DAS AUDIO EN54-24 CERTIFIED
نوامبر 30, 2020
بلندگولاین اری پسیو DAS – EN 54 WR-6412
دسامبر 1, 2020
 

بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826

توضیحات بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826
- بلندگو پسیو ضدآب لاین اری DAS WR8826 ، بلندگوی ست لاین اری بوده که 2 راهه، دارای یک عدد تیوتر یک اینچی به همراه دو عدد ووفر 6 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 800 وات ماکزیمم است .
- عرض این بلندگو 267 میلی متر، ارتفاع آن 545 میلی متر و عمق آن 226 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو ضدآب لاین اری D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826:
- با توان خروجی 800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 22 کیلوهرتز.
- دارای IP 54 وبدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 80 * 80 درجه.
- دارای وزن خالص 10 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826

بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826 در ایران توسط نمایندگی D.A.S به فروش می رسد.D.A.S AUDIO نولید کننده انواع سیستم های صوت مانند DSP، مدیریت بلندگو، انواع اسپیکر، لاین اری، ساب ووفر، میکروفن پیجینگ، میکسر دیواری صدا، ماتریس، امپلی فایر ماتریس و تقویت کننده سیگنال می باشد.
بلندگو ضد آب پسیو دکوراتیو D.A.S EN WR-8826 برای راه اندازی نیاز به تقویت کننده سیگنال یا امپلی فایر دارد. امپدانس ورودی در این اسپیکر ضد آب 16 اهم می باشد. این مقدار امکان اتصال بلندگو های زیادی را فراهم می کند که به صورت آرایه ای برروی هم سوار شود.
میزان توان خروجی در بلندگو ضد آب پسیو داس WR-8826 در حالت مداوم برابر 200 وات و در حالت ماکزیمم برابر 800 وات می باشد. توان امپلی فایر مورد این اسپیکر ضد آب بر اساس قدرت بالا در توان خروجی ، باید قدرت بالایی داشته باشد. امپلی مورد نیاز برای باند ضد آب داس باید در هر لاین قدرتی بالای 200 وات داشته ، همچنین این بلندگو ضد آب دکوراتیو دارای حساسیت بالایی برابر 93 دسیبل و میزان تحمل فشار صوتی در بیشترین حالت برابر 122 دسیبل است. این مقدار تضمینی بر کیفت صدای تولیدی از این اسپیکر پسیو دکوراتیو ضد آب می باشد که در زمان های طولانی و در اجراهای زنده هیچگونه افت صدایی وجود نداشته باشد.
بلندگو D.A.S AUDIO EN WR-8826 ضد آب بوده و دارای یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M1 با صدایی رسا و شفاف است. دو عدد ووفر شش اینچی برای حجم صدای خروجی با بیس مناسب و پانچ عالی با مدل6B در این محصول گنجانده شده و به فروش میرسد. این بلندگو از مدل دو راهه یا 2WAY می باشد.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو دکوراتیو ضد آب دبل داس WR-8826 از 70 هرتز تا 22 کیلو هرتز متغییر می باشد . با توجه به گستردگی پاسخ فرکانسی می توانید اکولایزهای مورد نظر را به راحتی برروی آن اعمال نمایید و از صدایی شفاف و رسا بهره ببرید. دهانه هورن در این محصول باز می باشد. جانمایی این دهنه هورن در بلندگوWR-8826 در وسط اسپیکر بوده و زاویه پرتاب دهنه هورن در حالت افقی برابر80 درجه می باشد. با آگاهی از این مقدار می توانید نسبت به سالن و نوع اجرا، جانمایی و چیدمانی صحیح از بلندگو ها داشته باشید.
جهت سهولت نصب و راه اندازی در بلندگو ضد آب DAS AUDIO EN 54 WR 88 26 ، یک کابل به صورت مستقیم از کراس اوور به بیرون قرار گرفته است که با اضافه کردن کابل و کانکتور می توانید از آن استفاده نمایید. در این مدل از هیچ کانکتوری استفاده نشده است. میزان ابعاد و اندازه در بلندگو ضد آب پسیو دکوراتیو DAS AUDIO EN 54 WR 88 26 با عرض 226 میلیمتر ، ارتفاع 545 میلیمتر، عمق 267 میلیمتر و وزن سبک 10 کیلوگرم می باشد.
بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN WR-8826 در دو مدل طراحی شده است. این دو مدل با پسوندهای DX,CX در بازار به فروش می رسند. بدنه چوبی در هر دو مدل مقاوم در برابر ضربات بوده و از چوب ساخته شده است. تفاوت بین این دو اسپیکر در نوع پوشش با یکدیگر می باشد. در مدل 8826-CX در دو رنگ سفید و مشکی با فن اوری پلی یوریا می باشد. این پوشش مقاومت بالایی در برابر رطوبت و اشعه UV دارد. در مدل D.A.S EN-54 WR-8826-DX بدنه از فایبر گلاس ساخته شده که سبک تر می باشد.
اسپیکر DAS AUDIO EN WR-8826 با استفاده از توری مشبک فلزی جلوی بلندگو و ابر قرار گرفته در پشت آن در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. با توجه به استفاده IP54 در این بلندگو پسیو ضد آب می توان گفت به راحتی قابل استفاده در محیط های مرطوب و فضای باز می باشد. شکل ذوزنقه ای این باند ضد آب به نصب راحت تر آن به صورت عمودی و افقی به صورت دکوراتیو کمک بسزایی می کند. اسپیکر ضد آب داس EN WR-8826 توسط براکت های نصبی و توسط فلای و شگل و قلاب به صورت اری بر روی یکدیگر نصب میشود. این بلندگو ضد آب از محصولات خارق العاده و در عین حال زیبا با صدایی بسیار عالی می باشد.
بیشترین استفاده از اسپیکر پسیو ضد آب دکوراتیو DAS AUDIO EN WR8826 در سالن های کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، سالن سینما ، سالن همایش، استخر، اجرای زنده در فضای باز، تالار های پذیرایی (مناسب برای استفاده در فضای باز تالار) ، مساجد و حسینیه، باغ ، هتل ، مراکز تفریحی و تجاری است. با توجه به ضد آب بودن این بلندگو می توان در فضاهایی که با آب در ارتباط مستقیم هستند استفاده گردد.

ویژگی های ظاهری در بلندگو پسیو و ضد آب داس D.A.S AUDIO EN-54 WR-8826
- شکل ذوزنقه ای، 2WAY
- رنگ مشکی و سفید مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر نور خورشید ، UV ، شرایط جوی نا مساعد
- بدنه تمام چوب و پوشش POLY UREA با قابلیت دفع رطوبت و دافع نور UV
- بهره مندی از IP54
- توری مشبک تمام فلز ضد زنگ در جلوی بلندگو
- قابل نصب به صورت اری با استفاده از 14 پیچ و اری در تمام زوایا
- فلای با فناوری M10 RIGGING POINT
- دکوراتیو اتصال به دیوار و ستون ، توسط اکسسوری های مخصوص و براکت
- قابل استفاده در دو حالت عمودی و افقی
- ابعاد و اندازه : عرض 226 میلی متر ، ارتفاع 545 میلی متر، عمق 267 میلی متر و وزن 10 کیلوگرم

ویژگیهای فنی اسپیکر ضد آب،پسیو،دکوراتیو DAS AUDIO EN-54 WR-8826
- دکوراتیو، پسیو، ضد آب
- امپدانس ورودی 16 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 200 وات و در حالت ماکزیمم برابر 800 وات
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M1
- دو عدد ووفر 6 اینچی با مدل B6
- زاویه پرتاب در حالت عمودی و افقی برابر 80 درجه
- میزان پاسخ فرکانسی از 70 هرتز تا 22 کیلو هرتز
-
مقدار حساسیت برابر 93 دسیبل
- میزان شدت پرتاب صوتی122 دسیبل (SPL)

خدمات پس از فروش گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی حرفه ای توانسته طرفدران خود را در بازار جهانی بدست بیاورد. محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگDAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات داس را در بسته بندی اولیه همراه با کاتالوگ، پارت نامبر و شماره سریال مجزا به فروش می رساند. برای خرید بلندگو ضد آب، پسیو و دکوراتیو DAS AUDIO EN-45 WR-8826 می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی و تعمیرات D.A.S در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط کادری آموزش دیده در کارگاهی حرفه ای و مجهز انجام می شود.