اسپیکر و ساب ووفر DAS AUDIO ARCO|
اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB
نوامبر 8, 2020
میکروفن های بی سیم SHURE
نوامبر 9, 2020

میکروفن بی سیم دستی SHURE BLX24-PG58

میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX24-PG58 میکروفن داینامیک با الگو گیرایی کاردیود است. این محصول مناسب برای استفاده در برنامه‌های زنده، اجرای موسیقی، سخنرانی، برگزاری کلاس و اجرای همایش است. میکروفن بی‌سیم دستی شور SHURE BLX24/PG58 دارای دو قسمت رسیور و میکروفن است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. همچنین رسیور، ست SHURE BLX با نه عدد کانال و گروه‌بندی A تا Y امکان پشتیبانی از چندین میکروفن را دارد. سری میکروفن بی‌سیم BLX از کمپانی آمریکایی SHURE دارای تنوع بالایی است تنوع بالا در مجموعه میکروفن SHURE BLX امکان انتخاب هر نوع محصولی متناسب با صدای شما را فراهم می‌کند. چون این سیستم به‌راحتی تا مسافت 100 متر را پشتیبانی می‌کند می‌توانید میان جمعیت حاضر در سالن رفته و ارتباط بهتری با اشخاص برقرار کنید.
بسته به کارایی در اجرا می‌توانید از میکروفن‌های مختلف SHURE تهیه نمایید. میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX-24-PG-58 در دسته میکروفن‌های WIRELESS بوده و داری یک گیرنده با برد و دامنه فرکانسی متفاوت و فرستنده با الگو گیرایی‌های متغیر است. ریسیور در میکروفن بی‌سیم SHURE BLX 24 PG 58 از مدل BLX4 بوده و بر خلاف ابعاد کوچک گیرنده بسیار قوی و با برد بالا دارد. گیرنده میکروفن بی‌سیم SHURE BLX جزء بهترین‌های کمپانی شور است که در اکثر سیستم‌های بی‌سیم شور مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توضیحات مختصر میکروفن بی سیم دستی شور SHURE BLX24/PG58

- باند رادیویی UHF و 9 کانال گروه بندی با فرکانس بالا
- رنج داینامیکی برابر با 100 دسی بل
- کپسول قدرتمند داینامیک با مدل PG58.
- الگوی گیرایی کاردیود
- پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز
- امکان ست کردن بصورت دستی
- وزن خالص 241 گرم
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
 
 

میکروفن شور بی‌سیم، دستی SHURE BLX24/PG58

میکروفن شور بی‌سیم، دستی SHURE BLX24/PG58 با پوشش 100 متری امکان حرکت در زمان اجرای برنامه را به همراه دارد. میکروفن SHURE BLX24-PG58 با صدای حرفه‌ای همراه تنظیمات ساده و رابط کاربری آسان طراحی شده است. میکروفن‌های بی‌سیم به سه حالت هدمیک، یقه‌ای و وایرلس تقسیم‌بندی می‌شوند که بسته به نوع کاربری می‌توانید هرکدام که برایتان مناسب‌تر است انتخاب نمایید. میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX-24-PG-58 دارای یک خروجی با کانکتور XLR و یک عدد خروجی جهت اتصال به انواع بلندگو و یک عدد کانکتور TRS یا بنون برای اتصال گیتار است. ورودی برق 12 ولت و یک عدد آداپتور تبدیل‌کننده برق شهری به مقدار دلخواه در این سیستم تعبیه شده است.

مشخصات ظاهری میکروفن شور BLX24/PG58

بر روی بدنه ریسیور با رنگ مشکی این محصول: در قسمت جلویی گیرنده سه دکمه برای خاموش و روشن‌کردن دستگاه، کلید شماره 2 برای تغییر کانال و ست‌کردن به‌صورت دستی (بین میکروفن دستی و گیرنده) همچنین کلیدی برای تغییر گروه‌بندی (برای عدم تداخل بین بلندگوهای معرفی شده به ریسیور) موجود است. در سمت چپ دکمه‌های دستگاه ریسیور یک صفحه LED برای نمایش و کنترل بهتر طراحی شده و در ادامه بعدازاین نمایشگر دو چراغ با رنگ سبز یکی برای میزان سیگنال و دیگری برای آماده‌به‌کار بودن دستگاه است.
توجه: بهتر است گیرنده میکروفن را بر روی سطوح فلزی نگذارید و موبایل یا از مواردی که ایجاد اختلال فرکانسی می‌کنند دور باشید تا در زمان اجرا نویزها، مزاحم اجرای شما نشوند
برای گروه‌بندی و اجرای بدون مشکل در گیرنده SHURE BLX24-PG58 از 9 کانال و گروه‌بندی از حرف A تا Y طراحی شده است. به این صورت به‌راحتی می‌توانید میکروفن‌های متصل شده را به‌صورت مجزا راه‌اندازی نمایید. برای دیدن این گروه‌بندی‌ها می‌توانید از LED جلوی دستگاه استفاده نمایید.
مقدار برد میکروفن داینامیک SHURE BLX24-PG58 فاصله تقریبی 91 تا 100 متر بوده که توسط یک آنتن داخلی ساپورت می‌شود. این مقدار در گیرنده BLX 4 نشانه بر پوشش بالا و تضمین کیفیت صدا در زمان اجرا است. میکروفن دارای کلید روشن و خاموش و یک چراغ نشانگر برای نمایش برقراری اتصال همچنین کلید گروه‌بندی و تعویض کانال (برای ست‌کردن دستی) کلید GAIN (که به‌صورت اختصاصی بر روی میکروفن) وجود دارد.
پاسخ فرکانسی میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX-24-PG-58 با استفاده از کانال UHF (کانال رادیویی با دامنه و بازه فرکانسی 518 مگاهرتز تا 865 مگاهرتز) دارای پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز است با استفاده از گروه‌بندی‌های مختلف در ریسیور میکروفن شور می‌توانید فرکانس‌های مختلف برای هر میکروفن دستی اعمال نمایید.
بسته‌بندی زیبای میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX24-PG58 شامل یک عدد گیرنده (ریسیور مدل BLX 4)، یک عدد فرستنده (میکروفن دستی مدل PG-58)، یک عدد آداپتور 12 تا 18 ولت، گلویی میکروفن، دو عدد باطری به همراه یک عدد کابل رابط برای اتصال به میکسر (با کانکتور بنون) است. ابعاد میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX-24-PG-58 در قسمت گیرنده شامل: ارتفاع 40 میلی‌متر، عرض 188 میلی‌متر، و عمق 103 میلی‌متر و وزن 241 گرم است.

ویژگی‌های ظاهری میکروفن بی‌سیم دستی شور کاردیود SHURE BLX-24-PG-58

- کیفیت بالا در بدنه و متریال
- رنگ مشکی مات
- در پوش زیر میکروفن
- چراغ نشانگر در گیرنده و فرستنده
- دکمه خاموش روشن بر روی گیرنده و میکروفن
- صفحه نمایشگر LED بر روی گیرنده
- قابلیت ست‌کردن به‌صورت دستی
- ابعاد شامل: ارتفاع 40 میلی‌متر، عرض 188 میلی‌متر، عمق 103 میلی‌متر و وزن 241 گرم

ویژگی‌های فنی میکروفن بی‌سیم، دستی، شور SHURE BLX-24-PG-58

- برد بالا تا 100 متر فاصله
- باند رادیویی UHF
- نه عدد کانال و گروه‌بندی از بین حروف A تا Y
- بازده فرکانسی بالا
- راه‌اندازی توسط 2 باطری
- 14 ساعت کار مداوم در صورت استفاده از باطری ALKALINE
- داینامیک رنج برابر 100 دسی‌بل
- پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز
- الگو گیرایی کاردیود
- کپسول قدرتمند داینامیک PG58
 

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات

کلیه محصولات SHURE را می‌توانید از سایت SIMASOT.COM تهیه نمایید. اگر برای خرید میکروفن بی‌سیم دستی SHURE BLX24/PG58 احتیاج به کمک داشتید می‌توانید با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان با چندین سال تجربه در زمینه مشاوره طراحی و اجرا سیستم کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، طراحی دکوراسیون، سیستم‌های صوتی، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش و تصویر فعالیت دارد. تعمیرات SHURE در دفتر مرکزی شرکت انجام می‌پذیرد.