بلندگوپسیوضدآب DAS – SPECIAL OVI-12
نوامبر 17, 2020
بلندگو ضدآب DAS مدل BIDRIVER-PLUS
نوامبر 21, 2020

بلندگو ضد آب، دکوراتیو، پسیو،اهمی DAS AUDIO SPECIA FACTOR8

اسپیکر دکوراتیو، پسیو و ضد آب با قابلیت تشخیص HI-FI برای پخش موزیک زنده مورداستفاده است. این سیستم با IP54 در مقابل رطوبت و گردوخاک مقاوم بوده و می‌توانید از این محصول در شرایط مرطوب هم استفاده نمایید. بلندگو دکوراتیو DAS بدون اتصال سیم و از طریق IP با سایر سیستم‌های صوتی لینک شده و یا برای اجرا متصل می‌شود. بلندگو 8 اینچی به همراه تیوتر 1.5 اینچی برای ایجاد صدا در دامنه فرکانسی 60 هرتز تا 18 کیلوهرتز مورداستفاده است.

توضیحات اسپیکر ضد آب دکوراتیو

- اهمی ، 8 اینچ و 2WAY
- توان تولیدی 200 وات ماکزیمم
- عرض 44 میلی متر، ارتفاع آن 27 میلی متر و عمق آن 23 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 91 دسی بل است.
-پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 24 کیلوهرتز.
- بدنه پلی پرو پیلن با پوشش ISO FLEX.
- زاویه پرتاب 155*150 درجه.
- قابل استفاده در استخر و فضاهای مرطوب .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اسپیکر دکوراتیو ضد آب DAS AUDIO FACTOR 8

مشخصات فنی اسپیکر DAS FACTOR-8

همان‌طور که از نام این باند پیداست قابلیت اتصال به دیوار و سقف را داشته و می‌توانید به‌صورت افقی و عمودی پخش صدای خوبی از این اسپیکر دریافت نمایید. مقدار توان خروجی در وضعیت عادی برابر 100 وات و در حالت ماکزیمم عددی برابر 400 وات است. بلندگو پسیو برای راه‌اندازی نیاز به امپلی‌فایر دارد تا علاوه بر کنترل میزان وردی برق صدا را هم مدیریت نماید. برای این کار می‌توانید از امپلی‌فایرهای داس که متناسب با توان بلندگو هستند استفاده نمایید. پردازش سیگنال و افزایش قدرت در بلندگو توسط DSP صورت می‌گیرد. پیشنهاد کمپانی بر استفاده از DSP226 است. امپدانس ورودی 8 اهم بوده و مقدار حساسیت برابر 91 دسی‌بل است.

طراحی بدنه بلندگو در اسپیکرهای داس:

محصولات داس همگی بر اساس نیازهای روز و البته با استفاده از بهترین متریال‌ها و توسط برترین مهندسان این رشته طراحی و ساخته شده‌اند. پلاستیک فشرده استفاده شده در بدنه از جنس پلی‌پروپیلن بوده و دارای دورنگ سفید و مشکی است که بسته به نیاز و طراحی می‌توانید از رنگ موردنظر استفاده نمایید. این بلندگو مانند سایر اسپیکرهای داس داری توری مشبک با لوگو طراحی شده DAS است. این توری برای پخش صدای بهتر و البته جلوگیری از آسیب به تیوتر و بلندگو استفاده می‌شود. دارای دو عدد ورودی و خروجی در قسمت پشتی با استفاده از XLR3PIN بوده و به دلیل کوچک بودن اسپیکر تنها یک دسته در بدنه برای حمل قار گرفته است. ابعاد این بلندگو 265*425* 235 میلی‌متر با وزن 4 کیلوگرم است.

موارد استفاده از بلندگوهای دکوراتیو ضد آب:
با استفاده از HI-FI دیگر نیاز به کابل‌کشی نیست، این قابلیت امکان استفاده از اسپیکر را در فضاهای مرطوب و محیط‌های باز فراهم می‌کند. این انتقال صوتی با کمترین نویز و تأخیر در زمان پخش است. بیشترین استفاده جهت: اسپیکر استخر، رستوران در فضای باز، حیاط بیمارستان یا مدرسه، بلندگو هیئت و حسینیه، کلاس‌های ورزشی و محیط‌های باز است. این سیستم صوتی به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت گزینه مناسبی برای استفاده در سالن روباز هستند. همچنین این بلندگو برای مانیتورینگ پخش صداهای خانگی نیز مورداستفاده است.
بدنه استفاده شده در محصولات ضد آب به‌صورت قالبت های تحت‌فشار ساخته شده و کمترین نفوذ غبار و رطوبت به داخل سیستم صورت می‌گیرد. با استفاده از این متریال نویز کمتری از سیستم خواهیم داشت و البته لرزش کمتری در زمان پخش صدا ایجاد می‌شود. ارتعاش پایین در بدنه امکان شنیده‌شدن بهتر صدا در زمان اجرا و البته مقاومت بالا در طولانی‌مدت همگی از مزیت‌های استفاده از این متریال است.

خرید انواع اسپیکر دکوراتیو

برای خرید انواع محصولات داس مانند: انواع بلندگو هیئتی، اسپیکرهای دکوراتیو، باند ضد آب، امپلی‌فایر، DSP و میکروفن‌های کنفرانس و انواع ماتریکس می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش محصولات داس DAS در تماس باشید.

ویژگی‌های ظاهری بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO FACTOR 8

- دکوراتیو، ضدآب، پسیو
- بدنه ساخته شده از پلی‌پروپیلن با رنگ‌های مشکی و سفید.
- توری مشبک فلزی به همراه پارچه ضد آب برای مراقبت از بلندگو و تیوتر
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی XLR
- دارای IP:54
- دو عدد گیره برای اتصال روی سه‌پایه و براکت نصبی برای اتصال به دیوار
- عرض 265 میلی‌متر، ارتفاع 425 میلیمتر، عمق 235 میلی‌متر و وزن 7 کیلوگرم

مشخصات فنی اسپیکر دکوراتیو داس DECORATIVE DAS FACTOR-8

- توان خروجی به‌صورت مداوم 100 وات و در حالت ماکزیمم 400 وات
- یک عدد ووفر 8 اینچ مدل G8
- تیوتر 1.5 اینچ مدل TWT-8
- بازدهی فرکانسی از 60 هرتز تا 18 کیلوهرتز
- کانکتورهای خروجی و ورودی ترمینالی
- ورودی امپدانس 8 اهم
- پروسسور پیشنهادی DSP-226
- میزان حساسیت: 91 دسی‌بل
- کاراکتر صدای HI-FI
- محفظه پلی‌پروپیلن بسیار مقاوم
- فول رنج – 2WAY

خدمات پس از فروش گارانتی و تعمیرات داس

کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO باسابقه 50 سال در زمینه تولید سیستم‌های صوتی فعالیت داشته و با اطمینان از محصولات تولید کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت آگاهی از قیمت و خرید انواع بلندگو داس DAS می‌توانید با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید. در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر انواع بلندگو DAS داس تنها به نمایندگی رسمی تعمیرات داس مراجعه نمایید. در غیر این صورت دستگاه از گارانتی خارج شده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی فروش محصولات داس در ایران بوده و همه سیستم‌های صوتی را با شماره سریال و پارت نامبر مجزا در اختیار شما قرار می‌دهند.