میکروفن با سیم وکال SHURE PGA 58
مارس 10, 2021
میکروفن باسیم ساز مدل SHURE – PGA 98 D
مارس 13, 2021

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX
- ساب ووفر پسیولاین اری ، مخصوص فضای باز DAS WR 151S CX ، با IP 54 و ساب ووفر 15 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 3200 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 460 میلی متر و ارتفاع 775 میلی متر و عمق 465 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 133 دسیبل است.

ویژگی های این ساب ووفر پسیو حرفه ایی لاین اری
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 33 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX از محصولات شرکت اسپانیایی D.A.S از سری ضد آب WR می باشد. این سری ک متشکل از بلندگو ضد آب و لاین اری می باشد به قابلیت IP نیز مجهز شده است ک می توان این سیستم صوتی حرفه ای را از طریق شبکه کنترل نمایید. ساب ووفر ضد آب D.A.S با تولید صدای بم به پخش بهتر صداهای زیر کمک میکند. ساب ووفرها تکمیل کننده صدای بندگو ها بوده و بیشتر برای اجرای کنسرت و مراسمات استفاده می شوند. ساب ووفرها یکی از قسمت های اصلی یک سیستم صوتی به حساب می آید که می تواند حجم کافی به صدای خروجی داده و صدای بم تولید نمایند. ساب ووفر ها بر اساس نوع ووفر استفاده شده در آنها نام گذاری گشته و از 5 اینچ تا 30 اینچ و بالاتر طراحی شده تا در انواع کاربری ها از آنها استفاده گردد. یکی از سری های کمپانی DAS AUDIO سری WR می باشد. سری WR از خاص ترین و با کیفیت ترین محصولات کمپانی D.A.S به شمار می آید.
از ویژگی های بلندگو ساب ووفر پسیو داس مدل DAS AUDIO WR151-S-CX نسبت به سایر بلندگوها ضد آب بودن و مناسب برای انواع شرایط جوی است. این محصول برای فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. انواع اجراهای زنده در انواع محیط ها با رطوبت و نم باران بر کارایی و کیفیت صدای اسپیکر ضدآب D.A.S تاثیری نمی گذارد.
ساب ووفر ها به دلیل رنج فرکانسی پایین تولید کننده صدای بم می باشند. میزان فرکانس در بلندگو ساب ووفر WR-151S-CX از 45 هرتز تا 125 هرتز متغییر می باشد.این مقدار برای تغییر پانچ در سیستم صوت مورد استفاده قرار میگیرد.
ضد آب بودن D.A.S AUDIO WR 151 S CX به دلیل استفاده از فایبرگلاس در ساخت بدنه آن می باشد. بلندگو WR 151S CX دارای بدنه تمام چوب با ساختار تخته سه لایه به همراه پوشش رنگ مشکی و بهره مندی از پوشش دو لایه ISO FLEX می باشد و توری جلو مانع از ورود گرد و خاک و آب به داخل محصول می شود.
بلندگو ساب ووفر ضد آب DAS AUDIO WR 151 S CX پسیو بوده و برای راه اندازی نیاز به یک تقویت کننده آمپلی فایر دارد تا بتواند سیگنال ها را به صدا تبدیل نماید. ساب ووفر ضد آب WR 151CS CX که توسط اکسسوری های موجود به صورت فلای، اری و دکوراتیو نصب می شود. حالت های استفاده و ریجینگ با برخورداری از M10 RIGGING POINTS که می توان در حالت فلای و اری از آن استفاده نمایید.
برای راه اندازی اسپیکر ساب ووفر پسیو و ضد آب DAS AUDIO WR 151 S CX شرکت داس پیشنهادی برای نصب راحت تر و کیفیت صدای بهتر داده است. آمپلی فایرهای سری PA از جمله این موارد می باشند. برای راه اندازی از PA 1500 استفاده نمایید. برای داشتن صدایی تفکیک شده و مدیریت بلندگو پیشنهاد DSP-226 داده شده است.
میزان توان خروجی اسپیکر پسیو ضد آب داس WR-151S-CX در حالت مداوم برابر با 800 وات و به صورت ماکزیمم برابر با 3200 وات می باشد. که قدرت فوق العاده ساب ووفر ضد آب داس با این ابعاد و اندازه را به نمایش می گذارد. علاوه بر آن دارای میزان حساسیت برابر با 98 دسیبل بر حسب SPL ، و بالاترین میزان شدت تحمل فشار صوتی آن برابر با 133 دسیبل است. این مقدار تضمین کننده کیفیت اجرای صدایی یک نواخت و گوش نواز در تمام زمان استفاده از محصول به صورت مداوم می باشد.
ساب ووفر پسیو و ضد آب D.A.S WR-151S-CX دارای امپدانس ورودی4 اهم می باشد. بر روی BIAMP امپدانس برابر با 8 اهم است. یکی از ویژگی های این محصول در قسمت کانکتورها می باشد که دارای ورودی و خروجی به شکل کابلی است و می توانید با اتصال کابل آن را با بلندگو ها لینک نمایید. ووفر استفاده شده در ساب ووفر داس WR-151S-CX دارای 15 اینچ سایز می باشد که مدل آن 15SX بوده و پانچی مطلوب و بیسی کوبنده را ایجاد میکند. بیشترین استفاده از DAS AUDIO WR-151S-CX در استادیوم های ورزشی، هتل، استخر، فضای باز و بسته که رطوبت بالایی داشته و می توانید با استفاده از فناوری IP 54 این محصول، به راحتی در تمامی مکان ها استفاده گردد. بدنه داس WR 151 S CXدر برابر نور خورشید هم بسیار مقاوم است.
ابعاد و وزن اسپیکر ساب ووفر، ضد آب DAS AUDIO WR 151S CX برابر با عرض 465 میلیمتر، ارتفاع 775 میلی متر ، عمق 460 میلی متر و دارای وزنی برابر با 33 کیلوگرم میباشد که جابجایی را بسیار آسان و نصبی راحت را به همراه دارد.

ویژگی های اسپیکر ساب ووفر پسیو ضد آب داس DAS WR 151 S CX
- دارای بدنه تمام چوبی به همراه فایبرگلاس، مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل و نصب
- بهره گیری از IP 54 ، ضدآب ، مقاوم در برابر شرایط آب و هوا
- دارای توری مشبک تمام استیل ضد زنگ
- میزان امپدانس ورودی برابر با 8 اهم در حالت BIAMP و 4 اهم در حالت پسیو
- ابعاد شامل : عرض 465 میلی متر، ارتفاع 775 میلی متر، عمق 460 میلیمتر و وزن خالص برابر با 33 کیلو گرم

ویژگی های فنی بلندگو پسیو و لاین اری داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX
- ساب ووفر، ضدآب و نصبی
- استفاده به صورت دکوراتیو ، اری و فلای
- میزان پاسخ فرکانسی از45 هرتز تا 125 هرتز
- میزان حساسیت برابر با 98 دسیبل
- میزان توان خروجی در حالت مداوم برابر با 800 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 3200 وات
- دارای یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15SX
- بالاترین میزان شدت پرتاب صوتی برابر با 133 دسیبل
- دارای کانکتور های استریپ ترمینالی و متصل به سیم

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات کمپانی D.A.S دارای یک سال گارانتی قطعات و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. هر محصول به صورت مجزا دارای سریال و پارت نامبر بوده که در بسته بندی خاکی رنگ روانه بازار شده و به فروش میرسند. تمامی قطعات و اکسسوری های محصولات داس پلمپ و در بسته بندی اولیه کارخانه توسط نمایندگی رسمی به فروش می رسد.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی قانونی DAS AUDIO در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و سیستم صوت فعالیت دارد. مشاوره، طراحی و اجرا سیستم صوت، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم کنفرانس از فعالیت های شرکتی SIMASOT.COM می باشد. جهت خرید بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 151 S CX می توانید با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه مشورت نمایید. تمامی تعمیرات در قسمت تعمیرگاه شرکت انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.