راهنمای خرید ویدئو پروژکتور خانگی
دسامبر 23, 2020
HQ SERIES
دسامبر 26, 2020

بلندگوسقفی، پسیو دکوراتیو DAS AUDIO CEILING SERIES CL8T

اسپیکرهای سقفی DAS با طراحی زیبا و تولید صدایی با توان مناسب برای فضاهای کوچک مانند اتاق جلسه، سینمای خانگی، پیجینگ و فروشگاه است. بلندگو دکوراتیو سقفی CL8T با طراحی زیبا و استفاده از بهترین متریال‌ها به‌راحتی با محیط اطراف ست می‌شود. بلندگوهای سقفی صدا را از سمت بالابه‌پایین پرتاب می‌کنند این امر کمک می‌کند که صدا با کمترین نویز به گوش شنوده ارسال شود. پوشش افقی 90 درجه در این سیستم صوت سقفی فضای گسترده‌ای را پوشش داده و می‌توانید از یک بلندگو برای پوشش کامل یک فضای 3*3 استفاده نمایید.

مشخصات فنی بلندگو داس DAS AUDIO CEILING CL8T

– بلندگو پسیو سقفیCL8T، هشت اینچ ، دارای یک سیم پیچ صوتی 1 اینچی

– با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز

– دارای بدنه پلاستیکی ISO FLEX

– دارای وزن خالص 1.8 کیلو گرم .

– شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

اسپیکر سقفی دکوراتیو DAS AUDIO CEILING-CL8T

پهنای باند بلندگو سقفی

اسپیکر DAS AUDIO CEILING CL8T با پهنای باند 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز، فرکانس‌های گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهد. با استفاده از این مقدار می‌توانید اکولایزرهای مختلف و متفاوتی ایجاد نمایید. لینک شدن این محصول با سایر بلندگوها از طریق ترانسفورماتورهای 4 پایه با رنگ مشکی برای منفی، سفید و آبی جهت لینک با سایر سیستم‌ها در نظر گرفته شده است. اتصالات فنری امکان راه‌اندازی سریع و آسان این محصول را فراهم می‌کند. توان خروجی در 100 وات برابر 20،30، 10 وات و بروی 70 ولت برابر 5، 15، 10 وات است.


جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


کواکسیال چیست؟

برای تعریف این مدل از باندهای سقفی باید گفت این مدل دارای تیوتر و ووفر‌های یکسان و تولید صدایی در یک خط است. در اسپیکر کواکسیال CL8T ووفر و تیوتر بر روی یکدیگر قرار گرفته است. تیوتر در قسمت مرکزی بلندگو بر روی ووفر 8 اینچی سوار شده است.

بلندگوهای سقفی دارای دو حالت توکار و روکار هستند که بعد سیم‌کشی‌ها لازم به‌راحتی در قسمت تعبیه شده قرار می‌گیرند. هم سطح بودن بلندگوها لبه‌های دیواری که قرار گرفته‌اند دید کمی از این محصول به بیننده نمایش می‌دهد که از مزیت‌های استفاده از بلندگو سقفی به شمار می‌آید. باند سقفی داس DASAUDIO CEILING CL-8T صدایی بسیار عالی و بیس در حد میانه ایجاد می‌کند که می‌تواند بیشتر نیاز شما برای داشتن یک بلندگو دکوراتیو را برطرف نمایید. از موارد مصرف این بلندگو می‌توان به لابی هتل، رستوران، مراکز اداری دولتی و خصوصی، بانک، مدرسه، دانشگاه، سالن کنفرانس کوچک، مطب پزشک، استادیوم، سالن نمایش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سالن ورزش کوچک، آمفی‌تئاتر و کلاس‌های موسیقی اشاره نمود.

طریقه نصب اسپیکر سقفی

برای قرارگیری این اسپیکر در دیوار یا باکس باید ابتدا حفره‌ای جهت قرارگیری تهیه نمایید. این ابعاد در انواع بلندگوهای سقفی متغیر است. برای DAS CEILING CL-8-T به حفره‌ای با قطر 242 میلی‌متر و عمق 100 میلی‌متر نیاز است. وزن این باند دکوراتیو سقفی برابر 1.8 کیلوگرم است و گزینه مناسبی برای اتصال به سقف‌های کاذب به شمار می‌آید. هرچند اسپیکر سقفی توان‌ کمی نسبت به سایر بلندگوها و یا لاین‌اری‌ها دارند ولی باتوجه‌به ابعاد و توان محصولات مشابه DAS CL8T می‌توان گفت این محصول دارای قدرت بالایی در پخش صدا بوده و به‌خوبی نیاز شمارا بر طرف می‌نماید. محل قرارگیری بلندگوها در سقف باید به‌گونه‌ای باشد که کمترین نویز و بازگشت صدا ایجاد شود. در این مورد می‌توانید با تیم حرفه‌ای ما در قسمت نصب و یا مشاوران سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

به طور تقریبی برای هر 3 مترمربع یک بلندگو سقفی مناسب است، این مورد در صورتی کاربری خوبی خواهد داشت که بلندگوها در کناره دیوار قرار نگرفته باشند و یا موانعی برای ایجاد نویز و بازگشت صدا وجود نداشته باشد. بعد از انتخاب محل قرارگیری اسپیکر و ایجاد حفره کابل‌ها – عبور داده شده از سقف یا پشت باکس – را از طریق ترمینال‌های فنری به اسپیکر متصل می‌نماییم و باند سقفی را با استفاده از 4 گیره در سقف محکم می‌نماییم. توری مشبک فلزی با لوگو حک شده DAS با ضربه کوچکی در جای خود قرار می‌گیرد. توری برای حفاظت از تیوتر و ووفر و همچنین پخش بهتر صدا مورداستفاده است. اگر نیاز به بازدید قسمت داخلی بلندگو داشته باشید می‌توانید توری را با استفاده از یک شی نوک‌تیز از بلندگو جدا نمایید.

اسپیکرهای سقفی معمولاً به یکدیگر لینک شده و نیازی به برق‌رسانی به تمام اسپیکرها به‌صورت مجزا نمی‌باشد. باند سقفی DASAUDIO-CL8T دارای بدنه پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. بلندگوهای سقفی جدید کمپانی DAS سری DECO از دیگر موارد دکوراتیو سقفی ساخته شده شرکت DAS هستند.

ویژگی ظاهری اسپیکر سقفی داس مدل DAS AUDIO CEILING-CL8T

– متریال پلاستیک فشرده با طراحی دایره‌ای‌شکل، رنگ سفید

– یک عدد ترمینال و ترانس فنری

– تیوتر و ووفر

– کواکسیال

– چهار پیچ سقفی برای اتصال

– توری مشبک سفیدرنگ، فلزی با لوگو داس

– عمق مناسب برای اتصال به سقف 100 میلی‌متر و قطر 242 میلی‌متر

– ابعاد و وزن: ارتفاع 100 میلی‌متر، عمق 275 میلی‌متر، عرض 275 میلی‌متر وزن 1.8 کیلوگرم

– ابعاد کارتن: ارتفاع 310 میلی‌متر، عرض 300 میلی‌متر، عمق 450 میلی‌متر و وزن 2.1 کیلوگرم

مشخصات فنی بلندگو سقفی داس DAS AUDIO CEILING CL8T

– اهمی و ولتی، پسیو

– اسپیکر کواکسیال 2WAY

– پوشش افقی 90 درجه

– شدت حساسیت 1 وات بر 1 میلیمتر برابر 90 دسی‌بل

– دو عدد ورودی و دو عدد خروجی به‌صورت ترمینالی

– توان تولیدی در 100 وات برابر 10، 20، 30 وات

– توان تولیدی در 70 ولت برابر 5، 10، 15 وات

گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات بلندگو سقفی

محصولات کمپانی داس در ایران توسط نمایندگی رسمی (شرکت سیما صوت ایرانیان) به فروش می‌رسد. در صورت نیاز به مشاوره و آموزش در مورد نصب و راه‌اندازی تمامی سیستم‌های صوتی و سیستم‌های کنفرانس می‌توانید با مشاوران ما در قسمت فروش و پشتیبانی در تماس باشید. در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر محصولات داس شامل: انواع اسپیکرهای داس، آمپلی‌فایر، میکسر و سایر محصولات صوتی می‌توانید سیستم خود را به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران ارسال نمایید. کلیه محصولات داس با شماره سریال مجزا به فروش می‌رسند و دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند. برای آگاهی از قیمت و خرید باند دکوراتیو سقفی، اهمی/ ولتی DAS AUDIO CEILING CL8T با ما در SIMASOT.COM در تماس باشید.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.