میکروفن باسیم ساز مدل SHURE – PGA 98 D
مارس 13, 2021
بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 322S DX
آوریل 3, 2021

بلندگو ساب ووفر دبل، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX

سیما صوت ایرانیان|بلندگو ساب ووفر دبل، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX|سیستم صوت|قیمت و خرید باند DAS|خرید ساب ووفر لاین اری| خرید ساب ووفر ضد آب|سیستم کنفرانس|ساب ووفر لاین اری|ساب ووفر ضد آب|DAS AUDIO SUBBWOOFER| D.A.S |باند ساب ووفر ضد آب D.A.S| اسپیکر ضد آب WR|ساب ووفر دبل DAS| نمایندگی DAS|ساب وووفر پسیو|تجهیز سالن کنفرانس|ساب ووفر دبل پسیو DAS AUDIO WR-218-S-DX

بلندگو ساب ووفر دبل ، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX

توضیحات بلندگو ساب ووفر دبل ، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX
- ساب ووفر دبل پسیولاین اری ، مخصوص فضای باز DAS WR 218S DX ، با IP 54 و دو عدد ساب ووفر 18 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 8000 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 1065 میلی متر و ارتفاع 550 میلی متر و عمق 675 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 139 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر ساب ووفر دبل ضد آب DAS AUDIO SUBWOOFER WR-218-S-DX
- با پاسخ فرکانسی 29 هرتز تا 160 هرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 76 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر دبل ، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX

محصولات صوتی کمپانی داس در دسته بهترین محصولات در این عرصه می باشند. سری WR دارای انواع مختلف بلندگو و ساب ووفر بوده و داری توان های مختلف تولید صدا می باشد. این سری D.A.S دارای اسپیکر های صوتی ضد آب می باشد که قابلیت استفاد در محیط های مرطوب و یا در فضاب باز را دارند. ساب ووفر های برای تولید صدای بم مورد استفاده قرار میگیرند.
بلندگو ساب ووفر دبل ، پسیو و ضد آب داسDAS AUDIO WR 218 S DX با تولید صدای بم فوق العاده قابل استفاده برای محیط هایی که در معرض آب قرار دارند می باشد. ساب ووفر با تولید صدای زیر در زمان پخش صوت، صدایی زنده را ایجاد میکند که بسیار دل انگیز می باشد. DAS AUDIO تولید کننده انواع بلندگو ( اسپیکر دکوراتیو، بان پسیو واکتیو، بلندگو ضد آب، ساب ووفر، لاین اری)، امپلی فایر و پروسسور می باشد. تمامی این محصولات در جایگاه خود جزئ بهترین های سیستم صوتی به شمار می ایند و توانسته اند طرفداران زیادی در سرتاسر جهان بدست بیاورند.
کیفیت محصولات و دوام بالای باند DAS از مزیت های دیگر این محصولات به شمار می آید. ساب ووفر های به دو دسته پسیو و اکتیو دسته بندی می شوند که برای راه اندازی سیتم های اکتیو می توان از برق شهری استفاده نمایید. ساب ووفر ضد آب DAS AUDIO WR 218 S DX همچنین دارای دو عدد ووفر می باشد که اصطلاحاً به ان دبل گفته میشود این امکانات برای تولید صدای بهتر و حجم بیشتر مورد استفاده هستند.
وجود دو عدد ووفر 18 اینچی در این ساب ووفر پسیو، توان تولید صدای بم را افایش داد واین محصول را برای استفاده در سالن های بزرگ و تالارها مورد تایید فعالان این عرصه نموده است. بلندگو ضد آب WR218-S-DX به دلیل پسیو بودن جهت راه اندازی نیاز به امپلی فایر دارد. امپلی فایر سیگنال های دریافتی را قدرت بخشیده و تولید صدای بهتری می نماید.
در قسمت پشتی بلندگو ساب ووفر دبل ، پسیو و ضد آب داسDAS AUDIO WR 218 S DX یک عد کابل جهت تامین نیروی برق و لینک شدن با ساییر باند ها طراحی شده است. این کابل دارای ورودی و خروجی های معین بوده و نیاز شما برای کابل کشی های متعدد را رفع می نماید.
ساب ووفر پسیو و دبل ضد آب WR 218S-DX دارای ورودی امپدانس برابر با 4 اهم می باشد. میزان توان خروجی ساب ووفر ها به دلیل تولید صدای بم، میزان پاسخ فرکانسی در هرتزهای پایین است که از این طریق می توانید بیس مورد نظر خود را اعمال نموده و بیس مورد نظر را اجرا نمایید. این میزان در ساب ووفر WR-218S-DX از 29 هرتز تا 160 هرتز می باشد. این میزان فرکانس های پایین را به صدا تبدیل نموده و بیس مطلوبی را ایجاد مینماید.
برای راه اندازی این ساب ووفر پسیو و ضد آب پیشنهاد استفاده از آمپلی فایر های خانواده DX از سمت شرکت DAS AUDIO داده شده که می توانید از DX-100 استفاده نمایید و برای تفکیک صدای مجزا و همچنین مدیریت بلندگو از DSP 2060 A در طراحی صدا استفاده نمایید. با برخورداری از IP 54 در ساخت می تواند در برابر گرد و خاک محافظت شود و با بهره مندی از RIGGING M10 می تواند به صورت فلای، ایستاده و خوابیده بر روی سن نصب شوند. کابینت DAS WR 218-S DX از جنس چوب ، ضد آب و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و ضربه های احتمالی در هنگام نصب و راه اندازی دارد.
بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس مدل DAS AUDIO WR-218S-DX در حالت مداوم برابر با 2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 8000 وات می باشد که توانی فوق العاده و قدرتی بی نظیر را برای یک ساب ووفر به همراه داشته، همچنین دارای میزان حساسیتی برابر با 99 دسیبل می باشد و این مقدار بر اساس SPL مشخص می شود. میزان تحمل فشار صوتی در بالاترین حد امکان برابر با 139 دسیبل می باشد این مقدار مهر تاییدی بر قدرت و عدم کاهش صدای تولیدی از طریق بلندگو می باشد.
بیشترین استفاده از ساب ووفر دبل و پسیو ضد آب WR-218S-DX در اجرای زنده در فضای باز، استادیوم های ورزشی، کلاب ها و ایونت ها در فضای باز، استخر ها، سالن های چند منظوره، کنسرت، ، رنتال، تالارها روی باز، سخنرانی هایی در فضای بزرگ و در هر محیطی که صدای خوب و البته با قدرت مورد استفاده است.
حرف DX که در آخر نام محصول نشان دهنده مراقبت این محصول از اشعه های نور خورشید و رطوبت بالاست، این اسپیکر جز محصولاتی می باشد که به عنوان OUTDOOR (فضای بیرونی) مورد استفاده می باشد. بدنه فایبر گلاس در این ساب ووفر ضد آب از دیگر مزیت های ضدآب بودن آن می باشد که در برابر قطرات باران مقاوم هستند جنس ساخته شد این کابینت استفاده از ساب ووفر را در مناطق با رطوبت و دارای نم مناسب می نماید.
به دلیل بزرگ بودن این ساب ها معمولا برای این محصولات فضای خاصی در نظر گرفته می شود و یا به صورت لاین اری از سقف آویز می شوند. میزان ابعاد و وزن ساب ووفر دبل و پسیو WR 218S-DX برابر با عرض 1065 میلی متر، ارتفاع 550 میلی متر، عمق 675 میلی متر بوده و دارای وزنی نسبتا سنگین برابر با 76 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو و دبل داس WR 218S DX SUB WOOFER D.A.S
• دارای بدنه تمام چوبی به همراه استفاده از فایبرگلاس ، مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل و نصب و بهره گیری از IP 54 و ضد آب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوا
• دارای توری مشبک تمام استیل ضد زنگ
• استفاده به صورت ایستاده و خوابیده و برخورداری از حالت فلای
• دارای کانکتور های استریپ ترمینالی و متصل به کابل
• ابعاد شامل : عرض 1065 میلی متر، ارتفاع 550 میلی متر، عمق 675 میلی متر و وزن خالص برابر با 76 کیلوگرم

ویژگی های فنی ساب ووفر پسیو و دبل داس مدل DAS AUDIO WR-218S-DX
- ساب ووفر، ضد آب و دبل
- میزان امپدانس ورودی برابر 4 اهم در حالت
- میزان توان خروجی در حالت مداوم برابر با 2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر 8000 وات
- دارای دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18LX
- میزان پاسخ فرکانسی از29 هرتز تا 160 هرتز
- میزان حساسیت برابر با 99 دسیبل
- بالاترین میزان شدت پرتاب صوتی برابر با 139دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات شامل اسپیکر، پروسسور و آمپلی فایر دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد و در بسته های خاکی رنگ و دارای شماره سریال مجزا به فروش می رسند. بلندگو ساب ووفر دبل و پسیو ضد آب WR-218S-DX دارای پارت نامبر مجزا و شماره سریال مجزا می باشد. تمامی قطعات و اکسسوری های موجود در بسته بندی پلمپ و آکبند در دسترس کاربران قرار گرفته و توسط کادر حرفه ای شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش میرسند.
شرکت سیما صوت ایرانیان با سابقه چندین ساله در زمینه تجهیز سیستم های صوتی و تصویری ، سالن کنفرانس و سالن همایش و تجهیز سیستم های نور پردازی، سیستم صوت و سیستم ضبط و پخش تصویر، تجهیز سالن کنفرانس، سیستم کنفرانس فعالیت دارد. برای خرید محصولات داس می توانید با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه مشورت کرده و در ادامه به خرید محصولات D.A.S بپردازید. تعمیرات تخصصی از دیگر ویژگی های فروشگاه SIMASOT.COM می باشد که دارای کادری مجرب از برترین تکنسین ها در تعمیرگاه مجاز شرکت می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است