بلندگو ساب ووفر داس اکتیو DAS AUDIO VANTEC 218A
نوامبر 4, 2020
بلندگوی دکوراتیو(PASSIVE) DAS AUDIO ARCO-4T
نوامبر 7, 2020

DAS Audio ARCO

بلندگو دکوراتیو پسیو داس (DASaudio Passive Speaker) و ساب ووفر پسیو دکوراتیو (DASaudio Subwoofer )

Das-audio-Arco-24-T


بلندگو دکوراتیو پسیو داس

Das-audio-Arco-4-T


بلندگو پسیو دکوراتیو داس

Das-audio-Arco-12sub


ساب ووفرر پسیو دکوراتیو داس

بلندگو دکوراتیو(پسیو) داس، DAS Audio ARCO

بلندگو دکوراتیو داس DAS Audio ARCO بخاطر طراحی زیبا در دسته بلندگو پسیو دکوراتیو (DECORATIVE)، قرار می گیرند و عمده کاربرد آنها در کافی شاپ ها، پیجینگ، سالن کنفرانس، سالن همایش، سیستم صوت جانبی استودیو، فروشگاه های بزرگ و سالن های ورزشی و یوگا است. این خانواده دارای سه عضو کوچک است، که یکی از آنها ساب ووفر (SUBWOOFER) و دو تای دیگر اسپیکر دکوراتیو با توان های مختلف هستند، که امکان نصب دیواری و ستونی دارند .


تجهیز سالن کنفرانس مدیریت پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس(دفتر مدیریت)

سیستم صوت نمایندگی فروش پرده های BRILLIANT – دفتر تهران

تجهیز سالن ویدئو کنفرانس دفتر فولاد مبارکه(اصفهان)


اسپیکر دکوراتیو داس DAS Audio ARCO

سری بلندگو های DAS Audio ARCO مجموعه‌ای از سیستم‌های دو راهه (2-WAY) برای برنامه‌های موسیقی پس‌زمینه و پیجینگ است که هم اندازه فشرده و هم وزن سبک دارند. این بلندگو حالت اهمی/ ولتی داشته همچنین می توان در زمان نصب افقی یا عمودی نصب نمایید. از دیگر مزیتهای بلندگو دکوراتیو داس DASAUDIO DECORATIVE می توان به حالت لاین اری کردن این محصول هم اشاره نمود. بلندگو DAS Audio ARCO به دلیل توان صدای بالا نسبت به جسته کوچک و البته طراحی زیبا جزء پر فروش ترین بلندگو های داس (SPEAKER DAS) به شمار می آیند.

محصولات صوت حرفه ای داس DAS Audio ARCO به صورت رسمی توسط نمایندگی داس DAS AUDIO به فروش میرسد. سیما صوت ایرانیان نماینده رسمی این شرکت بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهد.

برای نمایش صفحه بلندگو دکوراتیو داس DAS Audio ARCO در سایت اصلی کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.