نکات و اصطلاحات ویدئو پروژکتور
نوامبر 23, 2020
اسپیکرلاین اری، پسیو D.A.S LINE ARREY AERO-50
نوامبر 24, 2020
 

اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A

بلندگو لاین‌اری DAS AERO برای پوشش صدایی گسترده در سالن‌های بزرگ و اجراهای زنده باکیفیت صدایی فوق‌العاده مورداستفاده است. سیستم‌های لاین‌اری ساخته شده از چند یونیت هستند که صدا را در تمام نقاط پخش می‌کنند و به‌جرئت می‌توان گفت LINEARRAY صداهایی بدون نویز و کمترین مقدار بازپخش را ایجاد می‌نمایند. با استفاده از نرم‌افزارهایی که مخصوص این سری طراحی شده DASaim می‌توانید پوشش وسیع در سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن سینما یا هر محیط بزرگ دیگری را ایجاد نماید.

توضیحات اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A:

- بلندگو اکتیو، 3 راهه، دو عدد تیوتر 0.75 اینچ به همراه یک عدد میدرنج 8 اینچ و یک عدد ووفر 12 اینچ
- توان تولیدی 1000 وات ماکزیمم، آمپلی فایر کلاس D و پردازنده دیجیتال داخلی
- عرض 942 میلی متر، ارتفاع آن 315 میلی متر و عمق آن 400 میلی متر
- قدرتی برابر با 138 دسی بل
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- زاویه پرتاب 90 درجه
- دارای وزن خالص 68 کیلوگرم با برخورداری از نمایشگر
- تنظیمات و کنترل لاین اری از طریق DAS AUDIO DASaim
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A

بلندگو لاین اری از جمله محصولات کاربردی کمپانی D.A.S می باشد. این سری باند های کابینتی برای قرار گیری بر روی هم ساخته شده اند. بعد از لینک کردن لاین اری می توانید فضاهای بزرگ و محیط های باز را تحت پوشش صدایی قرار دهید. لاین اری D.A.S AUDIO درای قدرت پرتاب صای بالا بوده و می توانند مراسمات بزرگ یا آمفی تئاتر های فضای باز را به خوبی پشتیبانی کنند. اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A از محصولات سری D.A.S AERO می باشد که متشکل از انواع لاین اری ها با کاربری های متفاوت می باشد.
در باند لاین اری اکتیو داس D.A.S AUDIO AERO-40A از مبدل های خط AD/DA استفاده شده است که امکان بهبود قابل توجهی در دینامیک، اعوجاج کمتر و سطح نویز بسیار کم را فراهم می کند. نظارت و کنترل از راه دور از طریق DASnet™، برنامه مدیریت صدا برای کابینت‌ها و پردازنده‌های DAS در این لاین اری ارائه می‌شود که به کاربران امکان مشاهده فوری و بصری وضعیت سیستم و همچنین کنترل طیف وسیعی از پارامترهای یک کابینت LINE ARREY را می دهد. بلندگو لاین اریDAS AUDIO AERO-40A اکتیو بوده و برای راه اندازی احتیاج به برق شهری با اتصال کابل پاورکون دارد. لینک پاورکون موجود در این لاین اری برای برق و سیگنال رسانی به چند بلندگو دیگر طراحی شده است. امپلی فایر سوئیچینگ این لاین اری اکتیو از نوع کلاس توپولوژیD می باشد. این امپ دارای دو ورودی و دو خروجی با کانکتورXLR بوده که قابلیت برنامه ریزی دارند. روکشی دو طرفه برای حفاظت از باند برای اجراهای فضای باز، طراحی شده تا بلندگو با برخورد قطرات باران آسیب نبیند.
میزان توان خروجی در اسپیکرD.A.S AERO-40-A برابر 2000 وات در حالت مداوم و توان خروجی در حالت ماکزیممPEAK برابر 4000 وات می باشد که نشانه ای بر قدرت و صدای با کیفیت بالا در این لاین اری می باشد. باند اکتیو لاین اریAERO40A از محصولات 3WAY بوده و دارای دو عدد تیوتر 1.5 اینچی با ساختار تیتانیوم با مدلM-75 می باشد. در قسمت تولید صدای میانی دارای یک عدد ووفر 8 اینچی با مدل 8AN4 و یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12GNRC بوده که پانچ و بیس عالی را تولید می نماید. ووفر و تیوتر از یک کراس اوور قدرتمند تغذیه و تفکیک صدایی می شوند.
پاسخ فرکانسی در D.A.S AERO40A در دامنه 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. تحمل فشار صوتی SPL برابر 138 دسیبل است. امپدانس وردی در لاین اریD.A.S برابر 20 کیلو اهم می باشد. مقادیر گفته شده همگی نمایانگر داشتن بلندگویی با قدرت و پخش صدایی عالی بوده و زیبایی و مقاومت دستگاه را نمایش می دهند.
اسپیکر لاین اری، اکتیو داس D.A.S برای استفاده در کنسرت، اجرای زنده، برگذاری ایونت و سمینار، نمایشگاه، اجرای فضای باز، بند موسیقی، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، اماکن ورزشی و اجراهایی در فضای باز یا محیط های بزرگ مناسب است. زاویه پرتاب در AERO 40 A در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی بسته به زاویه جانمایی متغییر است. وزن و ابعاد در اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A برابر با عرض942 میلی متر، ارتفاع 315 میلی متر، عمق 400 میلی متر و وزنی نسبتاً سنگین 68 کیلوگرم می باشد.
سه چراغ نشانگر در این اسپیکر لاین اری هنگام راه اندازی ، دریافت سیگنال ورودی و لیمیت روشن میشود. مدیریت بلندگو سه بانده که توسط نمایشگری گرافیکی قابل کنترل می باشد. این نمایشگر توسط یک هاب ولوم چرخشی- فشاری کنترل شده و به راحتی می توان آن را کنترل نمایید.
بدنه ذوزنقه ای اسپیکر اکتیو لاین اری D.A.S AUDIO AERO-40A از تخته سه لایه ساخته شده که در برابر ضربات مقاوم بوده و با عمق ایجاد شده و ضخامت بدنه صدایی با کیفیت تر پخش می نماید. رنگ مشکی LINE AERREY AERO-40A توسط تکنولوژی ISOFLEX در برابر نورخورشید، شرایط جوی نا مساعد و ضربات مقام تر شده است. دو زاویه در طرفین بلندگو AERO-40-A قابلیت نصب در زاویه های مختلف را فراهم می نماید. پین های مخصوص روی این بازو برای لاین اری شدن اسپیکرها برروی هم پیش بینی شده اند.
توری فلزی مشبک جلوی بلندگو برای حفاظت از از ووفر و سیستم های داخلی نصب گردیده است. این توری به زیبایی LINE ARREY AERO-40A افزوده و در پخش صدا تاثیر گذار است. دو دسته تمام استیل برای سهولت در نصب و جابجایی این در طرفین لاین اری اکتیو قرار گرفته است. از اکسسوری های مخصوص برای AERO-40-A می توان به AX AERO-40 و پین های PL-40S اشاره نمود.

ویژگی های ظاهری اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A
- ظاهر ذوزنقه ای مناسب برای سوار شدن یونیت ها بررروی هم
- بدنه چوبی با متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکیISO FLEX مقاوم در برابر نورخورشید ، UV ، شرایط جوی نا مساعد
- دارای دو دسته استیل در طرفین برای جابجایی
- توری مشبک فلزی برای حفاظت از اجزای داخلی بلندگو و ووفر
- کاور برای مراقبت در برابر قطرات باران
- اتصال از راه دور با استفاده از برنامه DAS NET
- نمایشگر گرافیکی همراه هاب ولوم چرخشی- فشاری
- ابعاد و وزن : عرض942 میلی متر، ارتفاع 315 میلی متر، عمق 400 میلی متر و وزن 68 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو لاین اری داس LINE ARREY DAS AUDIO AERO-40-A
- اکتیو – 3WAY– لاین اری (زمینی ، هوایی)
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- دو عدد تیوتر 1.5 اینچی مدل M-75
- یک عدد ووفر 8 اینچی جهت تولید صدای میانی
- یک عدد ووفر 12 اینچی برای صدای بیس و پانچ
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر 4000 وات
- پاسخ فرکانسی60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- امپلی فایر با کلاس توپولوژی D از سری های سوئچینگ
- سیستم مدیریت بلندگو و فایرفیلتر
- میزان تحمل فشار صوتی برابر 138 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی DAS AUDIO تولید کننده سیستم های صوتی مانند : انواع بلندگو ( لاین اری، ساب ووفر، بلندگو ضد آب ، بلندگو پرتابل) امپلی فایر، میکسر، ماتریکس، میکروفن، پروسسور، کنترلر صدا وDSP می باشد. شرکت اسپانیایی D.A.S برای تهیه این محصولات صوتی از برترین مهندسان و بهترین متریال های روز دنیا بهره برده است و توانسته سری های مختلف در دسته بندی های مختلف را تولید و روانه بازار نمایید. کلیه محصولات D.A.S AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده که اجرا کننده سیستم صوتی و تصویری، سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر همچنین تجهیز کننده سیستم های نور پردازی، سیستم کنفرانس دیجیتال ، سیستم ضبط و پخش تصویر می باشد. سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات را در بسته بندی های اولیه همراه با کاتالوگ ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند. جهت خرید اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. تمامی قطعات و اکسسوری های به صورت آکبند توسط این شرکت به فروش می رسند. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی به صورت حرفه ای در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری حرفه ای انجام می شود.