راهنمای استفاده از ویدئوپرژکتورها بخش دوم
دسامبر 1, 2020
بلندگولاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12
دسامبر 2, 2020

اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415

توضیحات اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415
- بلندگو پسیو ضدآب لاین اری DAS WR6415 ، بلندگوی ست لاین اری بوده که 2 راهه، دارای دو عدد تیوتر0.75 اینچی به همراه یک عدد ووفر 15 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1600 وات ماکزیمم است .
- عرض این بلندگو 770 میلی متر، ارتفاع آن 462 میلی متر و عمق آن 465 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 131 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر پسیو ضد-آب داس
- با توان خروجی 1600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای IP 54 وبدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 40 * 60 درجه.
- دارای وزن خالص 28 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
سیما صوت ایرانیان|بلندگو پسیو و ضد آب داس سریEN مدل DAS AUDIO WR 6415|قیمت و خرید باند ضد آب| اسپیکر ضد آب| بلندگو ضد آب|سیستم صوت ضد آب|محصولات ضد آب D.A.S|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|بلندگو تحت شبکه|اسپیکر تحت شبکه| باند IP|D.A.S AUDIO EN|خرید باند ضد آب D.A.S| خرید اسپیکر ضد آب D.A.Sسیما صوت ایرانیان|بلندگو پسیو و ضد آب داس سریEN مدل DAS AUDIO WR 6415|قیمت و خرید باند ضد آب| اسپیکر ضد آب| بلندگو ضد آب|سیستم صوت ضد آب|محصولات ضد آب D.A.S|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|بلندگو تحت شبکه|اسپیکر تحت شبکه| باند IP|D.A.S AUDIO EN|خرید باند ضد آب D.A.S| خرید اسپیکر ضد آب D.A.S

اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415

از سری باند های که دارای IP می باشند در کمپانی داس D.A.S می توان به سری EN-54 اشاره نمود. سری D.A.S EN دارای باندهای لاین اری، دکوراتیو و ضد-آب می باشد. از برترین های این سری می توان به اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415 اشاره کرد.سری IP قابلیت کنترل ازراه دور داشته و با استفاده از گوشی و اپیکیشن قابل کنترل می باشند.
باند داس ضدآب، EN5416 به دلیل مهرموم بودن سیستم برای جلوگیری از نفوذ آب از طریق IP کنترل می شود. بلندگو پسیو دکوراتیو ضد-آب DAS AUDIO EN WR 6415 دارای دو مدل DX,CX می باشد که در مدل WR 6415 DX از بدنه با متریال فایبر گلاس و مقاوم در برابر ضربات و رطوبت با وزنی سبکتر نسبت به WR 6415 CX می باشد. باند ضد-آب پسیو D.A.S WR-6415 قابلیت اتصال به سقف توسط تکنولوژی M10 RIGGING POINT داشته و توسط اکسسوری های فابریک ، شگل ، قلاب به صورت فلای قابل استفاده است. پایه فابریک در این اسپیکر ضد-آب امکان استفاده دکوراتیو و اتصال به دیوار و ستون را فراهم می کند.
ابعاد و وزن در بلندگو ضد-آب پسیو DAS EN-54 WR-6415 برابر عرض 462 میلی متر ، ارتفاع 770 میلی متر، و عمق 455 میلی متر بوده و دارای وزنی برابر 28 کیلوگرم می باشد. از دیگر قابلیت های این اسپیکر پسیو می توان به IP-54 اشاره نمود که باند را در برابر گرد و غبار و قطرات باران حفظ می نماید.
اسپیکر ضد-آب، داس 2WAY بوده و دارای یک تیوتر با دهنه هورن مساعد به همراه یک ووفر می باشد. تیوتر 1.5 اینچی با ساختار کوئل سه اینچی و متریال تیتانیوم به مدلM-75 برای پخش صدا و دریافت بهتر سیگنال استفاده شده است. برای تکمیل حجم صدا در باند ضد-آب، پسیو داس D.A.S EN WR-6415 دارای یک عدد ووفر 15 اینچی با بیس و حجم بالا همچنین مدل ووفر 15AV می باشد. برای راه اندازی بلندگو ضدآب D.A.S WR-6415 از یک دستگاه امپلی فایر کمک گرفته می شود. کمترین امپدانس ورودی در این اسپیکر8 اهم می باشد.
از کاربرد اسپیکر پسیو ضد-آب D.A.S EN-54 WR-64-15CX-DX می توان به مدارس، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اماکن مذهبی و حسینیه ، کلاس های آموزشی ، ایونت ها در فضای باز، مکان های ورزشی با رطوبت بالا، استخر ، اجراهای زنده در فضای باز و مناسب برای مناطق با آب و هوایی شرجی و مرطوب اشاره نمود. توان خروجی در اسپیکر پسیو ضد-آبD.A.S EN-54 WR-6415CX-DX در حالت مداوم برابر 400 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 1600 وات می باشد. این مقدار توان خروجی نمایشگر قدرت بالای باند است. میزان حساسیت در باند ضد-آب قابل حمل داس مدلWR-6415 برابر 99 دسیبل و بیشترین قدرت تحمل فشار صوتی برابر 131 دسیبل است. این مقدار برای تضمین کیفیت صدا در مراسمات زنده و طولانی می باشد.
میزان پاسخ فرکانسی در باند ضد-آب داس D.A.S EN-54 WR-6415 از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد که امکان ایجاد اکولایزهای متفاوت برای استخراج صداهایی دلنشین و گوش نواز را فراهم می کند. دامنه گسترده در این اسپیکر برای خروجی صدا ایده آل می باشد. میزان زاویه پرتاب صوتی در بلندگو پسیو ضد-آب D.A.S AUDIO EN WR 64 15 در حالت عمودی برابر 60 درجه و در حالت افقی برابر 40 درجه می باشد.
بدنه اسپیکر پسیو ضد-آب 15 اینچی D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415 از چوب ، تخته سه لایه ساخته شده است. این پوشش در برابر ضربات مقاوم می باشد. رنگ مشکی ، خاکستری و یا سفید با فناوری POLYUREA بوده که مقاومتی چند برابر به بدنه باند ضد-آبWR-6415 می دهد. یک عدد کابل در پشت دستگاه برای اتصال به کانکتور و یا ترمینال قرار گرفته است . رنگ این کابل بسته به رنگ اسپیکر خریداری شده سفید یا مشکی می باشد. این کابل مسقیم به کراس اوور متصل می شود. پوشش پولی یورآ در دفع رطوبت و شرایط بارانی خوب عمل کرده و ضد-آب می باشد. همچنین از دیگر فواید استفاده این پوشش در بدنه باند داسWR-6415 مقاومت در برابر نور خورشید، سایش و خشک شدن سریع بدنه می باشد. توری مشبک فلزی ضد-آب در جلوی بلندگو علاوه بر زیبایی از ووفر و تیوتر در برابر ضربات محافظت می کند.

ویژگی های ظاهری اسپیکر، پسیو، دکوراتیو ،ضد-آب داس سریEN مدلD.A.S AUDIO WR-6415
- بدنه ذوزنقه ای شکل ، ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه مقاومت افزایش یافته در برابر ضربات
- رنگ مشکی و سفید با تکنولوژی ISO FLEX و POLYUREA افزایش استحکام در برابر ضربه ، اشعه نور خورشید ، قطرات باران و گرد و غبار
- توری فلزی مشبک ضد-آب در جلوی بلندگو
- برخورداری از IP54
- قابلیت فلای با فنآوری M10 RIGGING POINT
- قابلیت اتصال به دیوار توسط براکت های فابریک
- ابعاد و وزن : عرض 462 میلی متر ، ارتفاع 770 میلی متر، و عمق 455 میلی متر وزنی 28 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو پسیو، ضد-آب DAS AUDIO EN-54 WR-6415
- پسیو، دکوراتیو، ضد-آب
- امپدانس ورودی 8 اهم
- توان خروجی بلندگو در حالت مداوم برابر با 400 وات در بالاترین حالت PEAK برابر 1600 وات
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با ساختار تیتانیوم به همراه کوئل سه اینچی و مدل M75
- یک عدد ووفر 15 اینچی با بیس و پانچ مطلوب به مدل 15AV
- پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر 131 دسیبل
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 60 درجه و در حالت افقی 40 درجه

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی باندDAS AUDIO در ایران بوده و با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و آمفی تئاتر مشغول به کار می باشد. سیما صوت ایرانیان در زمینیه تجهیز سیستم های صوتی ، سیستم ضبط و پخش تصویر، دکوراسیون و سیستم نور پردازی فعالیت دارد. برای خرید محصولات داسD.A.S می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
کمپانی اسپانیایی داس D.A.S تولید کننده سیستم های صوتی با کیفیت مانند : انواع بلندگو دکوراتیو ، باند ضد-آب، اسپیکر پرتابل ، ساب ووفر ، امپلی فایر، میکروفن، میکسر، ماتریکس، تقویت کننده سیگنال ماتریکس توسط برترین متریال های روز دنیا و با بکارگیری مدرن ترین تجهیزات توانسته بازار جهانی را در اختیار بگیرد. کلیه محصولاتDAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد .
برای آگاهی از قیمت و خرید اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415 می توانید به سایت سیما صوت ایرانیان و یا به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد. تعمیرات سیستم های صوتی مانند میکسر، بلندگو و امپلی فایر در شرکت SIMASOTIRANIAN صورت می گیرد. سرویس و تعمیرات D.A.S با توجه به گارانتی بودن محصولات داس فقط در دفتر مرکزی SIMASOT.COM انجام می شود.