بلندگوسقفی DAS – CEILING CL 5 T
دسامبر 3, 2020
بلندگوسقفی DAS – CEILING CL 6_TB
دسامبر 22, 2020

بلندگوسقفی DAS – CEILING CL-6T

خرید بلندگو سقفی DAS CEILING CL6T

بلندگو پسیو دکوراتیو سقفی DAS CEILING SERIES - CL 6T

توضیحات اسپیکر سقفی D.A.S CEILING-CL6T

- 6 اینچ، دارای یک سیم پیچ صوتی 1 اینچی است.
- قطر این اسپیکر سقفی زیبا 198 میلی متر با عرض 390 میلی متر و ارتفاع 250 میلی متر و عمق 270 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 89 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو سقفی داس :
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه پلاستیکی ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 95 درجه.
- دارای وزن خالص 1.4 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اسپیکر پسیو سقفی D.A.S CEILING-CL6T

بلندگو پسیو دکوراتیو سقفی DAS CEILING SERIES – CL6T با ظاهری دایره‌ای‌شکل برای نصب در سقف یا هر باکس آماده دیگر، طراحی شده است. اسپیکر کوچک و جمع‌وجور با توان تولیدی 15، 10، 5 وات بر روی حالت 100 ولت و 7.5 و 5 و 2.5 وات، در حالت 70 ولت است. بلندگوهای سقفی بیشتر برای محیط‌هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فعالیت‌های روزمره است مورداستفاده هستند. بلندگو اهمی - ولتی DAS CL6T قدرت صدای متوسط رو بالا داشته و صدایی مناسب در مقایسه با جسته و ابعاد اسپیکر ایجاد می‌کند.
بلندگو سقفی اهمی - ولتی DAS CL6T برای استفاده در سیستم‌های دکوراسیون مدرن و سالن کنفرانس، کلاس درس، اتاق مدیرعامل، سالن تئاتر، سیستم صوت سالن همایش، سیستم پیجینگ، مراکز دولتی و سازمانی، سینما خانگی، دفترهای کوچک، پاساژ و مراکز خرید مورداستفاده هستند. البته کاربری سیستم‌های صوت سقفی به این موارد ختم نمی‌شود و می‌توانید موارد دیگری به آن اضافه نمایید. اسپیکر سقفی معمولاً به‌صورت توکار در سقف کاذب استفاده می‌شود. برای نصب بلندگو سقفی CL6T باید حفره‌ای با عمق 198 میلی‌متر و عمق 85 میلی‌متر در سقف ایجاد نمایید.

طریقه نصب بلندگو سقفی DAS CL6T

چهار گیره به حالت پیچی در پشت بلندگو اتصال به دیوار را ممکن نموده و با استفاده از ترمینال‌های فنری کابل‌ها به اسپیکر وصل می‌شوند. ترانسفورماتور پایه در قسمت پشتی سیستم با رنگ‌بندی مختلف امکان اتصال آسان و سریع بلندگو را فراهم می‌کند. رنگ‌های مشخص شده برای اتصال به این شرح هستند:
- رنگ مشکی برای منفی
- رنگ قرمز برای مثبت
- رنگ آبی و سفید جهت لینک شدن با سایر بلندگوهای سقفی
از مزیت‌های این سیستم صوتی سقفی می‌توان به لینک شدن با سایر بلندگوها اشاره نمود که کمک بسزایی در کاهش زمان راه‌اندازی و هزینه‌ها می‌نماید. بدنه DAS AUDIO CL6T از پلاستیک فشرده سفید ساخته شده و در قسمت جلویی از توری مشبک با لوگو حک شده DAS استفاده شده است. این توری با استفاده از شی نوک‌تیز از روی بلندگو برداشته شده و دسترسی به تیوتر و ووفر را میسر می‌نماید. دو قطعه نام‌برده از مدل کواکسیال هستند.

کواکسیال چیست؟ به‌قرار گرفتن تیوتر بر روی بلندگو کواکسیال می‌گویند.

ابعاد DAS CL6T برابر با ارتفاع 230 میلی‌متر، عرض 230 میلی‌متر، عمق 85 میلی‌متر، و وزن 1.4 کیلوگرم است. بلندگو سقفی اهمی ولتی داس با بدنه سفید، از دید بیننده دورمانده و کمتر قابل رویت است.

پرتاب صدا به‌صورت قیفی از بالابه‌پایین

سیستم‌های صوتی سقفی بعد از قرارگرفتن در سقف، پخش صدایی بدون نویز از سمت بالا دارند. شما یک دفتر کار کوچک را تصور کنید، صدا به‌صورت قیفی از بالابه‌پایین پرتاب می‌شود. در مسیر پرتاب صدا معمولاً مانعی برای ایجاد نویز وجود ندارد و تا زمان رسیدن سیگنال‌ها به گوش افراد با شی کمتری – نسبت به سیستم‌های دیواری - برخورد می‌نماید.
برای راه‌اندازی بلندگو D.A.S CL6T از امپلی‌فایرها کمک گرفته می‌شود. اسپیکر پسیو CL6T به‌صورت اهمی - ولتی بوده که می‌توانید توان‌های مختلف در هر قسمت دریافت نمایید. بسته به نوع امپلی‌فایر مورداستفاده توان بلندگو قابل تنظیم است. این محصول 2WAY بوده و دو فرکانس بم و تیز را تولید می‌کند.

خرید بلندگو سقفی DAS CEILING CL6T

شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی اسپانیایی DAS است. بعد از خرید محصولات داس از طریق SIMASOT.COM می‌توانید با استفاده از شماره سریال و پارت نامبرهای دریافتی اصل بودن کالا در سایت رسمی DAS AUDIO پیگیری نمایید. جهت آگاهی قیمت خرید اسپیکر سقفی DAS CL6T با همکاران ما در قسمت فروش محصولات DAS تماس بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره و یا تعمیرات سیستم‌های صوتی می‌توانید با قسمت پشتیبانی در تماس باشید.

مشخصات فنی بلندگو سقفی، پسیو DAS AUDIO CL6T

- بدنه دایره‌ای، متریال پلاستیک فشرده سفیدرنگ
- توری مشبک فلزی با لوگو حکاکی شده D.A.S
- پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- پوشش افقی 95 درجه
- امپدانس 8 اهم
- ترانسفورماتور 70 ولت / 100 ولت مولتی تاپ
- توان تولیدی در حالت 70 ولت برابر: 2.5 و 5 و 7.5 وات
- توان تولیدی در حالت 100 ولت برابر: 5 و 10 و 15 وات
- حساسیت 1 وات بر 1 میلیمتر برابر 90 دسی‌بل
- تقویت‌کننده‌های توصیه شده: DAS IA-404 و DAS IA-402
- بلندگوی سقفی 6 اینچی
- سیستم نصب آسان با زبانه‌های داخلی

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات DAS AUDIO

کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند که با خرید از نمایندگی‌های رسمی این شرکت می‌توانید از این موارد بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به تعمیرات و یا مشاوره با نمایندگی رسمی داس در ایران - شرکت سیما صوت ایرانیان - در تماس باشید. برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات داس، سیستم صوتی DAS را به دفتر مرکزی واقع در تهران ارسال نمایید. در صورت‌باز شدن دستگاه توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز، دستگاه از حالت گارانتی خارج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.