QUANTUM-SERIES
نوامبر 11, 2020
مقاله نورپردازی سالن همایش
نوامبر 11, 2020
 

بلندگو دکوراتیو اهمی و ولتی DAS QUANTUM Q3T

- توضیحات بلندگو دکوراتیو اهمی و ولتی DAS QUANTUM Q3T :
- بلندگو دکوراتیو DAS QUANTUM Q3T ، بلندگویی ولتی واهمی ، فول رنج ، دارای یک عدد تیوتر نئودیوم می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 80 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 105 میلی متر، ارتفاع آن 125 میلی متر و عمق آن 125 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 87 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکردکوراتیو، پسیو، اهمی/ولتی DAS QUANTUM Q-3T
- با توان خروجی 80 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه آلومینیوم با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 120 درجه.
- دارای وزن خالص 1.6 کیلوگرم .
- دارای IP 54 .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگو دکوراتیو اهمی و ولتی DAS QUANTUM Q3T

بلندگو پسیو و دکوراتیو اهمی/ولتی داس DAS AUDIO QUANTUM Q-3-T
اسپیکرها از لحاض ساختار به دو دسته پسیو و اکتیو تقسیم میشوند. بلندگو پسیو و دکوراتیو اهمی/ولتی داس DAS AUDIO QUANTUM Q-3-T از جمله باند اهمی /ولتی در محصولات داس به شمار می آید. این اسپیکرهای پسیو اهمی/ ولتی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند قابل استفاده در اکثر سالن ها و اتاق ها می باشند. کمپانی D.A.S با بهره گیری از بهترین مهندسان و متریال های روز دنیا توانسته بهترین محصولات صوتی و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهند.
بلندگو اهمی/ ولتی چیست؟
این اسپیکر ها با در دسترس قرار دادن دو حالت اهمی و ولتی برای کاربران دسترسی و راه اندازی آسان را همراه آورده اند. با سوئیچ موجود بر روی کراس اور به راحتی می توان بلندگو را از حالت اهمی به ولتی تغییر دارد. همچنین برای کنترل توان خروجی نیز از این سوئیچ ها استفاده می شود.
میزان حساسیت در باند اهمی ولتیD.A.S QUANTUM Q-T-3 برابر 87 دسیبل می باشد. شدت تحمل فشار صوتی در این محصول 106 دسیبل می باشد. میزان تحمل فشار صوتی در هر اسپیکر متفاوت بوده و تضمین کننده کیفیت و قدرت Q-3-T در اجراهای طولانی و مداوم است. باند دکوراتیو پسیو QUANTUM Q-3T مناسب برای استفاده در سالن کنفرانس، کلاس آموزشی، سیستم پیجینگ ادارات ، بیمارستان و بانک ، پخش موزیک در رستورات و کافی شاپ ، مدارس ، سینمای خانگی ، پخش موزیک پس زمینه برای کلاس های موسیقی و سالن همایش کوچک مناسب است. برای پر کردن حجم صدا و بهتر شدن آن برای گوش شنوده می توانید از ساب ووفر QUANTUM Q-10که به صورت اکتیو و پسیو موجود است استفاده نمایید.
بلندگو پسیو دکوراتیوD.A.S AUDIO QUANTUM Q-3-T توسط امپلی فایر راه اندازی می شود. بنا به استفاده ای که از دستگاه می شود می توان از امپ اهمی یا ولتی استفاده نمود. باند D.A.S QT3 دارای ابعادی بسیار کوچک و جمع و جور می باشد. این بلندگو پسیو دکوراتیو می باشد. در صنعت صدا به بلندگوهایی دکوراتیو گفته می شود که قابلیت نصب بر روی دیوار و ستون را داشته باشند. اکسسوری های این اسپیکرها و پایه های فابریک استفاده شده این امر را میسر می کند تا به راحتی بتوانیم محصولات صوتی را به دیوار وصل نماییم همچنین دکوراتیوها دارای ظاهری به مراتب زیبا تر از سایر بلندگوها دارند. اسپیکر دکوراتیو DAS AUDIO Q3-T با طراحی زیبا، مخصوص نمایش در ظاهر طراحی های داخلی می باشد. رنگ بندی های مختلف سری QUANTOM از شرکت D.A.S امکان طراحی های زیبا و مدرن با ترکیب رنگی های مختلف را ایجاد می کند.
اسپیکر پسیو اهمی ولتیDAS AUDUIO QUANTUM Q-3T با داشتن سه عدد ووفر در حالت فول رنج بوده و قدرت بالایی را تولید می کند. تعداد بلندگو در سیستم های فول رنج افزایش می یابد تا حجم کم صدا جبران شود. در زمان خرید بلندگو پسیو دکوراتیو ابعاد و اندازه از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. میزان عرض در باند دکوراتیوD.A.S برابر 125 میلی متر ، ارتفاع 105 میلی متر ، عمق 125 میلی متر و وزن سبک 1.6 کیلو گرم می باشد. برای جانمایی و چیدمان بلندگو ها در سالن یا محل مد نظر باید میزان زاویه پرتاب در نظر گرفته شود. در اسپیکر دکوراتیوQUANTUM Q-3-T این مقدار برابر 120 درجه است که با چیدمان صحیح می توان کل پلان مورد نظر را پوشش دهید.
میزان پاسخ فرکانسی در اسپیکرD.A.S QUANTUM Q-3-T برابر150 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترش یافته است. این مقدار از پاسخ فرکانسی صدایی با کیفیت و شفاف را ایجاد می نماید. سوئیچ پخش صدا این امکان را فراهم می کند تا در دو حالت موزیک و سخنرانی یکی را برای کاربری مورد نظر انتخاب نمایید. ورودی ترمینالی از دیگر مزیت های این بلندگو دکوراتیو پسیو می باشد که راه اندازی و نصب را بسیار راحت کرده است.
بلندگو پسیو دکوراتیو اهمی/ ولتیDAS AUDIO QUANTUM Q 3 T دارای توان خروجی20 وات به صورت مداوم و در حالت 8 اهم و 80 وات به صورت ماکزیمم می باشد. در حالت 100 ولت توان این محصول برابر 7.5 وات ، 15 و 20 وات می باشد. سر ولوم چرخشی تعبیه شده در این محصول امکان تغییر در میزان توان را میسر می نمایند. در حالت 70 ولت دارای توان خروجی 3.5 وات و 7.5 وات و 10 وات می باشد. کمپانی داس برای راه انداز محصولات پسیو D.A.S معمولاً محصولاتی را معرفی می نماید. در این اسپیکر هم پیشنهاد DAS AUDIO برای راه اندازی امپلی فایر اهمی/ ولتیIA-404 , IA-402 می باشد. پروسسور پیشنهادی DSP-226 می باشد که به کاربر امکان مدیریت بلندگو و تنظیم اکولایزرهای دلخواه را می دهد.





اسپیکر پسیو دکوراتیو D.A.S QUANTUM Q-3-T دارای بدنه ساخته شده از آلومینیوم می باشد. این بدنه مشکی در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند. بدنه داس کوانتومQ-3-T دارای TP-54 می باشد. ( IP-54 به معنی مقاومت محدود در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر پاشیدن آب به صورت قطرات باران و اسپری می باشد.) این اسپیکر دکوراتیو کوچک در رنگبندی های مختلف در صورت سفارش تولید و در بازار به فروش می رسد. کوچک ترین عضو خانواده DAS AUDIO QUANTUM مدل Q-3-T می باشد که با ظاهری زیبا و رنگ های جذاب در نگاه اول شما را مجذوب می کند.
ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو اهمی/ ولتی داس مدل DAS AUDIO QUANTOM Q-3T
- بدنه مشکی ساخته شده از آلومینوم با ساختار مستحکم و برخورداری از IP-54
- براکت نصب و دکوراتیو
- رنگ بندی مختلف (بر اساس سفارش)
- بدون دسته به دلیل جسه کوچک و جمع و جور
- ابعاد و وزن : عرض 125 میلی متر ، ارتفاع 105 میلی متر ، عمق 125 میلی متر و وزن 1.6 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکردکوراتیو پسیو اهمی / ولتی D.A.S AUDIO QUANTUM Q-3-T
- پسیو ، اهمی/ ولتی ، دکوراتیو
- امپدانس ورودی 8 اهم
- زاویه پرتاب عمودی و افقی 120 درجه
- توان خروجی 20 وات مداوم و 80 وات ماکزیمم در حالت 8 اهم
- توان خروجی7.5 ، 20 وات در حالت 100 ولت
- توان خروجی 3.5 وات ، 7.5 وات ، 10 وات در حالت 70 ولت
- ماکزیمم میزان تحمل فشار صوتی 106 دسیبل
- فول رنج با یک ووفر 3 اینچی
- پاسخ فرکانسی 150 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- کلید تغییر حالت اهمی/ ولتی
- سوئیچ تغییر حالت پخش به دو صورت موزیک و سخنرانی
- کانکتور ورودی استریو ترمینالی

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی اسپانیای داس ( شامل: امپلی فایر، پروسسور، لاین اری، ساب ووفر و انواع بلندگو ) دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت سیما صوت ایرانیان با بیش یک دهه فعالیت در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و سیستم نور پردازی ، سیستم پخش و ضبط تصویر ، سیستم صوتی، سیستم کنفرانس، تجهیز سالن کنفرانس، فروش لوازم کنفرانس ( میکروفن کنفرانس، منبع تغذیه، کنسول ریاست، دوربین اتوترکینگ) و دکوراسیون تنها نماینده رسمی D.A.S در ایران می باشد. جهت خرید اینترنتی بلندگو پسیوDAS AUDIO QUANTOM Q-3-T می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. همکاران ما در شرکت سیما صوت ایرانیان راهنمای شما در هنگام خرید سیستم های صوتی و تجهیز سالن کنفرانس هستند. جهت رضایت شما مشتریان عزیز تعمیرات کلی سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده در کارگاهی مجز صورت می پذیرد.