آکوستیک چگونه می تواند در پخش بهتر صدای سالن کنفرانس کمک کند؟|تجهیز مجدد اتاق‌های جلسه یا سالن همایش|کف پوش های آکوستیک|پنل سقفی آکوستیک|پرده های عایق صدا|محصولات جذب صدا|محصولات عایق صدا|بهبود آکوستیک سالن کنفرانس|تجهیزات جدید راه حلی برای بهبود آکوستیک اتاق جلسه|آکوستیک چیست؟
طراحی سالن کنفرانس(صفر تا 100) + سالن همایش و آمفی تئاتر
نوامبر 7, 2020
اسپیکر و ساب ووفر DAS AUDIO ARCO|
اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB
نوامبر 8, 2020
 

بلندگو دکوراتیو پسیو داس(SPEAKER PASSIVE) DAS AUDIO ARCO 24T


بلندگو دکوراتیو اهمی و ولتی داس DAS AUDIO ARCO 24T
- بلندگو دکوراتیو، پسیو DAS ARCO 24T ،اهمی/ولتی ، 2 راهه (2WAY)، دارای یک عدد تیوتر نئودیوم با قطر 25 میلی متر به همراه دو عدد ووفر 4 اینچ
- توان تولیدی 400 وات ماکزیمم
- عرض 150 میلی متر، ارتفاع آن 340 میلی متر و عمق آن 150 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 115 دسیبل
- توان خروجی 400 وات ماکزیمم .
- پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 22 کیلوهرتز.
- بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- زاویه پرتاب 80*70 درجه
- وزن خالص 2.6 کیلوگرم .
شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده فروش محصولات DAS AUDIOاست، همچنین خدمات پس از فروش محصولات صوتی حرفه ای داس ، ارائه می دهد.
 
 

بلندگو دکوراتیو، پسیو داس مدل DAS AUDIO ARCO 24-T

بلندگو دکوراتیو به اسپیکری گفته می شود که بتوان برروی دیوار ، ستون و . . . متصل شود تا شنوده صدایی گیرا و شفاف تری را بشنود. کمپانی اسپانیایی داس با داشتن کلیه سیستم های صوتی سری ARCO را برای تکمیل کردن خانواده سیستم های صوتی طراحی نموه است. و روانه بازار نمود تا سیستم های وال مونت را به دسته محصولات DAS AUDIO اضافه نماید.
بلندگو ستونی ARCO 24T با شکل ظاهری زیبا برگرفته شده از زوایای آیرو دینامیک ، توری مشبک فلزی جلوی باند پسیو و جنس بدنه ساخته شده از پلاستیک ( فایبر گلاس) با متریالABS سبک و مقاوم در برابر ضربه های احتمالی در حین نصب و راه اندازی می باشد. اسپیکر پسیو D.A.S ARCO-24T دارای یک قسمت فلزی در پشت بلندگو ستونی می باشد که می توان توسط آن بلندگو را به دیوار وصل کرد از سایر اکسسوری های این بلندگو می توان به AXA-AC یا AXU-AC24 اشاره کرد که به صورت مجزا به فروش می رسند.

مشخصات فنی بلندگو پسیو، دکوراتیو DAS AUDIO ARCO-24T


اسپیکر دکوراتیو DAS AUDIO ARCO 24-T دارای کراس اوور قوی و کلید اهمی/ ولتی چرخشی است. امپدانس ورودی بلندگو پسیو DAS AUDIO ARCO 24-T برابر 8 اهم است. توان خروجی این بلندگو دکوراتیو 100 وات در حالت مداوم و 400 وات در حالت ماکزیمم است. با جابجایی به حالت ولتی توان خروجی برروی 100 ولت را هم می توان دریافت کرد .دریافت توان خروجی در این حالت برروی 30W,20W,10W می باشد همچنین با قرار دادن بروی حالت 70 ولت می توان توان خروجی برابر 15W , 10W , 5W را دریافت نمایید. برای راه اندازی بلندگو ARCO 24 T در حالت اهمی به امپلی فایر با حداقل توان خروجی 400 وات لازم است. برای راه اندازی در حالت ولتی نیازمند حداقل 30 وات به صورت تکی برای اسپیکر پسیو نیازمند است.
بلندگو پسیو اهمی/ولتی داس PASSIVE SPEAKER DAS ARCO 24-T اسپیکر دکوراتیو 2WAY (دوراهه) این بلندگو از یک عدد تیوتر 25 میلی متری با مدل TWT/24 با توان و قدرت بالا از جنس تیتانیوم به علاوه دو عدد ووفر 4 اینچی به مدل 4G4 جهت تکمیل فرآیند صدا و LO FRQ با یک اینچ VOICE COIL می باشد. تیوتر طراحی شده در وسط این بلندگو زیبا می تواند زاویه پرتابی برابر 80 درجه در حالت عمودی و 70 درجه در حالت افقی داشته باشد که پوشش صدایی گسترده ای با توجه به جسته کوچک آن دارد. برای اتصال کابلی و انتقال سیگنال بین بلندگوها از یک جفت کانکتور ترمینالی فشاری استفاده شده تا بتوان به راحتی نصب و راه اندازی شوند.

موارد استفاده از اسپیکردکوراتیو، پسیو داس SPEAKER PASSIVE DAS ARCO24T


باند دکوراتیو DAS AUDIO ARCO 24Tدارای دو عدد بلندگو و یک عدد ساب ووفر،برای داشتن صدایی شفاف و با کیفیت توصیه می شود از ساب ووفر هم استفاده شود. بیشترین استفاده از بلندگو DAS AUDIO ARCO 24T در سالن های کنفرانس، سیستم پیجینگ ، بیمارستان ، جهت پخش موزیک های ملایم در رستوران و همایش ها، ارگان های دولتی ، کافه و رستوران و مناسب برای تمامی فضاهایی که احتیاج به صدایی ملایم و شفاف دارند.
جهت خرید بهترین بلندگو پسیو (PASSIVE) باید به نکاتی همچون میزان توان خروجی ، مقدار SPL ، میزان پاسخ فرکانسی ، ابعاد و وزن دقت نمود تا بتوان بهترین انتخاب برای منطقه تحت پوشش صدایی مورد نظر انتخاب نماییم. البته لازم به ذکر است جانمایی باندها در کیفیت و میزان پوشش صدایی بسیار تاثیر گذار است.
میزان بازدهی فرکانسی بلندگو دکوراتیو ARCO 24T از 65 هرتز تا 22 کیلو هرتز متغییر است که با وجود این بازه صوتی می توان اکولایزر دلخواه را به باند پسیو داس اعمال کرد. میزان شدت تحمل فشار صوتی SPL برابر 115 دسیبل است. که تضمین کننده قدرت بالا و عدم افت کیفیت در اجراهای طولانی ، مداوم و زنده است.
ابعاد و وزن یک بباند دکوراتیو برای تمامی افراد فعال در زمینه سیستم های صوتی بسیار پر اهمت است. SPEAKER DAS AUDIO ARCO 24 T دارای وزنی سبک به خاطر بهره گیری از بدنه فایبر گلاس بوده و وزنی برابر 2.6 کیلوگرم همچنین ابعاد ARCO24T برابر عرض 150 میلی متر ، ارتفاع 340 میلی متر ، عمق 150 میلی متر است. این باند دکوراتیو در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.
 
 

ویژگی ظاهری بلندگو پسیو، دکوراتیو داس DAS AUDIO ARCO 24 T

- ظاهری زیبا با طراحی آیرودینامیک ( منهنی جلوی بلندگو )
- دارای دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده از پلاستیک فایبر گلاس با متریال ABS
- ابعاد کوچک به راحتی در دست قرار می گیرد و احتیاجی به دسته ندارد.
- قابل نصب بر روی دیوار (وال مونت) با قسمت فلزی پشت دستگاه یا دیگر اکسسوری های AXU-AC24 , AXA-AC
- قابلیت نصب به حالت لاین اری، اتصال به دیوار، در حالت افقی و عمودی
- ابعاد و وزن : عرض 150 میلی متر ، ارتفاع 340 میلی متر ، عمق 150 میلی متر و وزنی برابر 2.6 کیلوگرم

ویژگی فنی اسپیکر پسیو،داس مدل DAS AUDIO ARCO 24 T

- بلندگو پسیو(PASSIVE) و دوراهه (2WAY) اهمی ولتی با کلید چرخشی
- امپدانس ورودی 8 اهم
- دو عدد ووفر 4 اینچی در بالا و پایین کابینت
- شدت پرتاب صوتی برابر 115 دسیبل ماکزیمم
- یک عدد تیوتر 25 میلی متری با ساختار نئودیوم با مدل TWT 24
- توان خروجی در حالت ولتی برابر 10 وات ، 20 وات ، 30 وات برروی 100V
- سوکت ترمینالی جهت انتقال سیگنال
- زاویه پرتاب صوتی صدا در حالت عمودی 80 درجه و در حالت افقی 70 درجه
- دامنه فرکانسی گسترده با وزنی سبک
- کیفیت پخش صدای موزیک در پس زمینه

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات بلندگو داس D.A.S

کمپانی به نام داس واقع در اسپانیا با سابقه50 ساله در زمینه تولید سیستم های صوتی توانسته با ارائه بهترین خدمات و ساخت محصولاتی با تکنولوژی روز دنیا همچنین بهره مندی از برترین مهندسین در زمینه سیستم های صوتی محبوبیت چشمگیری در بین خریداران پیدا کند.
کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که با مراجعه به صفحه اصلی DAS AUDIO.COM می توانید به صحت این امر آگاه شوید.
بلندگو ARCO 24 T در ایران با بسته بندی اولیه خود کارخانه همراه کاتالوگ ، شماره سریال مجزا ، بسته بندی آکبند کمپانی داس توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش میرسد. جهت خرید حضوری یا خرید اینترنتی می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی تهران توسط نیرو های مجرب و آموزش دیده انجام می گیرد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.