سیما صوت ایرانیان|بلندگو پسیو و ضد آب داس سریEN مدل DAS AUDIO WR 6415|قیمت و خرید باند ضد آب| اسپیکر ضد آب| بلندگو ضد آب|سیستم صوت ضد آب|محصولات ضد آب D.A.S|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|بلندگو تحت شبکه|اسپیکر تحت شبکه| باند IP|D.A.S AUDIO EN|خرید باند ضد آب D.A.S| خرید اسپیکر ضد آب D.A.S
اسپیکر ضد-آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-6415
دسامبر 2, 2020
بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling
دسامبر 3, 2020

بلندگولاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12

- توضیحات بلندگو لاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12 :
- بلندگو پسیو ضدآب لاین اری DAS AERO 12 ، بلندگوی ست لاین اری بوده که 2 راهه، دارای دو عدد تیوتر0.75 اینچی به همراه یک عدد ووفر 12 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1600 وات ماکزیمم است .
- عرض این بلندگو 688 میلی متر، ارتفاع آن 385 میلی متر و عمق آن 316 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر لاین اری، پسیو، ضد آب داس مدل D.A.S EN-54 AERO-12 :
- با توان خروجی 1600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 10 * 90 درجه.
- دارای وزن خالص 27 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگولاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12

 
 
اسپیکر پسیو، لاین اری و ضد آب داس مدل D.A.S AUDIO EN SERIES AERO-12از سری محصولات کمپانی اسپانیایی داس می باشدکه علاوه بر صدایی مناسب پوشش گسترده ای را در بر میگیرد. بلندگو های لاین اری با توجه به ظاهر ذوزنقه ای توسط اکسسوری های متنوع و فابریک برروی یکدیگر سوار شده و یک سیستم صوتی عمودی را به جود می اورند. قدرت پرتاب صدا در سیستم صوتی آرایه ای بسیار بالا بوده و با انتخاب محل مناسب برای قرارگیری پوشش صدایی یکنواخت در تمام سالن را خواهند داشت.
اسپیکر، پسیو و ضد آبDAS AUDIO EN 54 AERO-12 LINE ARREY مانند دیگر بلندگوهای پسیو در هنگام راه اندازی به امپلی فایری با قدرت خروجی متناسب با باند نیازمند است. امپدانس ورودی در این لاین اری ضد آب برابر 8 اهم می باشد. امپدانس 8 اهم برای سیستم صوت حرفه ای استفاده شده و به راحتی قابل لینک شدن توسط کانکتورهای اسپیکون طراحی شده بر روی کراس اور می باشد و سیگنال ورودی را به سایر بلندگو ها منتقل می کنید.
کابینت بلندگو ضدآب، پسیو، لاین اری D.A.S AUDIO AERO12 از تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات هنگام جابجایی و نصب، عمق مناسب برای ایجاد صدای بم ساخته شده است. رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی POLY UREA استحکام در برابر نورخورشید و قطرات باران افزایش یافته و مقاومت در برابر ضربات دو چندان می شود. دو دسته تمام استیل برای حمل آسان در این لاین اری ضد آب تعبیه شده است.
از دیگر ویژگی های اسپیکر لاین اری و ضد آب DAS AERO-12 می توان به دو بازوی فلزی در طرفین جهت اری کردن به همراه زاویه بندی های مختلف اشاره نمود. پین های تعبیه شده در این محصول جهت اری کردن و راه اندازی سریع و آسان به کار می روند.
میزان توان خروجی در باند لاین اری ضد آب، داس EN-54 AERO-12 در حالت استفاده به صورت مداوم برابر 400 وات و در حالت ماکزیمم یا PEAK برابر 1600 وات بوده که این مقدار در سیستم های لاین اری دارای قدرت بالایی می باشد. توان خروجی در هر بلندگو بسته به قطعات استفاده شده این مقدار متغییر می باشد . این محصول 2WAY دارای یک عد تیوتر 1.5 اینچی با صدایی رسا و یک عدد ووفر 12 اینچی می باشد. مدل استفاده شده در HF DRIVER برابر M-75N و در قسمت ساب ووفر 12-LNC بوده و هر دو محصول توسط کمپانیD.A.S AUDIO طراحی و اجرا گردیده است.
میزان پاسخ فرکانسی باند لاین اری ضد آب پسیو داس D.A.S AUDIO EN AERO-12 از 62 هرتز تا 22 کیلو هرتز گسترده بوده که امکان استفاده از اکولایزرهای مختلف را برای صدابردار فراهم می نماید. سیستم مدیریت بلندگو یا امپلی فایر برای تفکیک صدایی مورد استفاده می باشد. توسط امپلی فایر می توانید میزان لوکات را تعیین نموده تا نسبت به ابعاد سالن ریلیس استفاده نداشته باشد.
میزان حساسیت در باند لاین اری ضد آب، پسیو، داس برابر 100 دسیبل می باشد. قدرت تحمل فشار صوتی برابر 132 دسیبل است . این مقدار قدرت تحمل فشار صوتی در اسپیکر ، لاین اری ، پسیو، ضد آب ، تضمین کننده کیفیت و قدرت بلندگو در اجراهای زنده و طولانی مدت است. اسپیکر پسیو ، لاین اری و ضد آب DAS AUDIO AERO-12 برای استفاده برنامه های بزرگ در فضای باز یا بسته مناسب می باشد. کنسرت، ایونت، استادیوم ، استودیو سیار، سالن های سینما در فضای باز، آمفی تئاتر و یا اجراهای زنده تئاتر در محیط های باز، همایش ، و هر جایی که احتیاج به حجم صدایی زیاد و البته شفاف است.
مقدار زاویه پرتاب صدا در باند LINE ARREY D.A.S EN-54 AERO-12 در حالت عمودی برابر 90 و در حالت افقی برابر 10 درجه می باشد. این مقدار برای جانمایی و چیدمان لاین اری بسیار پر اهمیت است. با آگاهی از مقدار زاویه پرتاب می توانید اسپیکر لاین اری داس را به گونه ای طراحی نمایید تا در تمامی نقاط صدایی یکسان و یکنواخت داشته باشید.
ابعاد و اندازه در لاین اری ضد آب D.A.S AERO12 برابر با عرض 688 میلی متر، ارتفاع 316 میلی متر، عمق 385 میلی متر و وزن سبک 27 کیلوگرم می باشد. این ابعاد برای یک یونیت بوده و در هنگام لاین اری شدن باید تعداد یونیت هایی که بر روی هم سوار شدن را در نظر بگیرید.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو، لاین اری و ضد آب داس مدل D.A.S AUDIO EN-54 SERIES AERO-12
- شکل ظاهری ذوزنقه ای ، مناسب برای لاین اری شدن در جهات مختلف
- بدنه چوب از متریال تخته سه لایه مستحکم در برابر ضربه و تولید کننده حجم صدا بالا
- رنگ مشکی مجهز به POLYUREA مقاوم در برابر نور خورشید و قطرات آب
- دو دسته تمام استیل برای سهولت در جابجایی
- بازوهای فلزی برای استفاده به صورت لاین اری با قابلیت زاویه پذیری
- برخورداری از IP-54 مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و غبار
- ابعاد و وزن : عرض 688 میلی متر ، ارتفاع 316 میلی متر، عمق 385 میلی متر و وزن 27 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر، لاین اری، ضد آب و پسیو LINE ARREY DAS AERO-12
- پسیو ، لاین اری، ضد آب
- امپدانس ورودی برابر 8 کیلو اهم
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با دهنه هورن باز با مدل M75N
- یک عدد ووفر 12 اینچی با بس بالا و پانچ قوی با مدل 12LNC
- شدت پرتاب صوتی و تحمل فشار صوتیSPL برابر 132 دسیبل
- میزان پاسخ فرکانسی از 62 هرتز تا 22 کیلو هرتز
- میزان زاویه پرتاب صدا در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 10 درجه
- کراس اور بسیار قوی به همراه دو اسپیکون نصبی برای دریافت سیگنال و انتقال
- توان خروجی در حالت مداوم 400 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 1600 وات
- میزان حساسیت برابر 100 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس در زمینه تولید سیستم های صوتی مانند : انواع بلندگو (بلندگو ضدآب، اسپیکر پرتابل، باند دکوراتیو و باندهای مخصوص کنفرانس) ساب ووفر، لاین اری، امپلی فایر، تقویت کننده سیگنال دیواری، میکروفن، ماتریس، امپلی فایرهای ماتریس و مدیریت بلندگو فعالیت دارد. DAS AUDIO با بهره گیری از برترین مهندسان و استفاده از مرغوب ترین متریالها و ترکیب این دو با تکنولوژی توانسته سیستم های حرفی صدا در انواع مختلف برای کاربری های مختلف به بازار عرضه نمایید و محبوبیت جهانی پیدا نماید.
شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی اسپیکر داس D.A.S در ایران بوده که کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما خریدارن قرارمی دهد. برای خرید بلندگو لاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12 می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. همچنین جهت احترام به حقوق مصرف کننده کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای مجرب انجام می گیرد.
شرکت سیما صوت ایرانیان تجهیز کننده سیستم های صوتی ، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر برای سالن های کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر می باشد. جهت راهنمایی در زمینه تجهیز سیستم صوتی می توانید با کارشناسان حرفه ای ما در سایت سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.