در اختیار خریدران قرار میگیرد. کلیه محصولات D.A.S دارای شماره محصول مجزا می باشند.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات را به صورت آکبند و هلو گرام اصل بودن کالا به فروش می رساند. جهت خرید DAS AUDIO UX 221 می توانید با مشاوران حرفه ای شرکت سیما صوت ایرانیان در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان با فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا سیستم ای صوتی، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و اجرای سالن کنفرانس و سیستم کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن جلسات و اجرای دکوراسیون آماده ارائه خدمات به شما ریداران می باشند. جهت خرید محصولات ارجینال داس می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. در دفتر مرکزی شرکت تعمییرات کلیه سیستم های صوتی صورت میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.